Wuppie, hoe is het nu? Heeft het doorgezet of is er toch nog hoop? Kom op meissie, gooi het er hier maar uit! Franka, wat een lieffie, je kleine meid! Leuke foto's hoor. Miriam, klinkt goed, lekker je draai vinden in het nieuwe ritme met Sem. Heerlijk als ze doorslapen toch! Eline sliep na 1 week al door en had s'nachts geen behoefte aan drinken, dus dat was erg lekker. Zal strakjes vast anders zijn! Zul je zien dat ze elke nacht 2 - 3 x komt. Marieke, wat heerlijk dat het met Neia goed vooruit gaat. En dan de vakantie geboekt.....wat een heerlijk vooruitzicht, lekker gaan genieten daar meid, en even de zorgen van jullie huis achter je laten en niet nadenken over een bezoek aan de gynacoloog. Je bent er denk ik nog niet echt klaar voor als ik het zo lees, maar wie weet komt er zo een omslag. Jude, kiesjes kunnen inderdaad enorm lastig zijn. Ik heb nooit iets erop gesmeerd maar merk wel heel goed als het weer zover is. Hoe is het nu met je rug? heb je nog Fysio o.i.d? Me2, weer druk op en neer aan het reizen? Alles goed bij jullie? Is het in Zwitserland ook echt veel sneeuw of valt het mee. Jette, alles weer ok met Do en je oog? Mocht ik je niet meer spreken hier, heel veel plezier in Den Bosch dit weekend. Lekker saampjes met Jette-man, geniet ervan (wie weet wat er zo van komt samen op een hotelkamertje hihihi) Flyke, ben je al met voorbereidingen bezig? Krijgt Merel een nieuw kamertje of wat gaan jullie doen? Hier bijna alles klaar, zou nog wel alles echt goed schoon willen hebben, maar dat is wel erg veel in mijn uppie hihihi. Op Eline's kamertje is ook bijna alles af, gordijnen moeten we nog ophangen, daarna zal ik een foto plaatsen. Klein zusjes kamertje is ook klaar, maar gisteren sprongen even de tranen in mijn ogen; Minka-man had 3 wasmanden, strijkplank, stofzuiger erin gezet. Nu snel aan het strijken want zo wil ik mijn kamertje niet klaar hebben staan! Ik ben net naar de VK geweest, alles prima op schema, groei precies gemiddeld, ingedaald en vast met het hoofdje, kortom alles prima. Ze verwachtte me volgende week gewoon weer op spreekuur, dus daar ga ik ook maar vanuit. Ik voel me wel stukken beter dan 2 weken geleden gelukkig. Wel moe en extra rust kom ik weinig aan toe en sávonds kan ik niet in slaap komen, dus dat mag iets beter. Tot snel allemaal Kus Minka
minka je hebt ook altijd voor iedereen een lief woordje klaar echt zo lief ja als ik denk aan ons gezin denk ik aan geluk straal ik en wordt ik blij dat klinkt inderdaad goed he Wel heb ik soms ineens zo'n raar gevoel van zou dit me afgepakt worden en dan zo ineens komt er iets om mijn hart heen dat het zeer doet. Maar meestal ben ik snel weer van gedachten veranderd hoor en weet ik dat we sem mogen houden hier. Soms heb ik ook het idee dat iedereen danique* vergeet en dat doet me wel pijn hoor, ik kom nog steeds elke week op de begraafplaats alleen met dit nare weer iets minder maar als ik niet iets mee neem ligt er nooit iets meer want iemand anders legt er ook niks neer geen bloemetje geen knuffeltje niks nada noppes en dat vind ik niet leuk. alleen mijn schoonouders komen er zeer regelmatig en nemen een stukje mee vaak een klein bloemstukje maar al die andere mensen die zelfs gepikeerd waren dat we met alleen eigen afscheid wouden nemen hoor zie en kom je er niet tegen zo even van me af geklaagd nog een paar dagen en we zijn op vakantie en ik ben een week weg hier van maandag tot maandag nou meiden fijne avond o ja minka meid ik ben heel benieuwd hoor hoelang je nog doorloopt en ik hoop voor jullie dat deze uk ook snel door gaat slapen hoor hihi mocht er nu iets in mijn vakantie gebeuren sms me dan even iemand meerdere hebben mijn nummer ok gr miriam
meiden bedankt voor al de lieve woorden wat moet ik toch zonder jullie. Hier weer een beetje bij me positieve ben zaterdag nacht officieel van me roze wolk (zover ik die al had ) gevallen. Het doet me heel zeer maar wordt wel heel blij als ik Sophie zie lachen. Ben deze week thuis even alles op een rijtje zetten, de tijd na de vorige miskraam was de meest deprimerende tijd uit me leven...dat wil ik niet nog een keer. Heb me vol op Sonja bakker gestort en ben vandaag zelfs naar de sportschool geweest, die kilo (minimaal)gaan er nu eerst af wil weer de controle terug. Voor de rest hou ik me cyclus bij maar ga niet rekenen ben eigenlijk als de dood om weer zwanger te worden.:x Franka wat een schatje en nu al uitgehuwelijkd aan mooie sem. Miriam aan je tekst kan ik zien dat het echt steeds beer met je gaat voor jullie gaan we een mooie zomer tegemoet. Minka wat fijn da bijna alles klaar is. Ga nu even met de hondjes lopen tot gauw.
knuf meid toch ook hier even schrikken hoor ik gun het iedereen zo dus ook jou niet denken aan straks eerst nu en dan ben jij het belangrijkst okee lieverd denk aan je zelf knuf
Wup: ik vind het zo naar dat je dit weer moet meemaken...ik weet precies wat je bedoelt met die periode na mijn miskraam...echt een rot periode. Goed dat je even thuis bent deze week en wel meteen gaat sporten ed. Een gezonde geest huist namelijk in een gezond lichaam...knuf...je kan hier altijd uithuilen/van je af praten, dat weet je he! Marieke: jaaaaa lekker vakantie geboekt!! Super hoor. Ook lekker druk met het huis. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen! Kan me indeken dat je nog niet te veel wil zien voordat je eigen huis is verkocht.Wat heerlijk dat Neia zo vooruit gaat!! 6/7 pasjes los al! nou dan loopt ze zo!!! Ja gaat allemaal goed. Moet volgende week en de week erna ook naar Nederland. Is best druk maar vind het ook niet vervelend. De week daarna ga ik weer naar NL, maar dat is prive en niet voor werk omdat mijn Opa dan 95 jaar wordt! We gaan dan met z'n 4-en dus dat vind ik helemaal niet erg! Jude: goed dat je contact hetbt gehad met Hope! Weet ze ook wat het is? Hoe is het nu met Rick? Wat je beschrijft kan echt van de kiezen zijn, maar ook combinatie met een koudje... Hoe gaat het nu met jouw rug? Miriam: super hoor! Heerlijk dat je zo geniet! Het is jullie zo gegund! Kan me voorstellen dat het steekt dat je het gevoel hebt dat niemand echt met Danique bezig is....toch doet iedereen dat op z'n eigen manier. Ze is altijd bij jullie en jullie zullen haar nooit vergeten. Franka: wat een mooie foto's! Cute hoor! Heerlijk als ze gaan lachen. Dan lijkt heel de kamer te stralen! Wel erg naar van je neefje...dus toch niet de meest gunstige vorm....ik vind het zo verdrietig. Kan me voorstellen dat je schoonzus het allemaal niet helemaal meer trekt. Zo'n zwangerschap erbij is ook niet niks.... Flyke: fijnd at je de kleine nu steeds voelt! Is zo knus he! Hoe is het Merel? En ben je zelf ook van de keelpijn af? Jette: wat heerlijk zo'n weekend weg! Kan me voorstellen dat je je daar echt op verheugd! Is gewoon nodig soms he! knap dat Do zonder de ab beter is geworden! IS goed teken! Hebben wij trouwens ook latst gedaan met Fee. Tsja, over dat eten zou ik toch niet te veel inzitten als ze goed groeit. Dat komt vanzelf. JP krijgt sochtend ook nog een fles pap. Dat wil hij gewoon. Hij vraagt er zelfs naar als hij hem niet krijgt, terwjil hij wel ook brood eet ed. Minka: je houd je goed aan de meldplicht hahahahaah Gelukkig al veel gedaan! Het kan nu echt elk moment beginnen he! Ik heb het idee dat de 2de altijd nog relaxter is dan de eerste dus zou me niet teveel zorgen maken hahahah Fee ging met 6/7 weken al tegelijk met JP naar bed....wij hebben echt zeggen en schrijven 2 keer gehad (en dat was in de eerste 2 weken) dat ze snachts een paar uut heeft gespookt. En JP was al behoorlijk makkelijk met slapen. Hier veel sneeuw gehad, maar op het moment even niet gelukkig. Hier wel al wat potjestraining, maar Jeep vindt het nog wat "eng". Wil wel op het potje maar niet als het moet. Zegt wel al altijd als hij heeft gepoept maar vaak dus te laat..... Hier alles goed. Heb het heel druk op mijn werk omdat ook mijn directe collega ziek is. Mijn man vangt alles lekker op als ik naar Nederland moet. Ik ben zo trots en dankbaar dat hij mij de ruimte geetf om mijn werk te doen en ook zelf nog eens hard werkt. Gelukkig is iedereen happy en zolang dat het geval is veranderen we niets. Fee is al weer bijna 10 maanden, kan ondertussen al weer kruipen en trekt zichzelf op en klapt in haar handjes als er muziek wordt gedraaid. Het is een enorm vrolijk kind en laat het kaas niet van dr brood eten door dr broertje. Zij pakt net zo goed een speelgoed van hem af als hij van haar. Gelukkig krijgt ze nu ook eindelijk weer haar (was allemaal uitgevallen). JP is echt een stoere jongen, voor niets bang. Zijn Frans en nu ook Nederlands vlotten goed en het is heel bijzonder om te zien hoe hij zich nu realiseert dat hij bij de oppasmama Frans moet spreken en bij ons Nederlands. Het is een heel bezit, maar ook een zorg af en toe Zal blij zijn als het weer voorjaar is. Iedereen heeft hier ondertussen een redelijke hekel gekregen aan de sneeuw al was het maar omdat ook hier alles dan ontregeld is. Je zou toch zeggen dat ze hier gewend waren om sneeuw te hebben Gelukkig worden de dagen weer langer. Dan begint hier weer het leven buiten. Dat is zo lekker! Die avonden in de tuin eten en lekker met een glaasje bomen over het leven.
Hey meiden ik verschiet er echt van , zo een slecht nieuws plots hier had het totaal niet verwacht gehoopt dat niemand het hier nog es zou moeten meemaken, helaas....wuppie, meid, voelt precies aan als een klap in mijn gezicht onvoorstelbaar hoe jij je nu terug moet voelen heel veel sterkte wuppie, knuffel! jette, gelukkig is Dominique terug de oude, en dat eetpatroon denk dat je er niets in kan forceren, Merel haar melk is hier ook nog heilig voor haar, hoewel gisteren na het eten nog wat pudding gegeten en geslapen en vanmorgen tot 8u? geloofde het zelf niet, geslapen, was eeuwen geleden, normaal 6.30-7u ten laastste wakker en slaapt soms maar na 21u. geniet van den Bosch, is dit weekend? mir, ik denk ook zoals Me 2, dat ieder op zijn eigen manier Danique in zijn/haar gedachten/hart draagt, maar kan me voorstellen als je geen bloemetje of zo meer ziet op haar grafzerkje, het steekt. ze blijft volgens mij een stralend sterretje dat naar jullie kijkt en over jullie drietjes waakt minka, voorbereidingen? niet echt, kleintje zal eerst drietal maanden bij ons op kamer slapen in de draagmand en dan in een ledikantje (dat we krijgen van kennissen), zo kan merel nog even in haar bedje/ledikantje blijven slapen (ze verhuist wel naar een andere kamer) en dan tegen 3jr naar een groot bed denk ik. Ben wel al es aan het zien of ik terug een geboortelijst zal leggen (mijn werk en hubbie zijn werk geven liever geen geld, dus misschien wat spulletjes voor merel en andere dingen, veel heb ik eigenlijk niet meer nodig) Ben blij dat je je beter voelt dan twee weken geleden, dat was pas je ellendig voelen. Amai kan inderdaad elk moment gebeuren he, bij mij was het ook raak aan 38wkn 2 dagen. hou ons op de hoogte he! marieke,inderdaad lekker druk daar bij jullie, succes met de woning en beste van al, Neia doet het goed! ben ik blij om! me2, een lekker lange post van je, door alle drukte heen, kan me voorstellen dat je die sneeuw beu begint te worden, en wat leuk, ik zie het zo al voor me Fee die haar verdedigt tov JP   franka, ik ga zo even naar de foto's kijken, ben benieuwd, blijkbaar is Suze al gekoppeld aan Sem lees ik help zeg, wat een onleuk bezoek heb je gehad, eerst te laat, dan niets zeggen op hun peuter... oei dus toch niet de lichtste vorm voor je neefje, zal inderdaad een grote ontgoocheling zijn voor je schoonzus en hoe moet je nu inderdaad rustiger zijn.... gelukkig alles goed met Suze jude,bedankt voor je info over Hope, blij dat alles ook goed verloopt bij haar, jammer dat ze hier niet meer terug komt mee kletsen. Rickje intussen nog koorts? 39.8 lijkt me ook wel hoog enkel en alleen door de kiesjes, volgens mij kinderarts kan men hoogtuit 38.2gr hebben door doorkomende tanden. Er is wel een plaagje op ronde, misschien zoiets? Belangrijkste is dat hij drinkt even wat minder eten kan volgens mij geen kwaad. zo denk dat ik er ben, hier eigenlijk goed (vind het eigenlijk vreselijk dubbel om dit hier te schrijven voor wuppie), gisteren de 22weken speciale echo gehad en alles goed kleintje goed mee van groei, maar zeker niet bij de zwaarsten, zal in lijn van Merel liggen zei hij Ik gaf aan dat Merel met haar 2.840kg wel twee weken te vroeg geboren was, maar hij zei, had ze gebleven tot 40weken ging ze nog maar rond 3kg gewogen hebben Maar is zeker goed, ben ik blij om en kan nog veranderen. Merel had een bovenste luchtwegeninfectie, een slijmlossende siroop en suppo's voor de hoest en neusdruppels, ze is er zo goed als van af nu. Ikzelf er ook terug door, ze vragen mij wel vaak of ik me wel goed voel op het werk, ik zo bleek en getrokken ben... maar bloeddruk en bloed bleek in orde vorige keer, het is winter he, hoe kan je nu een kleurtje hebben zeg ik dan zo, ik laat jullie liefs flyke  
Het was me al lang niet meer overkomen, maar net toch mijn tekst kwijt met posten...pff zo flauw altijd! Komt het nog een keer.... Wuppie, fijn dat je deze week thuis bent. Even alles op een rijtje zetten. Ik had ook gehoopt dat dit niemand hier meer mee hoefde te maken. Natuurlijk ben je blij als je Sophie ziet lachen, maar het verdriet is er natuurlijk ook en dat is logisch. Doe het rustig aan meid. Me2. wat een kanjer van een vent heb je toch ook! Verwen hem maar eens extra als het weer wat rustiger is. Knap hoor hoe jullie alles opvangen met zulk druk werk en 2 kinderen. En dan ook nog eens een opa van bijna 95, wij hebben al heel lang geen opa's en oma's meer.zie het maar lekker als een mini-vakantie met z'n viertjes naar NL. Flyke, wat super dat alles goed was. Een grote baby had ik bij jou ook niet verwacht, meestal ligt de 2e in dezelfde lijn, zeker als het geslacht hetzelfde is Hier ook geen superbaby te verwachten. Bij 40 weken 6-7 pond schatte de vk. Bij een 2e is inderdaad alles relaxter, alle spullen zijn in principe al in huis. Wij hebben ook wat spulletjes gekregen om Eline's kamer op te knappen. Voor de baby zou ik het ook echt niet weten. Wel wat nieuwe kleertjes gekocht natuurlijk, dat blijft leuk! Miriam, iedereen denk vast nog wel aan Danique, maar op ieders eigen manier. Voor jullie zal het nooit anders woren en dat is maar goed ook, vanaf haar wolkje kijkt ze nu mee hoe goed jullie het doen met z'n drieen en daar is ze vast heel tevreden en blij over. Fijne vakantie en mocht er iets gebeuren krijg je vast een sms (of van 1 van de andere hier) Ik heb Sem en Neia's geboorte ook op vakantie doorgekregen via de sms. Marieke, als je thuiszit ga je wel eens vervelen speuren op internet en aangezien ik vrij nieuwsgierig ben.... Je hebt je huisje keurig net op de foto staan hoor! Niet te zien dat Neia er ook rondloopt! Nu maar hopen dat er snel een bod komt dan kunnen jullie ook op zoek gaaan. Hier alles prima, lekker een extra slaapje gedaan en zo even wat huishoudelijke taakjes doen. Gelukkig is de druk er even wat af en moet niet alles meer met spoed gebeuren, wat kleine dingetjes staan nog op mijn lijst maar die zullen ook wel steeds terugkomen. Fijn weekend allemaal Kus Minka
Minka: zegt wel fijn weekend, maar je hebt gewoon meldplicht hoor!!! JA mij man is er inderdaad 1 uit duizenden Flyke: hier was Fee nog kleiner dan Jeep (verschil jongen/meisje denk ik), terwijl Fee een "suikerbaby" was (ik had zwschapsdiabetes en dan zijn de babies vaak groter). Inderdaad zijn de kindjes vaak overeenkomstig. Ben dus nog nieuwsgieriger naar het geslacht nu Lekker dat alles gewoon goed is. JA bij een 2de is alles relaxter. Je hebt gewoon alles nog meestal. Ik heb op het laatst alleen even de lakentjes van de wieg gewassen en alle kleertjes. En klaar was ik!
meiden meld me voor de komende week af heerlijk op vakantie genieten van mijn twee mannen en minka nog even wachten hoor tot ik terug ben anders sms iemand me dan voor het goede mooie nieuws. Wup denk aan je hele enorme dikke knuf voor jou en je hubbie knuf ook van Sem voor jou
Miriam, fijne vakantie; geniet ervan (Bij deze ook even mijn meldplicht gedaan Me2) Alles prima hier, leeker rustig weekend vieren met z'n drietjes
Miriam: hele fijne vakantie met je mannen! Minka: ha fijn! Je hebt je gemeld hahahahahaa. Goed weekend dn maar verder en tot morgen hahahaha
hmm ik ben vandaag weer gaan werken en er komt niks uit me handen kan me hoofd er niet bijhouden, hoop dat dat snel weer beter gaat. Verders gaat het op zich best goed me aan het dieet houden helpt mij om ergens controle over te hebben. We gaan wel gewoon verder alleen er wordt even niet geteld de ene keer wil ik weer heel graag zwanger worden aan de andere kant denk ik laat het maar even. Miriam lekker op vakantie veel plezier. Minka je heb je nog niet gemeld..... Flyke voel je niet bezwaard om over de mooie dingen van je zwangerschap te schrijven want het is en blijft natuurlijk schitterend. Wat goed dat alles goed was. Marieke woh Neia heeft zes pasjes los gelopen wek maar vast aan je conditie dat wordt rennen deze zomer. Hopelijk in een nieuw huis.. Me2 volgens mij draait bij jullie zoals het hoort ondanks de zieke collega fijn. Leuk dat Jp 2 talen spreekt ik vind meiden een stuk harder dan jongens minder gauw huilen merk jij dat ook? Nou ga maar weer even werken ......
Wuppie, ik kan me goed voorstellen dat je je hoofd op het werk er nog niet bij kan houden. Het is ook niet zomaar wat! Rust in je hoofd met zwanger worden is inderdaad wel even belangrijk, natuurlijk wil je zo snel mogelijk weer maar inderdaaad gewoon even niet bij nadenken. Wil je veel afvallen trouwens? Succes met werken, doe maar lekker rustig aan. Hier een heerlijk rust weekend gehad. Minka-man was niet zo fitjes en we hebben lekker lui gedaan. S'middags een dutje en voor de rest genoten van vooral Eline, wat was ze een super-meid dit weekend, zoooo vrolijk. Ik ben echt nieuwsgierig hoe ze strakjes gaat reageren op haar kleine zusje. Zometeen even wat voorraad eten koken om in te vriezen altijd makkelijk voor de komende tijd Denk niet dat de komende dagen iets gaat worden hoor, eerder dit weekend. Ach, voor hetzelfde geld loop ik 2 weken over tijd, ik zie het wel, ik ga er niet op zitten wachten! Voor de meldplicht: ik zal me melden als de eerste wee er is, en dan stralend zeggen, hihihi er is nog niks aan de hand Nee hoor geintje, ik zeg het hier wel als het aan het rommelen slaat, dan hoeven jullie je ook niet ongerust te maken als ik me nog even niet gemeld heb. Kus Minka
Minka: lijkt me een goed plan. Anders worden we idd ongerust. Bij JP had ik echter geen tijd om te melden want na breken van de vliezen binnen uur een weeenstorm dus niet emer te houden haahahahaha Wup: kan me voorstellen dat je helemaal niet op je werk kan concentreren. Je bent in je hoofd alleen met zwanger zijn bezig...ik kan me dat wel herinnneren.....inderdaad nu even niet tellen, da's beter en gek genoeg werkt dat vaak ook positief heb ik het idee... Ik vind zelf dat onze zoon echt een bikkel is. Als hij valt huilt hij zelden, heeft nooit echt gehuild met doorkomende tanden. Fee huilt veel sneller als er bijv iemand of iets tegen haar aan botst al is het maar zachtjes...ze huilt ook als ze een vieze luier heeft. Dat heeft JP ook nooit gedaan hahahaha. Het wordt nu wel beter, maar in het begin viel het me gewoon op. Het is verder niet storend maar vind het wel een verschil. Anderzijds is Fee veel kalmer en veel minder bewerkelijk (en demanding) dan JP als baby. Hij wilde constant aandacht en entertainment en was de hele dag wakker. Fee kan juist heel goed een hele tijd gewoon lekker in haat eentje spelen en sliep heel veel in het begin.
Me2, ik was niet van plan met een weeenstorm te beginnen. Bij Eline duurde het vanaf de eerste wee die ik voelde precies 12 uur. Alles opgebouwd in een mooie vloeiende lijn. Uiteindelijk 40 min. geperst (vertelde de VK me vorige week), maar door handje naast het hoofd en navelstreng om het hoofdje even moeten inhouden. Hoop dat het hier zo rustig is omdat alles goed gaat met iedereen. Maar ja, ik zit ook maar thuis en de PC is dan wel zo prettig af en toe! Kus Minka PS morgen weer naar de VK, altijd weer even spannend!
Me2 Dan hebben wij allemaal hele stoere meiden om ons heen en zijn de jongens een beetje watjes Ik merk het bijvoorbeeld op een tramploline als de meiden vallen staan ze op en gaan ze door valt een jongetje is het brullen. Sophie kan spelen als een jongetje rennen vallen springen gek doen, maar ze kan ook lekker tutten met een ketting armbandje en oorbelletjes(klipjes) en dan in de spiegel kijken en mooooooi zeggen Minka ik ben 1.60 en op het moment 74 kilo Zomer 2006 was ik na 15 kilo te zijn afgevallen 64 kilo daar wil ik weer naar terug. ben nooit een spriet geweest en heb wel behoorlijk spieren heb wel altijd gesport. Maandag naar de sportschool geweest gewicht schiet niet echt op maar ik geef me lijf nog even de tijd. Kwa conditie ging het goed heb fijn hardgelopen,op naar het mooie weer kan ik weer naar buiten denken er ook over om samen te gaan skeeleren mits ik nog mag natuurlijk Minka bij mij heeft het ook 12 uur geduurd na de eerste wee ik had alleen maar 2 persweeen nodig. hier ook de navelstreng om haar nek was daardoor blij met de meest ervaren vk. Degene die ik in eerste instantie niet hoopte te krijgen.
Wuppie, lekker sporten en iets opletten met snoepen, daar val je de meeste kilo´s vast al wel vanaf. Skeeleren deed ik eerder ook, maar nu dus al bijna 3 jaar niet meer, klinkt stom, maar eigenlijk ben ik dus al zolang bezig achter elkaar met het zwanger zijn. Gaat het weer ietsjes beter met de concentratie op het werk? Vandaag weer goedgekeurd door de VK, alles is er klaar voor,nu dus maar afwachten. Wel even een apart moment gehad de laatste 2 dagen; ik heb nl een andere auto gekocht, telefonisch, in totaal misschien 10 minuten nodig gehad Ik had mijn garage opdracht gegeven om te kijken voor een 5-deurs, komen ze daar dus nu mee aanzetten. Het is 1/2 uur rijden van hier dus dan maar telefonisch de deal gemaakt, waarschijnlijk worden de auto's ook hier voor de deur omgeruild! Maar is een goede deal, Fiesta van 4 jaar oud, alles erop en eraan en weinig km (29000). Wil mijn ka-tje eigenlijk niet wegdoen, maar de achterbank zit zo diep en met 2 kids in de kinderstoelen kom je er niet makkelijk bij (Eline zit ook voorin nu). Kus Minka
Minka, goed bezig met je meldplicht hihi. Ik vind het enorm spannend voor je, hoop echt dat je ons nog even een seintje kunt geven. Hier alles goed maar enorm druk. Want afgelopen maandag zijn wij de trots oom/tante en nichtje geworden van ons nichtje Ella. Mijn schoonzus is dus bevallen. Alles is goed met moeder en dochter. Wij zijn zo ontzettend trots, en ze is prachtig. Neia zet nog steeds een paar stapjes los achter elkaar. Wuppie, logisch meid dat je je niet kunt concentreren op je werk. Pfff je zit er toch constant aan te denken. Knap hoor dat je zo aan het sporten bent. Hopelijk werkt je lichaam een beetje mee. Voor de rest een dikke kus, ik moet er weer vandoor.
Minka: klinkt, behalve het einde dan, op een bevalling uit het boekje. 2de gaat nog makkelijker zeggen ze altijd! Ben heel benieuw wanneer het komt! Wup: goed dat je je op iets stort dat je kan controleren....afleiding is nu echt nodig he....je blijft er maar aan denken..... Ik denk wel dat jullie gewoon hele stoere meiden om jullie heen hebben want onze jongen is een echt een hele stoere bikkel jongen!!! en dat zeg ik niet omdat het mijn zoon is (want ik zou best wel eens willen dat hij iets meer knuffelde soms hahahaaha) Ben nu weer even in Nederland. Had gisteren zitting. Ging niet erg goed....wel balen....kan heel je dag verpesten hahahaha daarna lekker bij vrienden gegeten. Vandaag nog een bespreking en ook vanavond eten met vriendinnen en dan morgen heel vroeg ga ik weer lekker terug naar mijn gezinnetje! en dan is het ook al bijna weekend dus dubbel feest
hey minka, alvast proficiat met de nieuwe baby eh auto zal een stuk easier zijn nu! had deze week 's avonds vlug al es gepiept of het nog niet zover was zusje is klaar voor de komt dus! hou ons op de hoogte he, ben benieuwd naar de naam?! wij hebben hier nog altijd geen meisjesnaam gevonden me2, wel raar he, ik dacht altijd dat de kindjes mee zouden hebben van de mama, ik woog 3.800 kg en dus bijna 1 kg meer dan Merel maar ik was dan ook wel op tijd of ietsje overtijd geboren (zou het es moeten navragen bij mijn ma) geboren. Kan me voorstellen dat je verlangt om terug bij je gezinnetje te zijn! mir, geniet van je vakantie, vind ik altijd leuk te lezen met mijjn twee mannen wuppie, kan me voorstellen dat je gedachten zelfs op het werk afdwalen en alles dat je dan tegenkomt mbt kinderen, enz wordt dan nog es uitvergroot of komt zo over toch. Herinner me nog goed met mijn MK dat ik toen een cliënte had die vertelde over haar abortus enz... voelde zo dubbel en wou er tegen in gaan maar soit.. Denk dat je inderdaad het best jezelf aanvoelt, wachten of er terug voor gaan, neem je tijd meid , knuffel marieke, proficiat met je tante zijn, hoop dat dit nu niet te pijnlijk is voor je, je wens kennende. BLij dat te lezen dat Neia het zo goed doet! zo hier niets speciaals, gisteren wel dubbel zo lang op weg geweest naar mijn werk door de sneeuw en file. En tijdens mijn werk ben ik met auto weggegleden tegen een paaltje, goed geschrokken durfde niet uit te stappen om de schade te zien maar viel al bij al goed mee. Volgens hubbie moet de bumper vernieuwd worden en aangezien ik dit tegenkwam tijdens dienstverplaatsing komt de verzekering van werk tussen, oef. Ben blij dat het nog maar dat was. Voor de rest, Merel aapt zo goed als alle woordjes na en begint ook korte zinnetjes te zeggen wel grappig , maandag zei ze, "papa hier komen poepe zitten" (en ze wees naar de sofa, de plaats naast mij ) zo, ik ga even de kleerkast wat effen liggen terwijl Merel slaapt liefs flyke