hey mir............... meis wat een lekkere vent die zoon van je, heerlijk gewoon!! ik vindt jou eerste zin van je bericht wel heel treffend, het begint een beetje aan te voelen als een verwijt wanneer je iemand vergeet, ik heb een uitbrander gehad van jude (zoals je wellicht wel gelezen hebt) en daardoor ben ik het wel even zat om nog hier te schrijven. Als het zo moet dat ik perse op iedereen moet reageren omdat ik anders wellicht iemand beledig dan hoeft het van mij niet meer zo nodig!! jette
Haha Jette, heb je dat nou over Dominique of over mijn Famke geschreven? Ik moet zelf ook altijd wel lachen en volgens mij wordt ze dan nog bozer, maar op een gegeven moment is ze klaar met boos zijn en dan gaat het wel weer. De leidster had het zo met haar gehad, maar dat vind ik dan ook niet terecht. Het is maar een klein meisje, dat last heeft van de peuterpuberteit en ook nog eens van de overgang van winter- naar zomertijd. Ja Wup, echt vervelend dat je zo misselijk bent: aan de ene kant geeft het natuurlijk wel vertrouwen, maar aan de andere kant heb je nog een klein meisje rondlopen, dat zorg en aandacht nodig heeft. Jette (en uiteraard ook Miriam) heeft heel veel ervaring met extreme misselijkheid tijdens de zwangerschap, dus ze begrijpt je helemaal. Jette, kon jij op een gegeven moment niet alleen nog maar frietjes eten? (met of zonder may ) Liefs, Marla
ik denk dat we het niet zo zwaar allemaal moeten opnemen ik heb inderdaad daarom die eerste zin er staan ik mag jullie allemaal met de een heb je nu eenmaal meer als met de ander maar dat hou je toch dat geeft toch niet. ik hoop ook daarom dat zowel jij als jude niet weg gaan blijven hierdoor. En in het bericht van jude lees ik iets wat bij mij een vebeelding weer geeft wat ik helemaal mis kan hebben hoor, maar dat marieke hier ook niet graag meer schrijft en dat ze buiten hier dus maar contact hebben. ik vind het jammer want ik vind het zo fijn te zien lezen horen hoe het met een ieder van jullie gaat en ik kan het helemaal mis hebben hoor ( nu niemand boos worden) maar ik hoop dat dit groepje toch langer nog blijft kletsen hier. zodat deze soms iet wat warrige miriam ook gezellig mee kan teuten
Marla ik lees gewoon over je goede echo heen Gefeliciteerd mooie termijn om een goede echo te krijgen. Eet ze ook geendruiven die zijn hier favoriet. Jette ik spuug echt net niet heb er echt zo'n hekel aan alleen eet ik ook niet echt veel. met sonja at ik meer 8) Miriam dat klinkt als een leuk weekend en wat een knap ventje heb je toch. Ik ben 2 en zeg nee is hier ook erg aanwezig en op de grond liggen en brullen ook en vooral mij mij mij. Ze begint nu zo bij de hand te worden dat ze een pak sap uit de ijskast haalt en naar me toekomt meer sap. Ze heeft hier nu ook bijtneigingen ben het steeds net voorgeweest maar af en toe voel ik tandjes. leg het haar ook wel uit of ze moet in de hoek.
wup dank je hihi ja als ouder zeg je altijd he dat je kind de knapste is nou gister moest ik wel lachen hoor ben ik bij die opa en oma van bart ze zijn indisch en daar waren dus veel oude mensen indische zegt zo'n vrouwtje hey meid ondanks dat jij en bart blanke mensen zijn heb je een heel knap kind normaal zijn over het algemeen de blanke kindjes niet knap. NOU HET ZAL JE MAAR GEZEGD WORDEN maar ja sem is voor hun ook knap haha
Uh Dames last van de hormoontjes........ We houden het toch wel gezellig he. Als er wat aan de hand is heb ik het altijd als laatste door dus snap het nu ook niet zo goed???
o ja en als grapje maak ik er dan maar van om de afgelopen tijd minder zwaar te nemen tja als je drie jaar tijd krijgt om een kindje in je armen te mogen houden kun je er ook een mooi exemplaar van maken. ( je kunt het als een dubbele betekenis nemen)
hey wup ik ben niet zwanger hoor, dus ook geen hormoontjes! ik ben vergeten jude te feliciteren en schijnbaar ook Rick en dat heeft jude mij kwalijk genomen! Dat is ook niet netjes, maar er wordt soms zoveel geschreven dat ik dan vergeet wie wat precies heeft gezegd. Ik heb als voorbeeld genomen dat toen dominique jarig was er ook wel mensen vergeten zijn om ons te feliciteren. maar ik heb daar geen moeite mee! en ik heb dus gezegd dat als het allemaal zo op de weegschaal moet ik het niet meer zo leuk vindt om hier nog te komen!!!! liefs jette
Hey, Miriam, ik heb je lange, lange bericht gemist! Wat enorm balen dat je je portemonnee kwijt bent, met zo veel geld en als je pasjes etc. Ik begrijp dat je overstuur was en jammer dat het ook nog eens net na zo'n gezellig lang weekend is geweest. Jaaa, je hebt een knappe jongen! Sowieso veel knappe kindjes hier op het topic. Ik vind het wel een beetje een beledigende opmerking van de Indische mensen en geloof me, ik ben anti PVV! Hey lieve Jette, blijf je alsjeblieft toch bij ons praten?? Ik zal je vreselijk missen! Niet weggaan, hoor: bid, smeek! (en misschien dat mensen ook wel wegblijven door mij: zo hoor je niets van haar en nu is ze zwanger, en kletst ze voor 10. Sorry!) Haha, Wup, ook al zo'n bijdehand meissie: wel vervelend dat ze bijtneigingen heeft, maar dat hoort er af en toe bij. Krijgt ze nieuwe tandjes? Marla
Wup: klinkt echt goed zwanger!! Maar derzijds ook heel vervelend. Had er bij Jp geen last van, bij Fee wel echt de hele dag door maar niet spugen.....hoop dat het snel voorbij is voor je anders even aan de bel trekken zoals Marla en Mir al zeiden. Marla: ja begrijp dat je je voornamelijk druk maakt over fruit (inderdaad als je als kind niets lust wil dat niets zeggen over later hahahaha). Heb je alle soorten al geprobeerd? Bijv. blauwebessen, geprakte babaan met sinaasappelsap? Vind ze bijv. sushi dan niet lekker als fijnproever?? Probeer dat knijpfruit ook eens...is hier ook echt heel populair vooral ook omdat het een soort activiteit is (zelf flesje leegknijpen en open en dicht doen haahaha) Jette en MArla dus beide echt een peuterpuber! Hier op het moment ook heel veel: ik ga niet slapen, ik heb niet gepoept etc hahahahaha Op de grond liggen en gillen hebben we ook al gehad, maar dat is al weer voorbij. Nu zal Fee wel aan de beurt zijn denk ik. Mir: schattige foto!! (volgens mij was je mij vergeten hahahahahahaha) Klinkt als een heerlijk tripje van julie! Wel enorm balen van je tas!! Echt vreselijk om zoiest te verliezen....Hoop dat je portemonaie ook nog terug komt! Wat een groot compiment van de indische opa en oma ! Vind het wel goed gevonden over dat je 3 jaar hebt kunnen knutselen aan zo'n mooi kind. Dan zegt dat heel goed kan relativeren! Trouwens hier wordt ook smiddags warm gegeten door de kids en knijpfruit vinden ze ook super! Van mij hoeft echt niet iedereen steeds op elkaar te reageren, maar kan me voorstellen dat als je het gevoel hebt dat je structureel wordt genegeerd dat je dat even wil uitspreken. Verder zou ik zeggen is dat nu opgelost hopelijk. Daarbij was het mij ook al opgevallen dat Marieke niet meer komt....vind ik erg jammer...... vind het sowieso jammer dat het groepje waar we zoveel mee hebben gedeeld nu wat uit elkaar valt door dit soort dingen. Lijkt me niet echt noodzakelijk. Ik denk overigens zelf,maar vul niets voor iemand in, dat het komt omdat de een al klaar is met de kinderwens, de andere nog graag wil en de laatste weer zwanger is.........en dat is toch wel een andere siutuatie dan waar we mee begonnen. Maar als dat zo is dan zougraag zien dat dat werd benoemd en dat we ook in die tijden er voor elkaar kunnen zijn. Ik dacht eerlijk gezegd dat we die relatie met elkaar hadden, maar kennelijk heb ik dat mis.
Jette vrouwen hebben altijd last van hormonen Ik begrijp je wel hoor, ik heb dat ook wel eens helemaal als er een onderwerp de andere opeens overschaduwen. Iedereen komt hier vrijwillig en ik hoop dat jullie allemaal nog lang hier mogen blijven schrijven.
marla goed he een lange post een keer van mij haha ik dacht ik kan dat ook nee ik was aan het typen en voor ik er erg in had was hij al zo lang maar nu nog een foto van mijn kind en ja ik vond het ook beledigend maar ach ze zijn oud dacht ik
o me2 ik wist het ik wist dat ik niet iedereen had maar wist echt niet meer wie schande schande en ik had nog wel willen vragen omdat je aangeeft eigenlijk wel weer een derde er voor te willen gaan maar nog niet doen je man wil hij ook al weer nu of nog wachten en meid ik vind het mooi wat jij wilt en deels hebt wil ik ook dus als ik dan denk kom maar op met het mooie nieuws weer zwanger haha o en ik luste vroeger echt alles en nu bijna niks meer meiden dus het kan echt alle kanten op gaan pasta's pizza ui lust ik niet rouwkost ook niet ik kan nog even doorgaan doe ik maar niet me2 vergeef me haha
ik heb nog wel een vraag wie kan me helpen Sem heeft het weekend bij bart en mij op de kamer geslapen en werd vaak s'nachts wakker mischien omdat wij draaien in bed en hij dat geluid niet kent en dan was het behoorlijk gillend huilen zeg maar. na te sussen sliep meneer verder soms had hij de ogen dicht en soms wijd open. thuis gekomen natuurlijk een rare dag weer hele ochtend begin middag in de auto stil zitten was meneer iet wat van trebat nog en heeft pas om half 8 de fles gehad normaal iets over 6 s'avonds en ging pas naar bed half 9 ( kan met de tijd te maken hebben die verzet is) om 1 uur s'nachts huilen nou echt zat recht op in bed schrok me te pletter na een paar hele lange min wachten want soms valt meneer ineens weer in slaap er toch heen helemaal gedraaid door boosheid uit bedje gehaald in de stoel die op de kamer staat met sem gaan zitten knuffelen troosten en na een kwartier in bed terug gelegd helemaal vrolijk brabbelen en lekker weer geslapen. dan gister ook weer een andere dag als normaal en vanacht zelfde ritueel wat moet ik doen om het vanacht niet weer te krijgen of is het iets tijdelelijks iemand ervaring
Hoi meiden, Even voor de duidelijkheid een berichtje van mij zelf. Ik vind het vervelend dat sommige van ons zich beledigd of tekort gekomen voelen. Bij mij persoonlijk is dat niet het geval hoor. Vind het lief van jullie dat jullie naar mij vragen en ik lees ook nog gewoon bijna dagelijks mee. Jullie zijn belangrijk voor mij en ik kan jullie echt niet missen. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen/beschrijven, maar ik denk dat me2 het goed omschreven heeft. Iedereen zit in andere fases, hoewel we ook allemaal hier willen blijven ivm ons verleden en het verdriet en dat vind ik alleen maar mooi. Nu zit ik zelf even (weer) in de knoop met mijn wens, en dat maakt het extra moeilijk om te reageren. Ik hoop dat jullie dat kunnen respecteren, en snap ook als jullie dat niet begrijpen. X marieke
o lieverd ik was er al bang voor jou wens ligt heel dicht bij mijn wens alleen is het voor mij toekomst en eng jij zit nu denk ik in een fase waarin je het ontzettend moeilijk hebt en al zou er iets zijn wat ik voor je zou kunnen doen deed ik het maar dat kan ik niet behalve luisteren dus mocht je je verhaal kwijt willen dan ben ik er voor je. je wens is duidelijk maar of die vervult kan worden is voor mij niet duidelijk en hoe het evt dan zou kunnen wil je er iets over kwijt
Miriam ik denk dat het een fase is, ook door het weekendje weg zal hij wel even van slag zijn mischien droomt hij wel. Van oma op zo'n hoge leeftijd kan ik zo'n opmerking wel hebben. Marieke. Tuurlijk begrijp ik je dat het moeilijk is om hier nu te komen als je met je wens in de knoop zit hier word je er mee geconfronteerd. Ik denk dat we allemaal wel eens een periode hebben gehad dat we wat minder konden schrijven door gemengde gevoelens. Kom vooral langs als je er aan toe bent. Me ik ga niet is dus het volgende puber stadium het zal mij benieuwen.
ik persoonlijk vindt het helemaal geen probleem dat we in verschillende stadias zitten, ikzelf vindt het juist erg leuk om te lezen hoe velen van ons voor de tweede en zelfs al voor de derde willen gaan, ik kan er enorm van genieten als er weer een beebje geboren is en het brengt ook vaak weer herinnering boven om zaken te lezen als misselijkheid (al is dat natuurlijk niet de fijnste herinnering) echo's, etc. Zelf doet het mij er ook toe dwingen om over het feit na te denken of ik nog een tweede zou willen proberen te krijgen, want het is niet vanzelfsprekend als er 1 is dat een tweede ook tot de mogelijkheden behoort. Dus ik vindt het stadium verschil helemaal niet erg. ik zou het persoonlijk ook erg jammer vinden om hier niet meer te komen of dat we mensen "verliezen" in deze groep. Maar aan de andere kant vindt ik het ook vervelend dat er letterlijk gelezen wordt want als ik alles bij moet gaan houden moet ik echt een kalender gaan schrijven, ik ben nogal vergeetachtig! Maar dit is nu voor mij het laatste wat ik er over gezegd heb!!!! Ik wil hier vrijwillig komen, als ik er zin in heb, en ik wil ook schrijven wat ik leuk vindt, en als ik wat vergeet nou ja sorry maar dat doe ik zeker niet expres!! jette
Miriam dit is vast en zeker een fase en gevolg van het weekendje weg, als je zo weer in je thuisritme zit zul je zien dat het snel weer beter gaat. Denk wel dat je consequent moet zijn, ikzelf ben daar een beetje slordig mee om gesprongen met als gevolg dat dominique vaak s'nachts wakker wordt en vraagt om een beetje drinken. Terwijl als ik zeker weet dat ze goed ligt, speentje heeft en mij dus aan het testen is ze binnen 10 min. stil is en slaapt. Ze hebben zo snel iets door, ik had haar eergisteren nacht bij mij in bed genomen omdat ze moest hoesten. Bracht ik haar gisteren naar bed en ik wilde de kamer verlaten begon mevrouw te hoesten en zei ze "mamma's bed" ja daaaag mevrouw wil gewoon bij mij in bed slapen! dus even streng geweest en ze sliep binnen 10 min. Marla....... meis niet van de rare dingen zeggen, "laat niks van zich horen en dan praatjes voor 10" het is hier vrijwillig zonder meldingsplicht toch???? ben allang blij dat je er weer bent!!! en me niet smeken doe niet zo raar!!!! Marieke heel begrijpelijk dat je het niet op kunt brengen als je met je wens in de knoop zit dan is het hier erg confronterend. Mag ik je vragen hoe het nu precies met je zit, als je het niet wilt vertellen dan zeker niet doen hoor, maar kun en zou je nog een tweede mogen krijgen??? (sorry voor mijn nieuwschierigheid hoor)!! Miriam zou jij nog een tweede willen?? jette