hey marla ik heb het er over gehad met mijn kdv en daar schrokken ze ervan en de vaste meid die er altijd is als sem breng die zei nee toch melding maken hoor zo'n verblijf kan toch niet gewoon doorgaan met deze stomme praktijken en moet een duidelijke waarschuwing krijgen anders sluiten bizar. echt ze zegt dan is het maar goed dat jou sem daar niet is die is zo moeilijk soms voor het slapen broodje soms na het slapen broodje totaal geen rimte dus zeer lastig maar voor hun gewoon niet erg dus dat is wel fijn. gelukkig voor mij de bbq ben bang dat we het op een zeer select groepje moeten houden van ongeveer 20 mensen. maar ja als deze mensen maar gezellig zijn vind ik het prima en goed. ga deze week een tuinset kopen hardhout en ik spaar voor een lounseset van de c1000 hopelijk redt ik dat nog gr miriam en fijne avond
flyke meis doe een beetje voorzichtig he, niet vallen nu!!! ja jude mijn ouders zijn aan de ene kant heel lief maar soms.......... ach ik weet niet beter! Ik laat het maar zo, ja heb wel eens gedacht om Do naar het KDV te brengen maar dan ontneem ik mijn ouders zo veel.......... ze houden zoveel van Do, en vinden het zo fijn dat ze bij hun is de dagen dat ik werk........... dat wil ik hun ook niet ontnemen! Dus je begrijpt moeilijke situatie ach nog even op de tanden bijten, volgend jaar gaat ze al een paar dagdelen naar de kindergarten! en de tijd vliegt he!! hey miriam, nou 20 personen is nog te overzien om een BBQ voor te organiseren, als het maar gezellig is he!! Dominique heeft buikgriep, eerst een dag met een paar keer overgeven en nu waterluiers pffff stinken, dit heeft ze nog nooit gehad, ze wil niks eten, wel drinken gelukkig, ze is wel vrolijk en speels maar maak me toch beetje zorgen over dat niet eten! nou ja hopen dat ze morgen wat beter is!! liefs jette
Jette: beterschap! Hier hebben we het ook gehad (terwijlz e nooit ergens alst van hebben) als na paar dagen niet over is even aan de bel trekken. Zorg wel dat je continue vocht blijft geven (water of thee of verdunde appelsap) Flyke: ben heel benieuwd waneer het van start gaat!! Miriam: 20 personen is te overzien!! Zou er blij mee zijn meid! Jude: kan echt niet lang meer duren dat Rick loopt als hij al aan 1 vingertje kan en kleine stukjes al los. Is echt kwestie van laatste drempel!
jette, vrees dat het digitaal besmettelijk is, Merel heeft hier ook buikloop, eten ook iets minder of normaal me 2, vroedvrouw langsgeweest alles nog potdicht, baby ook nog niet echt ingedaald vindt ze, dus zal deze keer niet voortijd bevallen denken we, tenzij plots mijn water weer breekt zonder opening gelijk vorige keer goed weekend iedereen liefs flyke
Hiep hiep hoera, zing maar met me mee Hiep hiep hoera want Neia is TWEE! Lieve Neia, maak er een mooie dag van het zonnetje schijnt al voor je. Marieke, jij ook van harte met je kleine grote meid! Kus Minka
Flyke, nog even geduld dus. Maar je weet het.....alles kan zo veranderen! Voor alle zieken: heel veel beterschap! Miriam, ik fietste gister morgen met Eline over de boulevard en zag allemaal mensen naar het Dolfinrium gaan. Stiekum denk je dan toch, zou Miriam er lopen? hihihi Hier gewoon lekker van het zonnetje aan het genieten. Lekker in onze grote zandbak! De tegels zijn sinds donderdag uit de tuin dus 1 grote zandbak (heerlijk in huis ligt overal zand!) Morgen beginnen ze met afgraven. Geniet nog maar lekker allemaal van het heerlijke zonnetje, je word er inderdaad een stuk vrolijker van! Liefs Minka
Neia, een gelukkige tweede verjaardag! drie dikke zoenen! het zonnetje zit alvast goed mee, dus geniet van deze mooie dag met hopelijk veel cadootjes liefs flyke
Marieke, van harte gefeliciteerd met Neia, 2 jaar alweer! Hebben jullie feest gevierd vandaag? Inderdaad heerlijk weer, dat is geluk hebben! Flyke, alles goed? Minka, wanneer ga je eigenlijk weer aan het werk? Ben het even kwijt. Ben je er wel aan toe, of nog steeds niet? Ik ben doodop! Judeman is naar het buitenland en ik was alleen met Rick. Hij wilde niet slapen vanmiddag, was klaarwakker (zal wel komen omdat hij tijdens het wandelen om 11 uur een kwartier geslapen heeft...). Pfff... dat had ik wel even nodig, dat middagslaapje van hem, ha ha! Ik wilde net even lekker in de tuin relaxen, maar dat is dus niet gelukt. En daarna was hij de hele middag erg baldadig zeg maar, ben met hem gaan fietsen en wandelen om maar iets te doen, want thuis klom hij de hele tijd in de stoelen en banken etc, daar moest ik wel bij blijven, zo'n stoel kan hij zo uitdonderen. We hebben wel bellen geblazen, dat vond hij geweldig leuk! Hij ligt er nu sinds 19:00u in, was vrijwel meteen in slaap, dus het heeft hem ook wel opgebroken denk ik, zo'n slapeloze dag. X Jude.
Jude, ik ben nog steeds niet aan het werk. Mijn streven is om over 2 weken voor halve dagen te gaan. Ik ben vrijdag bij de HA geweest voor mijn wond; hij schrok ervan hoe de ontsteking + de daarbij ontstane openingen eruit zagen na 3 maanden. Hij wou AB kuur geven, maar ivm BV vond ik dit niet zo prettig en heb eerst om AB zalf gevraagd. Hij stemde hiermee in met de intentie dat als het na 2 weken niet over is ik een strenge kuur krijg. De "interne" wond heb ik steeds messteken en kloppend gevoel in na ook maar iets van inspanning heb gedaan, Daarover zei de HA lachend: rust, rust, rust yeh right met 2 kids! hihihi Ik ben zelf wel een stuk vrolijker, maar ben er nog niet. Klinkt zo raar te moeten zeggen, maar zo voel ik het gewoon. Al met al heeft het de KS een enorme inpackt op mijn lichaam gegeven. Hier baal ik enorm van want ik ben niet zo'n "pieperd" Tja, soms zijn de dagen best heftig zoals ]Rick die niet mee wilde werken. Ik probeer ook altijd iets te doen, wandelen, fietsen of zo, ze vinden het leuk en worden er snel moe van en zo gaat de tijd soms wat sneller Bellenblaas is hier ook een succes, nu kan Eline zelf al af en toe een bel tevoorschijn toveren, het liefst steekt ze het houdertje in de mond en het potje rechtop houden duurt nog wel een poos
haha ja minka grappig he nee wij willen kijken of we tweede week van juni kunnen met schoonouders als ik ga hoor je het van me we gaan voor in totaal 32 volwassen en 3 kids een bbq organiseren maar hoef weinig te doen hoor vlees wordt bezorgd met bbq en saus en stokbrood en bestek en borden alles wordt vies weer opgehaald heerlijk toch. drinken komt van 1 leverancier en die brengt het ook dus hoef niet veel te doen. haha hele heerlijke dagen heb ik gehad echt genoten mooi weer goed verkleurt heerlijk bbq thuis met schoonouders en buuf gehad echt gezellig verder ben ik aan het sparen voor de lounceset die de c1000 momenteel heeft moet nog een paar zegels en dan komt er een mooie set bij ons onder de overkapping haha verder met sem en mij alles top we genieten van elkaar en bart natuurlijk ook haha meiden liefs miriam
hey meiden ja alles goed hier, goed weekend gehad met goed weer, lekker eten en gezelschap enz merel vandaag naar de creche, ik zonet wat boodschappen gedaan en straks strijken, een plant in een andere pot verplanten enz. dingen genoeg te doen minka, ai klinkt inderdaad wel pijnlijk nog die wonde, hopelijk betert het snel! mir, toch al aan 32 personen geraakt voor de bbq, inderdaad wel handig zo een lever en afhaalservice, maar je moet het toch maar organiseren he allemaal! jude, ai dus lastige dag gehad met Rick, i know the feeling, net als je dan es plant rustig aan te doen, gisteren ook, gewandeld in het bos, merel laten spelen in zwembadje maar om tien uur gisteravond wou ze nog niet slapen!! vanmorgen kreeg ik haar dan niet wakker om naar de creche te brengen... mijn schoonouders waren hier gisterenavond, en ze schoonma zei, raar toch he dat zij maar niet wil slapen, leer het tweede kleintje dat maar anders, waarop ik zei? HOE leer je dat? probeer het al telkens te doen met Merel, ik stop haar in bed, maak duidelijk dat ze moet slapen, maar na kwartier, halfuur, brullen en roepen en snikken kan je toch niet anders dan haar eruit halen? ik zou moeten weten hoe je het leert, ik had het al lang geleerd...was wat misnoegd door haar uitspraak, maar ze zei, inderdaad tis waar, tis best een koppig karaktertje Merel is in alles zo, waarmee alle plooien terug glad gestreken waren voor mij liefs flyke
hey flyke makkelijk he die mensen in je omgeving die altijd een mening klaar hebben over je kindje en jezelf. Ik herken het zo, Dominique is een slechte eetster en dan krijg ik ook van die ongezouten meningen dat ze meer moet eten "ja hoe dan moet ik haar aan het infuus leggen??" maar dat van het slapen herken ik ook, de laatste weken wilde dominique niet meer alleen in slapen, brullen zeg je, niet normaal gewoon tot aan overgeven toe, ja dan kun je alles gaan verschonen. Ik heb nu een compromis met haar gesloten, ik zeg tegen haar dat ze nog 5 minuutje moet gaan spelen en dat mamma dan weer bij haar komt kijken, dit accepteert ze, ze heeft een boekje of speeltje in bed. Ik ga dan ook echt na 5 min. weer kijken vaak is ze nog wakker spreek dan weer voor 5 min. met haar af, dan maak ik er 10 min. van. zo nog 2 keer en dan slaapt ze, maar het komt ook voor dat ze na de 2e keer wil dat ik bij haar ga liggen, dan spreek ik af, 5 minuten bij je liggen, ik doe dan net of ik slaap, ze gaat dan vaak liggen, en na een tijdje sluip ik weg, zeg wel tegen haar dat ik 5 min. bij haar ga liggen en dat ik dan weer weg ga, niet dat ze wanneer ze wakker wordt in paniek raakt waar mamma is. Zo krijg ik haar nou zo binnen een half uur drie kwartier aan hetslapen. misschien een tip. afgelopen nach is het super gegaan ze heeft de hele nacht doorgeslapen maar het komt ook vaak voor dat ze om vier uur ong. wakker wordt en dan bij mij in bed wil, ik maak er geen drama meer van ik pak haar onder de arm leg haar bij mij in bed en ze slaapt zo weer in! Als ze ouder wordt wordt het vanzelf beter!! Niks van anderen aantrekken hoor, maar je gaat zo twijfelen he als ze zulke dingen zeggen?? sorry meiden andere pagina's nog niet gelezen! liefs jette
Weliswaar te laat maar niet minder gemeend: HOERA VOOR NEIA MET HAAR 2 JAAR!!!!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
dat slapen is inderdaad iets raar, soms zegt ze zelf 'boven' bedoelt ze, ik wil gaan slapen en verloopt alles zonder problemen en andere momenten gaat ze wel mee naar boven, alles goed, tot ik haar in bed leg, alles uit bed gooien, speen, beer, kussen, laken ...en wenen en brullen hubbie haalt haar eigenlijk ook vlugger uit bed, terwijl ik niet zo vlug wil toegeven, ik herken het helemaal, merel wil ook bij mij in bed liggen en slapen en knuffelen, moment dat we zeggen nu naar je bed, is het hele huis wakker , vandaar gisteren ook gezegd, jij moet in je eigen bedje slapen. Uiteindelijk heeft hubbie iets afgesproken zoals jij als tip gaf, we gaan nog es kijken naar pipi langkous (haar favoriet), ok, ga je dan flink zijn en slapen? en blijkbaar zei ze ja en was ze uiteindelijk moe genoeg en toch geslapen, maar vrees dat dit nu vanavond terug zo zal zijn, hoewel ik een groot verschil merk, als ze van KDV komt, is ze supermoe en zit ze precies weer in haar ritme, dit weekend ook wat uit haar normale doen door de warmte denk ik, bedankt voor de tip, gaan verder op die manier proberen liefs flyke
Oei Flyke en Jette, dat herken ik gelukkig toch niet, Rick is een makkelijke slaper, alleen gisteren dus wilde hij overdag niet slapen. Vandaag op het KDV heeft ie gewoon geslapen en nu vanavond is hij ook binnen 10 minuten in slaap gevallen. Maar pffff, dat lijkt me wel lastig hoor, als ik dat zo lees, want ja, wat doe je dan? Inderdaad, hoe leer je dat een kind?! Ik zou het ook echt niet weten. Rick eet vaak ook niet geweldig goed zijn warm eten. Hij lust vrijwel alleen potjes ! Eigen eten, hoe lekker ook, moet meneer meestal niet. Soms proeft hij het niet eens en gaat het er gewoon niet in. Of het komt er meteen weer uit. Potje open, ja hoor, meteen mond open. Alsof hij het weet! Schoonfamilie zegt ook wel eens: je moet geen potjes geven. Nou ja, ik ben blij dat hij dat wel eet! Ik geloof niet dat het slecht is. En straks als hij alles wat beter begrijpt, dan neem ik toch aan dat hij dan wel duidelijk kan maken wat er aan de hand is?! Toch?! Ik doe daar niet zo moeilijk over. Net wat Jette zegt, je kan ze toch niet aan een infuus leggen of het met de trechter naar binnen schuiven... Ps. Ik heb een voorgevoel dat er een dezer dagen nieuws van Hope komt... met haar stuitliggertje wat ik op hyves las, vrijwel net zo ver als Flyke, 1 en 1 is 2... Liefs, Jude.
Ten eerste Neia nog gefeliciteerd met je tweede verjaardag hoop dat je een hele leuke dag heb gehad. Voor de anderen sorry dat ik even niet geweest ben maar ik heb 2 weken met hoofdpijn gelopen en het ontzettend druk. Gaat gelukkig wat beter na een giropractor behandeling maar over is het nog niet. Heb vooral aangezichtspijn en ik word er zo moe van. genoeg geklaagd deze week heb ik curcus dus druk hoop eind van de week even uit gebreid te kunnen reageren ga zo me bedje in. groetjes Debbie ps heb even bij mannetje gechecked wat hij er van vond als ik het halve land door rij naar mensen die ik alleen via het internet ken en hij vond het leuk
ja wup gezellig ik had ook verwacht dat bart zou zeggen huh jij gek maar hij zei leuk dus ik heb er echt zin in hoor ik zal ook es bij hope kijken op hyves haha spannend he
en ik vergeet helemaal neia meid van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag alweer meis de tijd vliegt he marieke geniet van je meisje jullie ook natuurlijk van harte he paps en mams liefs miriam en kusje van sem
zit hier te snotteren tot en met net gezien op algemene pagina forum die mededeling van randi die overleden is, gelezen in haar topic die ze ooit startte, wat een moedige vrouw, zo oneerlijk zeg, blijkbaar is het iemand van in mijn stad lees ik .. merel gisteren om 19.30u zonder problemen geslapen, had niet veel gegeten s'avonds wel nog een fles melk maar om 2u vannacht kwam ze wakker dat ze honger had, gemakshalve maar vlug wat melk gegeven en sliep door tot 8u deze morgen jee, zoiets van randi doet je toch echt beseffen hoe blij we mogen zijn met elke dag en onze gezondheid .. flyke