Wij zijn net terug van de Vk en zoals wij eigenlijk al wel hadden verwacht is het uitgekomen op een miskraam, helaas. Echter hebben wij direct na het stellen van heel veel vragen te horen gekregen dat het lichaam het vruchtzakje al heeft uitgestoten, dat de baarmoeder "schoon" is, de eierstokken er prima uitzien en eigenlijk al klaar zijn om weer een sprongetje te maken, dat we een "zeer" vruchtbaar koppel blijken te zijn en dat er eigenlijk niets is wat een nieuwe zwangerschap in de weg zou moeten staan. We zijn hier dus eigenlijk direct heel nuchter mee omgegaan en door alle gesprekken met de Vk, met elkaar maar ook zeker door het meeleven van jullie forumleden heeft t vrij direct een goed plaatsje gekregen. We hebben het er net samen over gehad en we gaan zeker deze ronde voor een nieuwe zwangerschap maar zonder allerlei testen over temperaturen of ovulatietesten of whatever. We gaan niet klinische gemeenschap hebben met alleen maar als doel om zwanger te raken. gebeurd het dan gebeurd het en zullen we super blij het nieuws brengen maar niet op de agenda want wij willen vooral dat we zwanger raken omdat we zo intens veel van elkaar houden en dat juist onze liefde ervoor zorgt dat de natuur haar werk heeft kunnen doen. En dan zijn jullie zeker een van de eerste die het zullen lezen. Ik en mijn meissie willen jullie vanuit de grond van ons hart bedanken voor alle lieve berichten, het meeleven en jullie goed bedoelde adviezen en wensen voor ons. Super super lief en hopelijk tot snel met goed en liefdevol nieuws. Liefs van ons
Ik heb het hele topic gevolgd. En ik heb echt respect voor hoe jullie hiermee om zijn gegaan. Door jullie nuchtere instelling heeft het waarschijnlijk makkelijker een plaatsje kunnen krijgen en waren jullie hierop voorbereid. Heb echt grote bewondering hiervoor en denk niet dat ik dat ooit zo had gekund. Ik hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn en dan zonder onzekerheden!
Wat ontzettend knap hoe jullie hier mee omgaan. Ik hoop dat jullie snel een kindje mogen krijgen. De liefde die jullie voor elkaar en jullie ongeboren kind hebben spat er vanaf. Ik gun jullie het allerbeste
Wat jammer dat t toch niet goed heeft gezeten. Maar fijn dat jullie er samen zo krachtig instaan. Ik weet zeker dat jullie wens heel snel in vervulling zal gaan. Dat hoop ik iig oprecht! Heel veel succes
Toch jammer maar fijn om te horen dat jullie het een plekje kunnen gaan geven. Ik hoop dat jullie snel mooi nieuws kunnen brengen! Liefs
Jammer dat het toch een mk bleek te zijn, maar super knap hoe jullie ermee omgaan! Heel veel succes en ik hoop dat jullie snel een kleintje mogen krijgen!
Verdrietig dat het een km is geworden. Anderzijds fijn dat er nu duidelijkheid is. Wij hadden die instelling ook als gebeurt gebeurt het en binnen maanden waren wij zwanger. Heel veel succes geniet van elkaar nu en hopelijk over een poosje met z'n drietjes