Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

meiden, ik ga nog een fotopoging wagen. wie kan mij adviseren als het om imageShack gaat? Welk code, link of ´thumbnail´ moet ik uiteindelijk kiezen? Het ging me altijd goed af, maar nu lukt het me niet meer...:(
    Minka, volgens mij was jij de ImageShack-expert, toch? Gaat ´t trouwens goed met je meissies?

2. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Flyke: Hartelijk gefeliciteerd!!!!
    Maak er maar een mooie dag van!

Minka: wat een prachtige lijst en die zal alleen maar langer gaan worden met hopelijk nog meer data van lieve kindjes.

Amber: het flessendrama hier, gaat over het "vervelende" feit, dat Suze niet uit de fles wil drinken. Ze wil alleen maar bv en we hebben al 101 dingen geprobeerd, maar ze is erg standvastig.
    Ik hoop, dat het met de foto's gaat lukken. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden!

Me2: hihi, die JP. Ik zie het al helemaal voor me...samen gezellig in de hondenmand.

Miriam: een drukke agenda vandaag of een lekker rustig dagje?
    Hier weer genoeg drukte. Suze heef thet gisteren op het feest super gedaan. Ze heeft heerlijk boven in de reiswieg geslapen (voor de eerste keer 's nachts ergens anders) Vandaag staat de verjaardag van mijn moeder op de agenda en vanavond dus op stap met mijn zussen. Morgen nog de verjaardag van mijn zwager en dan hebben we het weekend wel weer gehad. Hopelijk heb jij het wat rustiger!

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Franka,

ik snap ´t. Je hebt al zoveel geprobeerd, ik durf geen advies te geven, zeker niet omdat zowel Lize als Sam geen problemen met de fles hadden. Ik weet wel dat Marla hier ook erg mee geworsteld heeft, Famke was echt een flesweigeraarster. Weet eigenlijk niet of dat inmiddels veranderd is. Maar vervelend joh, kan me voorstellen dat het soms wel beperkend werkt.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    flyke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een mooie dag van en laat je maar lekker verwennen!

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: VAN HARTE EN NOG VELE JAREN (en met ons natuurlijk ook nog vele jaren kletsen!) hihihi

Franka: klinkt super dat Suze het zo goed heeft gedaan elders, dat is ook een heel groot goed hoor dat je haar zonder problemen ergens mee naar toe kan nemen en laten slapen. Wij hebben dat ook altijd gedaan...geeft wel veel vrijheid!

Minka: dank voor de lijst!!!

6. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Flyke, (nog net op tijd :D), van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag!

Groetjes aan de rest, en nog een fijne zondag!

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

bedankt voor jullie felicaties
    ja mooie dag,
    alles op gemakje niet veel gedaan
    grootste suprise was dat onverwachts (hubbie wist het wel) twee vriendinnencollega's voor de deur stonden met boeket bloemen
    gisteren was het verjaardagsfeestje van Merel haar neefje, drukke bedoening en zeer druk, samen spelen en samen ruzie maken was het

vandaag met hubbie en Merel dagje vrij af genomen
    beste voor iedereen!
    liefs
    flyke

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    #448 wuppie 01, 12 apr 2010
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
    Flyke alsnog gefeliciteerd en dat je vandaag maar een fijn gezin dagje mag hebben.

Wat hebben jullie veel geschreven :$

Amber je kan tegenwoordig foto's uploaden direct van je computer met het paperclipje, je moet ze alleen wel verkleinen.
    Mannetje vertelde het tegen schoonmama en die zei ik feliciteer je pas met 12 weken. Zag haar gister dus en ze zegt gewoon geen woord erover.:x

Reactie ouders Superleuk Sophie mocht de echo aanmijn moeder geven en die had het gelijk door is het weer zover, ze hield er zelfs al rekening mee met het eten op donderdag.
    Ze vonden het allebei heel leuk en gaven me vertrouwen dat alles goed komt :D

Jette balen dat jullie de herder weg moesten doen hij is vast goed terecht gekomen.
    Wat leuk een new foudlander echt een beer zijn ook een stuk minder fel dan een herder. komt vast goed.

Franka zo jullie hadden een druk weekend wat balen dat ze nog niet uit de fles wil drinken nu al een duidelijk karaktertje.

Minka bedankt voor de lijst

En toen wist ik het even niet meer even terug lezen;)

Jude Is rick alweer een beetje beter

Miriam haha hij doet het er gewoon om weet nu al wat je zegt.

Me2 dan zou een bootje wel leuk zijn als je aan het meer woont wij wonen ook aan het water en vinden het heerlijk om na het eten nog even weg te gaan.

Hier alles goed mag van mezelf alleen nog maar gezond eten en op tijd eten anders vind mijn lichaam het niet leuk meer.
    Gister dus braaf soep gegeten ipv chinees, Nu mijn energie nog een beetje terug.
    Bracht Sophie vanmorgen weg naar de crech en het eerste wat ze zei tegen de leidster was "ziek aan" (muziek) hihi ze luisterd het liefst de hele dag muziek en staat te dansen.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: klinkt allemaal goed! Lekker nu een dagje rust voor iedereen!!

Wup: wat heerlijk dat je bij je odeurs zo'n fijne reactie kreeeg!
    Ja lijkt me ook zo leuk om na het eten nog even te gaan varen dat doen de meeste mensen hier ook...wellicht volgend jaar....
    Fee hier ook alleen maar muziek en dansen!

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Allereerst: 2 dagen te laat, maar wel uit een oprecht hart: lieve Flyke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Enne.... ik sluit me aan bij Amber: je bent een JONGE BLOM!!!

Amber, wat een grappig huisje: dat moet wel een El Dorado voor Lize en Sam zijn! Helaas kan ook ik de foto van Lize en Sam niet openen, dus ik wacht met smart op je fotopoging!

Jude, de tijd vliegt ook inderdaad, maar ik merk dat alle tijden heel leuk zijn: mensen zeggen altijd dat het steeds leuker wordt en eigenlijk is dat ook zo: het is zooo gezellig als je kind lekker kletst. Trouwens, ik vind het al heel knap dat Rick pop en die zegt. Pffff.... irritant dat je schoonmoeder het steeds over taai-sijmziekte heeft, terwijl Rick dat zeker niet heeft. Anderzijds zal ze wel gewoon heel bezorgd om Rick zijn en het niet slecht bedoelen, maar wel zeer irritant!

Miriam, Sem heeft hard geknutseld voor opa etc. Je krijgt het wel druk met verjaardagen de komende weken: gaat hier ook vanaf volgende week gebeuren. Lekker, joh, dat je je zomervakantie hebt geboekt: mijn topografie is niet zo goed: ga je naar Zeeland?
    Ik moest wel lachen om het gespuug van Sem op het Consternatiebureau: "dat doet ie anders noooooit", haha

Wuppie, fijn dat je ouders wel heel leuk reageerden en lief dat je moeder zelfs al het eten had aangepast: voelt veel beter aan als de reactie van je schoonmoeder. Knap dat je zo goed op je eten let: ik snoep toch wel wat veel, maar eten helpt zo goed tegen de misselijkheid en hier op het werk heb ik vaak alleen maar koekjes of chocolade voor handen: hier voel ik me wel schuldig over, overigens, maar dat is weer typisch Marla.

Me2, ik ben 1.82 en heb gelukkig geen maat 46: dan zou ik pas echt balen, haha! (volgens mij moet je dan naar Amsterdam ofzo voor leuke schoenen, echt vervelend)
    Grappig dat de Chinese kalender bij jou 2 keer klopte: Anderzijds vraag ik me af hoe deze dan werkt, als de man het geslacht bepaalt. ;) (ik zou dan trouwens opnieuw een meisje krijgen)

Flyke, ik voelde Famke ook niet heel veel. Ik vind trouwens dat veel mensen al snel vragen of je snel gaat bevallen (terwijl ik helemaal niet zo'n grote buik had). Ook werd er tegen een zwangere collega gezegd dat ze een grote buik had: nou, dat was helemaal niet waar: ze had zo'n mooi (bescheiden buikje). Niets van aantrekken, hoor! Feit is natuurlijk wel dat je buik bij een volgende zwangerschap sneller groeit, dat merk ik nu ook.

Franka, vervelend dat Suze overdag maar weinig slaapt, dan kun je zo weinig zelf doen. (Famke sliep ook nooit veel overdag, maar daarentegen wel weer heel goed 's nachts). Ik nam Famke trouwens ook altijd overal mee naartoe vanwege de BV. Mijn nadeel was ook nog eens dat ik liggend moest voeden vanwege BI. (wij konden op een gegeven moment niet meer zittend voeden). Zoals Amber zegt, heb ik heel erg geworsteld met mijn zeer hardnekkige flesweigeraard. Helaas kon ik het op een gegeven moment alleen maar accepteren, anders was ik er aan onderdoor gegaan en dat gaf me rust.
    Veel jongens hebben trouwens ook een roze periode. Maar roze is ook een mooie kleur, toch, hahaha!!!

Oooh Jette, wat leuk dat jullie een New Foundland pup krijgen! Dat zijn inderdaad van die lieve beren! Na 2 weken kunnen jullie hem vast niet meer missen! Leuk ook dat de pup en Do het meteen zo goed met elkaar konden vinden. Wel heel moeilijk dat je jullie andere hond hebben moeten wegdoen, maar gelukkig lijkt hij een goed baasje te hebben.

Minka, de lijst ziet er hele mooi uit! Ik hoop echt voor je dat de Ostheopaat gaat werken. Was het gezellig met je zus?

Bedankt voor jullie reacties op mijn creche verhaal: ik kijk het even aan en als het me toch te gortig wordt, dan zeg ik er iets van. Het probleem is nl. dat Famke een heel erg grote aanval van peuterpuberteit momenteel heeft. Zolang alles volgens haar zin gaat, is mevrouwtje super lief en meegaand, maar zodra het niet helemaal gaat zoals ze wil, wordt ze zoooo boos, of gaat keihard huilen. Op de creche heeft ze natuurlijk meer regels om zich aan te houden. Ik kijk het dus nog even aan....

Ik heb een super weekend achter de rug: we hebben weer ons half jaarlijkse shopdagje in Den Bosch gehad en ik heb mezelf enorm verwend. Toen we in de Rituals winkel waren, vroeg een of andere visagist me of ze me mocht opmaken. Ja, natuurlijk! En ik heb alle make-up (incl. kwasten) die ze heeft gebruikt, gekocht. Ik vond het erg mooi nl. Ben helemaal gelukkig!

Marla

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie, wat fijn dat je ouders wel enthousiast reageerden. Dat geeft je vast een beter gevoel.

Marla, foto, foto van jij met je nieuwe make-up:D
    Super dat je even lekker hebt geshopt, ik wil ook heel graag maar ben er nog niet aan toe gekomen.
    Lekker voorjaars/zomerkleding kopen en weg met de positiemode hihihi, jammer dat je zo groot bent anders had ik nog wel wat in de aanbieding! (grapje hoor, heb erg weinig positiekleding gedragen)

Jette, ik ken de hondenrassen niet zo dus heb maar even gegoogled.
    Dat zijn inderdaad lekkere beertjes! Nu maar hopen dat het wennen goed gaat en dat Do verliefd op hem/haar gaat worden, dan kun je vast niet meer terug.

Amber, ik kan je foto's ook niet zien maar zoals Wuppie al vertelde, via het paperclipje bovenin kun je de foto toevoegen. Ik hoef ze nooit te verkleinen anders krijg je vanzelf een melding. succes ermee.

Franka, was het stappen met je zussen gezellig? Heerlijk er even lekker tussenuit. Hoe gaat het met de flesjes?

Miriam, doen ze nooit he! hihihi zul je altijd zien!
    Zeeland is best mooi wij zijn vorig jaar daar geweest. Als je maar een leuk huisje hebt dan ben je al een end op weg.

Me2, de chineese kalender klopte bij mij ook 2x best raar eigenlijk (of puur toeval). Als ik jullie was had ik al lang een bootje gehad al was het maar een simpel roeibootje.
    Hier is een K3 fan aan het ontstaan!

Flyke, geniet van jullie dagje samen, dat is toch ook een leuk verjaardagscadeau!

Marieke, nog reacties op jullie huis gekregen? Ik hoop dat het snel gaat lukken dan kunnen jullie op zoek naar een ander huis. Heb je eigenlijk al wat op het oog? in dezelfde plaats als nu?

Jude, hopen dat het voorjaar snel doorzet dan zijn de klachten bij Rick ook vast snel weg.

Hier is volgens mij een wonder gebeurd, Leonie huilt bijna niet meer:$. Ze is ook een stuk rustiger geworden en slaapt ook wat langer. Zul je altijd zien als je een afspraak maakt. Maar ik ben superblij erom. De afspraak laat ik gewoon staan, kan nooit kwaad. De spruw leek weg maar is toch weer wat teruggekomen, doorsmeren dus (flesje is wel bijna leeg).
    Het weekend was erg gezellig met mijn zus, lekker gekletst en zaterdag ook mijn nicht met kids erbij. "

Ik kreeg het gisteren even spaans benauwd toen ik eraan dacht dat mijn verlof er bijna op zit. Ik heb helemaal niet het idee dat ik een kraamtijd heb gehad. Is dat raar? Leonie gaat eind volgende week al wennen op het KDV ook dit is zooo snel. Ik ben lichamelijk redelijk op weg al ben ik er nog lang niet, maar geestelijk ben ik er echt nog helemaal niet aan toe om aan het werk te denken. Ik heb wel een aantal snipperdagen genomen zodat ik t/m hemelvaart vrij heb, maar dan nog gaat alles zo snel.

Kus Minka

12. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey meiden,

ik ook te laat flyke maar niet minder gemeend, van harte nog met je verjaardag meis!!!
    zo te horen een leuke dag gehad!!

minka een k3 fan leuk he, hier is k3 ook verruit favoriet, ze zingt alle liedjes mee, ja niet tekstvast hoor maar erg aandoenlijk om te zien en horen!

Wuppie wat een rare reactie van je schoonouders, pffff wat kunnen mensen soms raar doen he, nou je ze bedoelden het vast niet zo!!!1

Marla ............ jij bent toch zo ook al een superstuk zonder make=up????
    lekker he even tijd voor jezelf?!!

Ik heb morgenavond een leuk uitje, mijn collega waar ik ook 1x per week mee naar de sportschool gaat haar man had een prijs gewonnen, lopend buffet gratis met gratis workshop van een creme leverancier, ze vroeg me net of ik zin had om mee te gaan, ........ natuurlijk lekker eten en lekker tutten is toch heerlijk????

Franka hoe was het met je zus(sen? waren het er meerdere, ik weet het niet meer helemaal?

liefs
    jette

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Joehoeeee, Minka, wat fijn dat Leonie niet meer huilt (trouwens, snel afkloppen, hoor ;))
    Dat zul je altijd zien: maar goed, als je die afspraak met de ostheopaat niet had gemaakt, dan huilde ze nu nog, toch? (hihi)

Wel vervelend dat de spruw niet weggaat; had ik bij Famke ook. Smeer jezelf trouwens ook? Is wel belangrijk, anders blijf je elkaar over en weer besmetten, begreep ik van mijn LK.

Ik snap helemaal dat je het spaans benauwd krijgt bij het idee om weer te moeten werken en Leonie naar het KDV te brengen: is heel natuurlijk en zeker na jouw zware bevalling.
    Sowieso zijn ze nog zooo klein en hebben ze hun mama nog nodig. Kun je ook na Hemelvaart geen extra vakantie opnemen?
    (ik had het er ook heel moeilijk mee en kreeg het ook spaans benauwd om weer te werken: "geluk bij een ongeluk" dronk Famke niet uit de fles, wat ik destijds heel erg vond.

Haha, Jette, nou, die make up heb ik echt wel nodig, hoor, anders loop je gillend weg, hihi! Gekkie!
    Zo te horen ben je morgen aan de beurt: kun je flink wat cremepjes inslaan enne... MET lopend eten, altijd goed!
    Hopelijk zijn ze niet te opdringerig met het verkopen van cremes enzo, want dat ik minder maar je hebt er wel een gezellige avond aan.

Ik ga snel naar huis! Mis mijn meisje: hopelijk was ze nu iets beter te pas, maar het begon vanochtend al slecht met veel tranen.

Liefs,
    Marla

14. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    #454 Jude, 12 apr 2010
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
    @ Amber, ik wilde je nog even zeggen dat ik nu elke keer, als ik 's ochtends naar mijn werk loop en 's middags weer naar het station, om me heen kijk of ik niet ergens een mama met een bakfiets met 2 kindjes erin zie ;). Zou toch zo maar kunnen, he!

@ Minka en Marieke, veel plezier morgen :D. Toch?! Minka, zit je verlof er al weer bijna op? Jeetje, wat gaat dat snel... Hopelijk nog even wat mooie warme dagen meepakken voor je dan weer aan het werk moet. Hoeveel dagen ga je werken?

@ Wuppie, wat stom van je schoonmoeder dat ze er niks over zei. Dat is echt niet leuk... Weet je wat mijn schoonmoeder eens zei toen ik net mijn MK had gehad? Ik was dus niet echt misselijk geweest en ze zei dus dat ze al gedacht had dat het niet goed kon zijn, omdat ik niet misselijk was... Nou ja! Boos, boos! Terwijl ik bij Rick ook niet echt veel last gehad heb, dus dat zegt niks...

@ Marla, hoe was het met Famke gegaan op het KDV? Rick heeft daar ook wel last van de laatste tijd, huilen als als hij gebracht wordt en zich helemaal aan je vastklampen. Dat vind ik dan altijd zo moeilijk om dan weg te gaan. Maar gelukkig gaat het daar dan verder gewoon goed, dus daar hou ik me dan maar aan vast!

Ik moet er weer vandoor, morgen weer vroeg op, groetjes!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    haha ik zie het voor me jude die alleen maar rond haar heen kijkt verder nergens op let om mischien amber te zien fietsen haha geweldig jullie kunnen ook beide een lange stok meenemen en een vlag erin hangen bovenin natuurlijk is het zoeken iets makkelijker haha

me2 ik kan me zo goed voorstellen dat je niet wilt werken alweer de tijd gaat zo hard.
    Ik vond inderdaad ook doordat ik zolang nog last heb gehad van de keizersnee dat ik ook geen leuke gezellige kraamtijd heb gehad en ook omdat sem zo huilde en ik echt niet wist wat te doen.

Het ergste vind ik nu nog steeds dat als mijn manneke mij aankijkt en ik gewoon echt weg moet maar ja hoort erbij he

hij is nu super vrolijk ook heerlijk smeert me alles onder met brood heeft een bolletje gekregen bij de bakker nou wat een feest.

morgen de verjaardag van schoonpapa heb bloemetjes gekocht viooltjes en ik ben vanmorgen de stad in geweest snel naar action en de bizar en dan terug weg de bakker de supermarkt en de bloemenwinkel nou echt achterlijk overladen liep ik met sem en alles naar huis de wandelwagen was te zwaar aan de achterkant want ik kon niet los laten dan viel hij haha ik moet ook altijd te veel halen hihi

maar wel goedkoop en daar hou ik van.
    iemand van jullie nog in een rij bij een tango station gestaan afgelopen zondag.
    Wij hadden de rij voor het huis echt vanaf kwart over 1 stond het al vast 50 meter verderop is bij ons een tango station ben benieuwd hoe het de komende zaterdagen gaat.
    met de hollanders die alles doen voor korting haha

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

haha, die Mir, jij koopjesjager! En een goed idee, die lange vlag. Zo´n oranje, van kinderfietsjes. En dan maar rondkijken! Maar Jude, ik rij vaak met Amberman mee, dus dan kom ik er niet langs. En ik heb sinds kort de Batavus Mambo, dus niet meer de bakfiets (die was toch wel een beetje zwaar en ik moet best een eindje fietsen...) Een witte fiets met wit/grijze bobike-stoeltjes, voorin een grappig krullenjongetje en achterin een meisje dat schuin uit de fietsstoel hangt, omdat ze na 3 minuten fietsen in slaap valt. (heb een keer de hele weg naar huis haar voorhoofd tegen mijn rug gevoeld...) En ze gaan alleen op maandag en donderdag naar het kdv dus op de andere dagen kun je weer gewoon op de weg letten hihi

Minka, Mir, hier ook iemand die niet echt van de kraamtijd heeft genoten.. Dat komt allemaal door de reflux van Sam. Het feit dat hij noooit op zijn rug kon liggen (en nog steeds altijd op zijn buik slaapt). Laatst was ik op bezoek bij een vriendin die een dochtertje heeft gekregen. Dochtertje lag superrustig in de box en viel toen ook rustig in slaap..ik voelde toen een klein steekje van jaloezie maar eigenlijk vooral 'n beetje verdriet, omdat ik de eerste 9 maanden helemaal niet zo genoten heb. Het was dag in dag uit (en nacht in nacht uit) overleven.
    Maaaaar, nu is het voorbij! En ik geniet enorm.

lieve meiden, toedeledoki
    Amber

17. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Hey amber, ik begrijp je volledig dat je niet hebt kunnen genieten die eerste maanden met Sem, meis jullie hebben ook zoveel moeten doormaken........... en ja die eerste maanden kun je niet meer over doen he!
    Maar ik ben zo blij dat het nu een stuk beter gaat bij jullie, dus proberen die eerste periode een plaats te geven en nu elke dag intens genieten!!!!

liefs
    jette

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dank je Jette! Ja, ik heb het wel een plaatsje gegeven, maar wat je zegt, die eerste maanden kun je niet over doen. En het zijn zulke speciale maanden... Als ik nu de foto´s van vlak na zijn geboorte zie dan herken ik mijn mannetje bijna niet meer. Het was allemaal zoooo anders. Hij was klein, beetje mager zelfs en zag er zo afgemat uit. (mijn hart breekt dan, als ik dat weer zie) Nu is het een lekkere bollie!

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

als deze niet werkt, dan weet ik 't ook niet meer...

Deel Deze Pagina