Marieke: van harte met jullie nichtje!!! wat heerlijkw eer zo'n prulletje en schattige naam. wat heerlijk dat Neia nu echt zelf los stapjes doet! Op weg naar zelfstandigheid!! Flyke: leuk he als ze gaan praten! Ik vind het heerlijk! Begrijp eindelijk wat Jp wil hahahahaha Wow eng hoor zo'n slippartij en zeker als je zwanger bent of kind in de auto hebt. gelukkig viel alles mee en betaalt verzekering kantoor! Minka: was helemaal vergeten te zeggen dat ik het een goeie vind van die auto!! erg grappig om zo impulsief iets te doen! Herkenbaar hoor. Ik heb een nieuwe auto terwjil mijn oude nog niet is verkocht....baal ik wel van.....
Marieke, Van harte gefeliciteerd met je nichtje! Het zal inderdaad toch stiekum wel weer even slikken voor je zijn. Go Neia, go, zo doorgaan met stapjes zetten, wacht maar af Marieke, binnekort kun je erachteraan rennen! Tja, ik moet me wel aan mijn meldplicht houden, anders krijg ik op mijn kop van Me2 Me2, Volgens mij kun je de sneeuw helemaal niet missen! Je komt elke keer hier als er weer een pak gevallen is Jammer dat je zitting niet goed ging. Inderdaad, lekker etentje met vrienden en dan mag je al weer naar huis toe! Alvast fijn weekend. Flyke, ai, toch een slippertje gemaakt! Gelukkig is het maar blikschade. Het was inderdaad erg slecht gisteren in Belgie, mijn zus had er ook erg lang over gedaan om op haar werk te komen. Lekker dat Merel nu zinnetjes kan zeggen. Het blijft gewoon elke dag genieten met wat ze bijleren. Hier lekker rustig. Aantal dingen geregeld en veel telefoon gehad (is laten-we-vandaag-Minka-maar-eens-bellen-dag denk ik) Verder niks spannends te melden eigenlijk. Kus Minka
Minka: nou ben weer terug in Zwland en hier ligt ook weer een pak sneeuw...bleh!! Wel weer bijna weekend! Kom je nog maar wel even melden van het weekend hhahahahahaa
Me2 hahaha moet wel om je lachen, maar ik ben het met je eens: melden Minka! Flyke, oh oh nog geen meisjesnaam? Dan zal het vast een jongetje worden hihi. Hebben jullie afzonderlijke van elkaar wel leuke namen? Ja leuk he dat geklets? Neia zegt ook alles na en al een tijdje in hele zinnen. Soms dan denken we echt: waar haalt ze het vandaan. Prachtig om te horen. Minka, grrr ja soms kan teveel telefoon ook niet prettig zijn. Tegen iedereen moet je dan hetzelfde vertellen. Maar ben bang dat dit de komenden dagen nog wel erger wordt. Wanneer krijg je je nieuwe autootje? Me2, fijn dat je weer veilig in zwitserland bent. Klote zeg dat de zitting niet goed ging, kan me voorstellen dat je je dan een baaldag hebt. Maar volgens mij kun jij wel goed relativeren. Geniet van je weekendje met je gezin! Miriam, ben benieuwd hoe het met je is op vakantie. En of Sem het net zo leuk vindt als papa en mama. Bedankt voor de felicitaties. Tot nu toe genieten we volop met ze mee, de klap verwacht ik nog, nu probeer ik er niet over na te denken.
ik meld me, ik meld me! Niks aan de hand, het is nog veels te koud om naar buiten te komen denk ik! Leuk he, in het begin dacht ik, ik beval 2 weken eerder en nu denk ik, als ik maar voor 1 maart beval! Ik wil echt nog wel op mijn 40e bevallen!!!! Lekker weer thuis Me2, nog even en dan is het weer lente, ik kan ook niet wachten! Marieke, volgens mij is Neia erg snel geweest met haar woordjes en nu al zinnen hoor! Hier begint het nu te komen, de belangrijkste woorden waren:auto, open, néné(is de kat nemo), sisa (de kat simba), maar nu volgt er een hele riedel aan andere woordjes. Lekker van genieten! 1 woordje kent ze vast wel en dat zegt ze morgen : HOERA! en dan gaan haar handjes de lucht in!! De andere auto (is geen nieuwe hoor!) komt volgende week, maar we spreken elkaar eerst hoe mijn stand van zaken is hihihi. Ik zal braaf proberen te zijn dit weekend om me te melden (geef poot) Sorry, ben wat melig vandaag. Goed weekend allemaal!
Ik heb zoals eerder beloofd nog wat foto's in mijn album gezet van Eline's kamertje. Ook nog 1 van Eline aan het sms-sen.
Ben ik weer! Maar vandaag niet zomaar om me te melden (alles rustig, alleen een erg zwaar onderkantje!) maar natuurlijk om Marieke te feleiciteren. Lieve Marieke, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er maar een leuke dag van en ik hoop dat je lekker verwent gaat worden. Dikke verjaardagskus Minka
Hiep, hiep, hoera voor Marieke ! Gefeliciteerd met je verjaardag en ook nog met je nichtje!!! Minka: jullie meisje kan je dus ook nog gaan verrassen op je verjaardag (zul je net zien ) Flyke: ik denk ook, dat het een voorteken is en jullie een jongetje gaan krijgen. Wij hadden voor Suze ook direct een naam en voor een jongen heeft het erg lang geduurd (was ook zo met de kaartjes enzo, alles voor een meisje eerder dan voor een jongen) Wuppie: hoe gaat het nu met je? Moet veel aan je denken. Hart in Aktie begint op 24 februari om half 9 op SBS6, maar of Bob al uitgezonden wordt bij de eerste aflevering weet ik niet zeker. Hij staat al wel op de website vermeld, heb het even voor jullie gekopieerd: Bob en K3 Tot slot bezoekt Natasja de 4-jarige Bob. In oktober 2009 is er bij hem leukemie geconstateerd. Hij heeft twee weken in het ziekenhuis gelegen en sindsdien krijgt hij chemotherapie. Bob is een heel spontaan, enthousiast en open jongetje. Zijn grootste wens is om naar een optreden van K3 te gaan. Tot groot verdriet moest een bezoek aan een concert eerder worden afgezegd, omdat Bob te ziek was. Lukt het Natasja om zijn wens uit te laten komen? Tevens is moeder Maaike hoogzwanger. Vader Paul en moeder Maaike zijn er door Bobs ziekte nog niet aan toe gekomen om een babykamer te maken. De bedoeling is dat de kamer van Bob de babykamer wordt. Bob verhuist met broertje Stef dan naar de ouderlijke slaapkamer. De ouders nemen de oude kamer van Stef. Hart in Aktie schiet de familie te hulp, zodat alle aandacht uit kan gaan naar de kleine Bob. Natasje Froger heeft vorige week nog gebeld naar Bob om te vragen hoe het met hem ging. Ze is dus echt oprecht en aardig (ook zonder camera's) Wel grappig om weer een stukje uit mijn leven met jullie te kunnen delen. Maak dus bijna kennis met een gedeelte van mijn familie! Vader Paul is dus mijn broer. Ik post deze week zeker nog wel. Franka-man heeft een weekje vakantie i.v.m. carnaval en kan dan even lekker veel met Suze knuffelen, zodat ik mijn handen vrij heb. Een fijn carnavalsweekend allemaal en ... ALAAF!
Franka, alaaf terug! Ik ga eigenlijk altijd naar Weert om carnaval te vieren, maar dit jaar dus maar even niet. Ik ga zeker kijken naar de aflevering. Mooi omschreven om de programma uitleg en wat lief dat Natasja nog zelf heeft gebeld hoe het gaat. Ik ben blij dat je dit wil delen met ons, en dat is voor jezelf ook wel lekker om erover te praten denk ik. Hoop dat jullie allemaal een goed (Valentijns) weekend hebben gehad. Voor jullie allemaal een hele dikke Valentijnsknuffel, ik ben nog steeds superblij met jullie allemaal. Kus Minka (die nog niks spannends te melden heeft)
Hoi hoi, even snel een paar reacties vanaf mijn werk (ik vier ook geen carnaval ). Marieke, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik had het al gezien op hyves! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. En ook nog gefeliciteerd met je nichtje! Ik kan me voorstellen dat het ergens toch wel moeilijk voor je is. Maar gelukkig ben je ook een hele trotse tante, tenminste zo klink je wel, dat is ook belangrijk. Franka, ik ga ook kijken! Bedankt voor de info! Minka, spannend, nog een paar daagjes (of 2 weken ...). Ben benieuwd! Succes alvast! Ik ben zo druk de laatste tijd en zelf steeds af en aan verkouden en beetje grieperig en Rick ook, dus ik zit thuis niet veel achter de compu, ik zit er op werk al te lang achter, maar ik denk wel vaak aan jullie, hoor! Liefs voor jullie allemaal, Jude.
Marieke Dubbel gefeliciteerd met je nichtje en met je verjaardag lijkt mij geweldig om tante te worden, zal hier nog wel even duren. Wat leuk dat ze al zo goed praat kwam hier een stuk later. Sophie kakkelt nu de hele dag door en probeert Poesje mauw te zingen ohh smelt Minka wat een grote meid al en wat een leuk kamertje schaatig zo'n bedje. hihi ik hoop dat je nog mag bevallen op je veertigste Franka ik ga ook kijken ben benieuwd en ik duim natuurlijk dat het kleine mannetje weer beter word. veel plezier met je weekje je handen vrij (niet teveel doen he) me2 weer fijn terug bij je familie kunnen jullie niet skien in de buurt? Jude ik hoop voor jou ook dat de lente snel komt en dat we weer allemaal gezond zijn ben nu wel klaar met de winter. Hier gaat alles goed vier geen carnaval heb ik echt een hekel aan en wat voor muziek vind Sophie leuk om op te dansen.......carnaval muziek Gauw heropvoeden Zaterdag lekker wezen zwemmen in de eemhof was leuk alleen we gingen van de wiltwaterbaan met Sophie en wat blijkt ging die helemaal naar buiten ze vond het leuk maar ook heeeeeel koud. Was wel fijn even met zijn drieen wat leuks te doen.
Mariek: VAN HARTE!!! beetje laat maar goed...hoop dat je een leuke dag hebt gehad!! Jude: ja hoop ook dat het snel voorjaar is....veel beterschap voor jullie! Wup: fijn dat jullie even iets leuks hebben gedaan met z'n drieeen. Hoe voel je je nu? Minka: wanneer ben je ook al weer jarig? Duim voor je dat het daarvoor gebeurd!!
Meiden hier even een ego-berichtje: Nog geen baby op komst, geen weeen maar gisteravond om 23.00 u ineens erg veel bloedverlies! Ik wist gelijk dat ik naar het zh moest, vk gebeld en met spoed naar het zh (ondertussen stroomde het eruit). Vanacht 3 1/2 u aan de CTG gelegen en de baby doet het goed, af en toe harde buiken (die ik natuurlijk niet als echte harde buiken beschouwde) en het bloeden weer gestopt. Er was geen afwijking aan de placenta, lag wel laag maar niet te laag, liet ook niet los, dus ben nu weer thuis om te zien hoe het verder gaat lopen. Ben erg moe en zwakjes nu (minka-man ook!) van de brakke nacht dus we kruipen vroeg ons bedje in. Laat me nog maar even bijkomen van vandaag en dan mag de baby snel komen! Kus Minka
Minka jeetje dat was schrikken weten ze niet waar het vandaan komt? Hoop dat alles goed is en dat je deze nacht goed ben door gekomen. Knuffel Me2 gaat best goed merk alleen dat ik op dingen die ik niet zo leuk vind,kan om niks gaan heel emo kan worden of zelfs boos Zal dit maar op de hormonen gooien. Sporten ging gister heel goed conditie gaat weer vooruit en 0.8 kilo kwijt he he het begin is er. Ga vanmiddag vroeg naar huis gaan we schaatsen met Sophie, ik heb mijn oude dubbele ijzertjes zal foto's maken.
Minka: dat is schrikken zeg!! Inderdaad vandaag even rusten en dan mag de baby komen!!!! Wup: lwekker schaatsen. JA dat emo en boos zijn kan hormonen zijn en ook gewoon die ... situatie.....Je hebt wel lekker afleiding hoor ik en fijn dat het gewicht naar beneden gaat en het sporten ook goed loopt! Een gezonde geest huist in een gezond lichaam!!
al mijn tekst weg ......... komt nu uit mijn mond maar ben er weer heb nu niet opnieuw tijd om alles neer te zetten maar meiden we hebben volop genoten heel erg ben nu druk aan de was strijk schoonmaak pfff ben toe aan vakantie vandaag ook drie jaar getrouwd. marieke van harte alsnog en minka ik wacht met spanning af meid en hoop dat het snel komt zonder enge dingen
Minka, ik schrok gister enorm van je smsje!! Hoe is het nu met je? Is het bloed niet meer terug gekomen? Ik hoop echt dat de kleine nu snel komt. Wuppie, logisch verdriet en boosheid zullen wel constant afwisselen ook om minder belangrijkere dingen, hoort erbij. Knap zeg dat je al bent afgevallen, goed bezig! Miriam, welkom terug. Heerlijk dat jullie het zo super hebben gehad. Succes met de wasjes. Hier even een kort berichtje want neia is ziekjes. Sinds vrijdag eigenlijk al, maar ik dacht dat het haar tandjes waren maar volgens mij heeft ze er een buikgriepje bij. Hopelijk wordt het niet erger.
Oei Minka, hoe gaat het nu? Dat is enorm schrikken, bloedverlies. Ik had het ook, maar niet zo dat het eruit stroomde, en daar schrok ik al van! Hopelijk komt klein zusje nu snel! Marieke, ach, Neia ook weer ziek, zielig! Rick ook al niet lekker steeds, niet heel ziek, maar zit niet zo lekker in zijn velletje, komen ook kiesjes door, denk dat het daar ook mee te maken heeft. Buikgriep heeft ie nog nooit gehad (afkloppen), dat lijkt me heel erg vervelend. Sterkte voor de kleine meid, en ook voor de mama natuurlijk . Miriam, weer aan vakantie toe lees ik . Fijn dat het leuk geweest is! Ik wil ook weg, en dan wel naar iets warms, ik heb het hier helemaal gehad met die sneeuw en die kou! Wuppie, hoe gaat het met je? Al een beetje een plekje kunnen geven? Vol goede moed verder, of toch nog even wachten? Ik zelf ben enorm moe, doordat Rick niet helemaal zichzelf is, slaapt ie minder goed en ik daardoor ook. Loop een beetje op mijn tandvlees nu. Maar komt vast wel weer goed! Liefs, Jude.
zou het niet zover zijn? minka heeft zich vandaag nog niet gemeld?! spannend! doei aan iedereen flyke
Jeetje Minka, was dat even schrikken. Ik zie, dat je vandaag nog niet gepost hebt en hopelijk is dat goed nieuws. Ik kan me voorstellen, dat dit je erg onzeker en angstig maakt. Ik hoop, dan ook dat jullie zusje nu snel in jullie armen vast hebben. Miriam: lekker van jullie vakantie genoten? Die was is inderdaad wel een nadeel erna. Hoe ging het met Sem? Wilde hij goed slapen op zijn vakantie-adres? Marieke en Jude: veel beterschap voor jullie schatjes! Wuppie: ik herinner me nog goed, dat het emotioneel een achtbaan kan zijn met steeds weer vallen en opstaan. Neem er maar alle tijd voor en zo te horen ben je lekker aan het genieten van jullie meisje. Me2: hoe gaat het bij jullie? Iemand nog iets van Amber en/of Neeke gehoord? Jette: hoe gaat het bij jullie. Wanneer kwam je ook al weer richting Den Bosch? De uitzending is inderdaad 24 februari. Het programma is in drie items verdeeld en Bob zit in het laatste item (maar ik kijk natuurlijk vanaf het begin om geen moment te missen) Suze slaapt nu lekker 6 uur door (soms iets meer, soms iets minder) maar heeft nu duidelijke een 'sprongetje'. Wanneer ze moet eten, huilt ze (schreeuwt zelfs) en moeten we haar eerst rustig zien te krijgen, anders weigert ze te drinken. Wanneer ze gedronken heeft, is ze supervrolijk en genieten we enorm van haar. Fijne avond allemaal en tot snel liefs Franka