Marla, ik zou na even te hebben afgewacht ook gewoon zeggen tegen de leidster dat ze zo negatief is. Als het jou dwarszit gewoon doen! Me2, leuk hoor de boerderij. Deze staat ook op ons (lees Eline's) verlanglijstje. Wuppie, oh lekker om "bootje te varen" ik zou ook zo graag een bootje willen, misschien over een paar jaar als de meiden wat groter zijn. We zitten 3 min. lopen vanaf het Wolderwijd dus lekker dichtbij. Marieke, schommelen is ook leuk, gaat ze ook al van de glijbaan? Deze staat in het speeltuintje naast ons huis, Eline wil steeds maar weer! Bart Smit: bij de stelling van Hello Kitty bleef ze maar roepen: die, die, die maar het is even simpel bij een windmolentje gebleven Marla, Leonie heeft spruw, niet Eline Ik heb Nystatine gekregen. Nu maar afwachten of het helpt. Ik heb net een online formulier ingevuld bij een ostheopaat. (kreeg de voice-mail) ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen, ik houd jullie op de hoogte. Moet weer stoppen, er huilt weer iemand!
Hoi Amber, wat leuk dat je even de tijd hebt gevonden om een antwoord te geven! Hoe is het bij jou? De leidster van Famke is inderdaad een pittige tante: ik moet altijd wel lachen: ze zegt van Famke altijd dat het een zeer pittig meisje is met een sterke eigen wil, maar ik denk dan altijd maar dat dat misschien de reden is dat ze er een beetje moeite mee heeft: dat heeft ze zelf nl. ook, haha! Als het moment daar is, dan zal ik het inderdaad wel eens aanstippen, want ik baal er toch best wel van! Lijkt me ook erg irritant als er meteen bij binnekomst wordt geroepen dat het weer dramaaaaaa was, zoals jouw leidster deed. Fijn dat je schrijft dat je alle vertrouwen in de zwangerschap hebt, want dat had je bij Famke ook goed: ik vertrouw je oordeel, Amber! En Miriam, lief dat je even reageert! Fijn dat de roggel niets was bij Sem, maar we hebben het uitgebreide verslag van je doktersbezoek nog tegoed! En Marieke, wat enorm grappig dat Neia zelf riep "mama, daar gaat Neia, wieeeew" Ik moet af en toe zo lachen om de uitspraken van die kleintje! Ze zijn al zo bijdehand! Famke zegt wel bij tijd en wijle dat er een baby in mama's buik zit, maar of ze het echt beseft? Bij ons is het nu al een paar uurtjes bewolkt: valt wel een beetje tegen, hoor! Haha, Me2, wat grappig dat JP hiera roept! Famke zingt soms zomaar "lang leven, lang leven , in gloria, in gloria, hoera" Moet ik ook altijd erg om lachen. Toen Famke 1 jaar was, was ze ook geinteresseerd in alles wat wielen had en ik had dan ook van allerlei autootjes gevraagd. "Helaas" is ze nu een echte poppenmoeder en laat ze het treintje wat ze ook voor haar verjaardag heeft gekregen links liggen. Maar dat komt vast wel. Wel goed om niet in stereotypen te denken! Geef Fee maar een lekkere dikke verjaardagsknuffel van Famke: ik durf er zelf geen te geven, met mijn dikke koortslippen! Goh Wuppie, wat een botte, niet leuke reactie van je schoonmoeder! Volgens mij zei mijn zus dat ook toen ik van Famke jarig was en daar baalde ik enorm van. Heb je vertrouwen in je zwangerschap? Een goed gevoel ik volgens mij heel belangrijk. Het is wel afzien, he, die eerste weken. Pffff.... hadden we de eerste 14 weken maar alvast achter de rug. Je ouders zijn vast heel blij morgen! Grappig, hoor, Sophie als kapitein! Ahum, schaam, bloos, Minka: natuurlijk ging het over Leonie. Bij ons hielp Nystatine niet en ik vond het ook lastig om het in Famke's mondje te doen. Als je er niet blij mee bent, dan gewoon om Daktarin/Miconazolnitraat vragen. Ik ben benieuwd wanneer je bij de Ostheopaat terecht kan: baat het niet, dan schaadt het niet, toch? Marla
Wuppie, wat is Sophie een mooi en schattig meisje! Marla, het gaat goed hier bij ons. Vanmiddag lekker in de tuin met de 2 kids. Schommelen, spelen in het 'winnie the poohhuisje', koekjes eten, zandbak spelen... het is zulk lekker weer, ik geniet enorm. Sam stopt wel enorme kiezels en hele handen vol zand in zijn mond, dus ik moet wel als een havik opletten. Geeft niets, vind het heerlijk. De grappige uitspraken herken ik ook. Wij schrijven elke avond in bed de grappige dingen op die ze vandaag gezegd/gedaan hebben. Laatst ging ik uit eten met vriendinnen, dus ik legde Lize uit dat mama niet mee zou eten. ik zei: 'mama eet ergens anders'. Kijkt ze me een tijdje aan, zegt ze : 'in de keuken?' Haha, dan lig ik dubbel. Lekkere troela.... Lize ligt nu plat op haar buik op de grond een nephuiltje te produceren en theatraal om haar 'peen' te roepen (speen). Af en toe komt dat in haar op en probeert ze het uit. Mama blijft gewoon lekker doortypen uiteraard... En ze is alweer opgestaan. dag dag!
Ooooh Amber, maak me maar jaloers: heerlijk in de tuin zitten met dit weer (hoewel het dus nu hier wat minder is), koekjes eten in de zandbak? Klinkt als heaven. Oh natuurlijk zit Sam nog in de fase van alles met je mond onderzoeken: ik was al weer bijna vergeten dat die bestond. Wat grappig, zeg, de kinderlogica van als je ergens anders eet, dat dat dus wel in de keuken moet zijn, hahaha! Famke greep vanochtend mijn "pak" vast en zei "mooie kleren", zo lief! Ikke natuurlijk helemaal blij en vond dat ik er vandaag extra mooi uitzag! Lief meissie! Nephuiltjes ken ik hier ook: heb hier best een miemeltantetje, maar dat probeer ik haar momenteel af te leren, maar dat lukt nog niet zo erg. Fijne avond! Marla
Amber, hahaha ik moet echt heel hard lachen. Wat een schatjes zijn het toch. Hier ook van die 'peen' fases, maar mama's zijn het sterkste. Klinkt als een heerlijke middag. Wij gaan een Feber klimhuisje met glijbaan voor neia haar verjaardag kopen, ben erg benieuwd wat ze ervan vindt. Wuppie, aaaah wat een schatje heb je toch. Wat gaaf zeg dat jullie een boot hebben, kan me voorstellen dat Sophie dat wel de hele dag wil doen. Ohoho jouw mannetje, wel een stomme reactie zeg van je sm. Veel plezier met vertellen morgen, wordt vast erg leuk! Marla, ja bijdehandtjes zijn het zeker. Wij hebben vorige week nieuwe schoentjes gekocht voor neia, ze heeft nog maar een heel klein maatje nl 19 en hele smalle voetjes. Maar in de auto zei ik tegen m'n moeder dat ik verwachtte dat ze maat 21 zou hebben. Zegt die mevrouw in de winkel dus: zo maatje 19 heeft ze. Zegt neia: nee vrouw (mevrouw) neia maatje éénentintig, kijk maar (en wijst ze de onderkant van haar schoenen aan). Hahaha iedereen in de winkel lag in een deuk. Slim om die leidster een keer de waarheid te vertellen, zou ik zeker doen. Nog steeds zo last van je koortslip? Minka, ja Neia vindt glijen ook erg leuk, alleen nog een beetje eng. Ze is erg bang uitgevallen. Kunnen we mooi de 13e oefenen. Oh ben benieuwd van de osteopaat. me2, leuk dat fee al zo verwend is, zo hoort het. Neia is ook weg van autootjes. Ik ben klaar met werken, dus ga naar huis. vanavond lekker zwemmen
Hihi Marieke, dat is wel een geweldige opmerking van Neia, zeg! Ik lig hier helemaal dubbel en het is helemaal zo grappig dat het uit de mond van zo'n klein meisje komt! Had ze nou inderdaad maat 21? Famke heeft net maat 22 en leeft dus ook niet op grote voet: de meiden van haar leeftijd hebben allemaal maat 24. Gelukkig heeft ze de voetjes van haar vader en niet van haar moeder! (ik heb maat 41, bloos, schaam, maar ben dus wel heel lang, dus geen wupppie ofzo) Marla
Marieke, heb net het plaatje van ons speelhuisje geplaatst. Zijn niet onze kids hoor, het is een reclameplaatje. Maar het is een superhuisje, ze spelen er nu samen in!
Dames, even een fotootje van mijn 2 lachebekkies. Let u niet op de ongekamde haartjes, het was vroeg in de ochtend... Soms zet ik Sam even bij Lize in bed, heb ik eventjes handen vrij... Lize ging op deze foto heel hard springen en Sam moest heel hard lachen. Verder houdt ze alle spenen in haar hand, want ze is heel bang dat Sam er 1 in zijn mond doet (wat hij gegarandeerd doet als hij er een tegenkomt) Hoop wel dat deze poging lukt...
Allereerst: Me2, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Fee! Wat gaat het toch snel, zo'n jaar! Realiseer ik me steeds weer. Net met een collega gaan uit eten en over gehad dat de kindjes (zijn bijna even oud) toch zo snel gaan, en dat we dat soms wel erg jammer vinden ook, hoewel het ook wel erg leuk is de fase waarin ze nu zitten! Wuppie, jij ook: ontzettend fijn dat de echo goed was! Dat geeft vertrouwen, maar wel erg jammer van die reactie van je schoonmoeder (maar dat zou mijn schoonmoeder ook doen, hoor, zo reageren, waarschijnlijk goed bedoeld, maar komt erg rot over). Ben benieuwd hoe jouw moeder morgen reageert, vast liever! Mooie foto's trouwens van Sophie, een lekkere bos krulletjes. Minka, je klinkt lekker druk! Hopelijk weet je snel wat Leonie dwars zit. Wolderwijd, is dat dat grote water in H. waar je woont? Of was dat het IJsselmeer, ha ha! Wij zijn daar 2 jaar geleden op vakantie geweest en was erg mooi daar, maar waaide wel erg hard, kan ik me herinneren. 10 april was inderdaad de dag van de positieve testen, ja. 2 jaar geleden ik en volgens mij vorig jaar Franka toch? Dit jaar iemand? Not me in elk geval! Marieke, grappig, die uitspraak van Neia over die schoenen! Ben benieuwd wanneer ik de eerst uitspraak kan verwachten, lijkt me wel erg leuk! Rick zegt nog niet zo veel, alles is "pop" en "die" en alles aanwijzen. Lijkt me alleen minder leuk als ze erg ware dingen tegen andere mensen gaan zeggen, waar je dan zelf minder blij mee bent . Amber, kom je nog regelmatig langs mijn werk gefietst? Dat theatrale huilen is hier ook bekend. Rick kan zijn hoofd in zijn nek gooien en zich helemaal een plank maken of op de grond gaan liggen huilen. Als ik dan wegloop en geen aandacht er aan besteed, dan is het zo over, dus in dat geval echt nep, ha ha! Zo klein als ze zijn! Volgens mij kan ik je foto's niet openen? Marla, ik zou het ook maar zeggen tegen die leidster als het je zo dwars zit. Heb hier ook een beetje iets, maar niet zo dat ik er wat van wil zeggen. Wij hebben er een allochtone vrouw bij, heel aardig, maar ze spreekt niet zo duidelijk Nederlands en soms versta ik gewoon niet zo goed wat ze zegt, maar wil ook niet 3 keer vragen. Dit lijkt me niet echt goed voor de kindjes, maar ja, wat moet je er mee? Gelukkig is ze niet de enige leidster, dus Rick krijgt genoeg met anderen te maken, maar toch... Miriam, Rick heeft dat rochelen trouwens ook al heel vaak gehad, ik denk dat het vaak voorkomt bij die kleintjes. Wel irritant is dat mijn schoonmoeder al heel vaak heeft gevraagd of hij geen taaislijmziekte heeft?! Terwijl Rick daar met de hielprik op getest is! Ik heb Jude-man daar laatst iets over laten zeggen tegen haar omdat ik er gek van werd en het ook niet leuk vond het elke keer te horen. Voor de duidelijkheid: er is ruim een jaar geleden een kindje in hun familie van haar kant aan overleden, maar Rick heeft het dus niet en dat weet ze dus, zucht... Met Rick gaat het wel beter, hij heeft een luchtweginfectie en daar komt volgens de HA alles door, moet vanzelf weggaan binnen een paar dagen en daar lijkt het nu ook op. Dus hopelijk van het weekend weer de oude en dan maar hopen dat hij niet weer ergens een nieuw virusje oppikt...
hoi Jude, ik fiets nu een kortere route naar mijn werk dus ik kom er niet zo vaak meer, maar af en toe wel en dan moet ik ALTIJD aan je denken. Onmogelijk om er langs te fietsen en niet aan jou te denken. (en dan denk ik: als ze nu naar buiten zou kijken zou ze mij met Lize en Sam in de bakfiets langs zien fietsen! haha!) Jammer dat je de foto's niet kunt openen, daar was ik al bang voor. Zal het nog wel eens op een andere manier proberen. Ik begrijp dat Rick regelmatig ziek is? Vervelend is dat he... zielig voor je kindje, maar ook vermoeiend en lastig voor jou. Om van de zorgen nog niet te spreken. Kan me voorstellen dat je dan niet kunt gebruiken dat iemand steeds naar een ernstige ziekte verwijst. Heel naar zeg.. Ik ga nu echt echt echt slapen. Ik merk dat ik de 'tijd voor mezelf' in de avonduren inhaal, omdat ik overdag zo weinig aan mijn eigen dingen toekom, zoals mailtjes en zo. Maar over een uur of 7 moet ik weer op, hellup truste allemaal
hey amber ik kan ze wel openen mooie foto's maar ja dat je mooie kindjes hebt wist ik al hihihi jude ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt ik kan mijn eigen moeder soms wel even maar ach dan denk ik mischien wordt ik later ook wel zo vreselijk irri haha marieke echt geweldig van neia volgens mij maak je die nu al niks meer wijs hahaha mooi speelhuisje van de foto maar die zullen best wel heel erg prijzig zijn of niet? marla echt een uitgebreid verslag heb ik eigenlijk niet van de dokter behalve dan dat ik vond dat hij bot was en niet echt gezellig maar ja je komt er ook niet voor de gezelligheid he o ik ben zo blond sem net weggebracht naar creche en vergeten te vragen of hij nog een kadootje wil maken omdat opa jarig is nou ga zo direct bellen nu klaarmaken voor werken moet de hele dag dames die ook moeten werken werk ze anderen geniet lekker van het niet hoeven werken haha
Amber ik kan de foto's niet openen maar ben wel heeeeeel nieuwsgierig Dat speelhuisje hebben wij ook maar dan zonder schommel is hier ook een succes. Kunnen jou kindjes er al zelf inklimmen? bij ons staat hij langs een ophoging. Marieke wat een bijdehandje is Neia kan me voorstellen dat de hele schoenenwinkel plat lag. Minka bij jullie is een bootje ook erg leuk ja daar kan je mooi varen en zwemmen zonder planten als je wat verder gaat. Jude hier is het mijn vader die gelijk zegt dat ze naar de dokter moet als ze zo'n rochel heeft maar die kleintjes zijn gewoon nog gevoelig voor alles komt goed. Marla weet je gelijk hoe ik aan mijn accoutnaam kom Ik stond vanmorgen op en dacht he niet misselijk zit ik op me werk mag ik bijna naar de wc rennen poeh na een apel gaat het gelukkig wat beter.
Wup: schoolbus hebben ze ook! Inderdaad groot succes! Wat heerlijk een bootje!! Wil ik ook! (wij wonen aan het meer, dus zou geen overbodige luxe zijn...) Wat een raar mens die schoonmoeder, je moet iemand toch vertrouwen geven.......denk dat je ouders een stuk leuker zullen reageren! "Fijn" dat je toch weer misselijk werd vanmorgen Wow wat een knappert is Sophie toch!! Marla: ja die dingen die ze zeggen. Ik blijf me erover verbazen! Ik heb trouwens zelf nooit met poppen gespeeld dus ben benieuwd hoe dat met Fee gaat. tot op heden vindt ze auto's leuker... Jij hebt inderdaad een grote schoenmaat! Maar als je lang bent helemaal niet raar. Ik heb trouwens een vriendin die 1.86 lang is en maat 46 heeft. Dat is pas groot Ik heb altijd 38 gehad. Tot tijdens en na de zwangerschap van Fee, toen opeens 39! Ben nu de laatse maanden 7 kilo afgevallen en nu ga ik weer meer richting 38 Zijn jouw voeten ook groter geworden na de zwangerschap? Amber: theatrale nep-huiltjes ken ik hier ook. Op dat moment is er van alles aan de hand "peen" (inderdaad speen), of iets met Beer of met zijn "mappy" (= nappy = engelse woord voor luier) hahahahaha Hoe goed weten ze je al te bespelen he! Ik negeer het dan ook hoor hahahahaha Wat een leuk idee om die dingen op te schrijven.....Denk dat je dan volgend jaar wel 10 boeken kan uitgeven of niet toch? hahahahaha Wat een gaaf speelhuisje! Zou Jp echt mega jaloers op zijn, dus laat het hem maar niet zien! Kan de foto's niet openen, maar weet welke het zijn Heerlijk kindjes heb je toch! (ik ga nog steeds reageren op je mail met foto's!) Marieke: oh wat een leuk cadeau dat klimhuisje!! Hahahah en ook al zo'n lekker bij de handje tegen de schoenen mevrouw! Inderdaad klein maatje. Fee heeft ook niet zulke grote voeten. Maar 17 maar kan me nog herinneren van JP dat het opeens heel snel kan gaan. Nu heeft JP al weer ruim een half jaar 22, maar tussen 19 en 22 ging het heel snel. Kan ook niet wachten tot het leven hier zich weer helemaal buiten gaat afspelen. Met Pasen hadden we al weer een voorproeftje maar het seizoen begint later dan vorig jaar. Toen zaten we al de hele tijd buiten en aten we ook al buiten. Nu koelt het te snel af savonds. Jude: ja inderdaad het gaat zo hard he! Maar anderzijds vind ik het ook wel weer lekker dat dt eerste jaar voorbij is. Ze gaan nu lopen, brabbellen en ze begrijpen nu veel meer. Ik vind het nu gewoon evel leuker worden eigenlijk. Toch verlang ik nog 1x naar die babytijd hahahahaha Maar hier ook geen posi test op 10 april hoor! Wat jij begrijft over dat hoofd in de nek en een plank maken van zijn lichaam en op de grond gaan liggen huilen heeft JP ook heel erg gehad! Ik negeerde het ook gewoon! Gelukkig is dat nu voor bij hahahaha Echt heel vervelend dat er steeds naar taaislijmziekte wordt verwezen door schoonmoeder...ik kan me voorstellen dat je je al voldoende zorgen maakt over een terugkerende luchtweginfectie! Zat nog even te denken over dat lopen....ik sluit me er bij aan dat die dingen komen zoals ze komen en ik vind 15/16 maanden echt totaal niet zo laat. Hoor van veel van mijn vriendinnen en zeker bij jongetjes! Een en ander betekent ook helemaal niet dat ze dan later midner kunnen lopen oid Sterker: kruipen is enorm belangrijk voor de geestelijk ontwikkeling en de ontwikkeling van de hersenhelften Miriam: kindjes rochellen trouwens sneller omdat bij hen de bronchien nog minder wijd zijn dan die van ons! Elke keer even luisteren is trouwens geen overbodige luxe. Doe ik ook hoor!
Hey meiden me 2: ai ai, kom ik weer te laat he, een te late maar welgemeende gelukkige verjaardag voor Fee, toch wel speciaal he die eerste verjaardag! die heel andere zwangerschap is vooral door andere ligging moederkoek denk ik, denk niet dat geslacht iets wil zeggen? bij jou dus duidelijk wel, wel opmerkelijk heb hier es laten pendelen op het forum door twee personen en zeiden beiden jongen?! dubbel spannend dus is mij om het even, ik heb zelf een zus en heb veel aan haar gehad, is zus-zus niet closer dan zus-broer? iemand ervaring? hehe wel grappig dat ze het 'andere' speelgoed hen meer interesseert wuppie, proficiat met je goede echo, deze keer blijft het echt goed gaan, daar gaan we voor! wanneer mag je voor je volgende echo? inderdaad wel een lompe opmerking van je schoonmoeder!! wat een mooie krullenmeisje is Sophie! minka, oei een moeilijke lastige week gehad met Leonie, gelukkig doet Eline het goed en is ze lief voor haar zusje, super die verjaardagslijst van je! ivm borstvoeding heb ik zo goed als geen tips, is hier eigenlijk ook niet goed gelopen doordat merel in couveuse startte met flesvoeding en weg was met verkeerde techniek, ik kolfde dus alsmaar melk af, ben benieuwd hoe het nu met tweede baby zal verlopen. mijn laatste werkdag is 12 mei en dan ben ik thuis half september start ik opnieuw, inderdaad de laatste tijd positieve testen: wie zou nu aan de beurt kunnen zijn?! jude, ze zeggen vaak dat jongens iets later beginnen lopen dan meisjes, hij zal misschien wel plots heel snel kunnen stappen als hij zijn angst es overwonnen heeft! hope: duidelijk al een keuze gemaakt om bij 1kindje te blijven, kan me inbeelden na die vier zware emotionele jaren dat je niet opnieuw ervoor wil/kan gaan miriam, goed dat Sem zijn nieuwe ritme te pakken geeft,structuur voor hem en zowel jij doet best goed he, ben ik hier ook blij om, ten laatste om 13u ligt Merel in bed en slaapt minstens 1.30u, dan kan ik tijd maaken voor jullie , gelukkig stelt de rochel niets voor marieke, leuk dat Neia zich zo goed in haar velletje voelt nu hopelijk binnenkort mama ook en mag jullie wens vervuld geraken franka, goede vrijdag was dus weer speciaal voor je, in negatieve zin deze keer, jammer dat Sara en Bob niet matchen, dacht dat bij zussen/broers de matching redelijke kans maakt? of heb ik het mis? proficiat voor je zusje en hopelijk een goede echo ook voor haar! jette, hier ook zo rochelen af en toe, mijn schoonouders zijn dan altijd zeer alert, ik zou soms wat langer wachten maar dan zeggen ze, niet te lang mee wachten, als het op haar longen slaat wie weet kan ze astma krijgen ....maar dat geloof ik nu ook weer niet, en meestal ga ik dan, omdat ik dan schrik heb dat het toch plots op haar longen zou slaan en ze zouden zeggen: "zie je wel" maar telkens is het: niets aan de hand, longen zuiver, hoestsiroop geven om slijmen los te maken , dan denk ik hehe, heb me weer laten gaan, maar toch wel lief dat ze zo bezorgd zijn marla, ik voel de baby veel beter doordat moederkoek nu achteraan ligt (vorige keer vooraan), voelde jij Famke veel toen je moederkoek vooraan lag? het is echt een HEMELS verschil ben blij dat ik dit mag meemaken, die tien weken termijn zal zeker extra angstig zijn voor je, maar kom op nog even en je bent er 11! en eens 13-14weken vond ik het deze keer veel vlugger gaan, leuk gevonden van je hubbie! ivm leidster, inderdaad negatieve opmerking van haar, denk ook wel dat haar zwangerschap haar emoties beïnvloedt? en als leidster in een KDV vind ik ook wel dat je daar tegen moet kunnen of mee moet kunnen omgaan, als ik Merel ga halen naar KDV vraag ik meestal zelf hoe het gegaan is, of ze andere kindjes nog pijn doet, en ene dag beter of de andere, en vliegt ze ook de hoek in, groot gelijk, ze moet beseffen dat dit niet kan   amber, heel erg druk dus ook, hehe soms denk ik wat staat me allemaal te wachten met een tweede op komst, maar dan denk ik, of hoop ik , stout misschien van mij, dat ons tweede kindje wel niet erger kan zijn qua levendigheid, energievol, echt karaktertje Merel, ongelofelijk, dus dan denk ik, het kan enkel maar beteren mijn ma zei vroeger altijd dat ik ook zo was, maar vorig weekend zei ze, ik vind Merel toch nog stukje stouter dan jou destijds hoe ze haar vrouwtje/mannetje staat tegen anderen, tegen haar neefje van 2jaar ouder, hoe ze uitdagend kan zijn tov ons enz... amber mooi huisje maar zoals iemand zei erg prijzig zeker? of is dat anders bij in NL de foto's van Lize en Sam kan ik helaas ook niet openen hehe grappig wel hier wat de kindjes allemaal zeggen, moet er ook altijd enorm mee lachen wat ze spontaan eruit gooien trouwens merel maatje 20 en ik normaal 41, vorige week nieuw paar schoenen gekocht 42 (41 te klein, 42 iets te groot maar heb zooltje erin gelegd plus mijn voeten beginnen al op te zwellen precies) ps marla schat dat jij groter bent dan mij? ik ben 1.73cm met maat41 zo voor de rest niets speciaals, bedankt voor jullie reacties over de namen, gisteren een cliënt die dacht dat ik al binnen enkele weken beval? ben dus deze keer echt veel zwaarder qua buik dan Merel, gewicht ben ik gelijk bijgekomen, ben wel 's avonds pompaf de laatste week en vooral mijn rug, heb nu eindelijk toch terug mijn kussen uitgehaald die je rug ondersteunt (dat je ook als voedingskussen kan gebruiken) maar vind ik niet zo gezellig in bed, dan kan ik niet zo knuffelen met hubbie, ligt die 'worst' noem ik het, tussen ons nee nee niet die andere worst liefs flyke
oja, wat Merel nu sinds gisteren kan, ik was bezig in de logeerkamer, waar Merel straks naartoe verhuist, en ze heeft niets beter gevonden dat als ik nu boven ben, ik even niet kijk, ze op het 1persoonsbed staat te jumpen en te springen ... op ons bed lukt het nog niet om in te kruipen, want is een box spring (lekker hoog), kan me voorstellen dat het plezant is maar straks duikelt ze eraf... zal es moeten zien om een buitentrampoline te kopen zeker