tussen ei en NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Dat zou erbij kunnen horen, gewoon morgen nog een testje doen dan heb je voor jezelf ook wat meer zekerheid.
    Voor nu geniet ervan.

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    Ik kwam ff gluren en ik zag een mooie foto!!

@ babyvanmij: nou ik zie een duidelijk streepje.. Alvast voorzichtig gefeliciteerd..!!

3. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé BabayVanMij, gefeliciteerd hoor! Ik zie ook echt een streepje! Ik heb vanochtend ook een test gedaan, maar ik zag helaas niks. Heb een paar keer gekeken... :( Maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld, dus ik probeer het zondag nog wel een keer. Het was wel een flinke teleurstelling. Maar ik geef de hoop nog niet op. Zeker omdat ik nooit een rare cyclus heb! Heb ook nog steeds een weeïg gevoel in mijn buik. Zou het mogelijk zijn dat ik alsnog zwanger ben?

XNaal

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo allemaal,

Ik kwam ook even gluren op dit topic en wilde even zeggen dat ik zeker een lichte streep ook zie! Van harte Babyvanmij! Is dit de eerste ronde dat je probeerde? Super hoor!

En Naal, die weeïge buikgevoelens kunnen best heel goed duiden op zwangerschap hoor! Spannend! Succes!! :)

5. happymama

happymama Niet meer actief

ik zie m ook hoor , was je nod al geweest !!!

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik zeg duidelijk.. hoef niet eens te turen..

7. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel meid.. Ga morgen idd toch nog een keer testen voor de zekerheid..

8. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Lauw: Dankjewel meid..
    @ Naal: Jammer meid van je negatieve test.. Geef de hoop niet op, want voor hetzelfde geldt ben je toch zwanger en heb je vroeg getest. Ik heb namelijk nog steeds buikpijn, het gevoel alsof ik ongi moet worden, dus het kan best zijn dat je zwanger bent! Zal voor je duimen meid.. Laat je ons ook weten?
    @ Naat76: Dankjewel meid. Het is niet mn eerste ronde.. Ben sinds september gestopt met de pil, maar vanaf januari waren we er al mee bezig zeg maar..
    @ HappyMama & Jannie1980: Was toch wel een beetje aan het twijfelen, omdat het best licht is.. Heb net de dokter gebeld en kreeg te horen: Streep is een Streep.. Gaf me toch wel een goed gevoel..

Nou meiden, ben echt superrrrrrrrblij!! Hoop voor de meiden die ook zwanger willen raken, het ook snel mag gebeuren..

9. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dan bij deze HEEL ERG GEFELICIFLAP!!!! Van harte! En geniet ervan!

Ik hou je ook op de hoogte. Ik dacht net even dat ik misselijk werd. Gevoel is nu wel minder. Maar mss komt het wel door de spanning of teleurstelling, maar ik geef niet op. Niet zolang ik niet ongesteld ben.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    streep is idd streep meis! ik had hem vorige maand 10dpo (4 voor nod) ook...( helaas ging het bij mij mis....)
    deze ronde wacht ik tot mijn nod.. hoop ik...

11. pasjuh

pasjuh Actief lid

Nov 22, 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.
    Zie dat er gelukkig ook goed nieuws is!
    Gefeliciteerd, babyvanmij! Lekker van genieten!

Ik ben een beetje in de war wat betreft mijn NOD.
    Ik heb zwangerwordenpillen gebruikt en daardoor is de boel een beetje door de war gegaan, geloof ik...
    Ik had woensdag mijn NOD (dacht ik) en was toen nog niet ongesteld... dus getest 's avonds! Maar bleef wit...
    Sinds gister een beetje bruinverlies met afvegen en ook nu is dat nog, maar verder niets...
    En dat was vorige maand ook al wel zo, denk dat dat komt door die etos pillen, want anders had ik altijd gewoon gelijk rood bloed.
    Ik wacht gewoon nog maar ff af, denk dat het nog wel op gang komt, helaas...
    Ik wens jullie allemaal succes met wachten en met testen!
    Denk dat jullie het nodig hebben, want dat wachten is toch wel het ergst he! ;)
    Groetjes Pasjuh.

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Babyvanmij:
    Gefeliciteerd!!! Streep = streep...en die is goed te zien!!!

13. happymama

ik heb net gestest en zie vaag iets maar krijg t niet op de foto , allemaal wazig

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Whaaaa, spannend meid!!!....

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hoi meiden, vele bekenden zie ik? Dan meld ik me ook ff hier aan, gezellie :D
    Als jullie dat OK vinden :)..

Babyvanmij, waaw ik zie hem, gefeliciteerd! :)

16. wannabeamum

Jan 12, 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Zwangere ladies -> Gefeliciteerd!!!

HappyMama -> Spannend!!!!

Voor mij is het Game Over... Op naar de volgende ronde!

17. happymama

jammer wannabeamum

18. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wannabeamum: Jammer!

Hier nog steeds niks, dus ik blijf hoopvol!

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

babyvanmij gefeliciteerd joh!!!

Hoe is het met de andere meiden die bijna konden testen?

Maandag is mijn nod en ik voel helemaal niks, behalve dat mijn tepels gevoelig zijn als ik eraan zit:( Andere maanden voelde ik echt van alles dus ik begin nu een beetje te hopen dat het misschien nu dan eindelijk eens raak is...maar ja...dan valt het weer mega tegen als ik toch ongesteld wordt;)
    We wachten nog maar even af dus...

20. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds niet ongesteld en vanavond had ik ook ineens een vlaag van misselijkheid en werden mn borsten ineens branderig gevoelig. Dat heb ik anders nooit! Iemand hier ervaring mee? Nou, ga ik nu maar lekker slapen en hopen dat de menstruatie er morgen nog steeds niet is. Dan ga ik zondag maar weer een test doen. Ik hou jullie op de hoogte!

Share This Page