Hoi allemaal, Heb 13 maart waarschijnlijk mijn eisprong gehad (die dag soort van ongi pijn gehad) en werd vanochtend wakker met een vaag gevoel in mijn onderbuik en onderrug, gezwollen tepels met donkere kring er omheen en ze waren behoorlijk pijnlijk (zelf m'n bh doet pijn!), moet continu plassen en heb het de hele tijd heel erg warm.. Zouden dit al vroege symptomen kunnen zijn.. want als de 13e echt mijn eisprong was heeft het eitje zich nog niet ingenesteld.. (banner klopt niet helemaal).. Misschien zit het gewoon tussen m'n oren, het kan natuurlijk van alles zijn. Wat denken jullie?
Hoi Bo, Theoretisch kan het geloof ik niet dat je nu al symptomen hebt. Een paar maanden geleden had ik ook vanaf een paar dagen na m'n eisprong een vaag (zeurend) gevoel in onderbuik-en rug. Ik werd wel ongesteld en er kwam een vliesje mee. Ik dacht toen aan een vroeg afgebroken zwangerschap. Nu heb ik exact hetzelfde gevoel als toen in onderbuik-en rug en had zowel gisteren als vandaag een vaag streepje. Als ik inderdaad zwanger blijk te zijn, herken ik je klachten dus wel. Ik hoop 't in ieder geval voor je.
Het kan ook zijn dat je eisprong nog moet komen en dat dat ook is wat je voelt. Volgens je banner klopt dat ook, dus ik zou vanavond klussen als ik jou was .
Het is allemaal zo onzeker en spannend! We willen het gewoon te graag.. Misschien moet ik het even tijdelijk van me afzetten en deze twee weken rustig afwachten..
Ja, het is makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als je nog 2 weken moet. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. Ik duim voor je!
Het lijkt mij sterk dat je in zo'n vroeg stadium al dingen kunt voelen van een eventuele zwangerschap, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je! Nog even geduld... (nou ja, even.... 8) )
probeer het idd wat je af te zetten meid... je maakt je eigen heel snel gek ermeej... het is moeilijk.....
het is inderdad wel vroeg als je dat voelt ik moet zeggen dat ik niet eens in de gaaten had dat ik zwanger was ben!
Het vandaag pijn in m'n liezen en onderrug, meer afscheiding ( ) en het gevoel alsof er een band over mijn buik zit, rond de navelstreek. Misschien dat mijn eisprong toch eerder was en dat dit gewoon klachten zijn dat ik ongi ga worden.. Ahww, hoe irritant is die onzekerheid!
ik heb dat ook meestal net na mijn eitje, die band. Misschien een beetje naweeen (toepasselijk) van je ei?