Flyke: ik ben vanaf morgen vroeg tot maandag laat weg naar NL. Heel veel plezier en succes met feestje van Merel!! Alvast dikke kus voor jullie kleine grote meisje!!
Hoi meiden, weer veel geschreven zie ik! Even snel wat reacties. Minka, grappige foto met die stickers. Ik zag de meiden op hyves al, ze lijken echt veel op elkaar, he! Leuk, hoor! Me2, ja, met een derde is het denk ik nog net allemaal wat meer organiseren en wat je zegt praktische dingen zoals autozitjes had ik ook al bedacht, hoe moet dat dan? Wanneer wilden jullie dan eigenlijk gaan beginnen, of is daar nog geen overeenstemming over ? Neeke, je mag best vragen over dat spiraaltje. Ik heb zeker een half tot driekwart jaar last gehad van tussentijds bloedverlies en bruinverlies, maar nu is het al een half jaar goed en kan ik het aanbevelen. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om het te laten verwijderen, maar toch doorgezet en daar ben ik nu blij om. Zou het nu een volgende keer denk ik toch weer doen, want het is ook wel erg makkelijk! Hope, leuk je hier weer te zien en gaaf dat je in het magazine staat! Kunnen wij het niet inzien op de een of andere manier? En fijn joh dat je zo geniet! Nog even de laatste loodjes, maar las ik nou op hyves dat hij/zij in een stuit ligt? Gaan ze nog proberen te draaien, of wordt het een keizersnede? Flyke, alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Merel morgen. Veel plezier en hopelijk toch niet te druk voor je (wij krijgen zondag ook mensen op bezoek, ik vind dat altijd wel druk, maar ja, dat weet je als je een verjaardag viert). En geniet lekker van je rust volgende week als Merel naar het KDV is! Niet te veel doen, he! Groetjes aan iedereen en een fijn weekend allemaal! Liefs, Jude.
hope joepie in een tijdschrift ik kan zeggen dat ik een beroemde vriendin heb hahaha leuk leuk joh wel gaaf hoor knuf voor de laaste weken en ik ben zooooooooooo nieuwschierig naar wat het wordt en wanneer we eindlijk hallo wereld namens beeb kunnen zeggen haha me2 is dat niet heel erg onhandig de zondag eerlijk zijn hoor er moet toch een data zijn dat het lukt met iedereen erbij doordeweeks mischien een dag optie ?????? ga zo naar de tweede verjaardag van vandaag blehh en dan bart als ik er weer ben naar de derde pffff wat een gedoe zeg maar ja hoort er soms bij ik reageer ook weer niet op anderen individueel sorry ben te druk gr miriam
ik slaap weer he gister was merel jarig meid van harte gefeliciteerd hoor en mama heeft vast het super gezellig en leuk gemaakt de volgende jarige is neia tjee dat gaat ook hard he pfff doet met toch blijvend denken aan mijn meisje nou mensen fijne zondag nog geniet ervan liefs miriam
Lieve Merel, Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag ! (was wel gisteren maar je feestje is vandaag dus maak er een leuke dag van met heel veel cadeautjes!) Ook Jude gefeliciteerd met Jude-man! Hoop dat het droog blijft, dan kunnen jullie misschien buiten zitten
Heb even 2 dagen geen internet gehad:x Maar daar ben ik weer! Vrijdag was het afscheid op de babygroep van Eline, de leidsters en ik hadden het erg erg moeilijk mee en hebben ook een traantje laten gaan. Toch gek, vanaf baby zijn van Eline breng je haar daarnaartoe en nu kom je er ineens niet meer. Eline heeft het super gedaan, ze was wel moe want ze valt s'avonds pas laat in slaap. Ze zit vrolijk tegen haar knuffels te kletsen tot vaak wel 21.30 u. Uitje: ik kan alle dagen/weekenden in september/oktober behalve 25/26 september. We zullen vast wel een datum vinden waarop iedereen kan, want dat zou het leukste zijn. Flyke, gefeliciteerd met je verlof! Nu rustig aan doen en denk aan je meldplicht hier hihihi Dus baby net als Merel niet supergroot. Leonie hadden ze op 3000 geschat, maar werd dus 2575! Hope, kun je het artikel inscannen of zo ben erg benieuwd. Super gaaf voor je, nu de laatste loodjes! Ga er even mee stoppen, verwacht zo nog kraamvisite (ja nog steeds!) Fijne zondag en tot snel
hey meiden eerste dagje thuis en Merel slaapt nog gisteren heel goed gesteld , drukke maar leuke dag van smiddags was onze familie hier tot 19u savonds ongeveer, tijd vloog voorbij en heel veel hulp gehad met opruimen enz, ook even buiten kunnen zitten en naar speelplein geweest de meesten geloven niet dat we het geslacht niet weten en maar proberen en gokken Merel volle aandacht, was wel grappig, blijkbaar waren de twee kaarsjes op de taart speciale, ze blies ze telkens uit en na enkele seconden gingen ze weer aan wel goed voor de foto's zo, morgen gaat ze naar KDV en ga ik es meer mijn tijd nemen om te reagerenop iedereen liefs flyke
hey flyke met verlof, heerlijk meis, geniet er van! Hope wat fijn dat je even weer wat van je laat horen! ben blij dat alles zo lekker gaat momenteel Neeke, jij hebt stress gehad met je schoonouders, wil je er iets over kwijt, hoe is het nu dan? ga jij niet meer naar hun toe? had dus mijn moeder gebeld een hele discussie gehad over alle slechte punten van Jetteman. in het kort is het dus zo dat jetteman alles in hun ogen verkeerd doet, en hun valt niets te verwijten. het is in het echt zo dat zij jetteman nooit geaccepteerd hebben hij komt uit een verkeerde familie, en ik had op z'n minst een chirurg moeten trouwen ha ha ha maar goed, er zijn altijd over en weer wat spanningen geweest en door de jaren heen ook wat ruzies. ik geef eerlijk toe dat jetteman ook op een gegeven moment wel wat vriendelijker had mogen doen maar ja als er recht in je gezicht gezegd wordt dat ze niet begrijpen wat ik in hem zie....... blijf je niet vriendelijk doen! maar het kwam er dus op neer dat hij niet welkom was omdat hij niet naar mijn vader vroeg en niet voldoende praatte. mijn reactie hierop was dat mijn ouders ook nooit iets aan hem vroegen hoe het met hem gaat of met zijn bedrijf, ze tonen nooit geen interesse, dan ziet jetteman niet in waarom hij wel interesse zou moeten tonen. maar goed...... we kregen toestemming om te komen zondag op mijn vaders verjaardag, en wie was daar ook mijn broer met zijn gezin, ik had mijn broer al een hele tijd niet gezien update: dat was de persoon die 5 maanden niet bij zijn doodzieke moeder was geweest 3 jaar geleden en ik die hem daar op aangesproken had en toen kreeg ik toch een trammelant. als ik het zo terug lees denk ik ook WAT EEN FAMILIE ha ha ha maar ik ben heel aardig hoor!! maar goed hij was er en ik had zoiets van als iedereen incl. mijn moeder hem dat vergeven heeft wie ben ik dan nog om daar kwaad over te zijn! dus........... geinteresseerd in hem hoe het met hem ging kregen we een gesprek op gang, hij voelde zich erg ongemakkelijk dat merkte ik maar ja! Dus al met al was het best een leuk gesprek, waaraan jetteman ook volop deelnam en mijn ouders ook dus volgens mij een geslaagde verjaardag. Weet niet meer wie het vroeg, maar een gesprek aangaan met mijn ouders en jetteman zou uitdraaien op een fiasco, als alles uitgesproken zou moeten worden komt er zo veel bagger boven en als jetteman alles zou weten wat mijn moeder over hem zegt en gezegd heeft zou hij NOOIT maar dan ook NOOIT meer een voet overd de drempel zetten! Nee het is beter om het zo te laten en jetteman gaat voor mij mee naar mijn ouders en gedraagd zich fatsoenlijk hoor! is ook een fatsoenlijke jongen. sorry voor het lange egobericht!! jette
Hey meiden, ik haak hier even in, omdat ik het niet gedaan krijg om alles bij te lezen. Lees alleen even deze blz als jullie het niet erg vinden? Flyke, alsnog heeeel hartelijk gefeliciteerd met je kleine meissie, die niet meer zo klein is: alweer 2 jaar! Joehoe!!!! Zo te horen hebben jullie een leuke dag gehad. Lekker dat je nu verlof hebt! Jude, gefeliciteerd met je man! Me2 heb je opnieuw geen last van de gifwolk? Hope, als ik het goed begrijp dan sta je nu in Freya? Leuk, leuk en bijzonder! Haha, Miriam, nog altijd even druk, vooral met zoveel verjaardagen! Pffff..... dan is er weinig van je vrije weekend overgebleven. Moeilijk om te beseffen dat jouw kleine meisje ook 2 zou zijn geweest als alles goed was gegaan. Minka, wat lief dat de leidsters van de babygroep een traantje moesten laten bij het afscheid van Eline. Bij Famke hing er nog niet eens een briefje op het raam dat zij en nog een vriendinnetje weggingen. Er is weinig aandacht aan besteed. Dit voelt natuurlijk veel beter en het geeft betrokkenheid door. Hopelijk vindt Eline haar draai snel in de peutergroep. Goh Jette, zo te lezen hebben je ouders en Jetteman ruzie gehad! Wel heel vervelend want jij zit er natuurlijk wel middenin (hoewel je "natuurlijk" partij kiest voor Jetteman en zo te horen is dat terecht). Vervelend dat je ouders Jetteman nooit goed genoeg hebben gevonden: aan dat beeld verander je ook weinig ben ik bang. Trouwens wel heel hard van je ouders dat Jetteman niet meer welkom zou zijn, hoewel hij dus wel op je vader's verjaardag is gekomen. Je vader is toch altijd behoorlijk egocentrisch, of heb ik dat fout onthouden? Het gaat natuurlijk niet genoeg over hem. Ik heb niet alles meegekregen, dus mijn mening is gebaseerd op het bericht dat je hierboven hebt geschreven. Onze vakantie is heel leuk geweest: we zijn naar de Vogezen geweest en het was daar bitterkoud: we hebben zelfs 1 graad op de teller gehad met sneeuw! Liepen wij daar in ons zomerjassie boven op de berg: brrrrrrr... koud! Gelukkig hadden we maar 1 dag vol regen, dus we mochten niet klagen, omdat ik van een collega die in de Ardeche was begreep dat hij compleet verregend van ellende naar huis was gekomen. We zijn o.a. naar het automuseum in Mulhouse geweest en dat vond Famke helemaal geweldig. Ook vond ze het super om met haar neefjes en nichtjes te spelen en ze had de tijd van haar leven. Op de creche is het helaas behoorlijk geescaleerd. Voor onze vakantie heb ik aangegeven dat ik een gesprek onder 4 ogen wilde en dat kon pas over een maand. Ik heb toen alvast door de telefoon gezegd wat ons grootste struikelblok was, omdat het nog zo lang duurde: dat was dat 1 leidster hele negatieve feedback gaf, terwijl we van anderen hoorde dat ze bijv. 's ochtends niet gehuild had, terwijl we van haar hoorde dat Famke de hele dag zat te brullen (ik heb moeite met dat woord). Daarnaast vroeg ik of ze haar op dagen dat ze geen brood tussen de middag wilde eten, blokjes brood om 14.30 uur (tijdens koektijd) wilde geven, maar dat kon niet. Als we het daar niet mee eens waren, dan moesten we misschien maar eens uitkijken naar een andere creche, zucht.... Uiteraard gaf ik aan dat ik dat bijzonder klantonvriendelijk vond. We hebben vorige week het gesprek gehad en daar bleek alleen maar uit dat ze dat laatste niet wilden, niet konden en niet mochten. Blokjes brood onder koektijd zou het groepsproces verstoren en een slecht voorbeeld naar de andere kinderen geven. Daar ben ik het niet mee eens. Men verwees weer eens naar de baas voor dit beleid en die hebben we daarop gesproken. Hij verwees weer terug naar de leidsters, wederom zucht.... Daarnaast gaf hij aan dat Famke toch wel een moeilijk kind was dat ook al in de babygroep veel miemelde. Ik kwam daar altijd om BV te geven en heb daar destijds niets van gemerkt en men heeft mij daar ook nooit over aangesproken, hoewel hij zegt van wel. Marlaman is mijn getuige en weet ook van niets, zelfs niet tijdens het jaarlijkse 10 minuten gesprek. Al met al was het een bijzonder onaangenaam gesprek, waarbij Peter een paar keer om een alternatieve oplossing heeft gevraagd ("Famke is kennelijk niet gelukkig, hoe kunnen we dit oplossen / hoe kunnen we een alternatief op het slechte eten bedenken), maar die kwam er niet. Op een gegeven moment escaleerde het gesprek n.a.v. een eerder incident waarbij ze Famke 5 uur (m.u.v. een keertje BV) buiten hebben laten slapen, terwijl het 2-8 graden buiten was en ze apathisch was en 's avonds volledig onderkoeld. Ook toen wees de baas met zijn vingers naar de leidsters (waarvan ik alleen maar een grote mond kreeg) en heeft helemaal niets gedaan. Amber weet hier nog wel van. Ik herken Famke niet in het verhaal, maar ik kan me wel voorstellen dat ze wat langer nodig heeft om te wennen aan de nieuwe groep. Ik heb ze dan ook gevraagd of ze haar wilde opvangen als ze 's ochtends huilde (dan lieten ze haar maar huilen en moesten we haar zelf aan een puzzeltje zetten ofzo) Ik zou liever mijn kind gisteren dan vandaag van de creche halen, maar dat zou ons 1800 euro kosten en dat is veel geld. Ik ben wel druk op zoek naar een andere creche. Wel een leuk verhaal: we hebben afgelopen zaterdag een groot bed voor Famke gekocht, zodat ze daar straks alvast aan kan wennen voordat de baby komt. En vorige week 4 sollicitaties gehad met duitse groepsleiders, die naar Eindhoven zullen komen..... Spannend! Liefs, Marla
hey marla ik lees met verbazing je creche horror story, wat voor creche is dit wel niet, van de Adams family of zo?? hebben ze famke 5 uur buiten laten slapen dit kan toch niet!!! ik hoop dat je snel wat beters vindt want dit kan toch echt niet wat een waardeloze instelling hebben ze daar zeg!!!! Merel van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag, wat vliegt de tijd he!!! Jette
hele verhaal weer weg grrrr maar ik was zo verbaasd over het verhaal van marla dat ik even niet weet wat ik moet zeggen behalve dat het niet goed valt te praten van wat daar gebeurt en hoe het daar gebeurt iemand maakt niet uit wie moet de verantwoordelijkheid op zich nemen dit is echt te zot voor woorden. als ik dichterbij had gewoond mocht ze hier komen hoor alles beter dan daar. Hoop dan ook dat je snel wat gevonden hebt. Heb je wel eens gedacht om hier iets mee te doen? dit kan toch niet.!!! onvoorstelbaar heel raar pfff wordt er gewoon boos over ja marla het is ook raar hoor te weten dat sem nu bijna negen maand is en dat danique* als ze was gebleven nu twee zou zijn echt zo raar. En heel gek in deze tijd vind ik het extra moeilijk de maand mei dat was mijn maand de uitgerekende maand en dat is me afgenomen zo voelt het nu nog. Ben dan ook zo druk dat ik niet hoef te denken ik weet wel waarom ik zo veel plan. bescherming van mezelf en afsluiting van mezelf. marieke jij al druk met voorbereiding bezig? en wat ga je geven op kdv of gaat neia daar niet heen? weet het niet meer. jullie allemaal in het algemeen wat geven jullie ik ben al aan het rondkijken haha beetje vroeg maar denk ik wil iets leuks iets wat niet standaard is en niet heel duur haha dus moet goed orienteren. Verder gaat het hier goed hoor ja wel druk moest vandaag tot 12 uur werken had dat niet gedacht niet goed gekeken dusdat viel tegen maar ja als je er bent is het prima hoor. morgen vrij dan ga ik beneden aan de gang en boven was wegpakken woensdag ochtend ook druk nog dan achterin de week niet zo veel meer heerlijk heb het aardig goed op orde in huis. En dat voelt ook goed. Me2 moet je de komende dagen nog vliegen? wat is het lastig dan met die aswolk he echt bagger en duurt nu toch al lang vind ik. wup hoe ist daar flyke bij jou franka meid hoe is het bij jullie? zelfde voor jude hoe ist jette jij zit in een ... pakket bah amber hoe ist bij jou thuis hope nog even de laaste loodjes ben zo benieuwd het wordt spannend minka binnenkort ben ik vanplan dicht bij je in de buurt te komen jaja het dolfinarium we hebben kortingskaarten dat je 3.50 pp korting krijgt. voor 30-6-2010 dus moet er maar es van komen ben al zolang niet meer daar geweest. verder ben ik hier nog heel druk met een bbq organiseren in de buurt heb 32 huishoudens een uitnodiging gedaan afgelopen donderdag en heb er tot op heden nog maar 2 terug dus heel mager en tot zaterdag hebben ze de tijd om terug te doen. ben heel benieuwd of het de moeite loont iets te organiseren. heb prijslijsten en deals kunnen maken hebben 900 euro van de gemeente gekregen om dit te doen tof he je buurt beter en leuker maken daar is het voor. onderbouwd om het geld te krijgen dat het goed is te weten wie waar woont en hoe ze heten en hoe ze er uit zien omdat we dat niet weten van onze buren. ik van de naaste wel hoor maar verder niet. had ik hier al gezegd van mijn vriendin ze is 5 weken te vroeg bevallen 2420 gram het kindje maar alles is goed maar tjee wat klein en licht zeg poeh nog kleiner en lichter dan sem ik ga stoppen ga mijn bedje opzoeken ben ik iemand vergeten ik heb zo'n gevoel van wel sorry niet expres neeke zowiezo meid vind het tof dat je er weer bij bent verder geen idee sorry o ja meiden geef even aan wat jullie nu willen met betrekking op gezellig samen komen wie mee wil en tips ideen van wanneer zodat iedereen ook kan ik heb er echt zin in lijkt me zo gaaf jullie een keer te zien in het echt ( stiekem ook eng hoor) haha maar wel leuk dus hup hup verder met aanmelden voor de gene die dat nog niet gedaan heeft en data prikken zodat we weten waar we aan toe zijn ja miriam spreekt
Tjeetje Marla, wat een toestanden op de creche van Famke. Ik vertelde het gisteravond nog tegen Minka-man die vond het ook pure mishandeling. Ik zou het er niet bij laten zitten hoor! Ik begreep dat deze opvang van je werk is, dat is natuurlijk wel makkelijk, maar de kosten van een KDV in de buurt zullen toch niet zoveel meer zijn (na teruggave belasting). Ik zou eens goed gaan informeren. Geef Famke maar een dikke knuf want die heeft ze verdiend! Jette, onverwacht toch goed gegaan bij je ouders. Ik zou voorlopig gewoon "mooi weer" spelen en het proberen te laten rusten, zolang het goed gaat; zo houden. Ik geloof je wel hoor dat Jette-man een fatsoenlijke jongen is, anders hield je het geen 20 jaar bij hem vol! Miriam, leuk dat je in mijn plaatsje komt! Als je nog tijd over hebt (en zin) dan bel je maar, je bent altijd welkom. Flyke, je krijgt volgens mij een zusje voor Merel Ik ben ook erg benieuwd hoor hihihi. Als je net als bij Merel te vroeg bevalt ben je al zo aan de beurt, houd ons maar lekker op de hoogte hier en geniet van je dagje rust. Oeps, Eline is wakker, ik kom later vast nog wel terug Kus Minka
Ja, Jette, ze hebben haar toen ze 8 maanden oud was, 5 uur buiten laten slapen (ze is er alleen uitgeweest tussen 11.00 - 11.45 uur voor BV). Dat werd nu glashard door de manager ontkent met de woorden dat ik er niet bij was, maar dat was ik wel. Ik heb haar zelf uit het bedje gehaald, de leidster heeft mij bevestigd dat ze er vanaf 08.30 uur in lag en ze is er om 11.45 uur tot 14.15 uur weer ingelegd. Famke was helemaal apathisch en reageerde nergens op, terwijl ze gewoonlijk zo blij was om me te zien. Ook was ze steenkoud en zei de leidster tegen me dat mijn dochter wel heel hard kon krijsen. (vind je het gek!) De leidsters zaten in de groep naar de onze en mijn dochter lag alleen buiten (op het hoekje). Het kan uiteraard gebeuren dat dit soort dingen gebeuren, maar dan moet het netjes worden opgelost. Je snapt vast wel dat dit nog een hoop oudzeer oplevert. Ja, Miriam, ik denk er echt aan om hier wat mee te doen: anderzijds wil het ook gewoon achter me laten en snel vergeten. Ik sta nog in dubio. Op de een of andere manier had ik april in mijn hoofd als jouw uitgerekende datum, maar dat is dus mei. Niet zo gek dat er veel gedachten in je hoofd opkomen en dat zal nog wel heel wat jaren (misschien wel altijd) zo blijven. 1 van je kinderen is je afgenomen, maar ze zit nog wel in je geest. Ik begrijp dat je afleiding zoekt door druk te zijn: dan hoef je tenminste niet na te denken. Wat was precies jouw uitgerekende datum? Poehe, een bbq voor 32 huishoudens organiseren? Echt veel werk, maar wel een heel leuk initiatief. (ik zou bijna hopen dat je maar 2 aanmeldingen krijgt ), anders is het gewoon bijna niet te doen). Ik neem aan dat je wel hulp krijgt? Fijn om te horen dat alles goed is met het 5 weken te vroeg geboren kindje. Echt licht, he? Famke was sowieso 1 kg zwaarder (3460 gram), en dat is veel op zo'n laag gewicht. Minka, destijds kon ik niet van creche wisselen, omdat ik Famke nog BV gaf en ze daar compleet afhankelijk van was. Ik sliep er niet meer van en het enige wat ik wilde was dat ze goed voor haar zorgden. De kosten van andere creches zijn niet veel meer, maar je hebt 2 maanden opzegtermijn en betaalt dus 2 maanden dubbel. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik wat terugkrijg (behalve je standaard vergoeding) van de belastingdienst. Gelukkig gaat het de laatste week wel goed op de creche. Minka, denk je dat Flyke een Linde of een Laure krijgt? Hoe gaat het nu met de spruw van Leonie? Ben je er helemaal vanaf? Liefs, Marla
Marla: wat een verhaal......ongelofelijk zeg...ik zou inderdaad toche ven gaan rondkijken wat je kan regelen met bealsting teruggave en creche ed, want dit is gewoon niet goed voor je kind! Echt pure mishandeling! Elk kind is adners en binnen grenzen is het heel goed mogelijk om aan de behoeften van elk kind te voldoen zonder dat "de groep" daar onder lijdt..... Wij zijn gisterenavond laat terug gekomen uit Nederland en de kindren waren gewoon blij om van morgen weer naar de oppasmama te gaan en hiun vriendjes/vriendinnetjes daar! Zo fijn om je kind zo achter te laten. De oppasmama neem took zelf initiatief in overleg met ons natuurlijk met bepaalde zaken van eten en slapen, en dus echt gewoon signaleren wat elk individueel kind aan behoeften heeft. Ik begrijp heel goed dat de kosten enorm zijn als jullie nu weg zouden gaan bij jouw creche maar dit vind ik niet normaal van die lui! Flyke: ik denk dat merel een broerttje krijg hahahaha Miriam: ja je zal je altijd afvragen hoe Danique nu zou zijn. Dat is niet gek...die uitgereknde datum, haar geboortedatum allemaal van die dagen dat je er weer extra mee bezig bent. Het verlies blijft gewoon zo groot... Jeetje een BBQ voor zoveel gezinnen wow, knap hoor!! Hopelijk komen er maar een paar hahahahaha Jette: wat goed dat de verjaardag uiteindelijk zo goed is verlopen. Natuurlijk is je man een fatsoenlijke vent. Ik denk dat die van mij al lang stennis had getrapt als hij zo onheus werd behandeld . en anders zou jij natuurlijk niet al 20 jaar met hem zijn en zo'n lieve dochter hebben! Heel goed dat jullie daar toch gewoon boven staan. Hopelijk keert de rust weer ene beetje terug nu en.... Gisterenavond teruggevlogen. gelukkig ging onze vlucht wel. Maar er was wel mega chaos op Schiphol. Waren wel pas heel laat thuis (om 23.30 uur omdat we per ongeluk te late vlucht hadden geboekt...) maar de kinderen hebben zich echt goed gehouden! (het kan dus wel Miriam op de 18de!) Sowieso was het een heel leuk weekend en de kinderen waren in een goed humeur en hebben lekker met hun Nederlandse vriendjes/vriendinnetjes gespeeld! Zo leuk! Fee had ook echt een vriend aan het zoontje van 1 van mijn vriendinnen van bijna 3 jaar. Hij heeft 3 grote broers en vond Fee (het kleine popje!) helemaal geweldig. Noemde haar net als JP dat doet ook Baby en ze hebben samen uit dezelfde fles gedronken en van hetzelfde bord gegeten hahahahaha
Hey meiden, eindelijk es tijd om deftig bij te lezen: Me 2, hehe dan denk jij zoals mijn moeder en schoonmoeder, die denken ook aan een jongetje, blijkbaar genoten van Nederland en jullie familie/vrienden, maar oost west thuis best , zeker J Minka, ik denk ook dat het een tweede meisje wordt , bij Merel dacht ik een jongen, dus momenteel blijft het 50-50 J heb wel es laten pendelen via het forum en ze zeggen beiden jongen, ja ik zat vanmorgen in de douche terwijl Merel rondliep in de badkamer en de gang, toen dacht ik, hoe ga ik dit binnenkort aanpakken, kleintje in bed of in de babysitter, Merel die rondloopt en niet te vertrouwen zal zijn alleen met de baby, ik vermoed dat ik dan eerder zal moeten opstaan en zorgen dat ik klaar ben vooraleer de kindjes wakker zijn zeker? Kortom begin me plots praktische vragen te stellen hoe ik dat met slechts twee handen en twee kindjes zal aanpakken J Leuk om de zusjes te zien, lijken sprekend op elkaar! Mijn zus en ik verschillen nogal, ben benieuwd als het hier een zusje wordt, of het een tweede Merel wordt J Marla, jee wat heb je nu weer meegemaakt zeg bij het KDV , feitelijk moet ik zeggen wat heeft Famke meegemaakt, .en de kindjes buiten laten slapen, huh, kan ik me niets bij voorstellen, staan die bedjes dan allemaal buiten in de zomer of zo? Ik las wel es een artikel dat er KDVs zijn, maar weet niet waar of welk land, en het is bewezen dat als men buiten slaapt men minder ziek wordt of zo en dit gezonder is dan binnen slapen .hehe moest wel lachen met je vogezen verhaal en zomerjasje J Miriam, logisch dat je voorstelt hoe Danique er nu zou uitzien, of wie ze het meest zou gelijken enz. ik heb me dit destijds nog afgevraagd na mijn MK, dus stel je voor hoe moeilijk het voor jou moet zijn/was/is, r Danique was echt al jullie kindje, je hebt haar gezien, vast gehad, . dikke knuffel Jette, oei familieproblemen dus, ja misschien maar best dat Jetteman niet weet wat er nog allemaal gezegd werd achter zijn rug, want kan me voorstellen dat hij dan inderdaad niet meer zo bereidwillig zou zijn om het nog extra kansen te geven, zou ik het er wel mee moeilijk hebben denk ik, weet niet of ik dat zou kunnen voor mezelf houden, maar inderdaad voor de lieve vrede met je ouders, wat niet weet niet deert zeggen wij hier dan. En eind goed al goed blijkbaar is de verjaardag goed verlopen. Amber, shame on me, zie net dat ik je verjaardag ook over het hoofd gezien heb, in ieder geval een late maar gemeende verjaardag, met een nieuwe voordeur, zie ik, niet zo leuk zeker? Vond ik deze keer ook niet, had liever mijn oude voordeur gehouden J Franka,hoop dat de griep voorgoed de deur uit is nu bij jullie, hoe gaat het nog met Suze, plaats je es een foto? Hope, wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend, scheelde bitter weinig zeker wij? Jude en hoe doet Rick het nu met het stappen, vorige keer maakte hij aanstalten zeker? Intussen vooruitgang? Marieke, ai ai Neia, Mark, en jij ziek (geweest)e, hopelijk zoals met het weer beter met jullie? Hoe stelt Neia het verder bij de fysio, zie je haar nog verder opfleuren? Neeke, tuin inmiddels goed vooruit gegaan en het weer betert , dus nu kan het genieten van het terras beginnen he! Wuppie, blijkbaar genoten van centerparcs, wel een beetje slap en zwakjes lees ik, probeer op tijd wat rust te nemen he voor jou en de baby, maar gemakkelijk gezegd, ik weet het J Zo hoop dat ik niemand vergeten ben, vanmorgen naar het winkelcentrum geweest, zonet wat gestreken nu bijgelezen en straks nog es kijken om de kleinste babykleertjes in vluchtkoffer te steken en dan komt hubbie thuis met Merel en de dag is voorbij J, vanaf nu ben ik eigenlijk met alles klaar, de baby mag komen maar ik denk dat ik deze keer niet voor tijd ga bevallen, hoewel ik vind dat de baby precies onrustig is. Merel kan echt stout zijn, gisteren verbood ik haar iets, kwam boos naar me toen en ging slaan op mijn buik, heb haar totaal genegeerd gezegd dat mama verdrietig was en uiteindelijk zei ze kom mama en troostte mij en gaf een knuffel J echt een engel in duivelskleertjes of hoe zeg je het ook weer? J Liefs flyke
hey mir, wat haal jij je op je hals een bbq organiseren voor zoveel mensen......... poe nou petje af hoor!!! marla is er een mogelijk tot het plaatsen op een andere creche? ik kan me voorstellen dat je famke er niet met een gerust hart achter laat. ik snap niet dat ze daar zo doen, of is het algemeen beleid!??? nou verbazen mijn ouders mij weer helemaal, ze hebben over jetteman zitten roddelen tegen over vrienden van hun, die vrienden hun zoon is een klant van jetteman! hun zoon vroeg jetteman wat er aan de hand was met jetteman zijn schoonouders want hij had allerlei verhalen van zijn ouders over jetteman gehoord terwijl hij een hele andere jetteman kende (snappen jullie het nog?) Hij had ook tegen zijn ouders gezegd dat hij het helemaal niet kon plaatsen hij kende jetteman als een hele sympathieke, vrolijke, vriendelijke hardwerkende man! het is te belachelijk voor woorden, ik wil mijn ouders er op aan spreken maar jetteman zegt dat ik dit beter niet kan doen, want hij denkt dan dat mijn ouders het gaan ontkennen en er een discussie over beginnen met hun vrienden en dit komt dan ook weer bij hun zoon!! wat een toestand, ik wil gewoon rust!!! Verder gaat het niet denderend, dominique klaagde gisteren over buikpijn, en ja hoor moest ze overgeven. Vannacht ook nog een keer! vanmorgen was ze wat koortsig maar verder wel vrolijk! Denk dus buikgriep, ben zelf ook wat gammelig! jette
ik vind dat leuk dingen kunnen organiseren en dan het goedkoopste binnen halen ergens had ik daar iets mee moeten doen maar helaas. 3 mei was ik uitgerekend ja het is een vreemde maand maar ik kom er wel weer doorheen, heb een lieve lieve lieve sem die veel goedmaakt. en ik ben inderdaad bang dat er weinig mensen komen heb bijna nog geen aanmeldingen vind dat zo jammer maar ik heb al gezegd ga dan de deuren langs bel aan en vraag of ze de uitnodiging gezien hebben en of ze toch willen komen want vind ik wel gezellig nou ga maar weer stoppen moet nog veel doen voor ik moet werken heb raare tijden deze week bleh meiden fijne dag liefs miriam
Jeetje Marla, ik lees je verhaal over het KDV, dat klinkt best wel bizar eigenlijk! Weet je ook hoe anderen over dit KDV denken? Ik vind het raar hoor, hoe ze met kinderen omgaan, dat kan toch zo niet? Ik zou inderdaad ook naar iets anders uitkijken en in de tussentijd de tijd maar even uitzitten daar, als er niks anders opzit. Maar ik zou niet blij zijn mijn kind daar dan steeds te brengen als het vertrouwen weg is. Jette, dat geroddel is inderdaad niet normaal. Ik snap niet dat je ouders dit doen en waarom ze het doen. Hopelijk komen jullie er uit met elkaar, dit lijkt me echt niet leuk. Gaat Do niet naar een KDV? Misschien is dat toch een optie, even rust voor iedereen?! Miriam, 3 mei... ja, kan me voorstellen dat het je elk jaar bij blijft. Ik denk dat het altijd zo zal blijven. Is ook niet erg, toch? Maar wel heel dubbel en moeilijk. Succes trouwens met het organiseren van de BBQ. Flyke, hoe gaat het relaxen thuis? Denk ook dat er een jongetje komt. Je vroeg naar Rick. Hij loopt nog niet helemaal zelf, maar als je hem 1 vinger toesteekt, dan stapt hij de hele kamer rond en kleine stukjes loopt hij wel los, maar alleen als dat veilig voelt voor hem. Wel erg grappig om te zien. Groetjes, Jude. Ps. zijn jullie ook zo blij dat het weer lekker weer wordt?
Jette, dat meen je niet, net nu het zo goed gegaan was die verjaardag, wel jammer dat je ouders zo tegen anderen praten over hun schoonzoon, moeilijke situatie lijkt me zo tussen jetteman en je ouders in staan, zou ook niet weten hoe het aan te pakken, maar zou het persoonlijk ook zeer moeilijk hebben om mijn ouders er toch niet over aan te spreken denk ik. Oei, je meisje ziek, hopelijk is het terug beter? Mir, petje af hoor zo een organisatie voor die BBQ, hopelijk stromen er toch op het laatste moment nog reacties binnen! Jude, relaxen vandaag goed, merel naar de creche, gisteren was ze thuis, buiten met haar geweest in de tuin en dan wou ze binnen en dan buiten en dan binnen, argh en op bepaald moment was ze echt weer stout, niet luisteren, enz..toen hubbie thuis kwam zag hij meteen aan mijn humeur dat het lastig geweest was J ik weet soms echt niet hoe ik haar nog moet of kan straffen, vroeger zette ik haar in de berging als ze stout was en negeerde ik haar, nu krijgt ze alle deuren open (hebben we geen sleutel van) en komt gewoon pronkend terug binnen, of zoals gisteren , nu krijgt ze de frigo deur open en zou de hele dag door een potje yoghurt willen nemen Dus jij denkt ook een jongetje, raar, heb net een derde pendel via forum hier en zij zegt net als twee anderen ook een jongetje, ben dus razend benieuwd of dit kan kloppen. Kan me voorstellen dat het grappig is om Rick zo te zien lopen aan je vinger J, heb je een loopwagentje? Merel liep daar in het begin veel mee rond tot ze houvast had en los liet. Ik ging daarnet naar de post achter postzegels en toen ik binnen ging de trap op, struikelde ik, bijna voorover op mijn buik gevallen, gelukkig handen kunnen zetten En jaaaaaa, ik ben blij dat het goed weer wordt J alleen liefst niet te warm , gisterenavond was ik even aan het twijfelen, heb vaak in de namiddag/avond ongesteldheidsbuikpijn, ik had net gaan plassen en amper 15seconden later moest ik terug, dacht is dit nu vruchtwater of hoe kan dit nu, maar bleek uiteindelijk toch gecontroleerd te zijn, toch maar handdoek in bed gelegd Liefs flyke