He meiden, heel even een teken van leven. Bedankt voor de felicitaties! We hebben een topdag gehad, mijn meisje was echt jarig. Ze vond alles geweldig, en ze heeft belachelijk veel en grote cadeau's gekregen, heb de helft op zolder gezet maar het lijkt nog een speelgoedwinkel in de huiskamer. We hebben echt genoten en waren echt ontroerd, wat is het toch een bijzonder meiske. Helaas vorige week te horen gekregen dat ze de ziekte van Pfeiffer heeft, arm ding. Je kunt er niet veel aan doen, behalve veel laten rusten en dat laat ze ook wel toe, dus ze zal het wel nodig hebben. Net een telefoontje van mijn moeder gekregen, 3 juni krijgt mijn vader de operatie/onderzoek. ik ga mee, enorm spannend dus. Ik hoop dat ik snel tijd heb om op jullie te reageren. Oja nog over de meeting. Gaan jullie de 18e of de 19e? Als op zaterdag makkelijker is kan ik ook: 28 augustus, 4 september (maar is Lize's verjaardag als amber ook mee gaat), 25 september en 2 en 9 oktober. En jullie?
Marieke: ach arme Neia met d'r Pfeiffer! Houdt niet echt op daar he...Veel beterschap!! Jeetje onderzoek van je avder is al snel!! heel veel succes voor jullie! Meeting ging trouwens nog over de 19de. Fluyke: ja dat verhaal van Randi is wel heel vreselijk......mijn oudste vriendin heeft ook slecht nieuws gekregen paar maanden geleden. We hopen dat ze het gaat redden met haar 3 kleine kindjes....wat hoor je dat tegenwoordig toch vaak bij jonge mensen....
Wuppie, bah wat vervelend van je hoofdpijn. Hoop dat het snel beter is. Succes op de cursus. Leuke reactie van Wuppie-man. Minka man volgt ook alle berichten hoor ik vertel vaak over jullie aan hem. Hij vind het ook erg leuk dat we elkaar gaan zien. Miriam, Jammer dat ik je geen zegeltjes van de C1000 kan sturen voor je lounge-set, wij hebben een tassen/koffer actie, anders had ik ze mooi op kunnen sturen. Leuk zo'n buurt bbq. Wij hebben met 2 achterburen waar we veel mee omgaan meegedaan aan het klimaatstraatfeest. Omdat we in de top 500 zijn gekomen kregen we een feestpakket met mutsjes, slingers balonnen en per huishouden 25 aan C1000 bonnen. Vrijdag gaan we inslaan en de boel invriezen tot een beter moment want de bonnen zijn alleen dit weekend geldig. Flyke, ik heb het bericht van Randi ook gelezen en zag dat ze inderdaad uit jou woonplaats kwam. Supererg! Bah je hoort het inderdaad steeds vaker. Leuk dat je je steeds komt melden, we zijn ook super nieuwsgierig. Heb je een mobiel nummer van 1 van ons zodat je aan iemand door kunt geven als het zover is? anders PB ik je de mijne wel even als je wilt. Zo zijn we lekker snel op de hoogte Marieke, Nee he, wat lees ik nu weer, Pfeifer! bah hoe ben je daar achtergekomen als ik vragen mag? Wel leuk dat de verjaardag zo super was. Ik ben benieuwd naar foto's. En ook weer spannende onderzoeken met je papa, heel veel sterkte meid! Meeting: volgens mij hadden we inderdaad nu de 19e gezegt. Me2 wil wel een latere vlucht terug nemen. Ze zijn dus begonnen in de tuin, pffff was een bende. Maar Eline vind het super!!! s'morgens hoor ik door de babyfoon haar 1e woorden: buiten, Eline wil buiten hihihi Tja, het is ook 1 grote zandbak overal (helaas ook binnen). Tja, lekker laten spelen en maar weer in badje s'avonds (heb zelden zulk smerig water gezien) Ik zal nog een foto van haar plaatsen (met los haar omdat de kapster even later kwam! ons schoffie hihihi)
o stoer minka en flyke ik ben heel nieuwschierig hoor ja zo wordt je even weer met beide benen op de grond neergezet dat niet altijd alles maar vanzelfsprekend is. bleh bah naar marieke wanneer gaat bij jou de zon voor langere tijd schijnen zonder nare dingen tjee je hebt echt veel te verduren gehad de laaste tijd nu dit weer en nee het is niet het ergste maar pfff ik zou er zo moedeloos soms van worden denk ik. knuf voor jou ja de 19de is de discussie meiden kunnen jullie allen op de 19de op een zondag of liever een zaterdag???? en alleen de dames met kinderen of ook de mannen mee???? ik wil dat graag weten bart staat er wel open voor om ook mee te gaan. gr miriam
hey meiden, even snel....... heb weinig tijd moet zo naar oogarts. neia meisje nog van harte gefeliciteerd, veel te laat maar niet minder gemeend. Flyke slaapt merel nu beter?? (wat een supertip he ha ha ha) nee hoor flauwekul soms slaapt dominique ook erg goed en soms erg slecht, het is wisslend. ja ben het met je eens om eigenlijk niet willen toegeven, ze moeten in hun eigen bed slapen en liefst de hele nacht, maar het is toegeven of kots op ruimen, nou dan is mijn keuze snel gemaakt!! Jude geen zorgen maken om het eten meis, komt echt goed, dominique at ook slecht (wat een kind als ik het zo lees, eet slecht slaapt slecht, maar het is echt een schat hoor hi hi hi)! Dominque wilde ook alleen maar potjes en toch zo ineens kwam de omslag, ze wilde geen potjes meer, ben er ook mee gestopt en maak haar gewoon een bordje eten als wij ook warm eten. Gisteren heeft ze zo smakelijk in een aardappel met boontjes en een stukje kipschnitzel zitten eten. Maar er zijn ook dagen dat ze slecht eet hoor. Moet wel zeggen dat ze s'morgens en s'avnods nog een flesje peutermelk krijgt, daar zit alles in! Maar nu begon ze vanmorgen dat ze een broodje hagelslag wilde wellicht weer een doorbraak! Het verhaal van Randi ken ik niet, zal het eens terug lezen maar het schijnt nogal heftig te zijn als ik jullie reacties lees. Tja we moeten onze gezondheid echt waarderen meiden maar ja vaak wordt dit gezegd als er iets qua ziekte speelt en daarna wordt het weer wat "normaal" genieten van elke dag, van kleine dingen in het leven!!! (wat een wijsheid he) Marieke weer een spannende tijd met je vader voor de boeg, wil je veel sterkte wensen!!! liefs jette
Mir: mijn man gaat niet mee. Hij is dat weekend op Ibiza (jaloers!!) Ik kom dus alleen met de kids. Als het voor iedereen uitkomt dan is de 19de voor mij nog steeds goed.
Minka: wat een schattige foto's!!! Sorry dat ik niet uitgebreid reageer, maar ga morgen weer naar NL heel vreg en ben druk op het werk. Alles gaat hier verder wel goed!
hey meiden vannacht dus weer een slechte nacht, merel sliep om iets na 2Ou maar om 1u vannacht terug wakker, en ja hoor, wou terug melk... ik dacht we gaan es niet toegeven anders komt ze elke nacht om hetzelfde uur terug voor melk, gepraat tegen haar, getoond dat het donker was, iedereen slaapt enz .. enkel water mocht ze hebben van me, maar dat wou ze niet, van mijn hart een steen gemaakt, 1uhalf heeft ze geweend, geroepen, ... en kleintje in mijn buik was ook mega druk door haar geween, en uiteindelijk is hubbie met haar opgestaan, haar melk gegeven en na vijf minuten sliep ze terug tot 8u deze morgen, en was terug één en al energiek, mijn man en ik daarentegen ... geeuw weet dus ook niet meer wat we volgende nacht gaan doen: toegeven en meteen melk geven is het gemakkelijkst maar ik vind dat ze 's avonds meer moet leren eten , krijgt al een hele fles melk ook, en het komt pure gewoonte, anderzijds ik heb haar nu zo lang laten wenen en toch geeft ze niet op... geeuw sorry voor egobericht maar moest er es uit ga vanmiddag reageren op de anderen, ga nu wat was uithangen, beneden wat poetsen en denk kort na de middag proberen wat bij te slapen, zonet boodschappen gaan doen en kreeg een ferme steek plots in mijn buik, ik dacht o jee, zou het zover zijn? Was bij merel aan deze termijn dat mijn water brak , maar zal maar binnen twee weken zijn vermoed ik, morgen naar de gyn oja, verder nog goed nieuws, ik weet niet of jullie je nog mijn vriendincollega herinneren, toen ik mijn Mk had gehad, was zij in 1e ronde na spiraal zwanger, en een maand erna was ik ook terug zwanger (van Merel), ik weet sinds gisteren dat ze opnieuw zwanger is na def.uitslag bloedtest , terug in 1e ronde dat ze ervoor gingen, snel he! liefs flyke
zit ik hier weer te bleiten een vriendin, al even niet meer gehoord, ik had haar deze morgen nog gemaild, dat haar laatste sms zo negatief klonk, kom online op msn en ze is online, en wat vertelt ze me, na tien jaar huwelijk gaan zij en haar man uit elkaar, hij ziet haar niet meer graag, is ongelukkig ... heb hier misschien kort ooit nog van hen gesproken, hebben na vele ivf pogingen adoptieprocedure helemaal doorstaan, alles is voor niets geweest .... vind het zo erg voor haar... ik lees even bij en reageer zo, flyke
jude, zo zie je maar, de ene slaapt niet zo goed, de andere eet minder goed, eten is hier nooit een probleem geweest, waar ze het soms allemaal steekt, ik weet het niet, ze zou de hele dag door yoghurt willen eten en sinds ze sinds kort de koelkast kan openkrijgen een ware ramp... en zoals je zegt, kan geen kwaad, eten is eten, of het nu potjesvoeding is of niet, komt wel goed. wuppie, ai twee weken met hoofdpijn!! gelukkig kan de giropractor je wat verlossing brengen, hopelijk beter het snel, kan dit te maken hebben met je zwangerschap? hoe voel je je verder? miriam, wist niet dat Hope haar baby in stuit ligt, normaal niet veel kans op draaien meer zeker, wordt dit dan een ks vermoedelijk? marieke, oei ken ik eigelijk niet de ziekte van pfeiffer, ga ik zo es op googlen, gelukkig heeft Neia een superverjaardag gehad! me2, dus bij een vriendin van jou ook zo een slecht nieuws, hemel, onvoorstelbaar, zo je hele wereld die in plots in elkaar stort ... minka, eline op de (graafmachine)/shovel?, zal inderdaad wel leuk zijn, en ivm haar haar, heeft precies hetzelfde kapsel als Merel lijkt me, ik wou haar froufrou mee laten groeien om in een staartje te doen maar kreeg commentaar van mijn schoonmoeder dat het niet oogt dat haar haar voor haar ogen hangt enz... en kapster zei dat ze nog te jong is om dat nu al te kunnen doen, (haarspeldje trekt ze ook nog altidj uit) dus laten groeien in de nek en om x aantal tijd pony noemen jullie dat zeker, wat laten bijknippen jette, dat dacht ik ook even vannacht toen ze zo huilde en snikte en soms hoesten erdoor, ze zal nu toch niet beginnen kotsen ... gelukkig niet. zo nog even de badkamer poetsen en dat ga ik wat op bed liggen rusten liefs flyke
hey meiden waar is iedereen? net terug van gyn, 30minuten monitor controle gehad, alles goed 1cm opening maar nog lange hals: zit nog niet helemaal ingedaald andere nieuws is wel dat ik het B streptokokkenvirus heb dit keer, wil zeggen dat ik zowiezo tijdens de arbeid via infuus antibiotica zal toegediend krijgen zodat de baby niet besmet kan geraken, net es gegoogled daarop en brr, had ik maybe beter niet gelezen, blijkbaar kan de baby dit virus nu toch al hebben of na de geboorte nog nuja, niets aan te doen, met merel had ik ook antibiotica via infuus omdat mijn vliezen al zo lang gebroken waren, dus das tminste, hoop gewoon dat het virus kleintje niet al trof 7juni terug op controle goed weekend iedereen liefs flyke ps, iemand die de pil mercilon gebruikt hier?
Ach Flyke, dat stomme internet maakt je alleen maar bang, niet meer googlen hoor! Jouw kindje heeft het vast niet.. Fijn dat verder alles goed was.
Minka, neia heeft verschillende keelontstekingen gehad vanaf eind februari en sinds die tijd is ze niet meer de 'oude' geworden. Ze eet dus erg weinig en het leek alsof haar keeltje nog pijn deed. Dus toch weer terug naar de ha en stelde voor om bloed te laten prikken en daar kwam het dus uit. Ze heeft aangeraden om neia meer rust te bieden, door vaker haar op de bank te laten hangen en haar knuffel en speentje te geven. En dat werkt en dan zie je dus dat ze het nodig heeft. Aaaaah wat leuk zeg de foto's van Eline, lekker ding. Hoe is het met de zandbak? En met leonie? Miriam, oke de 19e dus. Maakt mij niet uit met of zonder mannen. Misschien van de animo af laten hangen? Mark zal wel mee willen denk ik, maar hoeft niet. Jette, hihi een broodje met hagelslag is een mooie doorbraak. Zo zie je maar het komt allemaal van zelf denk ik. Hoe is het nu tussen jou en je moeder? Jude, hier meestal ook nog potjes hoor. Neia eet dus vanaf eind februari slecht doordat haar keel pijn doet, en potjes gaan er makkelijker in. Als ze maar wat groente binnen krijgt vind ik. Me2, flink druk druk druk en vandaag dus weer in NL. Wanneer ga je terug? Flyke, wow spannend bij jou zeg, kan echt elk moment komen, nu al 1 cm ontsluiting, super. Zie je tegen de bevalling op? Kan me voorstellen dat het al zwaar is op het einde van je zwangerschap en als de nachten dan ook al zo zwaar zijn, pfff respect. Ik hoop dat Merel gewoon in een 'sprongetje' zit en dat ze snel weer door zal slapen. Verschrikkelijk zeg van je vriendin. Wuppie, hoe is het nu met de hoofdpijn? Sorry verder weet ik het even niet meer................ Met Neia gaat het redelijk als we ons aanpassen aan haar schema en haar wat rust gunnen. Morgen een familiedag met allemaal spelletjes etc. heb er zin in! Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, babynieuws zag ik op hyves: onze Hope is vandaag bevallen van een jongetje! Van harte gefeliciteerd Hope!!! Hopelijk kom je je verhaal eens vertellen zodra je dat kan! Liefs, Jude.
o meiden wat stoer he ze is mama nu de laaste uit de groep heeft een zoon wat ben ik blij en gelukkig met dit nieuws wat mooi. Ik zat elke dag al even te spieken of het zover was. iets voor de 40 weken is deze boy geboren wat mooi. ben er even helemaal ontroerd van echt zo mooi en fijn geweldig lieve hope een jongen hopelijk goed gezond liefs miriam
nou de 19de gaan we dan nu maar gewoon vast zetten en mannen ja animo lijkt me goed plan leuk leuk flyke meid fijn dat je controle goed was ik ben inderdaad minder op de pc erg sorry ben gewoon minder met de pc bezig hahaha maar nog even ik ben zo nieuwschierig haha verder hier weinig spectaculairs te melden gewoon met dagelijkse beslommeringen bezig ja wel wat oooh dat ik dat vergeet gister naar concert geweest van dana winner en sem voor het eerst uit logeren geweest naar hoor maar wat een mooi concert was het geweldig wat kan ze enorm mooi zingen nou fijn weekend nog verder dames gr mir
Wauw, Hope heeft een zoontje, wat geweldig! VAN HARTE GEFELICITEERD HOPE EN HOPEMAN!! Ik ga snel even op hyves spieken meiden, weet nog niet zeker of ik de 19e kan, maar ik zou ´t wel leuk vinden om Amberman mee te nemen!
Heb ´t meteen maar even gevraagd want hij zit naast me en hij zou het leuk vinden om mee te gaan. Misschien goed om te weten voor degenen die hun man nog moeten ´overhalen´ haha