tussen ei en NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pfff gisteren waren alle klachtjes verdwenen om vandaag weer net zo hard terug te komen. Hele dag al last van mijn buik. Steken richting mijn schaambeen en een zwaar gevoel in mijn buik.

Over 3 daagjes nod. Of ik word gigantisch ongi dit keer of.......

Blaas ook naar mij maar wat hcg. Wat is dat wachten toch onzeker.

2. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dolfijntje: als je dan al een dag overtijd bent, heb je dan vandaag al opnieuw getest? Of wacht je nog een paar dagen? Spannend hoor!

3. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    @naal : Ik durf niet te testen. Ben bang dat hij weer gaat neg zijn. Ik ga proberen nog een aantal dagen te wachten. Of ik zoveel geduld ga hebben weet ik niet :D
    Heb heel af en toe een steekje in de onderbuik en heb de hele tijd oprispingen. Ben echt benieuwd.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

Dec 8, 2010
    4,323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dames bij deze mijn lijstje, hopelijk heeft iemand er wat aan want ik heb heeeeel wat lijsten van andere meiden gelezen voor hoop!

1 dpo buikkramp lage rugpijn
    2 dpo buikkramp lage rugpijn
    3 dpo buikkramp steekjes in de lies rechts en links lage rugpijn
    4 dpo steken links in lies en baarmoeder licht misselijk
    5 dpo licht misselijk en steekjes
    6 dpo opgeblazen en rommelende darmen moe
    7 dpo opgeblazen en donkere tepels moe
    8 dpo lage rugpijn, donkere schaamlippen moe
    9 lage rugpijn
    10 dpo licht misseljk steken in borsten, zin in extra ijscoupe daarna nog veel friet!
    11 dpo plofjes in buik, rommelende darmen. Lage branderige buikpijn steken in borsten .hongerig en in de Avond behoorlijk misselijk
    12 dpo ochtend misselijk lage rugpijn lichte buikkramp. Na het eten misselijk, erg moe gedurende de dag en toch heel vrolijk. Avond positieve test!

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nou, hier ook nog steeds aan het wachten, maar wel al 2 dagen behoorlijke krampen elke keer. Ene keer is het links, dan weer rechts. Als ik hoest doet het ook pijn.
    Verder geen last van borsten of iets dergelijks...
    Als ik niet ongi wordt, dan zaterdag weer testen.... Had afgelopen vrijdag negatief getest met kv2v5

6. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    @florabella: er zitten heel wat dingen tussen die ik herken van deze maand. Is ook de eerste maand dat ik echt iets merk.
    Weet echt niet of ik het ga uithouden tot het weekend om te testen!! :D

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

Dec 8, 2010
    4,323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @ dolfijntje waarom zou je wachten?!

8. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loesje: wanneer was jouw NOD? Afgelopen vrijdag? Die van mij was afgelopen woensdag. Vrijdag, zondag en maandag negatief getest, maar nog steeds niet ongesteld. Wel de hele dag krampen, opgeblazen gevoel, steekjes en af en toe wit slijmverlies. Heb jij dat ook?

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nee, mijn NOD is waarsch morgen... Heb wel last van buikpijn, maar erg laag middenin.. Als ik er op duw is het erg gevoelig! Het verschuift ook van links naar rechts en dan weer midden! Geen idee wat et is, maar ik hoop goed!!!!

10. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    @ florabella: toen ik gisteren na het toilet ging had ik 1 druppeltje bloed op papier. Ik dacht ok nu zullen ze wel gaan doorkomen. Maar er is verder niks geweest. Deze morgen was mijn vriend een boterham met choco aan het eten en ik werd er echt misselijk van. Ik denk toch dat ik seffes een test ga doen!! Moet er alleen nog een gaan halen want heb er geen meer liggen :D

11. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nog steeds niks Naal? Balen dat je steeds negatief hebt getest..
    Wat is het wachten toch erg he??

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

Dec 8, 2010
    4,323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @dolfijntje SPANNEND ik duim!!

13. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    Ben juist testen gaan halen maar kan nu niet testen want mijn schoonzus komt zo langs. Ik ga morgenvroeg testen als ik dan nog niet ongi ben! :p

14. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BabyVanMij: nee, nog steeds niks! Ik ben dat wachten wel een beetje zat. Heb nog steeds last van krampen en steken. En toen ik vanochtend in de spiegel keek, vond ik mezelf wel een beetje opgeblazen, maar misschien hou ik wel vocht vast. Ik had met mijn huisarts afgesproken dat ik a.s. maandag pas weer een test doe, als ik dan nog niet ongesteld ben (het wordt anders zo'n dure grap als ik elke dag een test doe ;)) Hoe is het met jou?

@ Dolfijntje: Spannend voor jou! Ik hoop dat je het tot morgenochtend vol kunt houden. Ik duim voor je!

15. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    Ik ga proberen niet aan de testdrang toe te geven. Wat niet makkelijk zal worden. maar ze zeggen toch altijd dat je best smorgens kan testen dus ga ik proberen morgenvroeg te testen. Dan ben ik 3d overtijd. Er zijn nog altijd geen tekens van naderende ongi!!

16. mek11

mek11 Fanatiek lid

Mar 19, 2011
    1,143
    0
    0
    Groningen
    Zat even te rekenen . Ik ben uit gegaan van een cyclus van 28 dagen.. klopt het dan dat ik eigenlijk morgen ongesteld moet worden of pas vrijdag want ben het even kwijt haha

Liefs

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Naal, wat balen dat je nog niet positief hebt getest!!
    Itsme, heb je al getest of wacht je tot vrijdag?

@Mek, als je een cyclus hebt van 28 dagen zou je op dag 29 ongesteld moeten worden. dan is dag 29 weer dag 1 van je nieuwe cyclus zeg maar. Aan jou banner te zien zit je nu op dag 27 dus dan zou je vrijdag ongesteld moeten worden. (of hopelijk niet natuurlijk)

18. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, geloof ik best meid. Ik heb er zelf ook veeel testen tegen aan gegooid, dus het is beter dat je het zo hebt afgesproken!
    Met mij gaat het gelukkig wel goed, had vorige week zondag en afgelopen maandag last van erge steken aan een kant.. Ik was best geschrokken, maar de vk vertelde me dat het vrij normaal is.. Wel een beetje opgelucht, maar dat zal ik pas helemaal zijn als ik me eerste echo heb gehad :) Voor de rest gaat het wel prima, gelukkig nog niet echt last van iets.. Hou je ons op de hoogte meid?

@ xxPetra: heb je mijn bericht op de 15e of 16e pagina niet gelezen meid?

19. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BabyVanMij: Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Vandaag nog steeds niks...

20. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    En was het nog roze vrijdag voor sommige meiden? Ik ben nog steeds niet ongesteld... nu al 9 dagen overtijd. Heb de afgelopen dagen af en toe wel last van krampen en steken gehad en mn broeken zaten niet zo lekker. Het drukken van de band op mn buik was niet prettig. Maar of ik zwanger ben? Ik weet het niet meer. Mn gevoel zegt nu van niet. Maarja, nog 3 nachtjes slapen en dan doe ik weer een test, zoals afgesproken met de huisarts.

Met de zwangeren onder ons alles goed?

Liefs, Naal

Share This Page