Hoe gaat het nu met jullie? Beetje kunnen loslaten afgelopen dagen en kunnen genieten van het weer, en zoals je vriend zo mooi zei 'van elkaar' ?
Hoi Loetje, gaat goed met ons, loslaten kan je het geen moment maar we hebben zeker genoten van het mooie weer,gezellige mensen om ons heen en zeker van de tijd samen....nu op naar vrijdag lief zoals je meeleeft, doet ons goed
Hi Loetje, Wat ontzettend lief zoals je meeleeft. Zoals ik tegen mijn vriend zei: "Ik vind Loetje tof!" Het gaat goed met ons, we hebben redelijk goed onze gedachten kunnen verzetten, maar zo nu in de aanloop naar voel je de zenuwen in de buik wel omhoog komen... Nog 2 nachtjes We houden we je op de hoogte. Liefs
Wat een kortzichtige reacties zeg... ongelofelijk. Het lijkt wel of jullie hormoon monsters alleen je eigen mening willen door duwen en ineens niet meer kunnen lezen. Ts en partner; ik heb geen ervaring of herkenning maar snap wel hoe jullie hierin staan en waarom jullie er zo in staan. Dat is niet naief, dat is dapper en nuchter. Op zoek naar antwoorden die onderbouwd kunnen worden. Ik hoop dat jullie deze keer bij die 5% mogen horen. Samen komen jullie er wel, wat de uitslag ook moge zijn.
Dankjewel voor je lieve woorden. Het is spannend, zeker nu de laatste dagen zijn aangebroken, maar we zijn heel nuchter wat betreft de uitslag morgen. We gaan beide van de 95% uit, zolang het lichamelijk maar in orde is zodat we vooruit kunnen denken. We houden jullie op de hoogte. Liefs
Ik heb jullie verhaal gelezen, wat een onzekerheid. Ik begrijp de spanning heel goed, het wachten is zo afschuwelijk! Begrijpelijk dat jullie lotgenoten zoeken en ervaringen van andere mensen willen delen. Geen vergelijkbare situatie maar in 2012 kreeg ik na mijn eerste 6 weken echo te horen dat het waarschijnlijk niet goed zat maar dat we het pas na twee weken zeker zouden weten. De langste twee weken van mijn leven! Ik heb in die twee weken ook niet getest, wat had dat voor zin? Ik had goed oplopende testen voor de echo maar toch zat het niet goed. Na de twee weken een volgende echo en het vruchtje was niet meer gegroeid. Een heel pijnlijk en verdrietig moment. Vooral omdat we 5 jaar op deze zwangerschap hadden gewacht. Ik ben blij dat jullie elkaar hebben en dat jullie steun kunnen vinden op het forum. Heel veel succes morgen en ik hoop dat jullie in de nabije toekomst een lief klein hummeltje in jullie leven mogen verwelkomen! Liefs, Adria
Haha leuk!! Heel veel succes morgen, duimendraaien dat het goed nieuws wordt!!! Hopelijk slapen jullie wat vannacht, knap dat jullie er zo nuchter onder blijven. Ik hou jullie topic morgen ik de gaten 🍀🍀🍀🍀
Wow! Wat een overweldigende reacties van medeleven! Ik ben er even stil van. Maar omdat ik jullie niet de hele dag in spanning wil laten wachten (ik wil het niet belangrijker maken, just to be sure ) maar de afspraak is verzet naar vanmiddag 16.00 uur. Update volgt... Liefs xx
Super lief allemaal!! Doet ons goed! En wat de uitslag ook mag zijn wij zijn vastberaden en hebben goede hoop dat we ook al krijgen we vanmiddag niet het nieuws waar we op hopen dat we snel wel dat goede nieuws kunnen brengen. Het is fijn om te lezen dat onze relatie zo sterk overkomt, dat is hij ook zeker en daarom kunnen wij samen zo nuchter deze situatie handelen. Is niet altijd makkelijk omdat hoop, vrees en realisme dichter bij elkaar liggen dan we soms zouden willen in het leven maar wat zeker weten is dat zolang wij samen hier zo in staan het leven en natuur hun werk wel zullen doen..... Nogmaals super lief en bedankt voor alle reacties, jullie zijn stuk voor stuk kanjers!!
Succes vanmiddag.kan mij voorstellen dat de zenuwen komen. Dat had ik al bij goede echo's laat staan in jullie geval
Sterkte vandaag. Hopelijk is het voor jullie snel 16:00 uur en krijgen jullie duidelijkheid. In welke vorm dan ook. Succes!