dag meiden, ben nu over de 5 weken zwanger en heb al bijna week en half last van ongi pijnen, hebben jullie dat ook? Kan dat lang aanhouden? groetjes julie
ja, kan lang aanhouden hoor! Heb het tot zeker 3 maanden elke dag gehad en daarna ook weer als ik teveel deed of te ver liep of als de kleine een groei-spurt had. En nu op het laatst weer bijna hele dag lang
Ik ben nu ook zwanger en heb ook last van. Ik heb het bij mijn vorige 3 kids ook gehad dus ik weet wel dat het een beetje derbij hoort. groetjes sharelis
Hallo, Ik heb het ook, al bijna 8 weken nu.... En gisteren kreeg ik het zo erg zelfs, dat ik even dacht dat het misging... Kari
Ja heb ik ook sinds m'n NOD! Moet zeggen dat het vandaag (5w2d) duidelijk minder was dan de vorige dagen. Herinner me van de vorige keren (inclusief de volledige zwangerschap!) dat ik in het begin steeds bang was dat het mis zou gaan vanwege het ongi gevoel. Probeer me dus niet al te gek te maken maar ben wel blij dat het minder is. Lijkt er trouwens op dat drukte het erger maakt. Liefs Neeke
Ik heb het 3 weken gehad, daarna nergens meer last van gehad. Ik wist dat het erbij hoorde (had alleen gedacht dat het iets langer zou aanhouden).
ik heb het ook! het maakt me onzeker, vooral omdat ik het snachts heb in bed en er wakker van lig omdat ik ga piekeren of het allemaal wel goed gaat en blijft gaan!
ik heb er ook veel last van al bijna een week. De ene dag is het wel erger als een andere dag. De ene keer heb ik er 's nachts last van en de andere nacht slaap gewoon door. Heb er 's avonds wel meer last van dan overdag. Ik heb sinds gister wel dat ik veel meer moe ben. Maar ja het zal wel beter worden. En och en als je over 8 maanden zo'n kleine hummel hebt denk je er nog niet meer aan.
Ik heb er tot ongeveer 10 weken last van gehad, daarna begon de bandenpijn. Helaas blijf je deze wat langer houden, maar gelukkig voel je deze het hevigste bij een groeispurt en die komen aan het einde meer voor. Liefs, Duveldraakje
ik heb het nu ruim anderhalve week, vooral als ik op mijn zij lig heb ik er last van en verder met vlagen gedurende de dag
Eigenlijk denk je dat je ongi moet worden, maar dit blijft uit. Het gevoel is er helaas wel, maar gaat gelukkig weer over. Liefs, Duveldraakje