voor het eerst voor onderzoeken naar gynecoloog

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lili20, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden.

ik ben nu een jaarthuh bezig maar hdet lukt nog steeds niet. ik ben vandaag naar de dokter geweest. en die heeft me door verwezen.
    maar nu ben ik heel benieuwd watr ze dan gaan doen en onderzoeken en of er nog meer mensen zijn die ook een jaar berzig zijn. en wat ze gaan doen bij de man.

bedankt alvast

2. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
  3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.208
    113
    Brabant
    @ lily, als je 2e berichtje er staat omdat je nog geen reacties had: heb geduld! En deze vraag kun je mis. beter bij vruchtbaarheidsbehandelingen zetten, daar zitten de meeste meiden die in de MMM zitten..
    Maar goed, wat ze bij mij deden (en wat volgens mij vrij standaard is bij een 1e bezoek)
    - Met je doornemen hoe je cyclus nu verloopt en hoe het dat vroeger deed en verdere bijzonderheden over je cyclus en je seksleven:)
    - een inwendige echo bij jou maken om te kijken of er bijzonderheden bij je baarmoeder/ eierstokken te zien zijn
    - een uitstrijkje maken (tja je ligt er nu toch...)
    - bloedonderzoek op bepaalde hormoonwaardes en op chlamydia(of hebben ze dat laatste bij t uitstrijkje gedaan, dat weet ik niet meer, sorry)
    - een zaadonderzoek bij de man (dat doen ze niet ter plekke hoor!) en van sommige heb ik gehoord dat ze het zaakje van de man even bekijken op bijzonderheden, maar dat is bij ons niet gedaan hoor.

Vervolgens wordt er aan de hand van de uitslagen gekeken of en wat er gedaan wordt..Beleid bepalen dus..

Succes ermee meid en ik hoop dat je snel zwanger bent natuurlijk!

Taliaa

Deel Deze Pagina