tussen ei en NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier durf ik bijna niet naar de wc... en als ik dan wel echt moet... dan ik het met een schuin oog controleren...

ik wilde niet zonder zitten, dus heb vrijdag alvast een extra doosje gehaald... had ik hem niet nodig gehad, kon ik hem altijd terug brengen... maar helaas.. hij was zaterdag zo vaag, dat ik echt duidelijheid wil hebben en morgen weer test..

zou het hier trouwens geen probleem zijn... winkels (iig de supermarkten) zijn hier ook op zondag open... is een beetje tegen mijn principes.. maar toch... in geval van nood ;)

en de kruidvat is regelmatig door de voorraad goedkope testen heen... ben al 2x voor nopes langs geweest.. en nu was ik er en lagen ze er dus maar meegenomen!

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Helaas woon ik in een stad die zondags niet open mag zijn.
    Ik ga zo vaak naar de toilet omdat ik elke keer bang ben dat ze er zijn. Heb al vanaf donderdag krampen. Is niks voor mij!

3. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha meiden, ik heb precies hetzelfde. Elk toiletbezoek wordt spannender! Mijn NOD was afgelopen woensdag. Heb vrijdag negatief getest en vanochtend ook, maar ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Vandaag ook weinig klachten. Tot nu, nu heb ik weer kramp en net op het toilet had ik ineens weer slijm bij het afvegen. Ik snap er echt geen ruk meer van! Morgen ga ik maar ff een test van een ander merk kopen. En als daar ook niets uitkomt, maak ik een afspraak met de huisarts. Ik heb in mn hele leven nog nooit een rare cyclus gehad! Ik word er inmiddels wel een beetje gek van!

Maar Jannie, jij hebt dus een hele vage streep gezien? Ik las eerder hier op dit forum dat een arts had gezegd: een streep is een streep, hoe vaag ook. Er moet dus hcg in je urine zitten. En dat zou dus betekenen dat je zwanger bent!

Ikzelf moet weer wachten tot morgen. Zucht...

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Hier voor alsnog niks. Ben er zo mee bezig dat ik niet meer kon slapen. Lekker irritant, heb late dienst en me zoontje was om 7 uur naar het kdv gebracht. Me temp blijft hoog.Ik schommel tussen de 37,2 en 37,5.
    @ Naal. Doe je goed om dan een afspraak met de HA te maken, ga ik ook doen wanneer de duivels zich melden. Ga er voor alsnog er van uit dat die gewoon komen. Ik heb op 31 oktober een cyste van 7cm in me eileider gehad en een torsie. Sindsdien gebeuren er allemaal vreemde dingen.

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Goedemorgen dames!
    Mijn dag kan niet meer stuk!
    Mijn hoofd staat te gloeien, ik ben zoooooooo blij :D
    Vanmorgen positief getest, en echt wel KNAL :D
    Dat dit waar mag zijn na mijn vmk, dit is zo waanzinnig! :D:D:D

Ik ben zwanger :):):)

6. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Van harte Sansky.Geniet er van!!!
    Hoezo na vmk? wat had je dan?
    Heb net een test gehaald. Nu nog de moed verzamelen om het uit te voeren.

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ow jeetje tranen met tuiten hier ik had een plusje op me test.
    Ben zo bang omdat ik nog steeds veel buikpijn heb.

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    Ik heb een vroege miskraam gehad, 2/2... en nu weer zwanger! :D

9. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Sansky, dat is wel een heeeeeele goeiemorgen voor jou. Wat heerlijk voor je. Bij deze dan een knallend gefeliciflap van mij!!!

Over twintig minuten gaat hier eindelijk het KV open dus dan ga ik ff een nieuwe test halen. Alstie negatief is, probeer ik voor vanmiddag een afspraak bij de huisarts te maken.

Hoeveel dagen was je overtijd? Nou, geniet van je supernieuws!

Liefs, Naal

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0

Zaterdag was mijn NOD... dus 2 dagen over tijd.. ;)
    Maar ik wilde perse testen met 14 DPO :)

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ik durf het eigenlijk niet hard op te zeggen maar gezien dat plusje ben ik zwanger

12. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is dpo eigenlijk? Ben dat nu al een paar keer tegengekomen maar heb geen idee wat het betekent ;)

Isolde, jij ook van harte gefeliciflap!!! Ook al zo'n goeiemorgen voor jou! Ik hoop dat ik straks de derde op rij mag zijn voor vandaag. Maar ik heb mn twijfels... Maarja, dat is niet zo gek na twee negatieve testen in de afgelopen dagen. Maar waarom blijft mn menstruatie dan weg?

Meiden, geniet van jullie supernieuws!

X

13. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Maak gewoon een afspraak met de huisarts. Dat neemt misschien een hoop onzekerheid weg.

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    DPO = Days Past Ovulation, dus dagen na je ovulatie....

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

Jan 3, 2011
    3,391
    0
    0
    Wel foto showen he!!! :D

16. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    hahaha ik weet niet of me dat gaat lukken maar kan een poging wagen

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    joehoeeeeeee.... vandaag bombardeer ik tot roze maandag :D

18. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de test gedaan, maar was helaas weer negatief! Ik ga zo ff een afspraak maken met de huisarts. Eens kijken wat die te zeggen heeft.

Maar roze maandag is het vandaag zeker! Alleen niet voor mij :(

19. dietje

dietje Actief lid

Jun 9, 2010
    227
    0
    0
    VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN!!! Wow geweldig al die zwangere dames :)

@Neel :( balen meid *knuf*

hier ook nog steeds erg onzeker, heb allemaal kwaaltjes, (hoofdpijn, vaak plassen, rugpijn, misselijk, honger enz enz) maar ook rood/bruin bloed verloren de afgelopen 3 dagen (vandaag helemaal niets) dus weet ik nu niet of ik ongie ben geweest of niet..
    het was op dag 17, heb nog nooit een kortre cyclus gehad als 25, dus das wel heeeel vaag *zucht*

20. Naal

Naal Lid

Mar 16, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Dietje, vervelend hè, al die vage klachten als je zwanger wilt worden. Ik heb ook nooit rare dingen in mn cyclus gehad en nu ik zwanger wil worden heb ik ineens een bloeding de dag na mn eisprong en nu blijft mn menstruatie uit (NOD was 16 maart) en al 3 negatieve testen de afgelopen dagen. Wat moet ik daar nou mee? Ik was vanochtend nog heel stellig om naar de huisarts te gaan maar nu ik met de telefoon in mn hand zit, heb ik weer het idee dat het stom is, of te vroeg.

Share This Page