Ha dames, vorige mnd na vage streepjes en overtijd uiteindelijk een positieve test waarna ik helaas daarna meteen ongesteld werd. Deze maand lijkt het anders te gaan. Op advies van jullie gaan temperaturen en ovulatietesten daarnaast gebruikt waardoor ik zeker weet dat ik nu 8 DPO ben. Vanochtend een testje gedaan, erg vroeg, maar tot mijn verbazing een streepje! Wel nog erg licht, maar zeker in daglicht echt zichtbaat. Zien jullie hem ook? Ik blijf uiteraard testen, maar vond dit toch wel een positief begin.
Ik zie in de verte een licht streepje idd Ik hoop dat het mooi gaat oplopen de komende dagen. Kan nog beide kanten opgaan maar de duimen draaien hier voor je!
Ik denk ook heeeeeeel in de verte iets te zien maarckan niet bepalen of die roze is. 8dpo is ook nog erg vroeg ik hoop dat je streepje zal oplopen komende dagen! Ik vind je testje wel een beetje geel, hoe lang na het doen van de test is deze foto?
Dank voor jullie reacties! Het is ook nog erg vroeg en het kan inderdaad nog alle kanten opgaan, maar vind het leuk dat ik überhaupt iets zie. Foto is binnen de afleestijd genomen. Kan er denk ik ook geen druppel water opdoen want ik heb hem vastgeplakt.... vind het spannend! Hopelijk inderdaad over een paar dagen duidelijker!
Ik zie eerlijk gezegd ook niks.. Streepjes dat ik zie (naast de test streep) staat niet op de plek waar een streepje zou moeten komen. Maar 8DPO is ook wel vroeg! Innesteling zo zelf nu nog kunnen.. Ik ben ook zo'n vroege tester hahaha heb vandaag ook op 8DPO getest omdat ik gisteren steeds zeurderige 'pijntjes' had in mijn buik. Maar test was natuurlijk negatief ik ga zondag weer proberen op 10 DPO met een vroegetest die minder dan 25..HCG schijnt te meten.. Ben zo ongeduldig Hoop dat de streepjes de komende dagen voor je oplopen!!
Spannend Lophog! Met 8 DPO testen is natuurlijk ook nog te vroeg en het zegt nog niets. Ik had gisterenavond en vanochtend steekjes in mn buik. Vorige mnd had ik dat gevoel op 6 DPO maar toen is de innesteling niet goed gegaan. Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten. ... laten we hopen dat we allebei over een paar dagen een knaltest hebben!
Vanochtend getest en zie hieronder het resultaat! Laten we hopen dat het zo doorgaat! En Lophog? Nog getest?
Dank! Ik geloof het pas als mn NOD is geweest, maar heb wel goede hoop. Ik weet dat veel nog kan misgaan maar dat kan ook daarna. Heb met 9 weken een miskraam gehad dus ik ben pas echt blij na 12 weken.... ondertussen test ik de komende dagen lekker door! Dank voor de steun!
Ze lopen op! Geen vaag streepje! De test die oploopt is 10 hcg en de blauwe test is 20 hcg. Deze is niet van z&k hoor! Streepje ook hierop is in het echt goed te zien! BTW pinkblossom gefeliciteerd! Las je onderschrift later pas....