tussen ei en NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meid, geef de hoop niet op! Wie weet ben je toch zwanger..
    Ik was ook heel vaak misselijk, en mn tepels deden pijn bij het aanraken en soms ook een branderig gevoel.. maar dat duurde niet zo lang, kwam en ging zeg maar! Ik hoop dat voor je dat je ook zwanger bent meid!!
    Ik was om 3 uur snachts wat wakker geworden en kon niet meer slapen.. Was zo misselijk en voelde me echt raar.. Hoop maar niet dat ik 9 maanden slapeloze nachten ga krijgen..

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Wauw babyvanmij is het echt zover!! nu zeker super gefeliciteerd hoor.Ik hoop dat je ons nog wel een beetje op de hoogte houdt hoor.
    Voor de rest die net als ik nog op het wachtbankje zitten suc6 en hopen op rose!!!

Heb volgende week vrijdag pas nod en het duurt deze keer allemaal zooooo lang.

3. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Jannie1980: Dat zei de assistente van mn dokter ook al! Streep is een streep, je bent gewoon zwanger.. Kon het toch niet laten om weer te testen.. Heb dit keer met een clearblue getest en er stond ZWANGER 1-2.. J
    @ Pasjuh: Dankjewel meid.. Enn ben je ongesteld geworden??
    @ Knorretje84: Dankjewel meid. Idd streep = een streep!
    @ HappyMama: Spannenddddddd!! Doe vandaag nog een test, dan zal het waarschijnlijk duidelijker zijn.. Hou ons op de hoogte meid!!!!
    @ Sansky: Dankjewel meid..
    @ WanneBeAMum: Jammer meid, op naar de volgende ronde! Zal voor je duimen!!!
    @ xxPetra: Dankjewelll meid.. Wie weet ben je ook zwanger??!!

Nou meiden, ik voel me echt misselijkkkkkkkkkkkkkk.. Ik heb zo een slaap, maar kan niet slapen L

4. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jaaa, het is echt zover meid! Dankjewell :) Ik blijf hier zeker nog wel hangen hoor! Vind het zo leuk om dit soort dingen met anderen te delen..

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Geniet ervan vandaag he!

6. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik ben nog steeds niet ongesteld! Had net wel weer een licht vlaag misselijkheid. Maarja, mss komt het wel door de spanning of zit het tussen mn oren. Het branderige gevoel in mn borsten is nu weer weg. Morgenochtend maar weer ff een test doen dan. Nu eerst maar eens genieten van de zon!

BabyVanMij: hoe voel je je vandaag?

X

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

babyvanmij, had jij klachten voor je ging testen of juist helemaal niet?

Naal, ik weet niet hoe je in je cyclus zit? ben je al overtijd?
    Hopelijk test je snel roze hoor!

Ik zit nu officieel 2 dagen voor mijn nod en voel helemaal niks behalve nog steeds gevoelige tepels als ik eraan zit. heel af en toe heb ik een steek in mijn borst maar dat is maar bij 1 en niet bij alle 2.
    Vorige maanden was ik zo bezig met alle dingen die ik voelde dat ik er nu niks meer van snap. ik wacht dus maar even rustig af....denk ik ;)

8. happymama

happymama Niet meer actief

heb getest en hij is meer posi dan gister dus gewoon zwanger !!!!! krijg m alleen weer niet duidleijk op de foto

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik zie geen streepje inderdaad maar de foto lijkt ook wel wazig. Hopelijk krijg je snel een mooie streep goed op de foto maar in ieder geval...gefeliciteerd:D
    Aan je banner te zien zit je nog wel een paar dagen voor je nod, toch? Had je veel klachten omdat je nu al had getest?
    spannend allemaal joh!
    Geniet ervan!

10. happymama

happymama Niet meer actief

voelde me precies zo als de eerste keer dus moest t weten hahaha
    maar hij staat er wel de streep

11. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Petra,

volgens de berekening had ik 16 maart mijn NOD. Mijn cyclus ging als volgt: Op zondag 20 feb werd ik ongesteld. Dat duurde tot donderdag de 24e. Toen kreeg ik het vruchtbare slijm voor mijn eisprong. Die zou woensdag 2 maart zijn en die heb ik ook gevoeld. Maandag de 28e en die woensdag zijn mijn vriend en ik intiem geweest. Donderdagochtend toen ik naar het toilet ging, bloedde ik hevig (nog erger dan mijn menstruatie). Die vrijdag ook nog steeds. Zaterdag was het minder en zondag zo goed als over. Vervolgens had ik een paar dagen wat krampen en later verdwenen die weer. Tot een paar dagen voor mijn NOD. Toen begon dat weer en voelde ik (en nu nog steeds) dat volle gevoel wat ik altijd een paar dagen voor mijn ongesteldheid voel. De ongesteldheid bleef woensdag uit. Gisterochtend (18 maart) heb ik een test gedaan en die was negatief. Nu, op zaterdagavond ben ik nog steeds niet ongesteld. Voel wel de hele tijd een weeïg en opgeblazen gevoel in mijn onderbuik. Gister en vandaag had ik last van vlagen lichte misselijkheid en gisteravond ook van een branderig gevoel in mijn borsten. Heb ik nog nooit eerder gehad en nu is het ook weer weg. Als er morgenochtend nog geen menstruatie is, ga ik nog maar eens een test doen. Ik vind het allemaal wel heel vreemd... ik heb nooit rare dingen tijdens mn cyclus! Nouja, nog een paar uurtjes wachten dus en dan hopen op ook een heel licht streepje!

X

12. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ha xxPetra, hoe is het ondertussen bij jou? Heb je al getest of wacht je nog even? Net als jou voel ik nu ook al een paar dagen niks meer, steken zijn weg en witverlies ook..... Het enige vage wat ik nog heb is dat de zijkanten van mn borsten een soort van beurs aanvoelen???

Hmmm nouja nog even wachten en er dan maar een testje aan wagen denk ik? (zit nu op dag 47, en denk dat ik op dag 35 eisprong heb gehad, zou dan nu 12 dagen dpo zijn...).

13. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    HappyMama, jij ook ontzettend gefeliciflap!!!

14. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net weer een test gedaan maar die was ook weer negatief maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Ik snap er niks meer van!

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Naal, kan het niet zijn dat je vorige week donderdag ongesteld bent geweest? het was alleen wel heel kort dus dat zou wel vaag zijn en je zou dan een kortere cyclus hebben.. Als je eisprong 2 maart is geweest zou je nu idd wel een positieve test moeten hebben want dan zitten er toch genoeg dagen tussen maar ja..op het forum lees je van zoveel meiden dat ze overtijd zijn en negatief blijven testen.. Hopelijk test je van de week alsnog positief meid!

@itsme; wanneer ga jij testen?
    Ik weet het eigenlijk niet zo goed:) Mijn nod kan van maandag tm donderdag zijn want mijn eisprong was 3 dagen later dan normaal dus ik weet niet of mijn nod is veschoven.
    Sinds gisteravond wel wat steken in mijn onderbuik en in mijn borsten maar dat is maar in 1 borst:( Nu ik zit te typen heb ik wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik dus ik hoop maar dat het er niet aan zit te komen.
    Ik denk dat als ik dinsdagochtend nog nergens last van heb ik een testje ga wagen...of misschien morgenochtend...;);) haha ik weet het niet

16. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL

Hey meid, voel me echt ziekjes.. Had gisteren een feestje, dus kon ik niet reageren. Zo, wat word je moe snel moe zeg.. Heb het liefst dat ik de hele dag op bed lig, maar ja dat gaat ook niet!
    Ik las dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, maar toch negatief hebt getest.. Misschien moet je maar een paar dagen wachten en dan weer testen.. Wie weet komt er dan wel een prachtige streepje erop.. Ik duim voor je meid!!

17. BaByVanMij

Mar 6, 2011
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey Petra, ik las op internet dat de meeste meiden heel erg last hadden van de borsten etc. maar dat viel bij mij wel mee.. Ik had alleen gevoelige tepels en pijn bij het aanraken zeg maar.. Ook was ik erg misselijk, ook voor mijn NOD.. Nu ben ik ook heel snel moe en wil het liefst continue op bed liggen :)
    En hoe gaat bij jou??

18. pasjuh

pasjuh Actief lid

Nov 22, 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal.
    Gefeliciteerd Happymama, dat klinkt goed!
    Verder blijft het voor sommige dus spannend...
    Voor mij niet meer, want de ongesteldheid is er inmiddels... Balen!!!
    Ik heb even een vraagje voor jullie, omdat ik erg in de war ben geraakt door mn vruchtbare slijm deze maand!
    Ik heb een week na de eerste dag van mn ongesteldheid vruchtbaar slijm gehad met afvegen (best een klodder ook) dat was op zaterdag 5maart en die woensdag erna kreeg ik veel buikpijn, van mn eisprong dacht ik. Had het idee dat mn cyclus korter werd door de zwangerworden pillen... Maar nu ben ik toch gister ongesteld geworden (netjes cyclus van 28 dagen dus) maar dat zou betekenen dat mn eisprong 2 weken geleden op zaterdag is geweest.
    Maar kan het dat je al een week voor je eisprong vruchtbaar slijm hebt??? Hopelijk kunnen jullie me helpen!
    Heb net maar gelijk ff ovulatietesten besteld, misschien dat dat toch handiger is! ;)
    Succes allemaal weer met testen en afwachten...!!
    Groetjes Pasjuh.

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heej babyvanmij, wat jij beschrijft over je tepels heb ik ook. Vandaag lijkt het wel minder te zijn maar de afgelopen 3 dagen kon ik bijna niet aan mijn tepels zitten zo gevoelig waren ze. Ik ben afgelopen week ook steeds heel vroeg gaan slapen omdat ik moe was maar of dat door een ev bevruchting komt of door het weer....:(
    Daarnaast werd ik afgelopen week (6dpo) in de douche ineens heel duizelig en daarna heel misselijk en 's middags verloor ik een klein beetje helder slijm met een roze sliert erin. dat laatste heb ik alleen wel eens vaker gehad dus dat zegt verder ook niks vrees ik.
    Maar verder voel ik eigenlijk niks... andere maanden volop dus ja...afwachten denk ik.
    Morgen is officieel mijn nod maar mijn man zei dat we misschien beter donderdag pas kunnen testen...ppffff tot do. nog wachten;) dus ik hoop vurig dat ik tot die tijd niet ongesteld wordt.

Wat rot dat je zo moe bent! Heb je al aan vrienden verteld dat je zwanger bent? Dat lijkt me zo spannend!!

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hoi pasjuh,
    balen dat je ongesteld bent geworden joh!
    ik geloof dat het per vrouw erg verschilt of en hoeveel je vruchtbaar slijm hebt. Andere maanden had ik zelf erg veel vruchtbaar slijm en dat verloor ik vaak al 3 dagen voor de eisprong tot net erna.
    Misschien is dat bij jou dan ook zo.
    Die ovulatietesten zijn wel heel handig om te kijken wanneer je piek is dus misschien krijg je dan wat meer inzicht in je cyclus.

Share This Page