wuppie strak plan wat ik weet dan he Wuppie minka: Harderwijk marla: Helmond Amber: Eindhoven Marieke: Wijchen Me2: gland Zwitserland (dichtsbij haha) Franka: Rosmalen Flyke: Roeselart Belgie Jude: Herten jette: Sustrum Duitsland Hope: Landgraaf anoek: Horst Miriam: Almelo
In Nederland woon ik in Den Haag, maar zoals jullie weten ben ik een makkelijke reizigster hahahahaha Ja Wup: het is echt zo!! Het is zo grappig. Ik verwachtte gewoon een kopie van mijn eerste kind omdat je je namelijk niets bij een 2de kan voorstellen, maar dan is het er en dan is het een totaal andere baby hahahaha Misschien wel al 1000x gezegd, maar willen jullie weten wat het is? Wij wilden bij de eerste absoluut niet en bij de 2de absouluut wel hahahaha
Miriam, Franka, jullie topografische kennis hoeft helemaal niet zo goed te zijn hoor, daar hebben we toch gewoon google-maps voor hihihi Ik heb Neeke er ook nog bij staan, ik dacht dat ze verhuisd was naar Wageningen. Als ik zo naar het plaatje kijk lijkt het dat Den-Bosch/nijmegen ergens in de midden ligt, leuke thuiswedstrijd voor Marieke en Franka.
Miriam, ik hoop dat je lekker van je vrije dag hebt genoten, het was inderdaad heerlijk weer (als je maar uit de wind bleef) Amber, wat een leuke foto's, leuk om je kids even te zien. Wuppie, je kleintje gaat er echt wel komen hoor! leuk he om al die tijdschriften weer door te bladeren. Leonie doet het nog steeds ietsjes beter, maar ze heeft nog steeds erge buikkrampen. Het slapen gaat dus ook iets beter, afgelopen nacht zelfs 5 uur! (hiep hiep hoera voor mama). Eline zit op het moment zo lekker in haar velletje, gewoon een genot! Kennen jullie het duo JURK? (Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven) Ik zag laatst op de tv een liedje van hun op paaspop en ben naar de cd gaan luisteren, echt helemaal top!
Minka, je bent een held, wat een geweldige google.map. was trouwens vergeten te zeggen dat jouw meid met vriendinnetje Neia er ook superschattig op staan! Leuk zeg, dat jullie elkaar gezien hebben. (vertel! vertel!) Ik ben naar de voorstelling JURK geweest, was superleuk! Ik zat op de eerste rij, in het midden, help! Gelukkig was ik niet de pineut. Ze zijn erg goed!
ja bart kwam er laast ook al mee dat ik moest luisteren en ook wij vinden dat ze goed zijn. had alleen nooit gedacht dat jeroen ook nog in een band zong gek he minka geweldig ik had ook al zoiets nijmegen die richting ergens mischien iets verder nog voor mij dan haha maar wie woont er zover in beligie dan? is dat wel te doen? en wie wil er mee??? laten we proberen een echte lijst te maken en dan te kijken wie er mee gaan aan de hand daarvan een plaats afspreken? ik ga mee haha Verder eerste stukje tuin is gister helemaal gedaan en pfff even hard werken s'avonds beetje last van de isias maar nu als de zon schijnt kunnen we heerlijk zitten nu het achterste gedeelte nog ik heb maar 3 bij 2 nu klaar en 8 bij 4 moet nog waarom hebben we zo'n grote tuin haha ja minka ik was niet zo snugger haha voor die google maps dacht nog wel hoe kan ik nu precies het midden uitrekenen haha
hey meiden, amber wat een leuke foto, aan speentjes geen gebrek he ha ha ha!!! Marla waar zit je meis, al even niks van je gehoord. Minka fijn dat leonie al weer wat langer slaapt, wel balen dat ze nog last heeft van buikkrampjes. Met de hond gaat het erg goed, hij gaat de proeftijd halen nee het is echt een schat en leert erg snel, hij blijft al keurig bij de paarden uit de buurt en met dominique gaat het ook erg goed. had vanmorgen een stunt, had even broodjes gehaald bij de bakker, stond mijn auto dwars midden op de weg, vergeten handrem aan te trekken dom dom dom!!! jette
Hahahah Jette: oh man, dat is eng als je auto er zelf vandoor gaat!! Gelukkig geen ongelukken gebeurd! Wat super dat de hond het zo goed doet! Heerlijk hoor. We kunnen dus wel zeggen dat hij gaat blijven!! Minka: fijn dat het wel iets doorzet met Leonie! Hopelijk vanaf nu gewoon stijgende lijn.....na een maand of 3 zijn de ergste krampjes voorbij...klinkt heel lang maar is uiteindelijk zo om.... Miriam: onze tuin in Den haag is helemaal betegeld om die reden hahahahah maar hier hebben we een redelijk grote tuin en mijn man moet altijd grasmaaien in het weekend..... Ik sluit me aan bij wat er wordt besloten over elkaar zien. Ik ben redelijk flexibel, is wel wat georganiseer maar als het bijv. na de zomer is dan heb ik genoeg tijd om dat op touw te zetten. Wellicht leuk om ergens af te sprken waar de kids ook buiten kunnen als het mooi weer is....
Minka, lichtjes met de fohn over haar buik...(niet op de warmste stand). Baat het niet dan schaadt het iig niet. sterkte
Minka: ik had zo'n kersenpitten kussen dat je in de magnetron kan doen. DAt deed ik op Fee d'r buik en hielp ook tegen buikkramp!
hey meiden doordat ik maandag thuis was met hubbie gisteren, donderdag niet thuis zoals normaal maar gewerkt, deze morgen gewerkt en nu pas thuis heb vlug es door de vorige posts gescrolld maar niets genoteerd: dus korte reactie mooi en tof om al die foto's van jullie kindjes te zien minka je hebt dat weer perfect gedaan met google maps moet eerlijk bekennen dat het praktisch en organisatorisch moeilijk ligt hier om naar NL es af te komen, ben geen zo een reizigster als Me 2, maar jullie houden me wel ten vriend he zo, ga vlug wat poetsen terwijl Merel slaapt in de vooravond naar de gyn, ben benieuwd is 6weken geleden, ben vooral benieuwd naar gewicht, gemiddeld of hoger dan gemiddeld en ligging, heb de laatste dagen echt soms zo een harde buik, gevoel dat baby helemaal onderaan ligt en er elk moment een voetje kan uitkruipen liefs flyke
flyke meis doe je wel een beetje rustig aan!!!! voor mij is het ook een beetje moeilijk plannen meiden, ik lig ook wel een beetje uit de richting, maar ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen! maar wel een tof idee!!! jette
hey meiden dacht even snel kijken voor ik ga werken of de lijst al uitgebreid is haha iedereen een goed weekend liefs miriam
hey vlug laten weten dat alles goed was, bloeddruk, mijn gewicht enz ligt met hoofdje naar beneden,kan nog veranderen, schopte telkens als tegenreactie tijdens echo, zeer beweeglijk, 1850kg, gemiddeld van gewicht, binnen 4 weken terug naar gyn goed weekend nu wat strijken straks met ouders naar schoonouders gaan eten deze avond en ervoor aardbeitaart jummi liefs flyke
hee Flyke, wat heerlijk dat alles goed was, super! Nog maar acht weekjes zeg! meiden, soms heb je van die kleine geluksmomentjes. Ik had dat vandaag toen ik opeens de allerschattigste schoentjes tegenkwam voor Lize... ze staan zoooooo schattig... (het zijn de rode, en ze glimmen!!) Yfrog - ukr.jpg groetjes van een Amber die losgaat op imageshack, haha!
ps dat jullie nu niet gaan denken dat ik mijn geluk uit schoenen haal maar dat snappen jullie wel he.
hahahahah wees niet bang hoor Amber!! Ik ben trouwens ook nog op zoek naar leuke rode schoentjes voor Fee! Flyke: blij dat alles ok is!! Het gaat zo snel he!! Vooredat je het weet zijn ze weer een jaar!!
Hey meiden, Amber: wat een mooie foto's allemaal! Ik kan niet wachten tot ik voor Suze los kan gaan met schoentjes e.d. We zitten nu nog in de ellendige sokkenfase (die maar niet willen blijven zitten..) Flyke: blij te horen, dat het goed met jullie gaat. Nog even en je kunt lekker met verlof gaan. Miriam: inderdaad erg raar om eerdere berichten terug te lezen en foto's uit die periode te zien. Ik kan ook moeilijk naar foto's van mezelf kijken in de periode van de miskraam tot de zwangerschap van Suze. Ik zie dan zelf toch het verdriet en gebeurtenissen rond die periode (weer een onderzoek of poging, etc) Ook denk ik nu terug aan hoe bizar mijn zwangerschap was. De eerste weken heb ik totaal niet kunnen genieten door de onzekerheid en de laatste anderhalve maand heb ik ook niet van het verlof kunnen genieten en er naartoe kunnen leven. OP het moment van bevallen ben je superblij, dat alles goed is, maar nu ik erover nadenk is 6 weken wel echt vroeg. Gelukkig hebben we (zoals je schrijft) twee hele mooie wondertjes en kunnen we hier ontzettend van genieten. Ik vind het trouwens ook een leuk idee om jullie te ontmoeten! Minka: hoe gaat het met de krampjes? Vreselijk vond ik dat. Zien hoeveel pijn ze heeft en niets wil maar helpen. Ik hoop, dat het héél snel weer beter gaat. Marieke: je huis nog niet verkocht Hebben jullie al wel een nieuw huis op het oog of wachten jullie eerst even tot de verkoop van dit huis? Zo te zien op de foto hebben Neia en Eline zich samen prima vermaakt. Jude: het zusje van jouw collega heeft bij mij in de klas gezeten op de basisschool. Hihi, grappig, dat je via via toch weer een gemeenschappelijke lijn hebt. Jette: dat peuterpuberen klinkt erg gezellig Ik kan mijn borst nu al nat maken als ik dat allemaal lees en het karakter van Suze nu zie (lekker eigenwijs, kwam al wanneer ze zelf zin had, fles weigeren...dit gaat nog leuk worden) Het avondje met mijn zussen was erg gezellig. We moesten wel op tijd weer naar huis In de meivakantie wil ik echt gaan afbouwen en probeer ze nu al een klein fruithapje te geven om ze aan de lepel te laten wennen. Mijn neefje heeft weer veel pech! Hij heeft nu zijn elleboog gebroken (het zit hem echt niet mee!) Hij was op een kinderfeestje en iedereen ging in het klimrek. Hij wilde natuurlijk niet achterblijven, maar door medicatie heeft hij motorisch veel problemen. Tja en toen ging het mis. Hij vindt dit het ergste van alles, dat hij niet mee kan met zijn vriendjes. Hij wil ook zonder zijwielen fietsen, maar kan het niet en dat frustreerd enorm en het idee, dat dit zeker nog een jaar zo zal zijn....... Verder doet hij het super en zijn we ongelooflijk trots op hem!!!! Een fijne dag allemaal. Liefs Franka