Helaas hebben wij 19 juli een miskraam gekregen met 5 weken. Ik verloor met plassen wat bloed en na flink veel heel veel buikpijn verloor ik 2 grote proppen. Hierna nog 1 dag heel klein beetje gevloeid en dat was het eigenlijk. Niet het vloeien gehad wat je normaal altijd doet maar ach. Nog een extra test gehaald en hierbij was het 2de strewpje dan ook echt helemaal wel. Vanmiddag had is oneens doorzichtig slijm. Weet van mijn vorige zwangerschap dat dat vaak voor de eisprong was. Ovulatie test gedaan en ik kreeg een heel licht 2de streepje. Maar het is pas 10 dagen geleden.... is dit echt mogelijk???? Pff wordt er zo onzeker van
Een licht 2e streepje is helaas geen positieve test. Het kan wel zijn dat hij eraan zit te komen maar zou zeker blijven doortesten. Kan ook uit het niets een knaller komen. Hoeft dus zeker niet op te lopen. En dat kan best hoor dat je een vroege eisprong krijgt. Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt.
Nee dat hoeft niet. Je kunt gedurende je hele cyclus lh in je urine hebben. Een ovulatietest kan ook uit het niets positief zijn, hoeft niet op te lopen.
Nee dat hoeft echt niet. Je hebt je hele cyclus nl lh in je lijf. En op moment van je piek, krijg je een knaltest (t en c zijn gelijk of t is zelfs donkerder) maar je kunt de hele cyclus testen hebben die blanco, licht positief of bijna positief zijn. En uit het niets ineens een positieve test krijgen.
Het hoeft niet. Er zit altijd lh in je urine wat voor een streepje zorgt. Hier begon mijn bloeden op 3 december en op 14 december had k alweer een eisprong. Op 24 december alweer positief getest. Dus ja het kan snel gaan
Wat naar van je (vroege?) mk! Een licht streepje op een ovulatietest zegt niks, pas als ie bijna net zo donker als de controlestreep wordt komt ie er waarschijnlijk aan en als t streepje net zo donker/donkerder is dan de controlestreep is de test positief.
Het zegt inderdaad niets maar kan wel goed het geval zijn. Hier na beide miskramen een hele normale cyclus voor mij doen (34&39 bij een cyclus van meestal rond 36/37 dagen.
vervelend zeg een vroege mk! Wel wil ik even zeggen dat 4 weken geleden het bloeden van mijn mk was gestopt en ik nu alweer 4 weken en 5 dagen zwanger ben. Ik heb gelijk 2 weken na het bloeden een eisprong gehad, terwijl ik altijd een k.t cyclus had. Succes en sterkte ♡♡
Ja ik heb precies hetzelfde gehad en ook erna gelijk weer normaal een eisprong en zie mijn banner ... 🙈😍😍 Veel succes meis!
wat naar een vroege mk maar je kan indd na je mk weer snel een eisprong hebben, ik had na mijn mk eind febr (9+3) ook snel weer een eisprong nu inmiddels alweer 17+3 zwanger. Ik hoop voor je dat je snel een mooie test mag hebben