tussen ei en NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik zou morgenochtend een testje doen. Mocht je nog een paar dagen voor je nod zitten dan is ochtend urine beter om te gebruiken!
    spannend!!

2. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Petra: Ja, ik voel het! Mn haar zit al helemaal door de war van je geblaas ;) Ik weet ook wel dat krampen geen ongesteldheid hoeven te betekenen. Maarja, met een NOD van afgelopen woensdag en 3 negatieve testen deze week, zakt de moed me een beetje in mn schoenen. Snappie! Maarja, als ik dan echt niet zwanger ben, laat dan die menstruatie maar komen. Kan ik het tenminste opnieuw proberen!

@ Mariah: ik had vorige week ook allerlei rare kwaaltjes en klachten, maar zoals je hierboven kunt lezen was het bij mij waarschijnlijk niet raak. Maar volgens mij hebben alle meiden die vandaag positief getest hebben ook van al jouw kwaaltjes last. Dus laat je niet door mijn geval ontmoedigen. Ik hoop voor jou dat je positief test einde van de week!

3. dietje

dietje Actief lid

Jun 9, 2010
    227
    0
    0
    @petra; gefeliciteerd meid! :)

@naal; daar hebben we dus nog niets aan :( *zucht*
    ik blijf hier voor je duimen meid ;)*knuf*

4. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dietje: dat is lief van je! Duim ik ook voor jou! Ik hou je op de hoogte.

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    @ Petra van harte meid!
    @ Naal en Dietje Ben me duimen aan het verslijten voor jullie.

Ik heb een zware avond gehad gister. Werk in de horeca en was me toch misselijk de hele avond en zoooo moe. Dat had ik bij mijn zoontje ook de eerste 20 weken. Ik hoop dat het nu wat eerder beter gaat. Heb net nog 1 test gedaan om het zeker te weten en er stond weer zwanger.

6. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    xxPetra & xxisoldexx: Van harte gefeliciteerd meidennn!! Ben superblij voor jullie..

Meiden, heb een paar dagen niet kunnen reageren, omdat ik me niet goed voelde.. Had 2 dagen zo een last van steken in mn buik, werd er gewoon niet van! Gelijk de vk gebeld natuurlijk, maar ik hoefde me nergens zorgen over te maken.. Mn baarmoeder groeit en dan is het hartstikke normaal dat je buikpijn hebt..
    Meiden die zwanger zijn, hebben ze daar ook zo'n last van? Dus zeg maar aan de linkerkant, net boven je lies steeds van die pijnlijke steken? Bij mij hield het 2 dagen aan en vandaag voel ik me gelukkig wel beter :)
    Alle meiden bij wie het niet is gelukt, door naar de volgende ronde! Hoop dat het dan wel raak is :) Heel veel HCG toegewenst voor jullie..

Voor de zwangere onder ons: Geniet lekker van de mooie dagen :) (Ook al kan het af en toe pijnlijk zijn..)

7. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Petra, nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap meid.. De HCG is toch de goede kant opgekomen :D Geniet er lekker van meissie!!

Bij mijn schoonfamilie hebben we flesjes met roze en blauwe muisjes ingedaan en leuk ingepakt met een leuke tekstje erbij.. Ze hadden meteen door wat we ermee wouden zeggen (kan ook niet anders he met muisjes :) )

Bij mijn eigen familie heb ik voor iedereen een kleinigheidje gekocht, zoals sokken, fopspeen, kleertjes en speelgoed.. Ze waren allemaal zoo blij.. Die hadden het ook meteen door.. Was echt leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die om je geven en het heel leuk voor je vinden!
    Ben jij van plan om het gelijk te vertellen of wil je toch even wachten? Ik kon het echt nietttt, haha..

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Pijn valt bij mij wel mee. Meer krampen, misselijk misselijk misselijk en moe moe moe:D

9. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gelukkig dan maar ! :)
    Ik had een paar dagen hele pijnlijke steken, maar dat is vandaag gelukkig verdwenen :) We krijgen er iig iets moois voor terug he, dus daar heb ik het allemaal wel voor over!

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    En zo is dat!!!!

11. mona75

mona75 Actief lid

Jun 29, 2008
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit me toch af te vragen welke klachten je eigenlijk altijd kan hebben na je eisprong??? Ik heb in januari een miskraam gehad en wist voor mijn nod al dat ik zwanger was, misselijk, moe, hoofdpijn en temp bleef hoog. Die maand erna was ik ook misselijk na mijn ei, maar zakte mijn temp ineens 1 dag voor nod omlaag en wist dat mijn menstuatie eraan kwam. Nu derde ronde en na ei heb ik bijna niks van dit alles en toch denk ik zwanger te zijn. Ik ben wel erg moe in de loop van de middag, lig wat eerder op bed 's avonds, eet wat meer dan normaal, urine ruikt wat sterker maar that's it!!

Dus vraag ik me af of je altijd na je eisprong klachten hebt die op zwangerschap duiden?? Nu heb ik bijna nergens last van...

12. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Iedere zwangerschap is weer anders en je hoeft helemaal geen klachten te hebben. Voor me NOD had ik alleen last van hele erge krampen, alsof mijn menstruatie er aan kwam.

13. mona75

mona75 Actief lid

Jun 29, 2008
    179
    0
    0
    Het is om GEK van te worden haha... Die laatste dagen wachten lijkt wel een eeuwigheid te zijn, vooral nu er bijna geen kenmerken zijn. Ik heb mezelf voorgenomen om pas vrijdag te testen of zelfs zaterdag en dat word moeilijk want normaal gezien had ik nu al 3 gedaan haha.... Toch lijk ik wel zeker te zijn van mijn zaak want ik heb die test drang nu niet zo sterk. Nou ja hopen dat het gauw vrijdag word... Is het trouwens ook zo dat je borsten altijd wat groter zijn na je eisprong?? Weet iemand dat??

14. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

vandaag nog niet ongesteld maar nu wel weer heftige krampen. Wat moet ik hier nou weer mee? Grrr, ik word gek van dat wachten!

X

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    @ Mona Ik heb nog geen last van grotere borsten. Bij mijn eerste had ik dat ook niet echt.

@ Naal Vervelend voor je meis. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar dat had ik ook 4 dagen voor mijn NOD

16. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Isolde: Het wordt steeds erger. Had net ook slijmverlies. Maar ik zit morgen al een week over mijn NOD. Maar wel met negatieve testen. Dus of ik ben toch zwanger, of ik wordt ongesteld of het zijn gewoon darmkrampen. Maar voor dat laatste zitten de krampen wel een beetje laag. Nouja, ik kan niks anders doen dan wachten... zucht.

17. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    @ Naal Mijn krampen worden inmiddels minder maar ik had het ook heel erg onder in mijn buik en veel slijm verlies. De misselijkheid word alleen erger nu. Bij mijn eerste duurde dat 20 weken. Ik was toen ook 15 kilo afgevallen.

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Naal, Hopelijk zijn de krampen niet van je menstruatie meid!
    Ik verlies af en toe wat slijm en vanmorgen had ik wat krampen maar die zitten niet in mijn onderbuik..wat hoger.
    Je weet maar nooit!
    Ik duim voor je!!

@itsme, hoe gaat het daar?

19. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    @mona75: Ik heb deze maand ook vanalles gevoeld na mijn eisprong. Dacht echt dat het deze gelukt zou zijn. Ik had steken, moe, misselijk, telkens als ik iets at oprispingen, en de hele tijd moet ik boertjes laten :). Ik heb 2 dagen voor nod getest maar was negatief. Op dit moment is er nog geen spoor van ongi maar elke keer ik naar het toilet ga kijk ik direct :).
    volgens mij moet je niet altijd iets voelen na je eisprong. Er zijn hier toch n deel dames die niks gemerkt hadden en toch zwanger waren!

20. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi Dames, Ik zit nu 7 dpo, wie nog meer rond deze dagen? Ben benieuwd wat jullie voelen.. wil wat vergelijken :p

Share This Page