Marla, nee neia had dus maatje 19 ipv 21 haha. Famke dus ook kleine voetjes. Mark en ik hebben ook allebei hele kleine voetjes. Lastig zeg dat Famke in de peuterpuberteit zit. Probeer je dan ook situaties te voorkomen waarin je haar terecht moet wijzen? Dat heb ik nu al wel een beetje, als ik weet dat ze ergens moeilijk over gaat doen dan probeer ik haar ergens anders mee af te leiden. Ik weet ook niet of dat helemaal goed is hoor...... Heerlijk dat je jezelf zo verwend hebt, dat moet soms ook wel een keer. Moet Famke iedere ochtend huilen als je haar wegbrengt? Dat lijkt me zo moeilijk. Amber, die foto van de spenen had ik al op je hyves gezien, echt te cute! Pfff heftig zeg dat je de eerste 9 maanden niet hebt kunnen genieten. Kan me voorstellen dat je het daar soms wel eens moeilijk mee hebt. Wat ben ik blij dat het nu een stuk beter gaat! Jude, jeetje die sm van jou, daar zou ik ook gek van worden. Hoe is het nu met Rick? Even virusje vrij? Wuppie, nog steeds zo misselijk? Wat leuk zeg de reactie van je ouders, prachtig, en zo hoort het! Heerlijk dat Sophie ook zo weg is van zingen en dansen. Dat heeft neia ook en daar kan ik zo van genieten. Ik heb maandag kaartje geboekt voor K3 voor 24 oktober, ik denk dat neia het helemaal geweldig gaat vinden. Flyke, nu dus echt aftellen, heerlijk zeg t/m 12 mei werken en daarna zo lang vrij. Ben je er al aan toe? Ik zit weer wat beter in mijn velletje gelukkig, soms heb ik van die momenten. Een 2e kindje zal er voorlopig niet inzitten omdat ik nu niet zwanger kan worden, maar wie weet in de toekomst. Ja zo'n voedingskussen is niet echt gezellig maar wel erg praktisch, ik vond het altijd erg fijn liggen. Hihi die merel, ga je een trampoline aanschaffen? Franka, wat leuk zeg dat je jullie tuinhuisje wil om toveren als speelhuisje voor Suze. Wij gaan het cadeau vrijdag waarschijnlijk ophalen. Hoe was het avondje uit met je zussen. Nog wel kunnen ontspannen? Kan me voorstellen dat je dan constant aan het voeden denkt. Miriam, zoals altijd druk druk druk zo te lezen. Gefeliciteerd vandaag met je schoonvader. Jeetje wat een verjaardagen hebben jullie zeg. Heerlijk dat je de zomervakantie hebt geboekt. Wanneer gaan jullie? Jette, wat leuk zeg dat jullie de pup in huis hebben genomen. Hoe gaat het? Hoe was het uitje, nog leuke dingen gekocht? Minka, bedankt voor de gezelligheid. Echt leuk om ook een keer bij jou te zijn geweest. Heerlijk dat Eline het zo goed doet, en ik ben nu al verliefd op Leonie. Ben erg benieuwd wat de osteopaat gaat zeggen over leonie.
neia, hoe gaan jij en je hubbie er mee om dat je niet zwanger kan worden, is de "situatie" (klinkt een beetje dom maar niet zo bedoeld hoor" nog net zo?? nee niks gekocht gisteren wel een tasje met allerlei cremes mee gekregen ja dan hoef je niks te kopen he! Ik vondt de cremes niet fijn ruiken dus ja dan gebruik je het denk ik ook niet zo gauw!! We hebben wel enorm gelachen, tegenover ons zaten twee dames waar we zo veel lol mee hebben gehad, op een gegeven moment waren we zo melig dat de tranen ons over de wangen rolden van het lachen. Na de workshop nog even een wijntje gedronken, al met al een zeer geslaagde avond!!! Marla de peuterpuberteid oh zo'n heerlijke tijd NOT!!! moeilijk hoor, ik ben ook een beetje van toegeven, afleiden etc, maar ze blijven grenzen opzoeken!! Dominique deed ook huilen bij het afscheid nemen maar ben telkens consequent geweest heb het genegeerd gezegd dat mamma moest werken en hetzelfde ritueel gevolgd. Op haar hoogtepunt wilde ze me niet eens een kusje geven bij het afscheid en ging ze boos op de grond liggen huilen, nou ga dan maar eens weg, maar mijn moeder zei altijd dat ik de inrit nog niet uit was en ze al lekker aan het spelen dus dat maakte veel goed. Dit heeft ongeveer twee weken geduurd en nu zwaait ze me weer vrolijk uit!!! dus volhouden meis komt goed!! jette
Amber: ja hij werkt!! Hele schattige foto van Sem!! JA ellendig zo'n kraamtijd met huilend kind...Gaat je echt door merg en been en kan me voorstellen dat je dan af en toe met een klein beetje jaloezie naar een ander kijkt....maar denk maar zo: die zullen wel weer een enorme heftige peuterpuberteit of tienertijd doormaken.... ik had het enigzins bij JP totdat we er bij 4 maanden achterkwamen dat hij zwaar verstopt was....na medicatie kreeg ik een ander kind terug....Wat jij zegt over foto's uit die tijd herken ik helemaal. Mijn man iwl ze niet eens zien omdat JP er zo slecht uit zag, heel wit en ingevallen.....Ik heb bij Fee wel echt genoten ondanks de keizersnee.....ik dacht zelf ook elke keer dat het kwam omdat zij een voorjaarskind is en JP van december.....maar wie zal het zeggen.....
lieve dames, no hard feelings maar mijn zoon heet sAm en de zoon van Miriam heet sEm. Geeft niet, maar het wordt heeeel vaak fout geschreven! (Nee, sorry's zijn niet nodig!) Mijn moeder schreef pas in een kaart naar Lize 'LizA'.... En toen ze laatst Liza zei en ik zei: 'mam, ze heet Lize...' (al 2,5 jaar) ontkende ze dat ze Liza had gezegd! haha! Weet niet hoe het komt, want mijn moeder heeft een superband met Lize en ze is hier 1 dag per week. Misschien een freudiaanse verspreking want toen ze net geboren was vertelde mijn moeder aan alle familie in Italie dat ze LizA heet... Misschien vind mijn moeder dat gewoon een mooiere naam, haha! Fijn dat het eindelijk lukt met die foto's!! bedankt voor de tips
Me2, ik snap 't helemaal. Best heftig dat je man ze niet eens wil zien, dat zegt wel iets... Die tijden waren zwaar maar gelukkig gaan ze allemaal weer over. Je moet er toch niet aan denken dat je bv 10 jaar lang zo door moet. Wat dat betreft heb ik soms heeel erg te doen met mensen die een chronisch ziek kind hebben...
amber ik wou net tegen de meiden zeggen volgens mij krijg ik een nieuw kind sam haha inplaats van sem hihihi en jij krijgt sem haha gratis worden ze verruild ja het is niet een mooi eerste jaar zo wat we gehad hebben ik had het met bart er over dat als het spugen nog een keer stopt we ook een keer echt mogen genieten al doen we natuurlijk nu ook al genieten maar je ziet wel eens mensen die hun kleine de lucht in gooien (niet letterlijk ) en dan die vaart naar boven en naar beneden doet het kind zo lachen dat kan hier gewoon niet tenzij je een paraplu op doet en sem daarboven gooit haha dan heb je een afdak zodat je niet onder gespuugd gaat worden. ja marieke we hebben in de maand april verplichte verjaardagen 7 en daarnaast nog 3 die niet verplicht zijn maar waar we ons hoofd wel moeten laten zien vind ik. en dan in mei ook nog 2 op de zelfde dag mijn zusje en bart zijn neefje dus ook daar moeten we beide heen. en dan even rust tot eind julli maar ja het is nu eenmaal zo ga zo snel nog even door het huis voor ik weg ga gr meiden liefs miriam
o amber ik kan ze ook via deze weg zien voor mij dus beide wegen haha hoop dat de rest het zo ook kan zien jou schatjes moet je ook nog even de foto van het bedje met beide ondeugden zo hier neerzetten
o ik had zo iets van ik ga eens terug in de tijd naar hoe het vorig jaar was pfff iets wat ik niet moet lezen meer dom he, het is een hecht groepje hier en er is altijd bij iemand wel iets aan de hand wat niet leuk of positief is. ik voel me soms nog verdrietig over hoe alles is gegaan de zwangerschap de bevallig de aanloop waarom het zo ingewikkeld moet zijn en waarom het zo heftig is geweest(lees ook danique* haar tijd) maar dan ligt nu boven in bedje een ondeugend jongentje die zodra ik hem ophaal lacht en dan denk ik weer wat ben ik toch gezegend met dit enorme geluk ik mag het in ieder geval ervaren dubbel he deze gevoelens soms komen die zo ineens en ik dacht nu dit ga ik even delen
Ja inderdaad Amber...een chronisch ziek kind is weer hele andere koek....mijn maag draait om en ik krijg fysieke pijn als ik er aan denk.....je wil als ouder gewoon alles doen om je kind tegen pijn te beschermen.... Miriam: hahahah zie het al voor me die paraplu met Sem er boven... Zo dus nog even doorknutselen voor Sem met al die verjaardagen!
Amber, Miriam, over een jaar zijn jullie ook vast "vergeten" hoe zwaar de eerste maanden waren. Inderdaad het mooie blijft je langer bij dan het moeilijke. jette, heerlijk om zo even lekker een avondje weg te zijn. Ook al heb je niks gekocht ik lees dat het ontzettend leuk was, even heerlijk om zo hard te moeten lachen. Marla, Famke dus ook in de PPT, vertel ons maar wat ze allemaal doen dan kan ik me er alvast op voorbereiden (al denk ik dat mijn dametje er soms ook al last van heeft. Miriam, het is logisch om dubbele gevoelens te hebben. Hoe raar het misschien ook klinkt, Danique blijft stil staan in de tijd terwijl Sem verder groeit. Marieke, het was inderdaad erg leuk gisteren, jammer dat het zo kort was. Toch nog eens serieus na gaan denken om jullie allemaal eens te ontmoeten, maar we wonen ook wel erg ver uit elkaar allemaal! Hier nog een foto van de dames. Tot snel allemaal
Minka: wat super schattig die foto! Ik houd me aanbevolen hoor om elkaar eens te ontmoeten met kids! Heeft de positieve omslag bij Leonie doorgezet? Ik hoop het erg voor je! Jette: klinkt trouwens als een heerlijk middagje.....! JA over dat weggaan herken ik helemaal. JP ook huilen een tijdje, maar zodra ik 1 stap de deur uit was zat hij kennelijk al weer lekker te spelen. Nu gaat hij zelfs niet emer huilen en zwaait hij zoals je al zei! Fee ook. Ik ben zelf ook erg van poot stijf en zelfde ritueel volgen. Ook negeer ik onaangepast gedrag, dan is het snel over. Als ze lief zijn prijs ik ze wel extra.
Ik was vanmorgen nog niet helemaal klaar met reageren, maar het werd opeens druk op het werk. Hier verder alles goed. Helaas niks meer van het huis gehoord. Hopelijk snel weer kijkers. Neia lult de oren van m'n kop, ze kletst en kletst en kletst de hele dag door. Tijdens het spelen hoor; kom op poppie lief zijn, stil liggen, neia poppie schone luier aan doen etc etc Hele zinnen komen eruit, mijn ouders en vele andere staan er versteld van. Ik vind het ook echt heerlijk. Jette, klinkt als een geweldig avondje. Als je iets gratis krijgt hoe je het mooi niet te kopen. Onze situatie is inderdaad nog steeds hetzelfde. Je leert er mee om te gaan, maar prettig is het voor niemand. Me2, verschrikkelijk dat jullie met JP ook zo'n moeilijke eerste tijd hebben gehad. vooral ook heftig dat je man het moeilijk vindt om naar die foto's te kijken. Amber, aaaaah wat zijn het toch schatjes. En Lize met dat mutsje fantastisch. Hahah jouw moeder met Liza. Ik heb één vriendin en die weer dat je neia uitspreekt als nee-ja, maar ze blijft het maar uitspreken als nijja, ik denk ook dat ze dat mooier vindt hahaha. Miriam, prachtig hoe jij je geluk beschrijft. Dat gevoel herken ik een beetje, alleen dan met de toekomst in het vooruitzicht. Je bent zo blij en gelukkig met het kindje dat boven bij je in bed ligt, heerlijk. Minka, haha die foto, super leuk hoor. Lijkt me ook erg leuk om met z'n allen af te spreken.
Marieke: geweldig dat Neia al zo lekker babbelt en hele zinnen maakt!! Wat zullen jullie trots zijn! Ik ben er van overtuigd dat jullie hoe dan oko dat geluk nogmaals gaan meemaken. Amber: wat een plaatjes zeg!! Ik had de foto's natuurlijk al gezien maar het zijn echt schatjes!!
nou dan moeten we nu niet meer lullen maar een keer een data prikken ergens ver in de toekomst haha zodat iedereen nog niks kan hebben en dan een centrale plek voorzover mogelijk afspreken het lijkt me echt helemaal te gek ik ben voor haha waar wonen de meesten van ons richting zuiden he of heb ik het nu verkeerd ik huur een bussie en haal marieke minka op haha dan gaan we door naar franka (als die mee wil) dan naar euh topografisch is niet mijn sterkste punt hihi help ik loop vast. nee maar het lijkt me echt tof hoor wie zijn er nu voor
verder hier alles prima de meeste verjaardagen zijn geweest de belangrijkste op as maandag na dan en verder ook weer heerlijk druk bezig geweest hou ik zo van hahaha nieuw rijbewijs aangevraagd vreselijke foto's aan over gehouden afspraak staan voor de tuin afmaken op 15 mei komen ze straten dus dan weet ik zeker dat het erna af is heerlijk heerlijk heerlijk kan niet wachten tot het eindelijk zover is. dan heb ik even weer rust. Heb een offerte bij een zwart werker lopen voor de buitenkant huis schilderen dan hoeven we dat ook niet zelf te doen en het moet gedaan worden. echt heel hard nodig. en als het niet te veel kost dan mag hij het komen doen. dan willen we ook nog dit jaar maar het wordt het najaar de binnenkant schilderen en de schuren twee stuks moeten opgeruimd worden en de zolder allemaal dit jaar nog hahahaha gelukkig hebben we nog even dit jaar pfff ben al moe als ik er aan denk maar ik wil dat echt allemaal gedaan hebben en klaar. vanmorgen allemaal 1 eurocentjes en nog meer klein geld gestort op sem zijn rekening wel 9 euro haha maar het was een berg geld aan koper troep zeg ik altijd. verder weinig nieuws behalve dat ik zo moet werken meiden fijne dag allemaal liefs miriam
hahahahaha ik moet zo lachen met dat ik mijn vorig bericht hier neerzette dacht ik zal ik eens bellen of ik niet thuis kan blijven hoef maar 4 uurtjes en heb geen zin met dit mooie weer. en je raad het nooit mag thuis blijven het is rustig genoeg haha heerlijk nu ga ik dan heerlijk even buiten op het eerste stukje aan de opruim heerlijk haha ben helemaal blij net een klein kind hihi
miriam heerlijk lekker thuis vandaag.Fijn als alles weer geschilderd is knapt er zo van op en een nieuwe tuin heerlijk. wij wonen 143 kilometer bij mekaar vandaan Apeldoorn ligt zo'n beetje in het midden. Lijk me leuk om jullie eens in het echt te zien.Als we de woonplaatsen eens onder mekaar zetten kunnen we zien wat een beetje centraal ligt. Amber wat een ondeugende schatjes heb je daar mooie kindjes. Marieke wat leuk dat neia al zoveel praat Sophie praat wel maar meestal maar 2 woordjes bij mekaar geen zinnen. Ik blijf ook altijd even luisteren als ze op bed ligt dan gaat ze zingen zo lief. Wat balen dat het nog niet echt opschiet met het huis, hopelijk wordt het beter met mooi weer. Minka wat een gezellige foto van de dames. Jette klinkt als een gezellig avondje hoe gaat het met de hond? Marla hoe gaat het? Moeilijke eerste maanden kan ik gelukkig niet over mee praten Mischien krijgen wij het voor onze kiezen als ze gaat puberen Verkeerde namen de helft van mijn familie schrijft mijn naam nog steeds verkeerd Debby ipv Debbie. Hier nog steeds alles goed de laatste uurtjes van deze werkweek zijn weer aangebroken joepie. Dit weekend vast wat boodschappen halen voor de verjaardag. Vanmorgen wilde ik wegrijden had ik een lekke band kon gelukkig nog met een collega meerijden gelukkig gaat de rest van de dag wel goed. Gister intake gehad bij de vk toen ik de boekjes en hebbedingetjes aan het doorbladderen was kreeg ik even een gek gevoel zo van het is echt zo er komt weer zo'n ukkie.