Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    haha ja minka een plicht hihi
    ik heb een planning gemaakt en daar ga ik me aan houden sem heeft gelukkig wel een redelijk ritme al zeg ik het zelf. alleen heb ik soms gewoon moeite met beginnen thuis denk ook omdat ik na mijn eigen inziens nog steeds niet de zin weer terug heb zoals ik die had voor ik zwanger werd drie jaar terug toen had ik alles zo strak en daar ga ik nu gewoon weer mee beginnen.

we zijn hier weer allemaal strontverkouden blehh
    sem heeft iets nieuws geleerd van zijn papa ( wat een eikel) haha
    bij fruithapje en groentehapje blaast hij dus je krijgt een grote smeerboel ervan dankjewel papa

ik heb het net wel gefilmd moest zo lachen ookal dacht ik tegelijk a nee hihi

is verder met iedereen alles goed er wordt nog maar zo enorm weinig geschreven mis jullie allen hier wel hoor de lange berichten over wat er in jullie leven gebeurd.
    het lijkt toch langzaam dood te bloeden lijkt wel hier

maar ja iedereen is ook druk met thuis en werk en sociaal leven he
    nou toedels miriam

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee hoor Miriam bloedt niet dood hier, alleen niet altijd veel tijd.
    Goed dat je planning hebt gemaakt! Ben benieuwd of je het volhoudt!
    Ja dat blazen in zijn eten moet je zo snel mogelijk weer afleren anders ben je de hele dag aan het poetsen hahahaha

Ik moet vanavond weer naar NL en kom morgenavond gelukkig weer terug! Spreek jullie daarna!

3. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hihihi Meldplicht :):D:p
    Ik zal miijn best doen meiden, maar heb het helaas ook erg druk.
    Eline slaapt sinds 2 dagen wel in haar nieuwe kamertje maar nog in het ledikantje. Het bed vind ze ruze leuk om op te spelen, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat ze daar zal blijven liggen om te slapen! iemand tips?
    De babykamer is nu leeg, het wasrek hangt vol met gewassen kleertjes en de wiegbekleding ligt klaar om in de wieg te gaan. Eerst nog even alle meubels en vloer goed schoonmaken, dan inpakken en dan is dat ook af. Dan onze slaapkamer nog goed schoon, bed op klossen (bierkistjes) en dan pas kan ik wat rust nemen helaas. Ik kan ook maar steeds iets doen max 25 min. dan moet ik echt weer even zitten bah, wou dat ik even door kon pakken dan was alles zo klaar.
    Verder mag de badkamer nog een grote beurt (mag Minka-man doen) moeten de kaartjes en adressen nog geregeld worden etc etc.
    Voorlopig ben ik dus nog niet van plan te gaan bevallen:D

Hier doodbloeden, neehhh! Gewoon allemaal moeders die werken dus lekker druk. Ik kan jullie niet missen hoor, meelezen gaat prima, maar een lange post schrijven kost me toch al snel 20 - 30 min. en tja, die tijd heb ik soms even niet.

Me2, lekker onderweg dus. gelukkig maar even weg van thuis deze keer. Wel fijn dat het weer wat drukker word qua klanten.

Miriam, blazen tijdens het eten? wacht maar tot hij prrrtttttt gaat doen, dan vliegen de spetters helemaal om je oren. (was hier ook een spelletje van Minka-man!) hihihi

Wuppie, ik zeg ook school hoor!
    Wat balen dat je zo misselijk bent. Ze zeggen inderdaad dat het dan een meisje zou zijn, maar denk dat hier de meningen inderdaad erg over verschillen.
    Pff knap hoor als je je schema zo kunt volbrengen. Ik probeer het altijd wel maar vaak komt er toch weer iets tussen of heb ik echt geen puf, dan raak je al snel achter. Niet proberen na te denken over de MK's die je leest. Je goed voelen is het belangrijkst en als je onzeker bent kom je hier maar kletsen hoor!

Flyke, hoe is het bij jou? al bijna de 20 weken echo (of doen ze dat in Belgie niet?) Wil je weten of het een jongen of meisje gaat worden?

Jette, hoe is het nu met Do? toch niet aan het infuus ondertussen hoop ik. En je oog? al geweest bij de Oogarts?

Marieke, hoe gaat de therapie van Neia, raakt ze al vetrouwd en doet het lopen al minder zeer?
    Rustig aan doen meid, eerst even met je huis bezig zijn (weet je al wel waar/ in wat je zou willen gaan wonen?)
    Heb je de reis al geboekt? Leuke datum hoor! en ook net voor Mark's verjaardag :) Ik hoop dat jullie een supervakantie gaan krijgen, dat hebben jullie wel verdiend.

Rest, hoop dat alles goed gaat, en tot snel

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

ik probeer deze middag uitgebreider te reageren
    ben net op, merel en ik geslapen tot 10u , deed me echt deugd
    vanmiddag ga ik naar kinderarts met haar,
    laatste dagen hoest ze nogal veel, ziet er pijnlijke hoest uit, traantjes in de ogen, maagje keert bijna, maar tot nu toe gelukkig geen koorts

ikzelf heb ook een pijne keel, denk keelonsteking, hoop maar dat het hierbij blijft, met de baby alles goed, laat zich mooi voelen elke dag :), flink he, hehe

beste voor iedereen
    liefs
    flyke

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    kijk helpt wel haha dat ik iets zeg hihi ineens post na mijn post haha
    en minka man en bart zijn net twee kleine kinderen dan pfff
    want wie kan de zooi opruimen mama
    ik dus haha

ik zal ook eens weer een leuk verslag doen van hoe goed het hier gaat.

Sem slaapt langer door soms tot half 8 zelfs en aangezien het altijd 6 uur was en klaar is dit toch heerlijk. hij is dan enorm vrolijk en hoeft niet direct de fles is gewoon uitgelapen zeg maar.
    na drie kwartier is het dan toch echt tijd voor meneer zijn flesje
    dan om half 11 krijgt hij een half potje fruit of ik maak zelf dan gaat hij om half 12 slapen tot ongeveer half 1 soms een uitschieter maar niet vaak dan ga ik als ik thuis ben de hond uitlaten met sem en dan om half 2 krijgt hij de tweede fles en om half 5 een groentepotje en om 6 uur een toetje dan gaat sem slapen en om 11 uur krijgt hij een fles nog en ik dacht mischien die eraf en om 7 uur een fles maar dat is nog geen succes hij heeft die van 11 uur nog nodig en ik vind het ook nog heerlijk hoor. hoeft er ook nog niet af van mij.
    Verder overdag de hele ochtend lachen vrolijk en lief. tussen de middag knarrig kan niet een vaste slaap krijgen dus veel wakker kort slapen en tegen eind middag weer echt moet aan het worden maar tussen door dus begin middag tot eind super vrolijk ook. Ik geniet met volle teugen zoals men zegt.

Op mijn werk vinden mensen me soms hyper haha mien dobbelsteen als je de ogen dicht doet zei een collega en anderen zeggen ook je straalt geluk is van je gezicht af te lezen en jaja het mooiste ik zag er goed uit haha voor zo'n ronde doos hihi maar ben er trots op. Nee al met al miriam is nu op dit moment echt super tevreden blij en gelukkig en meiden bijna de 16de he drie geleden getrouwd weten jullie de aanloop nog

6. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey miriam wat klink jij super gelukkig meis, enne het is je gegund hoor!!!!
    Wie had dat gedacht in tijd geleden he??
    het genieten wordt alsmaar meer vindt ik hoor naarmate ze ouder worden!

flyke het klinkt net als wat Do had, zij moest ook hoesten, niezen, slecht eten en slecht slapen, en zo ineens van de ene op de andere dag is het over ik vindt dat echt verbazingwekkend!!

Zoals dus gezegd, do is weer haar oude zelf, niet meer verkouden gelukkig, ze is er dus eigenlijk best goed door gekomen zonder antibiotaca.
    Geef haar nog druppels van bisolvon, daar merkt ze niks van, ik denk dat ik die vandaag nog ga geven en en dan ook stoppen.
    Slapen gaat ook weer veel beter, ze wordt 1x per nacht wakker en slaapt tot zes / half zeven, dus ik ben weer happy!

Nu moeten we weer aan haar eetpatroon gaan werken, ze krijgt nog 2 flessen op een dag, ik vindt dat ze moet gaan ontbijten, maar ja, ze wil geen pap ze wil geen brood, dussss..... wat blijft er dan nog over?
    Ach misschien moet ik me er ook niet te druk over maken en komt het vanzelf, hoop het maar!!!

Hier verder redelijk, mijn oog is nog hetzelfde, heb een afspraak gemaakt met een oogarts in het ziekenhuis in nederland, moest de verwijsbrief faxen en dan bekijkt de oogarts de urgentie en dan krijg ik binnen twee weken een brief waarin de afspraak staat, dus afwachten maar.

Zoals gezegd gaan we volgende week naar Den Bosch, kan me er echt even op verheugen twee dagen weg, lekker eten, paarden kijken, s'avonds even met elkaar in de kroeg, heerlijk!

En dan....... dan wordt ons kleine meissie al weer twee, waar is de tijd gebleven????

jette

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk dat je weer zo positief klinkt MIriam, het gaat inderdaad steeds beter als ze wat ouder worden. Ik kan daar nu best wel tegenop zien als klein zusje er is. We zullen zien of ze net zo makkelijk gaat worden als Eline, daar hadden we niks mee te doen.

Jette, fijn dat Do weer opknapt. En dat zonder de antibiotica. Knap hoor, heeft ze toch een goede weerstand van zichzelf.
    Eten blijft volgens mij altijd moeilijk hoor, Pap gaat er hier prima in, ook brood, maar avondeten....vlees en vis wel, groente de ene dag wel de andere dag gooit ze het meteen op de grond en aardappels zelden. Maar het verschilt van dag tot dag.

Flyke, hoe ging het bij de KA?
    en zelf weer wat beter of juist super verkouden?
    Fijn dat je kleintje zich nu zo goed laat voelen, blijft een vertrouwd gevoel geven, ik ga dat iniedergeval zeker nog wel missen, dat weet ik zeker.

Is er iemand van jullie al bezig met potjes training?
    Ik hoorde laatst iemand die daar bij 15 maanden al mee was gestart!

Zo, nu aan de baby-strijk!
    Gisteren kamertje schoongemaakt, wieg neergezet, kasten uitgesopt en uitgeruimd en een heerlijk extra dutje gedaan.
    Vanmiddag nog even wat washandjes, aankleedhoezen en wat ik nog maar zie kopen samen met de buurvrouw.

Goed weekend allemaal
    Kus Minka

8. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    fanatiek minka hoor!!!

ja je moet alles aan de kant hebben he, en achteraf denk je, hoe gek ben ik eigenlijk ha ha ha!

ja je vraagt je soms af waar ze van groeien he??

fijn weekend

jette

9. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik heb jullie ook weer gevonden!
    We beginnen steeds meer in het ritme te komen en dan heb ik weer even de tijd om te posten (tot ze het ritme natuurlijk weer om gaat gooien)
    Het is hier nog steeds een drukke bedoeling met kraamvisites, mijn neefje en natuurlijk onze lieve meid.
    Gisteravond een belachelijke kraamvisite gehad. We hadden om 19.00 uur afgesproken en ze kwamen pas om half 9 opdagen (zonder even te bellen, dat ze later waren) Ze hadden hun zoontje van 2 bij, die altijd de hele tent afbreekt (gooide direct een glas drinken om, knipperde continue met onze lampen en ander apparaten met snoeren en knoppen, gooide met dingen als onderzetters e.d. en ouders zeggen er niets van...) Ze gingen om 23.30 uur naar huis. Hier word je niet echt blij van. Straks ook weer visite en morgen familie uit Roermond met 6 man. Begin het nu wel een beetje beu te worden (ook al is het allemaal goed bedoeld)

Met mijn neefje ging het even niet goed. Hij heeft wederom een aantal dagen in het zieknhuis doorgebracht. Hij heeft steeds enorme hoofdpijn, wat een bijwerking is van de chemo's. Helaas kunnen ze hier niet veel aan doen en moet hij het steeds 4 dagen "uitzieken".
    Mijn schoonzus is behoorlijk van slag. De uitslag was minder positief, dan ze gehoopt had. Ze hoopte op de lichtste vorm, zodat er misschien al wat afgebouwd kon worden, maar hij bevindt zich in de middelste vorm en de behandelingen zoals die waren, blijven voortzetten.
    Ze heeft een extra echo gehad en over twee weken weer, omdat het kindje aan de kleine kant is. Ze moet het rustiger aan gaan doen is het advies :( Hoe in hemelsnaam in deze situatie? Het gaat daar dus even weer wat minder.

Suze doet het zo goed! Vanmorgen gaf ze haar eerste lachje met een geluidje!
    Ze heeft alleen weer een paar dagen last van krampjes (teken dat er ontlasting aan zit te komen, wat nog steeds niet op gang is gekomen) Zo zielig om te zien.
    's Nachts gaat het ook steeds beter en heeft ze inmiddels het vaste ritme, dat ze om 4.00 uur nog één keer voor de voeding komt. Wij zijn supertevreden en genieten iedere dag weer!!!
    Ik zie er nu alweer tegenop om over een maandje weer te moeten werken. Ik ben er ook nog niet uit hoe ik dat met de voeding ga doen, maar ik heb nog even om hierover na te denken.

Miriam: wat een leuke foto's van Sem. Ik zal eens kijken of ik er morgen één van Suze op kan zetten (dan is Franka-man ook thuis en kan ik ook eens de 'extra dingen' doen.

Minka: nog druk in de weer met de voorbereidingen zo te lezen. Ook weer een nieuwe fase voor Eline....een groot bed. Ook al aan het denken aan potjestraining, wat gaat het snel!

Wuppie: nog even en dan heb je een echo. Kan me indenken, dat je toch weer onzeker wordt, wanneer je op een ander topic de verhalen leest. Ik zal hard duimen en aan je denken!

Me2: lekker genoten van Londen zo te lezen.

Flyke en Jette: hoe gaat het nu met jullie meisjes?

Marieke: hoe gaat het met de verkoop? Al bezig met de kijkersfase of zijn jullie je gewoon nog even aan het oriënteren? Hoe gaat het met Neia?

Ook voor de andere meiden veel liefs en hopelijk tot snel.

-x- Franka

10. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik heb net een drietal foto's van Suze in het album bij mijn profiel gezet. Veel kijkplezier :p

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hoi meiden even ego hier gaat het weer fout...
    Gister bloedingen gehad vanmorgen had ik een echo en daar was het minder ver .....kan al bjna niet .
    het lijkt nu door te zetten......
    had zo gehoopt dat het nu wel in een keer goed mocht gaan maar het zit er niet in.

groetjes

Debbie

12. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Neeee, oh Wuppie wat vreselijk.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Héél veel sterkte.
    Dikke knuffel Franka

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Wuppie,
    Neeee, dit is nu net wat we niet willen lezen!
    Heel veel sterkte meid, ook voor je mannetje.
    Kom hier wel van je afpraten hoor, we zijn er voor je!

Dikke knuf
    Minka

14. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Och jeetje, Wuppie, wat is dat nu? Is het echt verkeerd gegaan? dat is wel enorm k*t zeg! Heel veel sterkte toegewenst, meid :(...

Franka, goed te lezen dat het met jullie prima gaat. Afgezien van die kraamvisite dan, die was ik na 3 maanden ook wel zat ja. Maar familie uit Roermond? Stuur me even een pb'tje, ik ben wel benieuwd wie dat zijn :D.

Minka, hou je het nog vol?

Marieke, ik las je verhaal over dat je niet naar de gyn durft vanwege de pijn. Wat ontzettend moeilijk zeg. Ik weet nog dat ik toen ook nog veel last had toen ik voor dat spiraaltje ging en er ook om die reden heel erg tegenop zag. Het voelde ook erg vervelend aan. Maar kun je niet toch gaan en dit probleem gewoon voorleggen? Ik denk dat je er hoe dan ook een keer aan toe moet geven als je zelf helemaal geen verbetering voelt...

Flyke, fijn dat de kleine zich nu elke dag meldt! Bij jou gaat het ook al snel, he! Hope is zowat even ver als jij. Ik had van de week nog contact met haar, ze heeft net de 20 weken-echo gehad en alles was helemaal in orde, dus dat is heel mooi!

Miriam, jij klinkt ook erg gelukkig, nu houden zo, he! en zo te lezen denk je toch wel stiekem aan een tweede ergens in de toekomst?

Hier even wat minder. Rick is al een paar dagen ziek. Nu zag ik vrijdag een kies doorkomen, ik hoop dat dit het is, want ik maak me anders wel zorgen. Hij heeft koorts die wel zakt met paracetamol, maar toch, zonder dat was het vanochtend 39,8. En hij eet nauwelijks en drinken gelukkig met vlagen redelijk. Hadden ze er bij jullie ook zo veel last van met die kiesjes? Ik weet niet wanneer ik naar de huisarts toe moet, want steeds die koorts en nauwelijks eten, dat kan toch beter ook niet dagen duren, lijkt me?!

Liefs,
    Jude.

15. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Ps Franka, net je foto's bekeken, wat een lekker ding!

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    eerst wuppie lieverd nee dit wil ik niet lezen en nee dit mag niet weer gebeuren potverdorie put zooi

meis wat erg ik schrik hier zo enorm van het ging zo goed de laaste tijd bij de zwangeren dit is heftig en natuurlijk het meest voor jullie o ik hoop op een wonder dat je gewoon minder ver bent een bloeding net als ik had heb nu en toch gewoon zwanger mag blijven knuf van hier voor deze vreselijk onzekere tijd en een knuf voor de hoop die we toch nog moeten vast houden
    liefs miriam

Franka meid wat een lieve foto's Sem heeft er nog iets bij gezet haha

jude we weten het hier echt nog niet in mijn hartje diep van binnen heel graag een tweede maar ja
    knuf aan iedereen

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh Wup, wat een rotbericht...totaal niet wat ik had verwacht en zeker niet wat wij wilden horen......Hoeveel midner ver was je?
    Hele dikke knuf....kom hiermaar van je afpraten....wij zijn er voor je...

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wuppie, oh nee meis wat lees ik nu :(, wat verschrikkelijk zeg.
    Dit is zo ONEERLIJK.
    Waarom moet je dit nu nog een keer meemaken?
    Ik vind het verschrikkelijk voor je.
    Wij zijn er voor jou als je ons nodig hebt meis!

Minka, zo he jij bent nog even druk bezig.
    De tijd begint echt op te schieten. Enorm spannend.
    Maar ik hoop voor je dat je eerst rust krijgt in je hoofd en lijf voordat je gaat bevallen.
    Potjestraining; ja neia gaat al een paar maanden af en toe naar de wc. Niet standaard hoor, maar als ze het aangeeft dan mag ze erop en doet ze wel een plasje of poept ze. Maar verder laat ik het op zijn beloop, ze is nog zo jong.

Miriam, wow je klinkt echt positief zeg.
    Daar kan ik echt van genieten.
    Ga zo door!

Franka, pfff verschrikkelijk zeg van je neefje. Helaas toch niet de 'beste' vorm. Lijkt me enorm moeilijk.
    Fijn dat je meisje een ritme begint aan te nemen.
    Aaaaaaaaah haar eerste lachje, wat mooi he?

Jette, Do dus weer een beetje haar zelf. Fijn zeg.
    Inderdaad niet druk maken om haar eten, komt echt wel goed.
    Heerlijk dat je dit weekend gaat genieten. Klinkt echt alsof je er naar toe leeft.

Flyke, hoe was het bij de kinderarts?
    Wat lekker zeg dat je je kleintje nu iedere dag begint te voelen.

Jude, oh nee toch, die kiezen kunnen heel veel pijn doen en ook voor koorts zorgen. Neia heeft nog niet alle tanden maar de kiezen gelukkig wel.
    Ik weet inderdaad dat ik ooit naar de gyn zal moeten, maar ik blijf het even voor me uitschuiven.

Me2, pfff weer op en neer naar Nederland. Is het allemaal goed gegaan?

Hier alles zijn gangetje, alleen druk druk druk.
    We zijn druk bezig geweest met de tekst voor de verkoop van ons huis. Nu wordt hij aangemeldt en dan gaat hij officieel de verkoop in.
    We zijn al wel naar wat open huizen geweest, maar we willen toch eerst ons huis verkopen.
    Inderdaad de vakantie geboekt, 1 maart vertrekken we voor 12 dagen. We kunnen niet wachten!
    Neia is druk bezig met oefenen met het los stappen. Ze kan nu 6 a 7 pasjes los en dan is ze toch trots. En wij natuurlijk ook.

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke dank je meid ja ik wil ook echt nu even genieten niet denken aan toekomst en dergelijk nu genieten van wat ons gegeven is een super zoon die het elke dag een stukje beter doet hij lacht meer en meer is dus vrolijker eet enorm goed begint al met kleine innie minnie stukjes brood en dat gaat super tof.

De nachten zijn langer om 22.00 uur krijgt sem de laaste fles en dan kan hij met een hele goede nacht tot half negen liggen anders half acht maar echt zo goed vind ik dat. Tussen de middag slaapt hij nu ook langer geen haze slaapje meer echt zo goed.

Ik geniet hierdoor zo enorm en kom lekkerder in mijn eigen vel en sem voelt dat mama rustiger wordt en dus wordt sem nog rustiger heerlijk. echt ik ben blij en een tevreden gelukkig mens.

Lieve lieve Wup meid hoe is het ik denk aan je knuf miriam

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wup meid wij zijn er hier voor je hoor knuf mij

Deel Deze Pagina