Tussen Kerst en Oud & Nieuw weekend weg met peuter en baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nina Sanders, 24 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Is dit een aanrader?
    Ik zit dan nog in mijn verlof (ben haf november uitgerekend). Wij gaan dit jaar niet meer weg (hoogstens 1 nachtje samen ofzo) en een grote vakantie volgend jaar zit er ook niet in.
    Ik dacht, misschien is het wel leuk om dan tussen Kerst en Oud & Nieuw een weekendje weg te gaan met gezin. Maar heel eerlijk: is dat te doen met een peuter en een newborn in deze drukke maand?
    Ik bedoel dus ook echt 2 nachtjes, en ook ergens dichtbij (we wonen vlak bij de Duitse grens, dus dat is een optie).

    Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik verwachten? Als ik zou boeken, dan zou ik sowieso de mogelijkheid nemen om tot 1 dag voor aankomst nog te kunnen annuleren ;)
     
  2. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik ben met E naar Landal Ouddorp Duin geweest een midweek toen ze 7 wkn was. Heeeeerlijk met mijn eigen gezin weg! Even geen visite of bemoeienis of weet ik veel. Niet te groot park, heerlijk aan zee, genoeg voor Kleutertjes te doen, heerlijk restaurant bij Marc, echt geweldig.

    Veel plezier alvast met wat je gaat doen!
     
    Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  3. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Hof van Saksen:cool:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Lijkt me heerlijk! Zou het zeker doen.

    Ik ben toen mijn dochter 9 weken was een lang weekend naar Disney geweest. Ging perfect. (Mét dochter dus bedoel ik hè, toen ik het nalas dacht ik het staat er niet overduidelijk haha).

    Nu willen we eind september/begin november op zonvakantie. Dochter is dan bijna twee en baby zal ongeveer 2 maanden zijn. Hoe kleiner ze zijn hoe meer ze slapen ;).
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja das waar. Baby zal dan ong 6 wk zijn ofzo en zoontje bijna 2,5
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.917
    15.362
    113
    Tuurlijk is het wat pittiger en wat meer geplan dan gaan met een baby die al wat ouder is, maar kan prima!
    Wij zijn een paar dagen naar Disneyland gegaan toen de jongste 7 weken was (en de oudste bijna anderhalf jaar)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Je hebt bij land al huisjes met alle babyvoorzieningen erbij. Dat zou ik boeken als ik ging met kleine baby.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Tuurlijk, ik zou gaan voor een vakantiepark. Center parks of land al ofzo. Heb je ook savonds nog wat tijd met zn 2 . In hotel kamer is dat lastiger.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.620
    3.992
    113
    Dat kan als je je goed voelt. Het is meestal heerlijk op een vakantie park met die kleintjes. Bedenk wel dat dit een hele drukke periode is en ook een hele dure periode. Iedereen heeft dan namelijk vrij!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik weet niet waar je in de buurt van Duitsland woont. Ik woon bij Oldenzaal in de buurt en daar zit in Bad Bentheim een roompot park wat ook goede beoordelingen heeft. Wil je toch wat ondernemen dan heb je Emsflower erlebnispark in de buurt zitten is voor kleintjes heel erg leuk en het kasteel van Bad Bentheim.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    #11 Roetje08, 28 jun 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2019
    Wij gaan altijd naar Centerparcs de week voor kerst, maar door dat we dan een pasgeborene hebben, stellen we het uit naar februari met vriend zijn verjaardag. Met een peuter van bijna 2 jaar en een baby van 1-1,5 maand zie ik het niet zitten.
    Hier deze zomer ook geen reis omdat we de tuin aangelegd hebben.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Lappies

    Lappies Actief lid

    21 aug 2018
    278
    167
    43
    #12 Lappies, 1 jul 2019
    Laatst bewerkt: 1 jul 2019
    Wij hebben het ook gedaan met een dreumes en baby van 2 maanden, hof van saksen was heel relaxt. We gingen een midweek en was fijn om even met elkaar te zijn en volle aandacht voor de kindjes. Lijkt me dus juist fijn om in die drukke periode even met elkaar te zijn. Je moet vantevoren niet teveel plannen/willen denk ik (qua activiteiten etc) meestal is het in t begin alweer even wennen met een kleine baby, dus als je je daarop instelt lijkt t me alleen maar leuk.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Piindaa

    Piindaa Actief lid

    10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook geboekt voor de kerstdagen.

    Onze dochter is dan ook 2,5 en baby dan 3 maanden. Begin sept. Uitgerekend. Ik kijk er al echt naar uit. We zitten in een huisje en hebben alles bij de hand. Normaal gingen we in september / oktober altijd op vakantie naar Gran Canaria. Maar vliegen met een newborn zie ik niet zitten. Dus zijn we pas geweest. Heerlijk genoten van de laatste vakantie met zijn drietjes. ( met dochter trouwens voor het eerst gevlogen toen ze 6 mnd was)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina