Alles was helemaal Goed poe wat had ik de zenuwen zeg 8) we hebben een heel druk spartellend kindje gezien en ik ben 4 dagen vooruit gezet, vandaag dus 11.2 weken zal zo eindelijk een banner maken. Marla ik vind dat ze ook wel een beetje meer met je mee mogen denken en koek als ze haar brood niet eet slaat nergens op. Miriam van zulke berichten schrik ik ook altijd en bedenk hoe blij we moeten zijn met een gezond kindje. Hope de laatste loodjes voor jou spannend hoor geniet nog maar even van je buikje. Sophie is dinsdag naar het Cb geweest ze is nu 84 cm en 11.7 kilo ze is 1.7 kilo aangekomen in een half jaar voor haar echt heel veel vergeleken met voorgaande jaar. Zindelijk worden wie is hier al mee bezig? Wij op spelender wijs een beetje en ze plast nu een paar keer per dag op het potje ik hoop dat ik haar deze zomer uit de luiers krijg. We willen nu stickers gaan plakken gaan ze op de creche ook mee beginnen.
Marla: alles goed bij de vk? Heerlijk weekje weg!! geniet! Wup: heerlijk dat alles goed is!! Wanneer ga je het aan de grote klok hangen? Hier ook bezig met zindelijk worden maar onze zoon gaat geregeld op het potje maar doet dan niets..... Mir: ik dank God elke dag dat ik 2 gezonde kinderen heb en bid dat ze voor altijd veilig zullen zijn....moeder zijn heeft me kwetsbaarder gemaakt dan ik ooit ben geweest..... Hope: wat gaat het ook hard bij jou! Ja eerst maar eens genieten van het moederschap (al lijkt daar in het begin soms weinig tijd voor). Geweldig dat je in Freya komt! LAat je weten wanneer? Minka: hoe voel je je nu? Heb je trouwens een goede relatie met je werkgever? Wellicht is het handig om eea ook met hem te bepreken na de ziekmelding. Door je ziek te melden kom je namelijk wel in het arbo-proces en eventueel UWV (ziekte ten gevolge van zwangerschap en bevalling; daar zijn ze overigens tegenwoordig niet zo makkelijk in) en die processen brengen ook stress met zich mee als arbo vindt dat je wel aan de slag moet.
marla, proficiat met je goede NT meting en alweer te laat maar wel gemeend, gelukkige verjaardag! x x x wuppie, ook voor jou dikke proficiat je goede echo en wat leuk enkele dagen vooruit gezet, laat het nu echt maar doordringen he meid! das belangrijkste dat ik momenteel onthouden heb "bloos" zit hier met de mini laptop en is niet zo handig merel wil ook constant tokkelen op de toetsjes is al tijdje dat ik niet meer op iedereen reageerde, sorry, is echt tijdsgebrek, net wat gepoetst, nu wat rusten en straks als merel slaapt wil ik in de babybspullendozen snuisteren om de neutrale, kleine babypakjes enz. klaar te leggen, wil mijn vluchtkoffer ook al wat voorbereiden , komt eindeljik wat in orde, geboortekaartje verwacht ik volgende week een proefdruk, dan kan ik ook enveloppes beginnen schrijven en doopsuiker kan ik dan ook beginnen maken, het gaat veel te vlug, laatste werkdag komt te vlug naar me toe, raar he, met merel kon het niet snel genoeg gaan en nu gaat het te snel! Merel gaat sinds maandag terug naar KDV, de wind/waterpokkenblaasjes zijn allemaal korstjes en verdwijnen langzaam liefs flyke
Even een ego berichtje. Vorige week woensdagavond kreeg neia opeens enorme uitslag op haar hele lichaam. Het werd erger en erger, haar ogen en neus waren helemaal opgezet, ik schrok me rot en heb de huisartsenpost gebeld. Nu bleek dat ze een keelontsteking heeft en dat er een bacterie in haar lichaam zit waar ze allergisch voor is. We kregen iets voor de allergie en voor de jeuk. De eerste nacht was een hel, daarna werd het iets beter. Vanaf zondag gaat het weer slechter. Gister heeft ze maar 100 ml gedronken en verder ook niks gegeten. Vanmorgen bij de ha geweest en de keelontsteking is erger geworden, nu dus weer een ab kuur. Zelf kom ik net terug van de orthopeed, hij denkt dat ik een scheur in mijn meniscus heb. 15 mei krijg ik een mri-scan en daaruit moet blijken of ik geopereerd moet worden. Ben nu helemaal bekaf, dus ga even op bed liggen............
Och Marieke...heel erg veel snel-beter-worden-knuffels voor jullie vanuit hier!!!!! Flyke: vond de 2de keer ook echt voorbij vliegen!! Ben benieuwd of ik nog wat meemaak van de zwschap als er nog een derde zou komen hahahahaha
Och nee Marieke, zitten jullie weer in de ziekenboeg? Heel veel sterkte voor Neia, ik hoop dat ze snel opknapt, niet leuk voor haar en voor jullie ook niet, het is zo vermoeiend vind ik, als je kindje ziek is. En jij met je knie, dat is zo erg balen, veel beterschap! Wuppie, wat fijn dat alles goed is! Nu echt gaan genieten, he! Marla, jij een fijne vakantie, maar Wuppie jij ging toch ook weg? Dan jij ook een fijne vakantie! Me2, je hebt gelijk, tegenwoordig is het niet makkelijk om een uitkering ziek met zwangerschaps- of bevallingsklachten te krijgen na je zwangerschapsverlof (ik kan het weten, ik zit in die sector ). Vaak moet het wel iets lichamelijks zijn, iets dat echt direct door de bevalling komt zeg maar, maar dat is bij Minka toch ook zo, toch? Dus wie weet, ik zou het gewoon proberen. Flyke, zo, al 34 weken, dan heb je dus echt bijna verlof! Dat gaat inderdaad snel! Stuur je een kaartje trouwens? Hope, jij ook? Hier gaat alles goed, Rick is al weer een tijdje helemaal beter, dat scheelt zo veel. Hij gaat met de dag meer begrijpen en zegt meer woordjes en brabbelt veel, erg leuk. Ook staat hij nu regelmatig even los, maar laat zich dan vallen, gaat er vanuit dat we hem wel opvangen! Hij loopt nu ook kleine stukjes aan 1 hand, dus we oefenen veel met hem in de tuin, lekker met dit weer. Het gaat dus prima, alleen avondeten, dat wil hij nog wel eens weigeren of maar half opeten, geen idee waarom. Ik heb dan wel het idee dat hij honger heeft, want een toetje gaat er altijd in en zijn avondfles ook. Die houden we er nog maar in, want als hij geen/weinig warm eten op heeft, wil ik wel dat hij nog wat binnen krijgt... Ik denk dat het een machtsstrijd is die hij aan wil gaan, maar die ga ik niet aan. Als hij niet wil, dan niet. Daar doen we niet zo moeilijk over. Hij krijgt dan alleen geen extra groot toetje of zo . Ben niet helemaal gek... O ja, meneer heeft ook al woede-aanvallen, ha ha! Als hij zijn zin niet krijgt, dan kan hij op de grond gaan liggen huilen en heeeeel zielig doen. Dan moet ik soms erg lachen en zeg ik wat een zielig mannetje ben je toch, en dan wordt hij nog even bozer, maar als ik er dan geen aandacht aan besteed en gewoon wat anders ga doen, dan is het ook zo weer over! Ik dacht dat ze dit pas met 2 jaar deden?! Fijne Koninginnedag allemaal en een lekker lang weekend! Liefs, Jude.
Wuppie, wat heerlijk dat alles goed was. GEFELICITEERD! Wat moet dat een opluchting zijn geweest. Me2, bedankt! Jude, ja weer in de ziekenboeg, maarja hoort erbij. Hihi rick is een lekker pittig manneke, die geeft wel duidelijk aan wat hij wil. Toen neia los stond is ze ook erg snel gaan lopen. Komt vanzelf! Flyke, druk druk druk dus met de komst van de baby, leuk! Fijn dat de waterpokken bijna over zijn bij Merel! Marla, hoe was het bij de vk? Genietze dit weekend, lekker even eruit. Verschrikkelijk dat verhaal weer op het kdv, goed dan je een gesprek hebt aangevraagd. Er moet toch wel ruimte zijn om je aan te passen aan een kind als die niet in hun schema mee gaan? Ben erg benieuwd wat eruit komt. Miriam, verschrikkelijk dat verhaal zeg, pfff dan besef je je maar hoe gelukkig je mag zijn. Verder weet ik het even niet uit mijn hoofd..... Neia lijkt ietsje op te knappen van de antibiotica, hoewel het inslapen een ramp is, maarja dat hoort erbij. Ze klaagt nog wel over pijn aan haar keeltje. Mijn pijnstillers helpen wel iets, dat is al een hele verlichting. Iedereen een leuke koninginnedag gehad? Wij zijn hier naar de rommelmarkt geweest, we hebben wat leuke dingetjes gekocht voor neia. En Oma en een tante van Mark hebben neia ook flink verwend. Zo erg dat ik gisteravond mijn glasservies uit het dressoir heb gehaald zodat neia haar puzzels en knutselspullen daarin kunnen.
Joehoe, Wuppie, van harte gefeliciteerd meid, SUPER!!! geniet er maar lekker van op vakantie. Marieke, he bah wat vervelend weer voor Neia. Ik hoop dat de AB snel aanslaat. Elke keer weer zo'n pijn hebben is niet leuk voor zo'n kleintje. gelukkig gaat het weer wat beter. Dus Neia is weer lekker verwend op koninginnendag! Hihihi, de kasten worden inderdaad snel uitgeruimd om plaats te maken voor kids-spullen! We zouden 2 jaar geleden een nieuwe kast kopen, maar toen kwam de box in huis, ik kan niet wachten tot de box weg kan en we eindelijk een kast kunnen kopen waar veel (lees: erg veel) in kan Jude, dus Rick loopt nu los! wat heerlijk om van te genieten. Is leuker dan een film kijken. Zo zie je maar hoe snel het gaat! Marla, geniet van je vakantie. Me2, ik ga morgen het UWV bellen, ik ben benieuwd wat ze zeggen. Ik had mijn baas op bezoek afgelopen week en die vond het geen probleem. Hij zou mijn vervanging tot 1 juni verlengen. Ik heb gezegd dat mijn streven na pinksteren is en dan 1/2 dagen werken die week (is 3 dagen) daarna verder zien hoe het gaat. Flyke, bijna verlof meid! probeer echt te rusten en dingen te doen die je nog graag zou willen doen, strakjes komt het er echt even niet van van 2 kleintjes.(en dan bedoel ik eigenlijk dingen voor jezelf) Hope, het zou leuk zijn als je ook meegaat met ons uitje. Wanneer ben je precies uitgeteld? Franka, hoe gaat het met jullie? Al helemaal gewend aan het werken en Suze aan het KDV? Jette, betekend dit dat jullie het bolletje wol gaan houden? Laat maar weten als je weer eens in de buurt moet rijden, dan kom ik je aanmoedigen! Hier een erg drukke week gehad met veel kraamvisite. Was erg leuk maar ook wel vermoeiend. Met Leonie gaat het wisselend, ze spuugt nog steeds vrij veel en ook de krampen zijn nog niet weg, maar ik kan er geen regelmaat in ontdekken. Soms s'avonds, dan in de middag, soms van FV, dan van BV weet dus echt niet wat het zou kunnen zijn. Ik combineer nu FV en BV, ik kolf nu steeds maar de productie gaat niet omhoog. Om echt om de 2 uur te kolven, en te voeden en 2 kids te verzorgen (+ man en huishouden) is me echt teveel. Tot nu toe kolf ik 3x per dag, mocht dat weer meer teruglopen dan ga ik op flesvoeding over. Wel is ze steeds vaker vrolijk en doorslapen gaat ook goed, deze week 1x niet. We zijn met Eline naar zo'n indoor speelhuis geweest, we waren als enige dus papa en mama hebben vrolijk meegedaan met alle klimtoestellen etc. Ze vond het geweldig! Morgen gaan beide dames naar het KDV, zal wel raar zijn! De tijd dat ze daar zijn ga ik benutten om aan mijn conditie te werken en langzaamaan de huishoudelijke taken opkrikken, maar ook mijn rust te nemen als het effe kan! Fijn weekend nog Kus Minka
Jude: ja ik wist dat jij in die sector zat inderdaad moet echt iets lichamelijks zijn bij UWV tegenwoordig (ik weet zelfs dat, schrik niet,: doodgeboren kindje met 23 weken GEEN recht geeft uitkering obv ZW). Dan zijn er wel weer andere mogelijkheden, maar goed UWV betaalt dus niet. Ik ben zelf met 2 zaken bezig voor de werkgever (die is natuurlijk ook belanghebbende in dezen) op het moment, dus zit weer strak in de materie en als ik hulp nodig heb dan weet ik je te vinden hahahahahaha. Mijn mannetje had al drift aanvallen sinds 13/14 maanden, is gelukkig nu al weer redelijk voorbij (nu gaat hij staan jammeren hahahahaha). Ik negeerde dat ook gewoon. Ik zie dat Fee het nu ook prbeert maar durft nog niet goed op de grond te gaan liggen hahahahahaha. Als ik het zo hoor dan zal Rick snel gaan lopen (driftbuien komen ook wel eens uit frustratie dat ze dat nog niet kunnen en zijn daarna weer verdwenen!). Mijn vader zegt altijd: het is heel erg moeilijk groter worden op die leeftijd en dat is soms zo frustrerend voor het kind.,. Ik denk dat hij gelijk heeft Marieke: hahahaha dus jij hebt je kast moeten opofferen! Het is ook overal hetzelfde hahahahaha Hier is de koninginnedag (gisteren werd dat hier in een plaatsje in de buurt gevierd) helemaal verregend...JP heeft wel gekoekhapt, zakgelopen en schatgezocht. Fee vond de muziek het mooist (en mijn man de bitterballen en bier ) Hoe gaat het nu met Neia? Minka: fijn dat je eea met je baas hebt kunnen bespreken! Dat is nl het eerst verdiend en dan is er ook geen stress! In ieder geval dus tot 1 juni vervanging. Nu kan je lekker uitrusten en aanjezelf werken en dan komt het vast goed voor die tijd!
En Minka, heb je al gebeld ? Ik denk dat je werkgever je ziek moet melden aansluitend aan je verlof, en dat moeten ze binnen een paar dagen doen. Let daar wel op. En dan is het afwachten of je een uitkering kunt krijgen, maar zo niet, dan moet je baas je loon betalen bij ziekte zoals hij dat normaal ook doet, en als ik het zo hoor, dan komt dat ook wel goed voor jou, het is alleen de vraag uit welk "potje" het komt. En kan me voorstellen dat je het enorm druk hebt, gelukkig dan vandaag even tijd voor jezelf, hopelijk knap je daar van op. Misschien een idee om toch maar te stoppen met de BV? Ik zag het ook niet meer zitten, steeds kolven en voeden, het kostte me echt veel tijd en daar werd ik gestresst van. Toen ik eenmaal gestopt was, voelde dat veel beter (ja, ik weet wel dat het goed is voor een kindje, maar toch, het moet voor jou ook goed zijn). En ja Me2, dat van die 23 weken dat klopt, klinkt zo wreed, maar ja, wie die regels maakt, dat vraag ik mij ook wel eens af. Wij moeten ze uitvoeren en dat gaat wel eens tegen je gevoel in. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat iemand via IVF zwanger was geworden en met 30 weken een dood kindje kreeg. Na de WAZO kreeg ze geen uitkering ZW, terwijl ze uiteraard psychisch nog niet in orde was. Zo hard. Daarom zei ik tegen Minka dat het eigenlijk altijd om iets lichamelijks direct tgv de bevalling moet gaan. En toen was ik dus zelf ook 30 weken zwanger toen ik die zaak toegewezen kreeg, dus kun je wel nagaan dat ik het vreselijk vond... Maar als ik het goed begrijp heb je met "ons" te maken nu? Kom je er een beetje uit, of doen we " onredelijk"?! Marieke, fijn dat het beter gaat met Neia, en veel spullen gekocht en gekregen zodat er een kast bij moet?! Ha ha! Er zal in de loop van de tijd wel steeds meer bij komen ook! Wij moeten ook steeds ruimte creeeren . Rick loopt nog niet echt zelf hoor, het zijn maar kleine stukjes en altijd naar iemand toe, dus als hij zich veilig voelt zeg maar. Aan 1 hand loopt hij wel best goed, dus het zal toch wel niet meer heel lang duren lijkt me. Maar het is wel erg leuk om te zien, inderdaad leuker dan naar een film kijken, Minka! Liefs, Jude
jude ik weet dat nog dat jij toen die zaak had we hebben toen er nog over gesproken hier dat het zo wreed was ook omdat ik natuurlijk weet hoe het nu zit met verlof ziekte enz bij uwv. al heb altijd een geweldig lieve dame aan de tel gehad die heel erg meeleefde met danique toen en met sem later thuis de wereld is wreed. hoera twente is met voetballen kampioen toch speciaal hoor hier in de buurt echt alles alles stond op zijn kop haha verder druk druk hier maar wel leuke dingen liefs miriam en iedereen de groeten haha
Me2, Jude, Ik heb gebeld en het moest inderdaad via de werkgever. Heb met personeelszaken gesproken en het was wat hun betreft geen probleem, als het niet werd goedgekeurd door het UWV dan deden ze het via de standaard ziektemelding. Jude, waarschijnlijk heb je gelijk en moet ik ook stoppen met de BV (zit nu te kolven trouwens) Elke keer zeg ik ook :ik stop, om vervolgens 10 min. later te zeggen dat ik nog even door wil gaan. miriam, Gefeliciteerd met FC Twente, het is een dolle boel daar nu in het oosten. Ik heb vroeger een aantal PSV feesten meegemaakt (1985-1988), soms s'morgens vanuit de trein rechstreeks door naar Stratumseind (het uitgaansgebied in Eindhoven)(voor Eindhovenkenners Amber, Jude, Marla, ik kwam vaak in cafe Sands en Repelsteeltje 2 uiterste hihihi) Vandaag dan mijn 1e rustdag : NOT! * De schilder zou komen -> ik wachten maar hij kwam niet!:x * Huisje van Centerparcs proberen te boeken voor November -> kortingscode werd niet geaccepteerd. Telefonisch: even geduld u wordt zsm doorverbonden, tuut, tuut tuut grrrrrrr:x * Andere zaken telefonisch willen regelen -> even geduld u wordt zsm doorverbonden ; 25 minuten wachten!!!:x * 4 manden strijkgoed weggewerkt -> pff * even rusten op de bank -> gaat de buurman de garagedeur electrisch schuren.:x * eten koken -> kat springt op het aanrecht en speelt tikkertje met de eieren: -> dweilen!!:x Hihihi kortom, ik had een betere dag voor mezelf in de planning! Uiteindelijk is alles goedgekomen hoor: schilder komt donderdag, huisje geboekt, zaakjes geregeld, kasten weer vol met schoon wasgoed, lekker gegeten Maar ik was blij dat ik mijn dametjes weer op kon halen hoor, wat mis je ze dan enorm en wat is het huis dan leeg en stil.
Minak: hahahaha ja klinkt echt als zo'n dag waar je dan net HELEMAAL niet op zit te wachten! Gelukkig is wel alles goed gekomen uiteindelijk! Ja is dan stil zonder kinderen he! Ik kan dan ook nooit wchten om ze op te halen! Hier vanaf het weekend al een ziek kind. Eerst fee overgeven vanaf zondagmorgen en gisterenavond begon Jeep....Heb al 6 kookwasjes gedaan....gelukkig komt vandaag de hulp weer! Zijn wel gewoon naar de opppas vandaag want hun humeur was verder prima!
Minka, wat goed zeg dat je baas zo begripvol was en dat het sowieso wordt opgelost. Dat lijkt me wel fijn. Jeetje wat een rotdag zeg, kan me voorstellen dat je op een relaxter dagje had gehoopt. Me2, och jee de kindjes flink ziek. Hier heerst buikgriep ook enorm, je hoort het van iedereen. Hoop toch zo dat Fee en JP snel weer beter zijn, want het is zo zielig om je kindjes zo ziek te zien. Leuk dat JP zo genoten heeft op koninginnedag, maar wel erg zonde van het weer zeg. Zo te horen heeft papa zich ook goed vermaakt. Miriam, knap he van FC Twente, ik vond ook echt wel dat ze het verdiende. Druk weer zo te horen. Jude, ja haha nou geen kast bij hoor, maar kastruimte vrij gemaakt, maar is net zo erg hihi. Gaat snel zeg met Rick, zo te horen is hij ook niet bang of wel? Neia eet gelukkig weer, dus het gaat de goeie kant op. Maar vannacht was ze wel 3 uur wakker. Dat gebeurd echt helemaal nooit, de eerdere nachten ook niet, maar ze was niet vervelend, het lukte alleen niet om in slaap te komen, ze had pijn aan haar keeltje zei ze. Ik neem aan dat ze vannacht weer doorslaapt. Is iedereen morgen vrij? Wij gelukkig wel, dan gaan we samen met mijn zus en het zoontje van mijn broer zwemmen. Dat zullen de kids wel helemaal geweldig vinden!
hey meiden, ben even snel hier heb weinig tijd sorry sorry sorry hoop van de week uitgebreider terug te komen! marla nog van harte meis!!!! sorry dat het zo laat is maar het is wel goed bedoeld!! Marieke meis wat een schrik met neia ben blij dat het iets beter gaat! kom snel terug meiden jette
Me2, knappen je boefjes al weer wat op? Marieke, en Neia? ook al weer beter? Ik hoop niet dat ze elke nacht zo lang wakker is gebleven, dat is voor jullie niet echt lekker! Ik ben bang dat hier de peuter-puberteit is losgebarsten! Alles is dus NEE, doei, dwars, huilen etc.!!! Ik las jullie verhalen wel en dacht, ach, zal wel meevallen maar ik word er nu al gek van. Eline was heerlijk buiten aan het spelen op het hoofdgebouw van het KDV (ze zit normaal op een kleinere lokatie), een stuk of 20 kindjes buiten en allerlei speelgoed en toestellen. Denk je dat ik haar mee naar huis kreeg???!!!???? En dan Leonie in de maxi-cosy, 3 deuren door naar de auto. Tjonge wat een karwei. Ik heb haar echt onder de arm moeten nemen hihihi. Kus Minka
o heerlijk om te lezen en dat staat mij dus ook nog te wachten haha ja de peuterpubertijd het is denk ik een voorbode op de echte pubertijd haha vandaag werken daarna uit eten afscheid nemen van collega gaat emigeren naar ierland. heb een leuke mand met allemaal delftblauw dingetjes gekocht ze is gek op thee dus thee glazen twee stuks theepot thee en dingen erom heen en natuurlijk een hollands molentje haha echt te erg maar daardoor weer leuk ben wel blij dat ik het kan weggeven en niet zelf hoef te houden hihihi en de laaste dag op werk krijgt ze dan toch ook nog een bloemetje ook al zal ze er zelf niet veel aan hebben. omdat ze weg gaat maar gewoon weet je toch nog iets
tja minka........... je bent echt in de peuterpuberteit beland meis hi hi hi, ik moet zeggen hier valt het nee nog wel mee, maar mevrouw wil wel iets en danwel DIRECT!!! hi hi hi, vanmorgen lag ze even bij ons in bed, en zegt mamma flesje maken ja hallo mag het even iets vriendelijker vraag ik, dan begint ze me gewoon uit bed te duwen en als iets niet mag het juist doen he! nou suc6 meis!! hey miriam, emigreren naar ierland, tjonge wat een stap zeg van de collega vanje! Wel heel leuk die delfsblauwe dingen, leuk van je bedacht hoor!! hier gaat alles eigenlijk zijn gangetje met uitzondering van een strubbeling met mijn moeder vanmorgen. Jullie weten volgens mij wel dat er af en toe wat spanningen zijn bij ons in de familie, ik met mijn broer wat ontstaan is in de ziekte periode van mijn moeder. Jetteman die niet zo in de familie ligt (al 20 jaar niet ha ha ha) maar waar we altijd fatsoenlijk mee om proberen te gaan, het zullen nooit geen vrienden worden maar we doen wel altijd aan feestdagen verjaardagen etc. Nu vroeg ik mijn moeder vanmorgen naar moederdag zegt ze doodleuk dat ze eigenlijk niet op jetteman zat te wachten :x! Er is helemaal niks gebeurt met uitzondering dat zij vindt nu mijn vader ziek is jetteman zich om hem hoort te bekommeren nou ja, ze liggen elkaar totaal niet en nu moet hij ineens de grote vriend gaan uithangen dat zit niet in jetteman!! maar ja wat nu..........?? gewoon niet gaan, wel gaan en doodgezwegen worden? ik weet het even niet meiden. had haar vanmiddag aan de telefoon en geen vuiltje aan de lucht net zo vrolijk als wat, terwijl ik er weer mee rondloop!!! bah jette
Jeetje Jette, dat vind ik wel erg bizar van je moeder en echt geen leuke opmerking... Wat voor zin heeft dat nu om zoiets te zeggen?! Persoonlijk als het mijn moeder was zou ik er iets over zeggen tegen haar. Maar goed, ik weet niet of dat kan bij jullie, hoe de verhoudingen liggen. In elk geval denk ik niet dat ik alleen zou gaan dan. Allemaal wel of allemaal niet dan... En persoonlijk als mijn schoonmoeder zoiets over mij zou zeggen, dan kwam ik daar ook niet meer, hoor! Succes meis! En peuterpuberteit... pfff... Rick is dan wel nog geen 2, maar soms... Als hij iets wil en het mag niet, dan ligt hij ook al snel genoeg op de grond. Ik vind het nu nog wel grappig om te zien hoe dat dan werkt met zo'n klein mannetje, wat er dan in die kop omgaat, ha ha! Maar Minka, ik zie het helemaal voor me, dat je Eline niet mee krijgt, je zult het wel aardig warm gehad hebben, niet? Ik heb het eens gehad toen ik Rick in de auto probeerde te doen en hij zich een plank maakte en steeds uit het stoeltje probeerde te werken... Jij ook succes! Marieke, gelukkig dat het wat beter gaat met Neia en dat ze weer wat eet. Hoe gaat het nu? En Me2, hoe gaat het bij jullie? Ook weer beter? Miriam, ja, ik had jou toen verteld over dat verhaal op mijn werk, dat klopt, ja erg he. Gelukkig heb jij meer begrip gehad destijds met Danique*. Veel plezier met het etentje! Ik ga weer even snel wat doen hier op werk, zometeen een hele week vrij. Jammer dat er niet zo'n mooi weer voorspeld is...
Hee lieve dames, Wat een gezellige verhalen allemaal! Gelukkig over het algemeen goed nieuws. Ben nog niet helemaal ingelezen maar in elk geval ben ik er nu weer sneller dan de vorige keer... Marieke, schrikken met Neia zeg! Ik hoop dat het nu wat beter met haar gaat. Marla, mooi resultaat van de nekplooimeting, nu helemaal gaan genieten he! Wuppie een mooie echo, heerlijk dat goede nieuws! Minka, niet helemaal het dagje dat je in gedachten had maar gelukkig kwam het allemaal weer goed.... Hope, als je meeleest, wou je even laten weten dat ik super blij voor je ben!!! Is je van harte gegund. Miriam lieverd, lekker gefeest voor Twente?! Ik gun het ze van harte! Het was een mooi seizoen. Flyke, gaat hard bij jou, heerlijk trouwens de hele zomer met verlof... Me2, Jude, jullie zijn ook weer lekker druk zo te lezen... Veel dames met peuters, leuk he die driftbuien!! Moet zeggen dat het Nee zeggen bij Guus erg meevalt, al gaat hij de laatste tijd wel brullen (en dan ook echt brullen) als hij zijn zin niet krijgt, maar met een alternatief is hij meestal wel tevreden (bij ons inderdaad ook dé methode, zelf laten kiezen werkt goed). Thijs heeft gisteren in tientallen (10,20 etc.) tot 1000 geteld! Ik dacht dat ik van mijn stoel viel. Hij heeft echt wat met cijfers, zal wel een "beta" zijn )))). Fijne koninginnedag gehad, naar Goffertpark met de kids, wel jammer van het weer. Zijn druk bezig met het huis, schilder is net klaar, nu ligt al twee weken het terras open (niet te geloven hoe vaak we moeten vegen, al dat zand!) en we moeten nog een nieuwe garagedeur bestellen. En dan is het wel weer even op voor dit jaar! Ik ben bekaf en ga lekker slapen, vond het leuk om weer even bij te lezen!!! Heel veel liefs, Neeke