Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hiep hiep hoera, Linde is geboren!
    Flyke, flyke-man en merel, we wensen jullie alle geluk van de wereld. Geniet er lekker van en ook ik ben benieuwd naar je verhaal.
    (wat een leuke foto's van Merel op het kaartje, echt al een dametje.)

Liefs Franka

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou Die man waar ik over verteld heb die zijn moeder moest wegbrengen is nu zelf ook overleden
    dus weer verdriet en veel pijn bij de naasten
    ik ben dus ook even iets minder op forum sorry meiden

3. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Joepie Flyke, van harte gefeliciteerd met Linde! Je was dus toch stiekem al bevallen! Ben ook benieuwd hoe het gegaan is. En inderdaad een mooi kaartje met Merel erop.

Is er hier ook iemand die een kaartje van Hope gehad heeft, vroeg ik me af?

Miriam, veel sterkte, dat is geen fijne tijd nu voor jullie...

Marieke, hoe is het gegaan?

Hier een mijlpaaltje, sinds dit weekend loopt Rick eindelijk echt grote stukken zelf. Hij liep gisteren heel snel de hele tuin door, af en aan (en wij hebben een hele grote tuin :D). Dus ik ben even trots, ha ha! We hebben er even op moeten wachten, maar wat ziet het er toch lief uit!

X
    Jude.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Jude dat is goed nieuws!!!

Miriam: he wat ellendig zeg...knuf....

Hiwer ook een traantje moeten wegpinken. Mijn Opa is gisteren overleden. 95 jaar en gewoon uitgegaan als een kaarsje. Heeft een heel mooi leven gehad en gelukkig geen akelige dood gehad, niert dement, niet ziek, gewoon op. Ik zal hem wel vreselijk missen...gelukkig ben ik 3 weken geleden nog geweest met de kinderen (hij was dol op JP). Ik zal dus van de week weer naar NL moeten voor de begrafenis........

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Flyke, van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Linde!
    Ik ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is en hoe het nu met jullie gaat. Hopelijk zijn jullie lekker aan het genieten!

Me2, gecondoleerd met je opa meis. Moeilijk, want je zult hem verschrikkelijk missen natuurlijk. Sterkte!

Miriam, ook al allemaal slecht nieuws, ah bah, voor jou ook een dikke knuf.

Even snel vanaf mijn werk, heb het zo druk gehad, pfffffffff.
    Met paps gaat het redelijk. Het was wel iets gegroeid maar niet verontrustend gelukkig. Over 2 weken moet hij voor de controle van de longen, en hopelijk kunnen we er dan weer een half jaar tegenaan.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    MArieke: ik duim verder voor je vader!!!

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Me2, gecondoleerd meid. Ik vond het laatst zo mooi toen je schreef dat je naar je opa ging die 95 werd. Helaas heeft hij dit niet lang meer mogen meemaken.

Miriam, jij ook veel sterkte. Het zijn nooit leuke momenten.

Marieke, nu de 2 spannende weken tegemoed voor de uitslag. Ik duim keihard!
    Hoe gaat het met Neia, knapt ze al wat op met wat meer rust?

Jude, joehoe, de eerste echte stapjes, wat een mooi moment is dat toch! Bij Eline zat het eraan te komen en stond ik al klaar met de camera zodat ik het heb kunnen filmen. zooo ,leuk

Flyke, ik hoop dat je nu lekker thuis bent en heerlijk kunt gaan genieten met z'n viertjes.

Volgens mij is iedereen druk op het moment, ikke idem.
    De tuin is nog niet klaar, er waren wat puntjes wat tegenzat zodat ze deze week weer terug moeten komen. Als ze aan het werk zijn kun je toch niet lekker je gang gaan.
    Vorige week heb ik ook een crematie gehad van de vader van mijn vriendin. Toen haar zoon (die ik ken vanaf dat hij 2 jaar was en nu een beer van een kerel is van 19) keihard begon te huilen hield niemand het natuurlijk meer droog. Dat was zo'n verdrietig moment.

Ik ga deze week beginnen met werken, niet fulltime, eerst kijken hoe het gaat en daarna voor halve dagen. Ik heb er echt weer zin in. Het gaat nog steeds niet zoals ik had gehoopt, de wond is nu wel dicht en geen plekken met pus meer, maar nog wel erg rood. Ik ben vanmorgen dan ook terug geweest naar de HA (kreeg een ander als laatst) en die vond dat het er goed uitzag. Ook de binnenkant ben ik niet gerust over, ik heb steeds steken, kloppen, zeurend gevoel ter hoogte van mijn eierstokken aan beide kanten. Moet nu dus terug naar de Gyna voor controle. Ach, waarschijnlijk zal alles wel goed zijn maar dan ben ik gerustgesteld en weet ik het tenminste.

Met de meiden ook alles prima. lekker veel buiten geweest.
    Tot zover meiden.
    Kus Minka

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Oh, schaam schaam:)

Neeke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en lekker buiten in je nieuwe tuin je verjaardag hebt mogen vieren!

Kus Minka

PS ik probeer de verjaardagslijst + link aan te passen en Dane en Linde toe te voegen

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Januari
    Franka 14-01

Februari
    Dominique 06-02
    Marieke 13-02
    Famke 19-02
    Leonie 23-02
    Maart
    Minka 01-03
    Sam 16-03
    Jude 29-03
    April
    Fee 07-04
    Flyke 10-04
    Sophie 20-04
    Marla 27-04
    Mei
    Amber 10-05
    Merel 15-05
    Neia 24-05
    Dane 28-05
    Juni
    Linde 01-06
    Neeke 06-06
    Hope 13-06
    Juli
    Eline 18-07
    Jette 25-07
    Augustus
    Thijs 22-08
    Sem 26-08
    Miriam 30-08
    September
    Lize 04-09
    Oktober
    Wuppie 12-10
    Me2 15-10
    November
    Suze 08-11
    Guus 14-11
    December
    JP 11-12
    Rick 19-12
    Danique* 23-12

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh jee...
    Neeke: NOG VAN HARTE!!! Heb je lekker in je "nieuwe" tuin kunnen zitten???

11. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Inderdaad oeps dan, maar alsnog Neeke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En Me2, gecondoleerd met je opa :(...

Minka, succes met werken!

X
    Jude.

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden!

hier ben ik dan eindelijk!...

inderdaad op 1 juni om 19.55u is ons tweede dochtertje Linde geboren, 49,5 cm en 2,980kg. (1week te vroeg)

Is jammer genoeg terug een helse bevalling geworden met een heel voorverhaal (als ik tijd heb deze middag schrijf ik het es neer) en is uiteindelijk uitgedraaid op een spoedkeizersnee.
    Linde en ik zijn sinds gistermiddag thuis en stellen het goed :).

tot gauw!
    flyke

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Flyke, fijn dat je er weer bent!
    Ik ben reuze benieuwd naar je verhaal. Toch een spoedkeizersnede geworden :(. Nu maar hopen dat je snel hersteld en beter al ik.
    Maar fijn te lezen dat het goed met jou en Linde gaat.
    Neem veel rust, schakel hulptroepen in want het word vast zwaar en ik spreek uit ervaring helaas.
    Maar je hebt nu 2 mooie meiden en daarvan kunnen jullie volop genieten.

Kus MInka

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ha Flyke: gelukkig ben j er weer!! Oh wat balen een spoed keizersnee....ben benieuwd naa je verhaal. Neem goed rust en zorg dat je cht de eerste 6 weken NIET tilt!
    Gelukkig gaat het jullie verder goed!! Geniet van het kleine wondertje!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ks ja dat had ik ook zo ineens wordt het dan een spoed ks geen voorbereiding erop ik heb het daar best moeilijk mee gehad dat het zo ineens niet op een gewoone normale weg mocht en kon maar alles voor een kindje in mijn armen.
    hoop dat het nu al stukken beter dan met je gaat als in het begin.
    jude
    hope heeft er voor gekozen niet kaartjes te sturen omdat de eigen kring al heel erg groot is en het dan wel heel duur zou gaan worden.
    vandaar geen kaartjes

vanmiddag afscheid nemen blehh zie er behoorlijk tegen aan te hikken doodeng weet neit wat ik mag gaan verwachten
    pfff

me2 meid wat een leeftijd maar wat ga je je opa dan nog missen he, ik zei tegen mijn moeder nog dat het altijd te vroeg is en dat je altijd nog meer had willen delen knuf voor jullie ook heel heftig

rest sorry
    mir

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o nu vergeet ik ook al neeke meid gefeliciteerd de volgende is hope he
    liefs miriam

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Neeke gefeliciteerd.

Me2 gecondeleerd. het is altijd te vroeg en altijd toch nog onverwachts.

Flyke wat fijn dat jullie thuis zijn en een spoedkeizersnee wat balen zeg. hmm de laatste hadden allemaal een keizersnee bij de tweede:(

Miriam sterkte vanmiddag.

Jullie denken volgens mij allemaal dat wij een jochie gaan krijgen.
    Ik heb absoluut geen idee. nog even geduld.

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    eerst es bijgelezen

hope, proficiat met de geboorte van jullie zoontje Dane! Eindelijk kan het genieten es beginnen voor jullie!

Neeke, een late maar welgemeende gelukkige verjaardag!

Me2, helaas slecht nieuws, veel sterkte bij het overlijden van je opa.

marieke, zo te lezen is Neia inderdaad een echte kletskous, en wat een lange zinnen maakt ze zeg! Merel haar zinnetjes bestaan maximum uit 4-5woordjes denk ik maar is ook niet stil te houden

mir, blijkbaar ook veel verdrietig nieuws bij je, knuffel!

jette,de wedstrijden gaan goed zo te lezen, doe zo verder!

minka, ook bij jouw verdrietig nieuws, toch raar he, zoals men vaak zegt, geboorte en overlijden, ligt zo dicht bij elkaar...

wuppie, ben benieuwd naar het geslacht, ik denk ook een tweede meisje, hehe, nee heb eigenlijk echt geen idee, is deze zwangerschap idem als je eerste? bij mij wel en was terug meisje, hoewel ietsje anders droeg vond ik nu. Oei, slaap catastrofe, hier valt het terug redelijk mee, is echt in ups en downs, denk dat het ook wat te maken had met tandjes, nu heeft ze ze bijna allemaal, maar vooral ook of ze genoeg gegeten heeft 's avonds, anders komt ze wakker van de honger

jude, dus ineens hup en Rick van niets of niemand bang meer en de tuin in, leuk!

franka , ai ook geen al te best nieuws, hoop dat jullie snel uit dit dipje geraken!

voor wie wil, heb enkele foto's van Linde in mijn album gezet en es twee foto's van toen merel baby was, hubbie zei meteen, LInde is een copie van merel, ging ik eerst niet mee akkoord maar nu dag per dag vind ik het ook steeds meer en meer, ongelofelijk hoevaak wij nu al verkeerd zijn en zeggen Merel tegen Linde :)

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    gestart met bev.verhaal uitgebreid in word te typen, had ik van Merel ook gedaan voor later, ben nog niet ver geraakt, zal voor morgen of komende dagen zijn :)

goeie avond
    liefs
    flyke

20. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    flyke; meis een spoedkeizersnede pfff dat is even een tegenvaller hoop dat je snel hersteld, en geniet van je gezin! en neem voldoende rust om goed te herstellen!

Me2; gecondoleerd met het verlies van je opa, wat sneu, hoe oud ze ook zijn je wilt ze nooit missen he!

Minka; hoe gaat het nu met je meis, moet je nu al weer beginnen te werken?? pfff wat vliegt de tijd!

Neeke; nog van harte gefelicteerd meis!!

Marla; WAAR ZIT JE???? ER IS TOCH NIKS AAN DE HAND, MAAK ME BEETJE ZORGEN!!!!

Jude; wat heerlijk meis dat Rick zo de tuin in wandelt! wat worden ze snel groot he!

Marieke; fijn dat er geen verontrustend nieuws bij je vader is, hoop zo hij nog lang van jullie mag genieten en jullie van hem natuurlijk!!

liefs
    jette

Deel Deze Pagina