tussen ei en NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ Naal Geef de moed niet op, het kan nog steeds en anders binnenkort!

De misselijkheid begint sterk af te nemen. Op zich mooi alleen begin ik me dan weer zorgen te maken. Bij mijn eerste duurde het 20 weken. Mijn broeken zitten ook niet echt lekker meer. 12 april voor het eerst naar de VK.

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heej!
    Heb net even gezocht op pagina 15 en 16 maar daar had ik al opgereageerd toch? of heb ik iets gemist:) Kan best hoor want soms lees ik er even vluchtig overheen.

hoe gaat het met jou?

3. Naal

Naal Lid

16 mrt 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, het heeft even geduurd en ik snap er geen bal van maar gister ben ik dus eindelijk ongesteld geworden! Nu weet ik dus zeker dat ik niet zwanger ben. Toch ben ik na al die dagen wel blij dat ik toch weer ongesteld ben geworden. Kunnen we eindelijk over een paar dagen een nieuwe poging gaan wagen!

Hoe is het met de andere meiden? Zijn er nog zwangeren bijgekomen?

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ Naal aan de ene kant balen natuurlijk maar uiteindelijk heb je nu wel zekerheid. Ik duim voor je dat deze ronde goed nieuws brengt.
    Hier gaat het wel goed op zich. Alleen over bezorgt. Zo erg dat het me me nachtrust kost. De 12de naar de VK en dan er maar eens goed over praten.

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heee er wordt weer gekletst op dit forum!
    Naal,balen joh dat je ongesteld bent geworden!

Isolde, waarom maak je, je zorgen?

Bij mij is het ontploffingsgevaar in mijn borsten eindelijk afgenomen! Ik kan er nog steeds niet op liggen maar ze zijn lang niet zo hard en gespannen meer als ze waren!
    De misselijkheid is nog niet echt toegeslagen hoewel ik wel wat dagen heb dat ik me echt niet lekker voel.
    Wij hebben de 13e een afspraak bij de vk.

Waar is itsme gebleven?

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ Petra Ik heb werkelijk geen idee waarom ik me zo zorgen maak. Dit had ik bij mijn eerste helemaal niet. Ik slaap er heel slecht van en als ik slaap heb nachtmerries.
    Ik hoop voor je dat de misselijkheid weg blijft. Hier is ie er nog steeds!

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Isolde, wat rot dat het je, je nachtrust kost! Dan maak je, je inderdaad wel heel erg druk. Misschien kan je, je zorgen wat laten varen als je eenmaal de 1e echo hebt gehad! Krijg je die ook de 12e en hoeveel weken ben je nu zwanger?

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik heb mijn eerste echo een week geleden gehad. Er was alleen een vruchtzakje te zien maar dat is logisch als het nog zo kort is. Volgens mij heb ik de 12de alleen intake.

Deel Deze Pagina