Er is er 1 jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is: Jude!!! Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je er een leuk dagje er van zult maken (of al hebt gehad). Laat Rick zijn armpjes maar de lucht in gooien om hoera te zeggen! Kus Minka
Miriam, hoe was je weekendje weg in Vielsalm? Heb je nog enigszins fatsoenlijk weer gehad? Een collega is er vorig weekend geweest en het heeft echt pijpenstelen geregend! Ik hoop echt dat je wat meer geluk hebt gehad. Lekker, he, met je gezin weg!!! Ben je nog naar Francorchamps geweest? Jude, gefeliciteerd met je verjaardag! Enne.... ik eet er een lekker stukje taart op! Franka, gefeliciteerd met Sara en leuk dat ze zo weinig met Suze scheelt: het lijkt nu nog veel, maar "later" zijn ze gewoon even oud. Ook hier een dametje met een hele sterke eigen wil en ook hier dus een flesweigeraar. Ik hoorde al dat dat wel zo'n beetje DE karaktereigenschap van flessenweigeraars is. Hopelijk kun je met 6 maanden inderdaad afbouwen, maar pin je er niet op vast: soms loopt het anders. Zo wilde mijn dochter niet aan het vaste voedsel. Ook ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om Famke de borst te weigeren. Het ging zo tegen mijn moedergevoel in. Wel knap, Me2, dat jij dat wel hebt gedaan, want ik weet hoe moeilijk dat voor een moeder is. Flyke, wat fijn dat je zus geen MS heeft, want daar moet je echt niet aan denken, maar wel erg onzeker dat je nu niet weet wat het dan wel is geweest: hopelijk vinden ze toch nog iets onschuldigs. Wel knap dat je zus er zo sterk onder is! Was het nog gezellig om met je zus op stap te gaan? Ze was zeker wel blij met de afleiding. Ik kan je kraamzorg alleen maar aanraden! Ik heb er zo veel aan gehad en je leert ook hoe je je kind bijv. veilig in bad kan doen etc. Wuppie, Sophie is inderdaad een plaatje, ik heb het al eerder gezegd: echt een klein engeltje! Vooral de eerste foto is echt prachtig. Van dat haar kunnen Famke en haar mama alleen maar likkebaarden. Toevallig wilde Famke gisteren een staartje en het enige waar dat uberhaupt mee zou kunnen is die ene lange haarlok boven op haar kruin. Die pakte ze dan ook meteen vast en ik vond het zoo lief! Fijn dat je misselijk bent: geeft toch geruststelling. Me2, wel heel vervelend dat je een KS bij Fee hebt gehad, ondanks dat je uiteraard blij bent dat ze gezond ter wereld is gekomen... De nasleep is ook zoveel langer dan een gewone bevalling! Minka, wat naar dat je nog zo'n last hebt van je wond en rug en dan heb je ook nog eens een keer een Minkaman die vond dat je nog niet genoeg pijn had en nog eens lekker de deur tegen je hoofd aan gooit. Och erm! Foei, Minkaman! Jette, hoe is het met jou? Hier is het goed, maar de zenuwen voor mijn eerste echo van morgen beginnen te komen. Ik was gisteravond niet te genieten en kon niets hebben. Zo was Famke aan het prutsen met broccoli en water en gooide dat ook in de vensterbank: maakt me normaal helemaal niets uit: een doekje erover en het is weer schoon, maar nu baalde ik zo. Pffff.... voel me dan weer schuldig naar mijn lieve meisje toe. Groetjes, Marla
Marla: kan me voorstellen dat je weer helemaal in de zenuwen bent voor morgen, zou ik ook weer hebben hoor! Maar ik denk echt dat het allemaal goed is en dat je een prachtig beebje gaat zien! Ja Fee lag in een stuit en draaipoging lukte niet. Dus vandaar de ks. heel eigenwijs meisje en nu nog steeds hahahaha. Ik had ook zwangerschapsdiabetes bij haar (maar ze woog gelukkig maar 3000 gr. bij de geboorte!!), dat had ik ook niet gehad bij JP (wel hoge bloeddruk, maar bij Fee weer niet hahaha). Was echt een hele andere zwangerschap! Ja is heel moeilijk om niet in te geven bij een flessenweigeraar en zeker bij de 1ste, dan wil je alles zo goed moeglijk doen! Maar ik heb toch mijn poot stijf gehouden. Ons leven moets ook door. Ik was weer aan de slag en kon en wilde gewoon niet de hele dag op en neer rijden. Daarbij zijn wij volgens mij ook vrij streng (is ook nodig als je allebei full time werkt hihihihi), dus ook met bijv. slapen in je eigen bed en dergelijk geven we niet snel in. Soms moeilijk maar het gaat er om dat ons gezin zo soepel mogelijk verloopt en wij zijn enorm bang dat we de kids "verkeerde" dingen aan leren zoals tot hun 12de bij ons in bed slapen hahahah Dan weten ze zeker dat ze geen broertje of zusje meer krijgen hahahaha. het kriebelt hier trouwens al weer heeeeel erg, maar wil toch nog een paar maandjes wachten....
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, Me2, wat betreft de echo van morgen! Ik hoop het echt! Pffff. wel heftig zo'n KS, maar gelukkig dat je het wel van te voren wist! Inderdaad wel heel netjes dat Fee maar 3000 gr bij haar geboorte woog, terwijl jij zwangerschapdiabetes had. Hoe kwam je er trouwens achter dat je dat had? Uit urinemetingen of had je klachten waardoor je erachter kwam? Mijn complimenten dat je je kinderen "vrij streng" opvoedt: hier iemand die van te voren dacht dat ze dat ook ging doen, maar die in de praktijk maar een watje blijkt te zijn. Ik merk dat we nu echt moeten "opvoeden" en vooral consequent moeten zijn, maar ik strijk te vaak met mijn hand over het hart en daar maakt ons meisje natuurlijk gretig gebruik van, bijdehand als ze is.... Maarreh.... Famke tot 12 jaar bij ons in bed slapen? Dat gaat zelfs mij te ver, haha (hoewel ze bijv. 's avonds wel in ons grote bed in slaap valt wanneer ze BV krijgt. Als ze dan slaapt, dan verhuizen we haar meteen naar haar eigen bed). Ik vind het echt grappig dat het bij jou alweer heeeeeel erg kriebelt en ik kan niet wachten totdat je weer begint! Gezellig! Denk je dan dat je de eerste 12 weken wat meer vertrouwen hebt, of blijft de angst dat het mis kan gaan? Anyway, we praten je er dan gewoon door!
Marla: die zwangerschapsdiabetes kwam naar boven bij bloedcontrole met 20 weken.....echt balen hoor. 4x per dag insuline spuiten en bloed meten.....Maar alles voor de gezondheid van de baby! Ik ben soms ook niet altijd even consequent hoor! hahaha Maar we proberen bepaalde gedragslijnen wel heel consequent door te voeren, juist omdat we onszelf kennen en weten dat we onze kinderen zo moeilijk iets kunnen weigeren hahahaha en over weer opnieuw zwanger worden....Die eerste 12/14 weken zullen weer vreselijk zijn en als een slak voorbij gaan...dat weet ik nu al (was bij Fee niet anders...). Mocht ons een derde gegeven zijn dan weet ik nu al dat ik met 7 en 9 weken al weer voor een echo wil....en dan kletsen we hier gewoon weer verder hahahahaha
Marieke: heb nog helemaal niet gehoord hoe Tenerife was! Heb je foto's op Hyves gezien en ziet er super geslaagd uit! Neai lekker veel frietjes gegeten
hey meiden, Marieke vertel hoe was je vakantie en hoe heeft je vader het beleeft?? Minka wat vervelend dat de keizersnede je zo is tegengevallen, ik ben niks dan lof over een keizersnede ....ALS wij voor een tweede zouden gaan zou ik direct weer een keizersnede doen, dan hoeft natuurlijk voor mij helemaal niet!!! Flyke toch wel "goed" dat het geen MS is maar ja wat is het dan??? Me2 kriebelt het alweer bij jullie,meis go for it!!! Ik heb vanmiddag een heel gesprek gehad met een collega of wij nog een tweede zouden willen, maar ik weet het nog steeds niet hoor, ik vindt Dominique een fantastisch kind, en het gaat ons ook erg goed af hoor maar ook vindt ik de gebroken nachten een crime, ze slaapt nog steeds niet door en is elke nacht minimaal 1 en maximaal 4x wakker! Dan is er nog de dagen dat ze ziek is................. dan ben je de hele nacht in de weer, en dan is er nog elke morgen om kwart voor 6 wakker zijn..................... al met al................. een tweede nee nog maar even niet!! Hoe gaat dat bij jullie met de kids met het eten?? ik ben nu helemaal gestopt met potjes voeding en we hebben een doorbraak dat ze nu tussen de middag 2 boterhammen eet, maar s avonds warm eten is nog niet echt je van het, ja maceroni dat lust ze graag maar verder is het echt maar een paar lepeltjes en dan hoeft ze niet meer, is dit ook een fase?? Verder gaat het hier erg goed heb mijn eerste wedstrijden weer gereden en dat ging erg goed! Ben fanatiek aan het trainen en dat gaat me goed af, op het werk is het ook lekker druk en ik maak ook voldoende uren zodat ik wat uurtjes kan sparen, stond door de ziekte van mijn moeder en daarna mijn vader nogal in de min, ben nu weer wat aan sparen! Net vorige week vakantie geboekt, we gaan naar zuid frankrijk wel weerin een stacaravan maar verder was er weinig te krijgen!! eind mei willen we nog een weekendje weg in eigen land zit te denken aan Rabbit Hill van Landal, lijkt me erg leuk! dus.................. eigenlijk gaat het wel lekker ben alleen structureel wat moe val dus ook vaak op de bank in slaap lekker gezellig voor jetteman maar ja!!! ha hah a meiden weltrusten!! liefs jette
Me2, ik had me helemaal niet gerealiseerd dat je dan (natuurlijk) 4 keer op een dag insuline moet spuiten: lijkt me inderdaad een crime. Het blijft inderdaad erg spannend (zeg maar gerust eng) om weer zwanger te zijn! En Jette, Famke is een heeeeeele slechte eter. Tot 11 maanden hield ze haar lipjes stijf op elkaar en vanaf toen is ze letterlijk mondjesmaat gaan eten. Ze heeft tot 2 jaar bij mij geen boterham tussen de middag gegeten en kreeg dus maar weer BV om dat op te vangen. Ze at altijd wel redelijk fruit, maar de laatste week lukt dat ook niet meer. Warm eten gaat wel langzaam aan beter, maar net op het moment dat ik dat uitspreek, laat ze al haar eten weer staan. Ze eet momenteel alleen maar droge rijst, pasta (evt. met tomaat, knoflook en basilicum) en af en toe wat kipfilet, als madam er zin in heeft. En als ze frietjes eet, dan gebruikt ze die vooral om in de maynaise te dopen. Heeft Dominique hiervoor dan wel goed gegeten? Lekker om weer wedstrijden te kunnen rijden. Wij zijn in 2008 naar Miggelenberg (Landal) geweest en dat beviel ons heel goed: er is genoeg te doen in de omgeving. Famke was toen nog heel klein, dus we hadden niet al te veel faciliteiten nodig. Dit park ligt heel mooi in de bossen. Vermoedelijk heeft Rabbit Hill meer faciliteiten voor kinderen? Wij gaan de eerste week van mei met mijn hele familie naar Frankrijk. Ik heb er wel zin in! Marla
hey marla, nee dominique heeft aldoor al slecht gegeten, ze krijgt ook s'morgens en s'avonds voor het naar bed gaat nog een fles opvolgmelk, ze moet toch haar voeding hebben denk ik dan! Ik stuur haar niet zonder eten naar bed. Brood at ze tot voor kort ook niet, daar is ze nu mee begonnen, fruit eet ze wel. Ook knijpfruit is ze dol op. Ook hier worden patatjes gebruikt om mayonaise mee te eten 8) ach ik maak er geen drama van hoor, ze gaan vanzelf eten. macaroni is haar favoriet!! Ja op het park schijnt een indoorspeelparadijs te zijn, en een zwembad, ook wil ik graag naar de apenheul, lijkt me erg leuk. Wij gaan van de zomer naar Frankrijk, heb er nu al zin in!!!!!! jette
Ha die Jette, ik hoor het al: jouw Dominique is al net zo'n slechte eter als Famke: wat jij met opvolgmelk heb, dat heb ik met BV: ze moet toch iets binnenkrijgen en via de BV krijgt ze tenminste nog wat vitamines binnen. Knijpfruit heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat moet ik dan ook maar eens doen. Alhoewel, is dat net zo gezond als "echt" fruit? Haha, handig he, zo'n patatje gebruiken als opscheplepel. Wij wilden toen ook heel graag naar de Apenheul, maar de ene dag was het zo heet dat de mussen van het dak afvielen en de volgende dag regende het pijpenstelen. Mijn ouders wonen vlakbij Arnhem, dus we gaan zeker nog eens met Famke naar de Apenheul Wel een super leuke leeftijd om naar de Apenheul te gaan: ze zijn zich nu zo bewust van alles. Lekker naar Frankrijk! Waar ga je naartoe in Frankrijk? Hopelijk heb je er mooi weer bij! Wij hebben trouwens ook nog een bongobon liggen voor een weekend weg in een "wellness hotel", dus daar moeten we ook nog eens een weekend voor prikken. Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad! Gelukkkig was alles helemaal goed!!!! Ukkepuk bewoog lekker met zijn of haar armpjes en beentjes en toen moest ik wel even een traantje wegpinken. Ik was van te voren zo nerveus en ben zo opgelucht! Ikzelf dat 9 weken en een dag te zijn en de meting gaf 9 weken aan (grootte 2,7 cm): 1 dag verschil dus, maar ze houden wel 1 november als uitgerekende datum aan, omdat ik mijn eisprong zo duidelijk had gevoeld. Het zag er allemaal heel goed uit, precies zoals viel te verwachten voor de termijn: de placenta was al goed aanwezig net als de "eierdooier"? (ik weet niet of ik dat goed heb onthouden) en ook het vruchtzakje zag er prima uit. Poehe, ik ben zo blij! Liefs, Marla
hey marla wat fantastisch nieuws gaat dus goed met ukkepuk! heerlijk hoor! op naar de volgende echo!!! We gaan naar zuid-frankrijk valras plage, in de buurt van montpellier. Op een camping met groot peuterbad, aan het strand, speeltuinen etc. echt op kinderen gericht! Tja dat eten he....... ik weet het soms ook niet meer, ik ben gestopt met potjes ze at soms alleen potjes van 6 maanden, nu ik over ben gestapt op brood tussen de middag krijgt ze geen potjesvoeding meer, ze moet maar mee eten s'avonds. Maar ja, het is vaker niet als wel! Fruit eet ze zo gezegd dus wel goed, en vla etc. ook, maar warm eten niet, ik verbaasde me dit weekend wel want toen at mevrouw een heel stuk zalm op en toen zei ze hmmm lekker mamma ! jette
Marla: zie je wel! Heerlijke en goede echo! 1 dag verschil is niets! Heerlijk hoor lekker genieten!! Jette: alle zaken die je opnoemt is wel degelijk de overweging waard bij de beslissing voor een 2de. Het circus begint gewoon van voor af aan. en het zou kunnen dat het andere kind voorbeeldig is,maar dat hoeft niet. de enige reden dat wij aan een derde denken is omdat onze kindjes zo goed slapen (ook al hebben ze ook wel eens iets (ziek) of een week of twee dat ze opeens wakker worden snachts maar over het algemeen genomen slapen ze gewoon heel goed (en altijd uit tot 9 uur hahahaha). Dat neemt niet weg dat een derde wel eens heel anders zou kunnen zijn..... Heerlijk die vakantie!! Ben jaloers! Hier (tot op heden) 2 goede eters. Vinden alles lekker. ik dacht dat dat door de bv kwam omdat ze toen al zoveel smaken hebben gehad, maar blijkbaar is dat dus toch niet geheel juist want dan zou juist Famke alles lekker moeten vinden.....Als ze dus wel eens minder eten dan maak ik me ook niet zo druk, maar ben dan wel makkelijk en geef ze dan iets waar ze wel zin in hebben......Bij ons krijgen ze ook sochtend en savonds nog een fles met opvolgmelk en pap....Ik denk dat je er geen strijd van moet maken en als ze nog melk willen of de borst dan zij dat gewoon zo. Zolang ze goed groeien......, toch?! Als ze groter worden dan gaan ze vanzelf beter eten. Mijn zusje hield nergens van, at alleen rode paprika's als klein kind, en vindt nu alles lekker....
Dag meiden, ik ben al een tijdje niet geweest. Ik lees wel mee, maar even geen puf om te reageren, maar ik wil toch even snel iets kwijt. Ik wilde in elk geval Wuppie en Marla feliciteren met de zwangerschap. En Flyke, ik hoop dat het goed gaat met je zus, erg schrikken! Verder, Minka, Marla en Me2, bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag! En Jette, sorry dat ik het moet zeggen, maar weer bedankt voor het niet reageren . Ongelofelijk, er staat gewoon groot een bericht van Minka en daaronder de reacties van Marla en Me2 en je negeert het gewoon, net als toen Rick jarig was. "Er overheen gelezen" gaat er bij mij niet in, wat egoistisch zeg, sorry hoor... De hint is me wel duidelijk nu. Groetjes aan de rest, hoop dat het goed gaat met jullie. Van sommigen weet ik het al (he Marieke ).
Jude sorry hoor je hebt helemaal gelijk, ik heb het gezien maar heb er niet op gereageerd, maar het is echt niet persoonlijk bedoeld hoor, ik wil dan eventjes wat schrijven en al schrijvende vergeet ik de helft (of meer als dat) hoop dat je mijn excusses accepteerd. ik vergeet soms gewoon heel veel, maar dat geldt toch wel voor meer, ik bedoel Dominique was in februari jarig, dat wordt toch ook door anderen niet opgemerkt ik zie dat niet als persoonlijk, maar nogmaals sorry! jette
Goede morgen Sorry dat ik er even niet was ik was een paar dagen ziek thuis heb het in me rug. Jude nog gefeliciteerd met je verjaardag ben jij eigenlijk al bij de 3 beland8). Marieke hoe was je vakantie? en is jullie huis al verkocht? Eten gaat hier heel goed ze heeft altijd goed gegeten merk wel dat ze steeds meer eerst proeft en sommige dingen niet lekker meer vind. Werkt het niet om als lunch warm eten te geven hebben wij ook een tijdje gedaan. Knijpfruit is hier ook favoriet en neem ik vaak mee als we weggaan. Miriam Hoe was je weekendje? Ben sinds maandag echt zo misselijk heb ik bij Sophie nooit gehad. Ik spuug nog net niet maar eet ook niet echt veel alleen fruit vla kwark en soep. Ik ga gauw weer verder werken kom vanmiddag nog wel even langs.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Vind het ook zooooo fijn! Wat ik wel apart vond is dat ik toen ik 9 weken van Famke zwanger was ook een echo heb gehad: ze was toen 2,59 cm (hoe precies kun je het hebben, haha) en werd geschat op 9 weken en 2 dagen en Ukkepuk was gisteren 2,7 cm en werd geschat op 9 weken precies. Nou ja, het is niet belangrijk, maar het viel me gewoon op.... Oh lekker, Jette, je vakantie naar Zuid-Frankrijk! Kwijl, zucht.... ik wil dan ook! (Maar goed, ik mag dus niet klagen: ik ben begin mei aan de beurt) Leuk ook voor Dominique. Toch is het heel belangrijk dat Do goed fruit eet, begreep ik van het consternatiebureau: dat compenseert het gebrek aan groentes. Zalm?? Famke eet nog niet eens (als enige kind ter wereld) visstickjes. Pfff.... Applausje voor Dominique! Me2, dus jij hebt EN goede eters EN goede slapers! Ideaal! Ik lees ook overal dat kinderen door BV een betere smaak hebben en alles zouden lusten, maar dat gaat voor onze spruit niet op. Wel is het een fijnproefster en als eten heerlijk is klaargemaakt, dan lust ze het wel. "Zegt dit nou iets over jouw kwaliteiten als kok, Marla" Maar ook ik maak me niet al te druk, omdat ik vroeger ook niets lustte en nu een vuilnisbak ben geworden. (wel vind ik het vervelend dat ze momenteel geen fruit eet) En Jude, heb je een fijne verjaardag gehad? Hebben jullie het met zijn drieen gevierd? Wat heb je van Rick gekregen? (hopelijk ben je niet meer boos op Jette!) Liefs, Marla P.s. Famke heeft momenteel een aanval van "ik ben 2 en ik zeg nee" Op de creche roept ze dus keihard nee als ze moet opruimen en gaat dan op de grond liggen en zo gaat het de hele dag door. Ze is momenteel heel dwars.
hey marla, dat van ik ben 2 en zeg nee is heel herkenbaar dat is hier ook actueel, soms ligt ze op de grond met haar benen en armen te zwaaien en nee nee nee nee te roepen! ik moet dan meestal wel lachen!!! wuppie wat vervelend voor je zeg die misselijkheid, ik hoop dat het snel beter mag gaan, moet je ook echt spugen?? jette
ten eerste ga ik proberen op iedereen te reageren sorry als ik iemand vergeet. jude meid gefeliciteerd weer een jaar erbij begint het bij jou al weer te kriebelen een kindje er nog bij? of weet je het nog niet. marla meid een goede echo heb ik gelezen wat super goed wat fijn en wat geweldig echt toppie en al 9 weken nog even en de eerste deel zit er op. marla en jette meiden het lijkt me heel moeilijk als je een kindje hebt dat niet wil eten sem eet best goed tot op heden je weet natuurlijk niet wat de toekomst brengt maar tot nu toe gaat het prima. jette lijkt me leuk park waar je naar toe gaat en vakantie waar dan ook heen is altijd heerlijk flyke wat vervelend dat je zus nog niet weet wat het is ookal is het gelukkig niet ms maar ja wat heeft ze dan en wat kan ze doen om het niet weer te krijgen lijkt me best moeilijk en heftig. en je hebt nu nog je moeder niks gezegd knap hoor ik kan als ik zwanger zou zijn echt mijn mond niet houden. hihi trouwens wat een dotje je dochter een echte knapperd. marieke meis kom je hier nog weer gezellig babbelen ben wel benieuwd hoe jou vakantie was of het beladen was of gewoon heel gezellig en hoe het nu bij jou gaat met je vader met jou zelf ook vooral mis je hier. minka ergens lees ik dat de gyn toch wel iets heeft van hoe mijn gyn ook was je hebt er niet altijd wat aan maar het is toch fijn dat ze persoonlijk zijn, nee een keizersnee is niet fijn ik denk soms wel eens mag ik dan nooit een echte normale bevalling meemaken maar ben wel blij dat de mogelijkheid er is van keizersnee en denk jij ook. gaat het goed met de meiden lijken ze nu nog zoveel op elkaar? wuppie ben je nog steeds zo misselijk ik spuugde echt zo enorm veel maar als je denkt dat je te weinig voeding binnen krijgt gewoon aan de bel trekken hoor je krijgt vrij gemakkelijk zetpillen zodat je eten beter blijft hangen en je minder misselijk bent. maar hoop natuurlijk dat je gewoon snel minder tot niet meer misselijk bent. franka weet niet zeker of ik je al gefeliciteerd heb met de geboorte van je nichtje weet wel dat ik het een mooie naam vond al kom ik er even niet op sorry, hoe is het nu bij je broer lijkt me zo enorm moeilijk dubbel de uitzending heb ik nog in het hoofd alsof het gister was. en toen we op vakantie gingen kwam ik langs je woonplaats en moest ik direct aan jou fam denken. echt zoveel respect voor jullie ook voor jou hoor. Hoe is het verder met jou amber hoe is het bij jou blij dat sam er overheen gegroeid is hoop dat sem er ook snel overheen groeit al denk ik dat het steeds beter gaat. spuugt minder en minder dus daar ben ik al heel blij om. hope meid o je bundel wordt door iedereen met zoveel liefde gelezen en iedereen heeft respect voor jou echt mooi. neeke lees jij nog wel een hier en anoek jij hoe is het met jullie dames volgens mij heb ik iedereen gehad en ik hoop dat we zo nog lang gezellig babbelen, ik kan niet voor een ander denken maar vind het jammer dat er gevoelens zijn dat het niet altijd lekker loopt hier jude meid je blijft toch wel gezellig babbelen NOu hier mijn vakantie We hebben genoten zo veel echt zo lekker ik vond het heerlijk met gezin weg te zijn en te zien hoe fijn we het met elkaar kunnen hebben. We hebben gewandeld we hebben veel rond gereden we zijn bij de watervallen van coo geweest alles was er nog dicht de dingen die ze er bij hadden, maar het was wel heel mooi om te zien. het formule1 franco nog wattes heb ik niet gezien de dag dat we daar heen zouden gaan liep heel anders we gingen eerst lekker wanderelen, omdat het weer meezat. en toen we terug waren was sem doodop en hebben we sem in bedje laten slapen de auto heeft hij best heel veel van binnen gezien en dan is hij er ook nog een keer klaar mee. het was natuurlijk weer veelste snel voorbij maar zekers voor herhaling vatbaar lekker weg. De zomer vakantie gaat hier toch in nederland worden en we zijn bezig met een huisje op huisjespark zuytland als ik dat goed typ. maar dat moeten we nog boeken ben ik mee bezig. De hond moet namelijk ook mee mogen en ik wil een kinderstoel en bedje in het huisje hebben. Verder gister een drukke dag gehad waardoor ik geen tijd had nog om te reageren. een verjaardag van een opa van bart en onderweg dat ik daar heen gelopen ben ben ik mijn tas verloren met inhoud een portomonee met 50 euro en hema pasje en andere dingen een mapje met paspoort rijbewijs en bart zijn bankpasjes en sleutels van huis werk fiets. S'avonds kwam mijn buurjongen mijn tas terug brengen met alles erin behalve de portomonee die was weg ik helemaal overstuur ik had namelijk niet gemerkt dat mijn tas weg was dus schrok dat hij met mijn tas aan kwam zetten en toen schoot door me heen dat er veel geld in zat. net alles lopen blokeren en nieuwe aanvragen zorgpas bankpassen enz pfff zo iets moet mij dan weer overkomen ik baal er zo van heb de stadswacht gebeld die gaan in almelo over de verloren voorwerpen en heb dus aangifte gedaan van verlies hopend dat iemand die mijn portomonee heeft die daar brengt al is die hoop minder dan 1 procent nou meiden ga even wat doen in huis was is al aan kant even stofzuigen enz liefs miriam o ja nog even een mooi plaatje van mijn zoon