tussen ei en NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesjeuh

miesjeuh Lid

14 mrt 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wannabeamum nee vind het zo moeilijk om niet te testen. Heb dan ook al 3 testen gedaan. Net weer een, waar k een heel licht streepje op zie. Maar durf het eigenlijk nog niet te hopen, bang voor een teleurstelling.

Heb er een foto van gemaakt, wat denken jullie??

2. happymama

happymama Niet meer actief

zwanger !!!!!!!
    wanneer is je nod

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey miesjeuh,

Op de eerste moet ik echt goed kijken hoor maar de tweede heeft toch echt een streepje!!!

Een voorzichtige gefeliciteerd.

4. MBeeb

MBeeb Lid

8 jul 2010
    68
    0
    0
    @miesjuh: echt wel positief op de test van vandaag! gefeliciteerd!!

IK heb een week geleden mijn ovulatie gehad, nu steekjes in mijn liezen, en gevoelige borsten. Gevoelige borsten heb ik altijd vanaf mijn ovulatie tm menstruatie. Wo 23 mrt NOD. Zolang ik geen bruinverlies heb blijf ik positief, dat is bij mij slecht voorteken.

5. BaByVanMij

6 mrt 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil hier ook ff mijn verhaal kwijt..
    Mijn eisprong was op 5 maart (volgens berekening op internet).. De week erna had ik steken links in mijn buik, net alsof ik ongi moest worden.. Ook had ik hoofdpijn, was ik misselijk en jeukende tepels.. Weet onderhand ook dat je lichaam je echt in de maling kan nemen (hoop dit keer natuurlijk van niet!).
    Mijn NOD is op 16-17 maart, maar heb sinds gisteren buikpijn.. Ben bang dat mijn ongi toch komt :(
    Zoals jullie dus kunnen zien heb ik toch wel veel gevoeld :)
    Nu maar afwachten of ik ook daadwerkelijk zwanger ben :)

@ Miesjeuh: een voorzichtige felicitatie meid.. Ik zie op je tweede test toch wel een lichte streep hoor! Laat je ons weten, zodra je opnieuw hebt getest?

Groetjessss..

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pfff weet nog steeds niet wat ik hier van moet denken hoor.
    Vorige week di/woe mijn ei gehad en natuurlijk goed geklust;).
    Nu heb ik sinds vrijdag al continu steken rechts onder mijn navel. Zeurderig, weet niet wat ik ervan moet denken. Verder niet echt klachten op een beetje branderige (.)(.) wat zou dat kunnen zijn??
    Nod is pas 24 mrt.

7. miesjeuh

miesjeuh Lid

14 mrt 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ happymama Mijn NOD is vrijdag. Nu nog even afwachten dus. Ga morgen weer een test doen.

Vind het eigenlijk wel raar, had testen van sensitest besteld (van die speciale waarbij je 4 dagen voor je NOD kunt testen) en deze gaf echt helemaal niks aan, terwijl er bij die van de kv een heel ienemiene streepje tevoorschijn komt. Die van vandaag is wat zichtbaarder :d
    Weten jullie of ik hiermee wel na de sauna kan?? Zou begin april na de sauna gaan met een vriendin.

8. happymama

vanmorgen alles symptomen leken verdwenen , maar ben net een eind gaan fietsen en weer zoooo misselijk en bijna overgeven , daar zit je dan op de fiets een half uur van huis pppfff

9. happymama

je kan best naar de sauna !! als je vaak gaat is er geen enkel probleem als je minder vaak gaat moet je er niet te lang in blijven en vooral goed naar je lichaam luisteren !! krijg je t te warm of benauwd meteen eruit gaan

10. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    @ Miesjeuh
    Girl als ik de foto zo zie zou ik zeggen... YOUR PREGNANT!!! Congratz!
    Maar kan me voor stellen dat je nog voorzichtig bent.

Ik krijg gelijk kriebels om ook weer te testen haha zo maar even naar het KV.

Sauna moet geloof ik wel kunnen. Zie ze soms hoog zwanger nor wel rond huppelen. Maar luister goed naar je lichaam!

Mijn krampen zijn nu stukken minder... Wel heb ik sinds vandaag veel melkwit vochtverlies.

O en gister knallende koppijn of ik ongesteld moest worden en begint nu weer.

@ Happymama... die misselijkheid blijft dus toch ;) Hopen voor je dat het goed nieuws is!
    Wanneer ga je testen?

11. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    @ Happymama... Hoe werkt dat pendelen eigenlijk? Ik zag dat je er weer een nieuwe bij hebt.

12. happymama

als je terug gaat naar alle forums zeg maar en dan onderaan staat pendelen bij . daar kun je alles lezen ...Pendelen - Zwangerschapspagina
    je kan ook deze ff aanklikken

13. happymama

de 23e pas

14. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Thanks ik heb er gelijk 1 aangevraagd :D.. ben benieuwd.

15. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hier is het game over.... alweer...
    Gister mn nod, vanmorgen ongesteld geworden dus weer een ronde met clomid voor de boeg :(

16. happymama

jammer meid , balen
    sterkte in de volgend ronde

17. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Wat is het toch vreselijk verwarrend dat alle symptomen toch ook zoveel op een naderende ongesteldheid lijken he...
    Ik heb zelf morgen mijn NOD en wil natuurlijk best graag testen, maar wil ook niet weer dat witte schermpje zien!
    Heb ook steeds het idee dat ik het begint, dat ik het voel lopen zeg maar... maar dat blijkt dan gewoon weer afscheiding te zijn, als ik naar de wc ga! Gelukkig!!! Ook voelt het af en toe als ongi-krampen zo richting schaambeen.. Maar heb ook gelezen dat er wel meer vrouwen zijn die dat voelden en toch zwanger waren.
    Nog maar 1 dagje (of 2 ;) ) afwachten!
    Succes allemaal!
    Groetjes Pasjuh.

18. happymama

ik voelde bij de eerste bijna heel de zwangerschap steekjes dus t kan ....
    je kan morgen vroeg testen

19. puckie

puckie Lid

12 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miesjeuh, Nou dat ziet er niet slecht uit. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Toch een teken, die plotselinge bloedneus!
    Groetjes

20. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    @ Mariska, balen meis! succes de komende ronde!!!

@ Pasjuh... ik ben heel benieuwd. Is er al meer bekend ;)

Ik heb net n test gedaan, maar negatief. Nog afwachten maar tot mijn period doorzet of heb ik te vroeg getest.

Mijn onderbuik (boven schaambeen) is vrij hard. Je ziet echt een bolling erin zitten. Heb ik nooit gehad.
    Verder moet ik ontiegelijk veel plassen.

Deel Deze Pagina