Tussen realiteit deel 2

Discussion in 'Vlinder clubs' started by Jette01, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, so! dat is een stap naar Ierland. Ik heb denk ik in een vorig leven:)$) daar gewoond, ik ben er nog nooit geweest maar als ik beelden op de tv zie voel ik me helemaal thuis!

Jette, wat een flauwe reactie van je moeder. Ik zou haar er toch ook op aanspreken. Jij hebt je keuze op jette-man laten vallen al 20 jaar, dat zal ze gewoon moeten accepteren. Zo'n reactie is niet leuk! sterkte meid!

Jude, lekker weekje vrij! ga je nog iets leuks doen?

Neeke, fijn dat je weer bijgelezen bent.
    Ai, dan weet ik wat me te wachten staat wb te tuin.
    De schilder is de buitenboel aan het doen (3 jaar geleden geschilderd en alles kapotgebarsten dus garantie) en na pinksteren laten we ook de hele tuin doen. Kan er nu al tegenop zien. 3 1/2 grote containers gron die er eerst afgevoerd moeten worden!!!
    De stenen die er liggen hebben we op marktplaats gezet. in 1 dag 3 reacties en de enthousiaste gebeld, hij komt ze ophalen (zo'n 400 stuks) en in ruil magen we bij hem komen eten (heeft restaurant) Erg leuk!
    Ook een Jasmijn had ik op marktplaats gezet omdat die zo mooi is, kreeg zelfs reacties uit zuid-holland of we toevallig konden brengen, de onkosten zouden vergoed worden.
    Zo zie je maar weer waar je iemand blij mee kunt maken!

Fijn weekend allemaal
    Kus Minka

2. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben er nog.....maar vraag niet hoe.
    Heb al een week een flinke buikgriep (houdt niets binnen) en als klap op de vuurpijl een verkoudheid. In combinatie hiermee heb ik ook al twee dagen geen stem meer. Ik kan dus niet gezellig babellen, maar posten natuurlijk wel!
    Even vlug een berichtje en dan dadelijk weer hup mijn bed in. Echt niets voor mij om de hele dag zo te liggen op bed (beetje zappen, lezen en plafond staren) Gelukkig heeft Franka-man 2 weken vakantie en neemt die de zorg voor Suze over. Ik hoop toch echt, dat het volgende week over is, zodat we nog een beetje samen vakantie hebben.
    Ik hoop, dat de laptop weer een beetje mee wil werken en ik aankomende week weer volop op jullie verhalen kan reageren.

Veel liefs (snif snif) Franka

3. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    hi meiden,

even een egoberichtje hoor,

nou ik heb besloten dat als jetteman niet welkom is wij ook niet komen op moederdag en dat dus doorgezet!
    Het was mijn moeders keuze dus moet ze dat accepteren.

heb jetteman natuurlijk niet helemaal de reden verteld heb gezegd dat mijn moeder geen zin had om iets aan moederdag te doen toen hij vroeg waarom heb ik gezegd dat mijn moeder de gang van zaken niet prettig vond.
    Jetteman zegt niet te veel als hij bij mijn ouders is, maar ik snap dat helemaal hoe ze tegen hem altijd doen (praten ook haast niet tegen hem) dan vindt ik het bewonderingswaardig dat hij altijd nog mee gaat.

Dus vanmorgen dominqiue naar haar toegebracht, kreeg ik de silent treatment, ze zij niks tegen me! :$ bij afscheid van dominique heb ik haar een kus gegeven en gezegd dat ze niet zo kwaad moest doen!

gvd. het was toch haar keuze niet die van mij!! waarom kon ze het niet gewoon zo laten als het was. waarom blijft ze daar nou steeds tegenaan trappen!

dus zei zegt dat jetteman niet welkom is, dus we gaan niet naar moederdag en dan is ze kwaad op mij :x!!

waardeloos is dat mijn vader zondag jarig is, als het zo blijft dan ga ik daar ook niet naar toe!

ik zit te denken om het helemaal even af te kappen, als ze zo tegen mij doet, hoeft ze ook niet meer op te passen, ben er even helemaal klaar mee!

een verdrietige jette

4. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Amber, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    3x hieperdepiep Hoera!!!

5. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Jette, kop op meid!
    Ik vind dat je prima gehandeld hebt.
    Zoals ik eerder al zei, Jette-man hoort bij jou en Do als ze dat niet kan accepteren is dat haar probleem.
    Ik vind het enorm kinderachtig dat ze jou dan gaat negeren omdat je niet geweest bent.
    Maar dit soort situaties blijven moeilijk, volg je hart en je eigen gevoel zou ik zeggen, dan komt de beste oplossing vanzelf.
    Knuf meid!

Oh, Franka, klinkt niet leuk, hoop dat je snel weer wat opknapt. Gelukkig kan Franka-man op Suze passen, dan kun jij lekker uitzieken!

Hebben jullie ook leuke dingen gekregen voor moederdag?
    Ik heb een CD van Laura Jansen, chocolade gekregen.(nee Marla, helemaal voor mij alleen, ik ga hier lekker niet delen:D:D:D)
    Ik had ook nog een zilveren hanger gekregen, die stond op mijn verlanglijstje sinds de geboorte van Leonie. Eline had een Theeglas beschilderd op het KDV.

6. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    Amber happy birthday to youuuuuu......! (beetje vals maar wel goed bedoeld)!!

tja minka, mijn gevoel zucht, weet het niet meer even, zit nu te denken om haar te bellen maar ben bang voor steeds weer dezelfde discussie jetteman dit dat zus en zo!
    wat heeft dat voor zin, maar zo gaat het ook niet volgens mij!!!

denk dat ik zo maar even ga bellen dit is ook niks!!

by the way wat een fantastisch mooi hangertje geweldig echt!!!

jette

7. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jette: jeetje wat vervelend allemaal. Vind wel dat je het heel goed hebt gedaan. Zij moet niet boos doen als ze de spelregels wil veranderen. Je man hoort er net zo goed bij en je kan dat na 20 jaar niet opeens anders gaan doen! Wellicht toch nog eens uitspreken tegen haar.

Marieke: lekker gezwommen? Is Neia nu weer helemaal de oude?

Jude: ben je lekker van je vrije dagen aan het genieten?

Neeke: wat gaaf van Thijs dat tellen!! Klinkt idnerdaad als een echte bete! JP is natuurlijk pas net 2 maar het gaat nog echt van 2,6,7,9 (en dan in het Frans!!!), terwijl we elke dag met hem oefenen,maar goed, we zijn beide ook echte Alpha's hahahahahaha
    Er wordt dus lekker geklust in Huize Neeke. Inderdaad jammer dat het altijd zoveel zooi met zich meebrengt! Hop dat het terras wel af is voordat de echte mooie dagen beginnen!

Franka: daar dus ook gegrepen door het buigriepvirus...heel evel sterkte en hoop dat het snel voorbij is!

Miriam: wat een leuk cadeau voor je emigrerende collega! Wat gaan ze doen in ierland? Is heel mooi daar dat wel!

Minka: ach wat een lieve cadeaus allemaal!!
    JA die peuterpuberteit......Onaangepast gedrag negeer ik, dat werkt het beste en in het geval dat jij beschrijft neem ik JP ook zonder iets te zeggen onder de arm en neem hem dan mee (vaak inderdaad met Fee op de andere, daar ben ik aardig handig in geworden ;))
    En inderdaad een alternatief aanbieden, dat werkt vaak heel erg goed hier.
    Hier 4 hele mooie witte wijn glazen gekregen voor moederdag van de kinderen (natuurlijk had papa die gekocht hahaahahaha)

Verder is de buikgriep hier na een week wel voorbij mar Fee blijft wat lastig met eten en aan einde van de dag nogal zeurderig (zijn we van haar helemaal niet gewend en dus valt het extra op grrrr). Volgens weekend naar Nederland met z'n 4-en dus hoop dat ze dan weer haar vrolijke zelf is....

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

DANK DAMES, DANK!
    Jullie gaan later nog van me horen hoor, dan kan ik weer eens fatsoenlijk reageren. Eerst even schandalig aan de taart.
    Meiden, ik ben 40 geworden! Dat slaat toch helemaal nergens op...

liefs aan jullie allen, mijn webvriendinnen

9. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Amber van harte GEFELICITEERD met je verjaardag!

en dat met de grote 40, slaat inderdaad nergens op ;)

Veel plezier vandaag!

10. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Hallo meiden,
    Hier even een teken van leven, want net zoals Franka doe ik dat ook echt nog maar net...........
    Vorige week schreef ik dat neia een nachtje niet lekker was geweest, nou de nacht erna was een drama. Ze heeft toen 4 keer overgegeven, totdat er niks meer uit kwam. Arm kind, ze had nog nooit overgegeven, dus ze vond het nogal eng, en wij ook.
    Gelukkig was zij de dag daarna weer beter.
    Toen begonnen wij de kwakkelen. Bij mij zette het donderdagnacht door, verschrikkelijk: overgeven, diaree, koortsstuipen etc etc. Ik heb vrijdag en zaterdag in bed gelegen en gister nog rustig aan gedaan. Nu gaat het gelukkig weer, alleen nog last van mijn buik en snotverkouden. Maar nu ligt Mark natuurlijk sinds gister doodziek op bed. Heb echt medelijden met hem, want ik heb me zelden zo slecht gevoeld en nu heeft hij dat.
    Ik hoop dat we het snel gehad hebben.
    Gister nog wel verwend met een mooie zilveren schakelarmband met een hangertje eraan met neia haar naam erop en een mooie tekening.
    Nu weer aan het werk...............

11. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Minka, oh oh Eline in de peuterpuberteit. Hoe gaat het nu? Zie het al helemaal voor me jij op dat KDV door die deuren heen.
    Wat een prachtige hanger zeg!
    Wat leuk zeg dat jullie een etentje krijgen in ruil voor die stenen. Zal vast een hele klus worden in jullie tuin, gelukkig hoef je het zelf niet te doen.
    Hoe is het nu met Leonie?

Miriam, wow ierland, dat vind ik ook zo'n mooi land, erg mooie natuur. Maar ik zou er niet gaan wonen.

Jette, och jee, kan me voorstellen dat je hier enorm verdrietig van wordt. Belachelijk van je moeder dat ze dan niks zegt. Ik vind dat je een goeie keus hebt gemaakt.
    Heb je al gebeld?
    Hoop het voor je, anders kun je ook niet lekker werken, en misschien goed praten of een knoop doorhakken. Dikke knuffel!

Jude, heerlijk lekker vrij deze week. Inderdaad jammer van het weer. Maar geniet ervan!

Neeke, wow wat knap zegvan Thijs dat hij in tientallen kan tellen. Kan me voorstellen dat je met je oren stond te klapperen.
    Pfff nog steeds zo druk in en rondom huis? Wanneer is het terras klaar?

Franka, och meis toch, wat verschrikkelijk he? Het is een flink virus, niet zomaar een griepje, je bent er echt beroerd van. Hoe is het nu? Hoop toch echt dat je nog een beetje van je vakantie kunt genieten.

Me2, fijn om te horen dat het virus jullie huis weer heeft verlaten.
    Neia wil net als Fee nog niet echt eten. Hoop dat dat vanzelf weer terug komt.
    Leuk dat jullie naar NL gaan. Een weekendje?

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    AMBER NOG VAN HARTE!! Was in mijn post gewoon vergeten je et feliciteren hoewel ik daar wel als eerste aan had gedacht arggggggg. Kan je me vergeven?? Die 40 daar hebben we het gewoon niet over, ok?!

Bij deze:

13. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    what is in a number amber ha ha ha!

tja meiden heb gebeld tussen de middag en zoals verwacht werd alles zo gedraaid dat het allemaal jetteman zijn schuld is en zij doen alles goed!
    Er valt niet tegen te praten.

Stelling is nu als jetteman niet de ideale schoonzoon uithangt is hij niet meer welkom.
    terwijl het toch logisch is dat jetteman niet vrolijk en enthausiast doet wanneer wij daar zijn hij weet toch precies dat ze hem niet mogen.

het is reactie op reactie!

heb haar proberen duidelijk te maken dat het voor jetteman erg moeilijk is omdat hij weet dat ze hem niet moeten, maar dat was niet zo ze hebben hem altijd geaccepteerd en zijn altijd goed voor hem geweest! :$ zij geloven echt hun waarheid wat zij doen is altijd goed, ze halen koeien uit de sloot van 15 jaar geleden, niet te geloven, weet even niet wat ik er mee moet.

Heb een aantal keuzes:
    of samen met jetteman toch nog een keer proberen om naar hun toe te gaan en hopen dat het gesprek een beetje op gang komt, voor mij dus erg veel spanning of het goed gaat!

of alleen gaan, maar dan moet ik precies tegen jetteman zeggen wat er aan de hand is met alle gevolgen van dien!

of helemaal niet meer gaan, en achter jetteman gaan staan en mijn ouders dus verliezen!

wat een keuzes zeg!!!

shitzooi!

jette

14. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hiep hiep hoera voor Amber!!!

Gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag gewenst!

15. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hier gaat het iedere dag weer wat beter.
    De verkoudheid en keelpijn zitten er nog wel, maar de koorts en buikgriep zijn verdwenen.
    Marieke: ik heb je digitaal toch niet aangestoken???? Klinkt een beetje als dezelfde nare griep.

Jette: jeetje van een heftige en emotionele situatie. Een lastige keuze uit drie situaties. Hoe denkt Jette-man erover? Ziet hij het zitten om een gesprek aan te gaan of is het voor hem einde verhaal? Ik hoop echt, dat jullie hieruit gaan komen. Veel sterkte!

16. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Amber, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Enne... je bent zo oud als je je voelt, he?

Minka, mooie hanger! Hier heb ik een leuk knutseltje van het KDV gekregen, dat is altijd weer grappig om te zien hoe " ze" iets gemaakt hebben (ik neem aan dat Rick zijn inbreng nog niet zo groot is geweest :D).

Jette, weet je man hier dan nog niks van? Dat lijkt me voor jou niet zo handig, dan zit je er alleen mee te malen. Beter tegen hem zeggen lijkt me en dan samen beslissen wat je er mee wilt doen. Ik vind dit niet echt normaal van je ouders (moeder?) eerlijk gezegd. Hoe doet je vader eigenlijk? Vindt die het ook zo, of is het je moeder die dit zo "regelt"? Persoonlijk zou ik als ik je man was er niet meer naar toe willen, als mijn schoonmoeder zo over me sprak, hij is toch gekke henkie niet?! Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet waarom ze hem niet mogen, misschien speelt dat ook mee en is hun gedrag dan wat beter te begrijpen...
    Succes en sterkte in elk geval en veel wijsheid, want wat je ook besluit, het zal wel moeilijk zijn...

Marieke en Franka, allebei ziek dus... Beterschap!

Neeke, leuk dat je er weer bent! Ja, een beta, dat zal dan wel in de familie zitten;). Ik ben benieuwd hoe dat bij Rick zal gaan: ik ben een alpha en Jude-man een beta. Of we krijgen een heel slim kind dat van alle markten thuis is, of net niet zeg maar :(.

Ik heb vandaag nog een cursus gehad en nu ben ik echt vrij tot en met maandag. Helaas wat minder weer, al valt het toch nog wel mee tot nu toe. Hopelijk dit weekend wel mooi weer, want Jude-man is jarig en we vieren een feestje hier. Ik had van de maand mei wel wat meer verwacht eigenlijk.

Misschien kunnen jullie me helpen? Als het slecht weer is en je kunt niet naar buiten, wat is dan leuk om een dreumes mee te vermaken? Ik haat het als we binnen moeten blijven, liever ga ik 's ochtends en 's middags er even op uit met Rick, maar als dat niet kan... Hij vermaakt zichzelf nog niet echt lang, dus ik moet er steeds bij blijven, en dat heb ik op een gegeven moment ook wel gezien. Weet iemand iets leuks om met hem te doen dan?

Liefs,
    Jude.

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden heb vanmiddag een lange post gemaakt weg blijkbaar k.u.t franka knuf en beterschap doe het nu even kort jette jij ook knuf lastige situatie weer.
    amber meid gefeliciteerd hoor 40 tjee de vier zit er voor haha
    ik mag dat zeggen hihi
    ik krijg bijna nog niet hoor maar bijna de drier ervoor haha

rest morgen neeke welkom terug heb je pb gelezen beantwoord ik morgen maar leuk dat je er gaat kijken bij hope d'r site
    meiden ben bekaf weer eens te veel willen doen en gedaan de issias speelt behoorlijk op en ga dus maar even plat.
    morgen overdag druk mischien tijd om te reageren uitgebreider anders zekers donderdag weer haha tot die tijd druk druk
    vrijdag wordt mijn tuin afgemaakt dan komt de straat erin jippie eindelijk ja hoera dan nog een tuinset die mooi is kopen en dan kan ik genieten

meiden fijne avond knuf miriam
    en knuf van ondeugende sem

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o ja collega vond kado geweldig ze gaat haar liefde achterna ze zetten er een cola cola fabriek neer hij is technische directeur dus tja dan moet je wel eens wat he

19. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Amber, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Niks mis met 2 x 20 toch? ;)

Minka, wat een mooi hangertje! Prachtig. Fijne moederdag gehad zo te horen.

Marieke en Franka in de lappenmand, niet leuk! Fijn dat Frankaman helpt - dat hoef jij nu natuurlijk niet te verwachten van je eega, Marieke! Eigen schuld... :))))

Miriam ook al in de tuin bezig, fijn als alles af is he! Nog ruim voor de zomer dus lekker genieten straks!

Me2 vervelend dat Fee nog niet zichzelf is, is dan zo frustrerend dat je er niks aan kan doen! Als je er middenin zit kun je je niet voorstellen dat er een einde aan komt, en achteraf valt het meestal reuze mee, maar ja, dan moet je er eerst doorheen...

Jude, ook een lief kadootje gehad, leuk he. Wij gaan met de jongens wel eens naar een binnenspeeltuin als het slecht weer is, er zijn er die ook redelijk wat speelruimte voor echte kleintjes hebben. Guus ging voor het eerst mee toen hij nog geen jaar was, vond het fantastisch. Mijn jongens gaan ook graag naar de bieb (echt waar!). Verder is het inderdaad lastig met de kleintjes...

Jette, ai wat een vervelende situatie... Ik heb in het omgekeerde gezeten (bijna mega ruzie met mijn schoonouders) en had toen besloten dat ik niet meer mee zou gaan als mijn man naar zijn ouders wilde. Lastig om het nu aan Jetteman uit te leggen. Probeer te voorkomen dat je deuren definitief sluit, familieruzies zijn echt niet leuk (anders zien we je binnenkort bij het familiediner? ;) )

Marla, alles goed? En Wuppie?

Hier een fijn weekend gehad, voelde me echt goed uitgerust. Gisteren met de jongens naar de voorstelling Otje geweest, echt superleuk!! Thijs zat er zo middenin, hij moest bijna huilen toen het afgelopen was, zo jammer vond hij het. En Guus heeft ook een uur ademloos zitten kijken. Een aanrader! Ook verwend met zelfgemaakte kadootjes, heel gezellig.

En vandaag is - jawel - de oprit bestraat - eindelijk! Nu de paden en het terras nog... Probleem is het weer, de verwachting voor morgen is erg slecht, ik hoop dat het meevalt en ze toch kunnen komen leggen. Duimen jullie voor me? Heb zo'n zin om potten en planten aan te schaffen, maar dat kan pas als de boel af is... Hopelijk komend weekend!

Spannend op het werk, vandaag is aangekondigd dat mijn bedrijf een fabriek verkoopt. Voor mijn werk verkoop ik nogal wat producten uit die fabriek, dus het kan zijn dat ik meega naar de nieuwe eigenaar. Als het goed is krijg ik de komende dagen het contract, zal blij zijn als alles rond is. Stiekem droom ik ervan dat mijn huidige werkgever mij dan per direct afsluit van hun systemen en ik noodgedwongen een weekje of drie thuis zit... Op mijn nieuwe terras natuurlijk! :))))) In werkelijkheid zal het of een spannende tijd worden wegens reorganisatie, als ik blijf, of een drukke tijd met veel klantenbezoeken voor overdracht aan/van collega's. We zullen zien!

Poeh wat een ego bericht, sorry dames. Ik word er erg vrolijk van om weer mee te doen en wil dat ook echt zo houden!

Heel veel liefs,

Neeke

20. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee hij pakt smileys niet goed! Waar al die ))))) staan had natuurlijk :)))) moeten staan (pakt-ie 'm weer niet?), of anders :):):)....

En hier en daar een ;) of een :D natuurlijk.

Kijk, dat ziet al veel vrolijker uit.

Nog één dag werken en dan weekend!:p

Veel liefs,

Neeke

Share This Page