Ik denk dat iedereen wel iets in de kast heeft waarvan je denkt, zal het wat zijn? is het wat waard? Zo kocht ik afgelopen zomer een kristallen bonbon schaal loodzwaar voor 1 euro en ik heb nog enkele sieraden waarvan ik geen idee heb of het wat is Ik heb helaas geen foto, anders konden jullie misschien even meezoeken hahaha. Jullie ook van die voorwerpen waarvan je denkt is het misschien wat waard??
Wij kregen wat aardewerk van mijn man's oma toen ze stierf.. Bleken twee bordjes uit de oorlog bij te zitten die wel wat waard zijn. Op een staat een hakenkruis die door een ridder ter paard vertrapt wordt. Helemaal gaaf, is ze duidelijk zuinig op geweest.. Ben trouwens echt gek op tussen kunst en kitsch, ben een groot fan van Nelleke en haar bijzondere vragen
Ik denk zo tussen de 7 en de 12 euro. Niet heel veel maar best wel een leuke prijs. Maar ik moet het eerst zien.
Ik zal even zien of ik een foto kan maken, hij gaat niet weg hoor. Misschien duikel ik die sieraden ook nog wel even op.
Deze borden.. Maar zijn er heel veel van gemaakt.. Foto komt ook van Google herrijzend nederland bord - Google zoeken
Bonbon schaaltje...ik kan de kwaliteit moeilijk zien Waarom denk je dat het kristal is? Staat er een merksticker op?
Dat kan maar 2 dingen betekenen: Óf Tjilpje is de oma van Antares...óf dat bonbonschaaltje is toch niet zo zeldzaam
Nou in ieders geval van voor de oorlog. ...Mijn oma kreeg het voor het trouwen van haard moeder. Maar of het exact dezelfde tekeningen heeft enz weet ik niet zeker. Maar hij lijkt er verdorie veel op!
Jeetje echt waar? ik heb het voor 1 euro gekocht omdat ik hem zo mooi vond. Maar ze verkochten wel een inboedel van een oudere dame. Ik kan er ook niks over vinden online helaas.
Dat bord heb ik ook liggen, is van mijn oma geweest, maar die zijn niet idioot veel waard voor zover ik weet, ik meen rond de 100 euro.