Ik schrok net......... Ik liep met de hond en ineens verkramp ik van de pijn in mijn buik. (Linkerkant) Kan bijna niet meer lopen en heb persdrang Thuis gekomen ga ik naar de wc en verlies een hoop water/slijm beetje bruin. Inmiddels word de pijn erger en bel de huisartsenpost,die zeggen dat ik 2 paracetamol moet nemen en als de pijn niet afzakt contact op nemen. Wat is er toch met mijn lichaam aan de hand ? Pijn begint nu iets af te zakken
Jeetje meid, wat eng. Hopen dat het helemaal weg gaat. als het erger wordt of voor de nacht niet weg is wel bellen weer hoor. Zoveel pijn lijkt me niet normaal. Sterkte!
Jeetje Nathalie, Lijkt wel op een miskraam, je had naturlijk al vroeg positief getest en daarna weer negatief, mischien komt het er nu uit? Sterkte in ieder geval, en niet te lang met die pijn blijven lopen hoor...
Kan geen innesteling zijn toch? Ik heb geloofffff ik op de 24e april voor het laatst geslachtsgemeenschap gehad. Geloof nooit dat zo gepaard gaat met pijn,althans bij de andere 3 kids niet gehad
lijkt me niet dat innesteling zo'n pijn hoort te doen. Hoop voor je dat het morgen weg is in ieder geval. wanneer heb je voor het laatst getest eigenlijk?
Vandaag nog........niets De pijn straalt uit naar mijn been ook,hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen De pijn komt met vlagen opzetten
Toen ik vanmorgen naar het toilet ging waren de er Toch raar dat ik zo'n erge pijn had gisteravond. Is nu een stuk minder gelukkig