Tussen Innestelling & NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamsey, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ik zie dat je 1 dag overtijd bent?
    En en? heb je de rode duiveltjes al gezien? Of al een testje gewaagd? Ik zal nog even heel hard mijn duimen laten draain!

Ik was zaterdag 3 dagen overtijd, voelde ook van allles maar niks aan mijn borsten... dus ging er niet van uit.... maar toch omdt de ongi weg blijft heb je hoop.... helaasss zaterdag middag kwamen de duiveltjes toch.... Maar was wel blij dat ik de duidelijkheid had want en nega testen en geen ongi is helemaaaaaal niet fijn!

Op naar ronde 3, 3 maal scheepsrecht zeggen ze toch??
    Ik hoop het, want zou het mooiste verjaardags cadeau zijn dat ik ooit heb gehad!!! (2 april nod, 7april jarig!):p

sUCCES allemaal, laten jullie het nog even weten?

2. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Oh dat is inderdaad het ergste. Nega test, maar ook niet ongesteld! Geen duidelijkheid. Gelukkig werd je zaterdag dan ongesteld, weet je waar je aan toe bent.

Zou inderdaad een heel leuk cadeautje zijn!!

RolleBolle.. Hoop een roze test voor jou!

3. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hallo Dames,

Ik sluit me bij jullie aan,
    mijn NOD 16 maart, maar vanwege pcos onr cyclus.

Ben aan de slag gegaan met ovulatietesten en er zijn twee dgn wat er echt uitspringt, dus hebben maar geklust rond deze dgn.

Maar nu last van steken en krampen in onderbuik,
    last van zuurbranden, iets last van tepels en opgeblazen gevoel.

Kan echt niet wachten tot 16 maart grrr....

Hormonen of zwanger?????????

Grts en suc6 iedereen met zwanger worden

4. Peanut

Peanut Actief lid

Mar 2, 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Goedemiddag!

Mag ik me bij jullie aansluiten? Mijn NOD is 14 maart en ik word gek van het wachten....
    Normaal gesproken merk ik duidelijk als mijn eisprong is geweest, dan heb ik vlak erna last van een flinke hoeveelheid bruin slijm bij het afvegen (mijn excuses voor de details...). Maar deze maand: helemaal niks noppes nada! Rond mijn ei wel 2 x geklust, dus het zou zomaar eens raak kunnen zijn.

Afgezien van het ontbreken van het slijm ben ik moe, heb ik redelijk last van niet zulke aardige uitspattingen richting mijn (arme) echtgenoot, heb ik last van krampjes en voor m'n gevoel een enorm opgeblazen buik (m'n broeken zitten ineens een stuk strakker). En gistermiddag werd ik ineens kotsmisselijk toen mijn man een ovenschotel met gehakt aan het bereiden was....

Inmiddels heb ik er al 2 testjes opzitten (complete onzin, I know, maar you never know...), deze waren uiteraard hartstikke negatief!

Ik zit mezelf echt behoorlijk gek te maken...best vermoeiend eigenlijk.... :(

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik ken het. ik heb morgen mijn NOD. afgelopen woensdag was ik ook al driftig aan het testen haha negatief natuurlijk..ik heb mezelf voorgenomen woensdag pas te testen als ik niet ongi ben dan.
    ik werd net ineens zooo misselijk bij de bakker..werd er echt niet goed van..toen ik daar weg was,was het over..

6. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Wat goed dat je met ovutesten bent begonnen! Zo weet je tenminste waar je aan toe bent en of je een eisprong hebt en dergelijke.
    Dus een goede kans deze maand.
    Het is moeilijk te zeggen wat het dan is. Mijn vriendin was er ook van overtuigd dat ze zwanger was, zelfde symptomen als bij de eerste, maar bleek toch ongesteld te worden...
    Op naar 16 maart en dan ROZE testen!

7. Peanut

Peanut Actief lid

Mar 2, 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Dat afwachten is zooooooooo'n ramp! Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben niet echt een geduldig persoon, dus de dagen kruipen voorbij momenteel!

Toen ik zwanger was van m'n zoontje, heb ik 1 dag na m'n NOD trouwens negatief getest! 2 weken later testte ik pas positief! Moet er wel bij zeggen dat ik toen min of meer onverwacht zwanger was, dus van die eerste weken is vrij weinig blijven hangen. Wat me alleen nog heel duidelijk bij is gebleven is dat ik onwijs last had van m'n borsten. En da's nu juist het enige waar ik (momenteel althans) totaal geen last van heb! :(

Waarom heeft ons lijf niet gewoon een knopje dat ingedrukt wordt zodra we zwanger zijn. En dan niet pas na een paar weken, nee, hup gelijk! Ons hele lichaam zit zo ingenieus in elkaar...echt jammer dat ze zoiets nou juist zijn vergeten :D

8. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Om te testen is indd nog een beetje te vroeg.. misschien over 2 a 3 daagjes met een kruidvatje?
    Het is ook vermoeiend op zo'n manier....
    Dagen duren veel te lang zo...

*droomt van een tijdmachine*

9. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Ik heb bij mijn eerder zwangerschappen ook geen last gehad van gevoelige tepels/borsten voor NOD, maar pas bij 6 weken zwanger ofzo. Nu heb ik wel last van mijn tepels. Niet zozeer van de hele borst zal ik maar zeggen....

En dat knopje wil ik ook.... Verkopen ze zoiets niet op marktplaats?

10. Peanut

Peanut Actief lid

Mar 2, 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Of wellicht iets voor "Het beste idee van Nederland"??? ;)

Kon het vanmiddag toch niet laten, 2 x testje gedaan. Hartstikke negatief natuurlijk, had net 2 enorme mokken thee naar binnen gewerkt....ik ben ook zo'n (thee)muts af en toe!!
    Maar niks tegen m'n man gezegd, heb em zondag plechtig moeten beloven pas woensdagochtend weer te testen, maar ja....die stomme nieuwsgierigheid! :)

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    ik ben alleen maar aan het inbeelden hoe blij ik zal zijn wanneer ik zwanger zal zijn......

ik denk wij allemaal of niet???

12. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Veel drinken zodat je kan gaan plassen voor de test is ook niet goed. Dan is je plas te waterig om het zo te zeggen. Daarom 4 uren wachten en plas inhouden en dan pas gaan testen.. Dus het beste is gewoon 's morgens :D
    Het is ook gewoon verleidelijk hè...
    Ik kan het ook bijna niet laten om elke minuut van de dag te testen omdat je het zo graag wilt.
    Maar dat heb ik mezelf af moeten leren 8)
    Misschien morgen... ach nee... zaterdag! Blijft moeilijk... :)

13. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Zeker weten!!
    En hopelijk zijn we dat ook allemaal heel snel! :)

14. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Toch nog stiekum een testje gedaan of heb je jezelf kunnen beheersen ;)

Dat hoort er wel echt bij hè, sterker kunnen ruiken.

Ik hoor alles beter... :( Was de afgelopen maanden doof aan het worden naar mijn idee. Maar ik erger me nu al aan de laptop die geluid maakt en het sissen van de geiser.... aarrgghh :)

15. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

Ja idd, ik denk voornamelijk ook dat het de hormonen zijn en dat mijn ongi wil doorbreken...

Afwachten dus, en anders idd een ROZE VETTE STREEP:):):)daar doen we het tenslotte voor

grts

16. Peanut

Peanut Actief lid

Mar 2, 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @mamsey: vanochtend nog maar eens getest. nog steeds geen 2e streep te zien! ziet er naar uit dat ik echt nog wat geduld moet hebben!!
    had overigens net bij het afvegen wat lichtbruin slijm. veel minder dan normaal na ei, dus ik gok er nu maar op dat het van de innesteling is geweest? :(
    normaal gesproken is mijn cyclus superregelmatig, dus kan me haast niet voorstellen dat mijn ei er 1.5 week langer over heeft gedaan om te springen? maar ja....you never know...ARGH!!!

wel lekker weertje trouwens vandaag (gooi er even subtiel een ander onderwerp in)!

17. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Dat lichtbruin slijm is een goed teken toch! Innesteling!?
    Vol goede moed wacht ik ook nog even. Ik heb hier wel een tesje te liggen... Zooooooooooooo verleidelijk ;)

Kan me indd ook niet voorstellen dat je ei anderhalve week te laat zou zijn geweest. Dus maar hopen op het beste! :D

Enjaaa lekker weertje inderdaad! View attachment 57192

18. Peanut

Peanut Actief lid

Mar 2, 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @niki86: heb je al getest??? zo ja, ben erg benieuwd!!!

@mamsey: heb hier ook een voorraad (nou ja...) kruidvattesten liggen, maar heb met mezelf afgesproken: vrijdagochtend testen en echt niet eerder! zeg ik nu heel stoer ;)

19. Mamsey

Mamsey Actief lid

Mar 5, 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Pff ja.. ik hoop dat ik ook zo stoer kan zijn :D

20. Loe

Loe Niet meer actief

* breekt even in* Kweb, hopelijk brengt ronde 19 bij jou ook geluk! Ik ga heel hard voor je duimen! *breekt weer uit*

Share This Page