ik zeg alvast sorry ik ben nu 6 weken zwanger en mensen lief wat ben ik bang . ik heb in maart een vroege miskraam gehad en alles vind ik eng wat ik voel . we hebben denk ik 10 keer IUI gehad en vorige maand zouden we IVF krjgen maar dat ging niet door en hebben ze alsnog IUI gedaan en dus raak!! nu lees ik bij iedereen pijnlijke borsten maar die heb ik nu niet echt ze zijn gevoelig maar pijn niet maar vorige week wel . is dit erg? voor de rest alles nog hetzelfde pijn in me buik, MOE, duizelig,misselijk met vlagen enz. dus daarom begin ik al met sorry omdat heel veel onderwerpen over onzekerheden gaan .
He meid, Dat is erg vervelend dat je zo onzeker voelt, maar misshien is het gewoon omdat je het nog niet zo goed kan geloven dat je een wondertje in je buik hebt? En natuurlijk is het spannend de eerste 12 weken ( wat zeg ik de hele zwangerschap) maar probeer ook te genieten dat is ook heel belangrijk Sterkte er mee en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap
gefeliciteerd!! ik had ook geen pijnlijke borsten bij iedereen is het weer anders pijn in me buik herken ik ook wel is bandenpijn is al aan het oprekken !! hoop voor je dat je straks gezond kindje op je buik hebt!!!
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het uiteindelijk toch met IUI is gelukt en dat jullie IVF achterwegen konden laten. Meid, het is voor iedereen anders. Ik ben 2x zwanger geweest en de 1e keer kreeg ik rond de 8e week pijnlijke borsten en bij de 2e al na de eisprong dus het zegt echt niet veel. Het kan zo per persoon en per keer verschillen. Ik snap je onzekerheid echt volledig hoor. Ik ben precies hetzelfde en daarom vind het rot voor je dat je je zo onzeker voelt. Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten! Liefs
gefeliciteerd! ik kan me goed voorstellen dat je bang bent, zeker na je mk en zoveel pogingen. duim dat het goed mag gaan!
Hoi meid, van harte gefeliciteerd!! Kwaaltjes zeggen helaas niet zo heel veel. Ik had ook heel wisselende kwaaltjes, dan weer volop, dan weer helemaal niks. Ik begrijp heel goed dat het je onzeker maakt. Als het al mis zou gaan, dan doe je daar helemaal niks aan. Klinkt cliche, maar het is de waarheid. probeer daarom zoveel mogelijk te genieten. Het zou zonde zijn als deze tijd wordt overschaduwd door zorgen. Moeilijk, ik weet het. Succes!
dank jullie wel voor de reacties en ik weet dat dit een onzekerheid is waar iedereen mee te maken heeft . en er altijd nog ergere dingen zijn . ik ben blij als het 1 nov is . en daarna zal ik wel weer ergens anders onzeker over zijn hahah
Ja hoor, dan heb je weer andere onzekerheden... maar je kunt in de loop van je zwangerschap wel meer genieten. Als het erg prille stadium voorbij is, dan is het alsnog elke keer spannend bij de vk om het hartje te gaan beluisteren, en als je de baby eenmaal voelt bewegen kan je je op dagen dat hij/zij wat rustiger is ook weer zenuwachtig worden... Maar ik moet zeggen dat ik het later minder eng vond dan in het eerste stadium, ook de kans dat het misgaat wordt natuurlijk kleiner na het eerste trimester. Oh en klachtjes kunnen per vrouw, per zwangerschap en per dag van die zwangerschap van die vrouw verschillen.