tussen ei en NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    grrrr... word helemaal gek van mezelf...
    nog steeds misselijk, maar ben zoooo bang dat mijn lijf mij voor de gek houd....
    wat duurt dat wachten dan langgggggggggggggggggggg...... en dat is iets wat ik echt niet kan.....

2. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    Hej hej,

Hier ook 1 op de wachtbank. Zit nu vier dg naar ei, 4 dpo. Voel vanalles. Steekjes links en rechts in mijn liezen en af en toe een ongi krampje. En s'ochtends misselijkheidsburpjes...hahaha....ik moet helaas nog tot 26 mrt wachten....mimimi.....wachten duurt lang..

Ik klets graag mee!!!

xx

3. fioontje80

fioontje80 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    ik wil ook graag meekletsen. Zit nu op 9dpo. Had door middel van temperaturen en ovutesten m'n ei gespot en voor die tijd goed geklust. Heb me afgelopen maand weinig beziggehouden met dit forum, omdat ik soms het gevoel heb dat ik er teveel mee bezig ben. Maar nu m'n nod er weer aan zit te komen, kan ik het toch niet laten om hier aan mee te doen ;)
    Ik heb veel last van witvloed de laatste dagen en een licht zeurende pijn onderin m'n buik, net alsof ik ongesteld ben. Verder heb ik ook weinig energie en heb ik wat minder vrolijke buien. Vind het weer zo spannend. Ik denk dat ik ook maar zo lang mogelijk wacht met testen, want de vorige rondes waren die steeds negatief waar ik zo verdrietig van werd. We zullen zien! Succes iedereen!

4. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

Oct 20, 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn banner klopt niet helemaal, ik heb vorige week maandag/dinsdag m'n ei gehad, en nu heb ik sinds afgelopen maandag wat ongi achtige krampjes.. niet de hele dag door, maar af en toe.. Beetje zeurderig.. Ik hoop zo dat het innesteling is, en dat het gewoon raak is :p
    Waarom duurt het zo lang haha :p
    Herkent iemand dit toevallig?

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik zit nu 6 dagen na ei en heb vanmiddag wat slijm met een roze sliert verloren...
    het vreemde vind ik dat ik deze cyclus bijna geen slijm heb verloren..rond vruchtbare periode een heel klein beetje aan wc papier maar andere maanden was dit veel meer. ook na eisprong had ik er last van maar ook nu niet. tot vanmiddag dan. Verder heb ik ook helemaal nergens last van terwijl ik andere maanden echt van alles voelde. Ik merk wel dat ik het meer van me af heb gezet...tot vanmiddag dan:p
    Wat vinden jullie...? Ik durf namelijk bijna niet te denken dat het is wat ik hoop dat het is:)

6. pasjuh

pasjuh Actief lid

Nov 22, 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Nee, heb nog niet getest... Misschien vnvd maar doen als mn vriend thuis komt?!
    Wordt namelijk wel een beetje gek van mezelf hoor. Voel echt van alles of juist niets en wordt daar vreselijk onzeker van!
    Heb net al bij een ander topic gevraagd of er zwangeren zijn, die de steekjes richting het schaambeen hadden (alsof je ongesteld moet worden) en toch zwanger waren. Herkent hier iemand dat?
    Ik weet het niet meer van mn vrige zwangerschap (MA met 10 weken)
    En heb ook last van afscheiding, is dat gunstig?
    Succes allemaal maar weer, groetjes Pasjuh.

7. itsme82

itsme82 Niet meer actief

hi xxPetra, het klinkt wel erg als een innesstellingsbloeding.... hoop het voor je! !!!

ik zit nu (denk ik) op ongeveer 8 dpo. ben heel onregelmatig ongesteld maar denk vorige week di/wo mn eisprong gehad te hebben (ivm vruchtbaar slijm). we lopen dan -als dat klopt- ongeveer gelijk op. Ik heb al sinds die tijd gespannen borsten en nu ook veel witverlies en regelmatig hele heftige steken in mn onderbuik... ik hoop natuurlijk dat dit vroege zwangerschapsymptomen zijn, maar hoor van genoeg dames hier dat dit niks hoeft te betekenen...

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Pff nou ik hoop het echt hoor!!

Voor jou is het ook spannend! Zeker als je last hebt van zulke symptomen...:D Ik ga voor je duimen hoor!
    Hoeveel dagen na je eisprong wordt jij vaak ongesteld of zit daar geen vast ritme in?(omdat je verteld dat je onregelmatig ongesteld bent)

9. itsme82

itsme82 Niet meer actief

heb geen idee hoe lang daar tussen zit... dit is overigens pas de 2e ronde (ben wel al langer gestopt met de pil omdat ik het fijn vond om eerst die hormonen uitmn lichaam te hebben). Heb vanaf het begin dat ik gestopt ben wel mn klachten bij gehouden etc en ik denk dat er een dag of 13 tussen zit, maar dat weet ik echt niet zeker!

hoe zit dat bij jou?

ik vind het nu echt zooo spannend door al die symptomen! weet dat het niks hoeft te zeggen, maar toch....

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Kan het me helemaal voorstellen hoor Itme82.
    Bij mij zit er ook steeds 13 a 14 dagen tussen. ik heb 1 maand een cyclus van 25 dagen gehad en toen zat er maar 10 dagen tussen.
    Ik begin nu ook zenuwachtig te worden...zeker na dat roze slijmverlies.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pfff dat was weer een heleboel bijlezen zeg!!!
    Wat ik uit de verhalen van de meeste begrijp is dat de meeste allemaal vorige week de eisprong hebben gehad en nu nog een paar dagen moeten wachten tot de nod.

Sluit me bij jullie aan hoor!!! zelfde periode eisprong en ook ik moet nog wat daagjes wachten voor zekerheid.
    En wat het wachten ook bij mij langdurig maakt is dat ik ook zoveel klachtjes heb deze ronde.

Steekjes in de buik al een paar dagen.
    Veel blauwe aders deze ronde.
    Vermoeide rug

Normaal zou ik nu na m'n ei pijnlijke tepels hebben alleen die heb ik deze ronde dan weer niet.

Ik wil mezelf niet gekmaken maar snap ook preciesssssssss wat jullie bedoelen wat is het toch lastig he!

Nou laat ik maar hopen dat we straks allemaal op rose kunnen.

12. happymama

happymama Niet meer actief

idd heel wat bij lezen hahaha
    maar tis dus weer lekker spannend voor iedereen !!!!

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Inderdaad weer spannend hoor. Ik heb iedere keer na mijn ei weer het gevoel dat de tijd veel langzamer gaat dan normaal ;).

Hoe is het trouwens met je misselijkheid?

14. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

ik ben ook nieuw hier. Heb net alles gelezen en wil me graag bij jullie aansluiten. Ik heb vandaag mijn NOD (volgens de app op mijn telefoon) en het klopt ook wel want 2 weken geleden heb ik mijn ei gevoeld. Rare was dat ik daarna een paar dagen flinke bloedingen gehad, helder bloed. En vandaag is er dus nog niks gekomen. Ik vind het erg spannend. Heb wel last van een paar van de kwaaltjes die ik hier gelezen heb. Steken in mn onderbuik, krampen, vermoeidheid enz. Maar dat wijt ik steeds aan wishful thinking. Elk toiletbezoek wordt steeds spannender! Ik heb vanochtend met mijn vriend afgesproken dat we zondag gaan testen als er dan nog niets is. Spannend! Ik hoop voor jullie ook allemaal positieve testen!

X Naal

15. happymama

morgen testen meid

16. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wel willen, maar ik durf niet ;) Bang voor de teleurstelling.

17. happymama

raar eigenlijk , niemand kan wachten tot de nod en dan durven ze niet meer te testen hahahaha

kom op meid je kan t hahahah

18. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Meiden, hier nog steeds geen ongiiiii!! Ben zo zenuwachtiggggg, maar wil toch nog tot morgen wachten.. Je weet maar nooit, voel namelijk toch wel buikpijn.. Ik hooooop zo van nietttt!!

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Spannend hoor!!! Wanneer is je nod (morgen?)
    De buikpijn kan twee kanten op, ik hoop het voor je.

20. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL

16-17 maart zou mijn NOD zijn.. Had gisteren nog wel pijn, dus dacht ik het komt eraan.. Maar tot nu toe nog steeds nikss.. :)
    Ik hoooooop het zooo.. Durf nog niet te testenn, ben bang voor een teleurstelling..

Share This Page