Flyke: denk dat er een sprongetje in zit bij Linde. Een abortus is trouwens ook de medische term voor een mk (een verkozen abortus het eigenlijk een abortus provocatus), dus het is niet zo gek dat ze het zo vragen. Maar ben het met je eens dat hetw el raar klinkt....Ik sta daar inderdaad ook steeds bij stil dat ik al 3 x zwanger ben geweest (en dat in 2,5 jaar....) Wel erg gezellig dat je nu zoveel tijd hebt om hier te kletsen! Ik lees alles, maar ben op moment vaak te druk om even te gaan zitten om te schrijven! Hoe is het nu met Merel? Heb je al een leuke vakantiestek gevonden? Kijk eens op Eurorelais.nl of je wat ziet. Hebben ze veel. Minka: nee nog niet "aan de klus" hihihi. Als je hormonen wat bedaard zijn (na 9 maanden tot een jaar na de bevalling zeggen ze altijd) en je je vrijheid hebt teruggekregen omdat de kinderen gewoon zelf kunnen lopen en met de pot mee-eten, dan ziet alles er ook wat reëler uit. Het is veel werk 2 kleintjes dus we zien wel hoe het loopt!! een derde is zeer welkom hoor daar niet van! Een tweeling zou ik echter nu niet meer aan moeten denken. Bij de eerste zou het wel leuk zijn, dan "weet je toch niet beter" hahahaha. Maar ik vind 1 babietje al erg veel werk laat staan dat je er twee tegelijk hebt en dan heb ik nu ook nog 2 andere kinderen. Ik zou wel willen dat ik iedereen genoeg aandacht kan geven en dat lijkt me met nu nog een tweeling wel erg moeilijk worden, maar komt tijd komt raad. Als het zo moet zijn dan is het zo en dan zou ik er natuurlijk alles aan doen om het een succes te maken, want we zullen natuurlijk wel heel erg veel van de kindjes houden!! Wat een eng verhaal zeg van die trap en vallen!! Ik ben daar ook altijd zo bang voor! Hoe is het nu met de pijn van je man?? En met jouw pijn? Ben benieuwd wat de gyn er van zegt. En hoe gaat het nu op het werk? Marieke: he nee he! Wat een ellende weer ..zal vast dat Neia nu minder weerstand heft door die Pfeiffer en dan denk je net dat ze aan het opknappen is Zieke kindjes is een van de ergste dingen die er zijn. En dan tob je zelf met je knie .ik hoop dat je niet hoeft e worden geopereerd .. Ik hoop ook echt dat jullie nog wat horen van het huis .ik weet wat een ellende het is. Ons huis staat al een jaar te koop. We hadden het nooit op de markt moeten zetten want wat we er voor willen (en wat de makelaar had geadviseerd in eerste instantie) gaan we er nooit voor krijgen maar nu zijn we zo ver dat we al andere plannen hebben en het niet weer van de markt willen halen. We hebben nu een koper (maar met financieringsvoorbehoud dus is maar weer afwachten). Maar goed, in mijn ogen hebben we er te weinig voor gekregen. Zeker ook omdat we het nu niet kwijt hoefden Wup: wat ben je toch lekker sportief!! Fijn dat je je goed voelt! Voel je je anders dan bij de zwschap van Sophie? Bij mij viel dat meteen op toen ik van Fee zwanger was en mijn vermoeden werd dus bevestigd. Ik heb momenteel de tijd niet voor sporten ... Als ik niet werk ren ik wel achter de kinderen aan of ben ik boodschappen aan het doen of koken of slapen hahahahahahahaha. Ja is inderdaad dat je van sporten lekker energie krijgt! Ik ben tijdens mijn zwangerschappen ook altijd erg mobiel geweest, veel lopen en fietsen en dat deed mij altijd goed. Wat schattig dat Sophie het hartje mocht zoeken! Miriam: leuke fotos!! Ja ik kom soms ook fotos tegen op mijn telefoon waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze had gemaakt! Leuke verassing toch?! Schiet je tuin al op? Leuk zeg dat 60 jarig huwelijk van de opa en oma van Bart! Prachtig om 2 mensen zo lang samen te zien! (mijn grootouders zijn 65 getrouwd voordat Oma stierf .) Ben je al begonnen met lijnen? Helpt zeker om het ischias ook te verminderen! Ik ben ook al een tijdje aan het opletten. Ben door die mk en de daaropvolgende zwangerschappen ook zwaarder geworden. Ben nu echter 10 kilo lichter dan toen ik zwanger werd van JP! Marla: super spannend volgende week geslacht weten! Ik denk ook een jongen. Wat vervelend van die kaas, maar denk dat je gewoon pech had. Zou me niet teveel zorgen maken. Ik heb trouwens bij de 2de niet echt meer op al die dingen gelet. Babietjes kunnen veel meer hebben dan je denkt en we worden toch wel een klein beetje bang gemaakt door de media. Hoe was het etentje met famke en de collegas? En was het gezellig bij je zus? Jude: hahahah Rick loopt nu al weg voor een meisje hahahaha of ging het hem echt alleen maar om de ballon??? hahahahahaha en zo te horen groeit hij goed!! Fee was met een jaar 8 kilo en Jeep bij 2 jaar 12 kilo. Ze zijn wel lang voor hun leeftijd dus ze zijn erg fijn gebouwd .Volgens mij loopt Rick helemaal op schema! Jette: hoe is het met jou? Hoe staat het met de perikelen tussen je moeder en Jette-man? Franka: hoe gaat het met je neefje en met je schoonzus? Hier ook bezig met zindelijk worden. Potje, wc alles is interessant en wordt op gezeten, maar echt gebruik wordt er niet van gemaakt. JP gaat er altijd op voordat hij in bad gaat. Hij zegt ook meteen als hij heeft gepoept omdat hij dan verschoond wil worden maar dat doet hij al een jaar . Dit weekend even alleen naar Nederland, naar een bachelor van een goede vriendin (we kunnen niet naar het huwelijk omdat we dn met vakantie zijn! Echt heel erg). Man dus alleen met kids en het wordt niet echt goed weer. Vind het dus wel zielig voor hem want die 2 van ons moet je echt uitlaten 2x op een dag!
hi meiden even een kort berichtje van mij, zit in de lappenmand, ben zondag op concours van mijn paard gegooid, op mijn heup beland en eenklap in mijn nek gehad. Kon niet meer lopen, drama dus. gisteren was ik weer wat mobiel dus dacht "zet even twee paarden naar buiten, springt de eerste mijn niet op mijn voet, wat een pijn, wat heb ik gegild............... nu zit ik dus met mijn voet omhoop kleine teen is helemaal open gebarsten en super dik, voet zwaar gekneusd. ben er even helemaal klaar mee! sorry dat ik niet reageer op de rest......... kom later weer terug!!! jette
Oooh Jette wat naar!!!! En wat ellendig dat je dan door en vanwege die beestjes waar je zoveel van houdt zoveel pijn hebt!!! Heb je geen last van ej nek? Hoop dat je en beetje rustiga an kan doen en beetje op de bak kan hangen!! Dikke knuf!!
Och Marieke zeg, het houdt bij jullie ook niet op, he? Heel veel beterschap voor Neia en voor jou ook veel sterkte, hopelijk kunnen ze het zo oplossen en hoeft het geen operatie te worden. Nog iets van je huis gehoord? Minka, dat is idd eng, van de trap vallen. Ik dacht er vaak aan toen Rick net geboren was, met zo'n klein babietje de trap af, je zou maar uitglijden, bah. Gelukkig toch goed afgelopen, al is een zwaar gekneusde teen volgens mij heel erg pijnlijk. Hopelijk gaat het met jou snel beter met werken. Is toch ook wel weer erg fijn om in een werkritme te komen, niet? Jette, jij ook beterschap, dat klinkt ook niet goed wat er met jou gebeurd is, hopelijk jij ook snel weer de oude. Me2, dus toch nog niet aan de klus? Ik herken dat wel wat je schrijft, als je eenmaal echt ontzwangerd bent, dan neemt de drang wel wat af, dan kun je er wat objectiever tegen aan kijken. Heb ik in elk geval wel. Vorig jaar was ik er ook meer mee bezig van dat ik dat wel graag weer wilde, nu ook wel, maar nu nog even niet, ben ook erg blij dat Rick loopt en steeds meer kan en begrijpt, dat is erg fijn. Ben ook heel blij dat Rick een goede slaper is, ik verwacht niet dat ons dit een tweede keer gegund is... En verder, net als Flyke al schreef, ik zou graag nog een tweede willen, maar dan zal het hier ook wel genoeg zijn, en het klinkt misschien raar, maar ik wil het daarom nog even voor me uitschuiven, zo van: dan heb ik dat nog een keer tegoed of zo. Lijkt me idd heel erg moeilijk als het de laatste keer is geweest, zoals Minka en Flyke al zeiden. Wuppie idd lekker sportief en dat nog wel als je zwanger bent! Ik sport nu ook 1 keer per week, fitness, en het gaat goed! Maar is ook meer vanwege mijn hernia, dan dat ik het zelf bedacht had dat ik dat wild gaan doen, maar ik ga wel trouw elke week tot nu toe! van te voren nooit zoveel zin, maar als ik er eenmaal ben en vooral achteraf ben ik altijd blij dat ik geweest ben, ha ha (zo sportief ben ik dus, pfff..., not ). Ik krijg zo bezoek, dus moet er weer vandoor. Liefs, Jude
jette meid beterschap hoor rest iedereen druk met eigen gezinnetje rustig hier geweest nou meiden ik ga mijn zoon in bed leggen gr miriam
Jude: Jp is ook altijd een goede slaper geweest (behalve ron 12 maanden toen hij wilde gaan lopen is het een week of 2 bal geweest...), maar de 2de keer weer hoor! Fee is wellicht een nog betere slaapster dan JP want zij ligt nu zelfs nog in de kar te slapen als er ergens heen gaan overdag en dat deed JP niet emer na 12 maanden. Dus maak je daar maar niet teveel zorgen over. Het kan dus wle gewoon.
Jette oei 2 ongelukjes. Hoop dat je voet snel hersteld weet nog goed goed zoiets voelt Jude ik vind sporten ook alleen leuk als je resultaat ziet dan kan aan je lichaam zijn of aan je prestaties anders ben ik er ook snel klaar mee. Met een hernia is het wel verstandig om in beweging te blijven ja ik heb ook rugklachten en heb het echt nodig. Dat de kriebels minder worden geloof ik ook wel ja ik denk dat het nog minder wordt als je uit de luiers ben. Het gevoel van dan heb ik het nog tegoed heb ik ook lang gehad. Ik denk als jezelf nuchter omgaat met zo'n kleintje het ook al heel veel scheelt hoe ze slapen/eten mits ze natuurlijk echt wat mankeren. Me2 deze zwangerschap voelt compleet anders geniet er gelukkig ook meer van en let nu ook gewoon beter op mezelf. Bij Sophie zat er 26 kilo bij en dat was erg zwaar naderhand nu dus wat voorzichtiger met lekker eten. Achter zo'n kleintje aanrennen werkt inderdaad ook goed madam wil graag in de speeltuin spelen en rent daar dan ook als een idioot heen als ze de kans krijgt. Marla wat vervelend van de kaas denk dat het wel meevalt. Dus jullie willen het ook wel weten? Hier dus een jochie,als ik Sophie zie dan denk ik hoe druk word een jongetje dan wel niet Wuppieman mocht als kind een rondje om de school rennen om zijn energie kwijt te raken . Marieke het houd ook niet op he bij jullie knuffel. Hoop dat je deze week allemaal goede berichten gaat krijgen huis verkocht Neia helemaal beter en een knie die snel weer beter is. Miriam wat wordt Sem al groot wat een mooi jochie heb je fijn dat hij nu ook wat beter slaapt. Flyke hihi betrapt te veel geklets en geklaag heerlijk. Minka hoe is het met de tuin al bijna klaar?
Jette, au, oef! dat klinkt niet best! Hoe is het nu met je, valt de pijn alweer wat mee? Me2, Jude, ik vind het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Vandaag 4 uur, maar dat viel me toch best zwaar, ik was kapot na 3 1/2 u!?! Ook mijn buik voelt niet echt lekker aan, maar ik doe mijn best om weer bovenop te komen. Ben ook benieuwd donderdag bij de gyna, maar het zal er wel op uitdraaien dat ik geduld moet hebben (en dat heb ik niet) Minka-man's voet gaat redelijk. De dikke teen kan weer bewegen dus ook wat meer steun. Tja, het kleine teentje; dat zal nog wel een aantal weken duren. Ik heb nog nooit een voet zo dik en blauw gezien incl tenen hihihi. Wuppie, de tuin is klaar op een paar kleine dingetjes na. (waaronder de poort van voor naar achteren, deze mis ik echt want Eline smeert hem steeds hihihi) Het gaat de 5e week in en ik ben het onderhand wel beu. De meeste troep en resten voor de deur zijn nu opgeruimd, daar hadden de buren al over geklaagd! Nog heel even en dan genieten van ons mooie tuintje Was even kort maar ga mijn meiden ophalen, is lekker weer, dan kan Eline nog even buiten spelen. Kus Minka PS Leonie heeft dit weekend een echte schaterlach gedaan, zoooo lief, we lagen helemaal in een deuk. Zo heeft Eline nooit gelachen. Ze zit ook prima in haar velletje op dit moment en speelt veel met de baby-gym, vind ze echt geweldig.
jette, ai dat klinkt inderdaad pijnlijk, hoop dat je pijn snel mindert! zal wel even schrikken geweest zijn als je niet meteen kon lopen! anderen reageer ik morgen op nochtans niet veel gedaan vandaag, net berg was gestreken en ben even out , energie weg.. vannacht wel paar keer opgeweest en deze morgen de eerste keer niet meer teruggekropen in bed toen merel en hubbie de deur uitwaren en krijg nu blijkbaar de weerbots , geeuwke, nog even wat rusten en eten maken voor Merel thuis komt merel was dacht ik genezen en ging vrijdag terug naar KDV,maar zaterdag was ze uit haar normale doen, plots braken en koorts, zondag was ze weer de oude, snap het niet, hopelijk heeft ze het virus of zo overwonnen las net nog es op de juni bevallingslijst, er is een mama die haar kindje verloren heeft moest meteen terug denken aan het moment dat ik Linde al tijdje niet meer had gevoeld en mijn koorts toen, dat ik plots niet snel genoeg in het ziekenhuis kon zijn en het mijzelf nooit zou vergeven hebben te laat te zijn...vreselijk wat zij nu moeten doormaken... liefs flyke
ja heel gek klinkt het maar er blijven kleine engeltjes in de wolkjes bij komen het wordt niet minder soms hoor je even niks maar ze zijn erwel. dat ik hier bij deze groep de enige ben met een vroeggeboorte dat is gelukkig maar zo. maar de miskraam engeltjes hebben we hier met z'n allen behoorlijk voor gezorgt een heel stukje hemel is bedekt met onze sterretjes zoals ik het altijd noem. wij zijn dolgelukkig met een gezond kindje in onze armen. en heel erg gezegend hiermee. net gewerkt was het zo vergeten en ineens toen ik eindelijk vandaag rustig ging zitten dacht ik nee toch en ja in de agenda kijken ik moest werken nog 1uur 15 min en ik moet er zijn snel eten maken wat opbakken en dan snel in de auto naar werk toe daar kapot aangekomen en ook nog erg druk op het werk pfff. kreeg ook nog een leermap mee van de weltengroep we moeten een basis training wet finciele diensten leren dus alles wat met finacieen te maken heeft komt er in voor plus heel heel heel veel moeilijke woorden en tjee echt pittig voor mij hoor. En dat moet voor 1 aug geleerd zijn geen loonsverhoging maar wel hoge verwachting naar ons toe vind dat zo niet eerlijk. heb nu de eerste 50 blz bijna klaar in samenvatting tussendoor ook nog gedaan en net nog wat thuis en ben echt bekaf dus komende tijd zal ik nog wel niet veel hier zijn wel achter pc maar aan het leren want tjee het is echt veel. nou meiden slaap lekker allen en minka nog even tuintje klaar wup een jongen kan ook heel rustig zijn hoor ( alleen sem niet haha) flyke heerlijk druk met weinig doen ik heb ook nog wat strijkgoed kom je gezellig hier dat voor mij doen krijg je ook kopje koffie hahaha
mir, mooi gezegd van je ivm stukje sterretjes aan de hemel, ja sorry even niet bij stilgestaan, kan me voorstellen dat dit voor jou terug extra verdriet naar omhoog brengt, ben blij dat jullie zoals je zegt gezegend zijn met Sem met zijn zusje altijd in jullie hart ipv de strijk, sorry maar liever niet, ik HAAT strijken hubbie draagt dan nog zo goed als elke dag een hemd dus dat is ook minder leuk dus snap ik het goed, je was vergeten dat je moest gaan werken en dan in spoedtempo naar je werk toe, o nee een dikke cursus te leren dus, succes in ieder geval zo, merel en hubbie de deur uit, en nu ga ik nog wat bijslapen marla de grote dag voor jullie, ben benieuwd of het inderdaad een jongetje wordt liefs flyke
Miriam oeps vergeten dat je moest werken en dan nog druk ook ging de dag in ieder gaval snel toch. Aan de ene kant balen dat je moet leren marr staat wel weer goed voor als je een andere baan wil gaan zoeken. Ook ik zal onze sterretjes en Danique* nooit vergeten. Flyke weltrusten nog even. Ik heb een heeeeele lieve mama die vaak voor me strijkt Marla succes vandaag en ik ben heel benieuwd. Minka oef tuintje bijna klaar ik zou ook gek worden van de troep en zonder poort zou hier ook niet werken heb de klink al om moeten draaien anders loopt Sophie elke keer weg. Hmm de buren hadden dus nog minder geduld wel vlot dat ze gaan klagen. Ik weet nog dat ik ook best wel moeite had om weer te werken begon met 3 dagen maar het kost heel veel energie in het begin. Probeer nu wat dagen over te houden voor na het verlof zodat ik in ieder geval met 3 dagen kan beginnen. Leonie een blije baby dat maakt de mama ook al veeeeeel blijer
Wuppie, wat goed dat Sophie al zo goed op het potje plast en zelfs poept! Ze is er echt vroeg bij. (kijk trouwens maar uit dat Pop niet in de WC valt ) Wat ben jij lekker sportief, zeg! I.t.t. ene Marla.... Voelt hardlopen niet naar aan in je buik? (dat is dan mijn excuus ) Mijn enige sport is kaaktraining, oftewel op chocolade kauwen. Wuppieman klinkt wel als een echt druk mannetje: hopelijk krijg je gewoon een miniwuppie qua energielevel en geen miniwuppieman. (volgens mij is een jongetje wel weer heel erg gek op zijn moeder, en dat is natuurlijk wel heel leuk!) Flyke, wat zielig dat Merel weer ziek is geworden! Gaat het nu nog steeds goed met haar? Poehe, wat erg van die juni mama en heel erg gelukkig dat je toen meteen je gevoel hebt gevolgd en naar het ziekenhuis bent gegaan. Trouwens, zo zie je maar weer dat je pas gerust kunt ademhalen als de baby gezond geboren is! Oh ja, bij ons tellen ze een MK ook als een zwangerschap: gelukkig wel! Marieke, jeetje wat schrikken van je knie, zeg! Hopelijk hoef je geen operatie en wel fijn dat er toch iets aan de pijn kan worden gedaan. Hoe gaat het nu met Neia? Eng, hoor, dat ze zo ziek was/is en ook nog eens van die hele erge ontstoken oogjes heeft. Zo zielig, voor zo'n klein meisje: dat zou je het liefste zelf willen overnemen. En van die kijkers: dat is echt irritant. Vrienden van ons, die hun huis te koop hebben/hadden, hebben dat ook een paar keer meegemaakt. Dan waren mensen heel enthousiast en zouden wat laten weten, en dat lieten ze dus helemaal niets meer van zich horen en waren niet bereikbaar; echt heel asociaal! Hopelijk hebben "jouw" kijkers toch nog iets van een bod gedaan! Miriam, wat wordt Sem al groot zeg: echt een leuke foto: hij kijkt ook lekker ondeugend, maar tegelijkertijd ook heel lief, uit zijn oogjes! Is hij blij met zijn driewieler? Toevallig heeft Famke er afgelopen zondag 1 van vrienden van ons gekregen en blij dat ze er mee is!! Klinkt erg akelig en dat is het zeer zeker ook: 5 zwangerschappen en 1 gezond kindje! Het is niet eerlijk! Ik begrijp dat je er niet te veel aan wil denken. En ook al heb je dan Sem, toch zit er veel verdriet achter. Jullie aandeel aan de sterretjes aan de hemel is veel te groot, hoor! Bah, jouw cursus klinkt heeeeel saai, hoor! En het is gewoon zo vermoeiend om te moeten leren, terwijl je een werkende moeder bent. Ik benijd je niet! Ach Minka, ik heb toch wel medelijden met Minkaman, hihi! Met zo'n blauwe teen mag je ook wel een beetje klagen en kermen, hoor M.a.w. dus nu heb je 3 kinderen in huis in plaats van 2? Ik heb 1 keer mijn kleine teen zo hard gestoten, dat hij zwart was geworden met knalrode vlekjes: het leek wel een duiveltje! Ik had nog nooit zoiets gezien en was gewoon bang dat hij eraf ging vallen. Ik kan me goed voorstellen dat je moest huilen bij het opruimen van babykleertjes die te klein zijn geworden! Die tijd komt noooit meer terug! (en zeker bij de BV kan ik me dat voorstellen: zo'n lief tevreden gezichtje dat lekker tegen je aan ligt: ik moet nu al een traan wegpinken en ik ben nog niet eens bevallen, kun je nagaan!) Lief, joh, dat Leonie zo schaterlacht: dat kan je je bijna niet voorstellen van zo'n kleintje, maar ze kunnen het echt! Me2, mijn zus zegt altijd dat haar tweeling met zijn tweeen een stuk minder druk waren dan haar oudste in haar eentje. Maar haar oudste was dan wel een heeeel druk en huilerig kindje in het begin, dus dat scheelt ook. De tweeling speelde ook altijd veel met elkaar: het is wel druk, maar op andere gebieden ook weer niet. Ik ben zooo benieuwd wanneer het klusseizoen bij jullie geopend wordt. Wij zijn vast de eersten (op Me2man na natuurlijk) die het horen. Ik merk trouwens nu ook dat ik net wat minder op het eten let, als tijdens mijn zwangerschap van Famke. Toen zou ik echt geen blaadje sla op een broodje hebben gegeten en dat doe ik nu wel (nou ja, nu even niet meer, maar voor dat blauwe kaas debakel nog wel). Ik had de vorige keer vast geweten dat je geen blauwe kaas mocht en nu weer wel. Maarreh... ik denk dat de kans op listeriose bij mij door die blauwe kaas vrijwel nihil is. Ik vind het wel fijn om je geruststellende woorden te lezen: bedankt! Haha, ik moest wel erg lachen om je kinderen die 2 keer per dag moeten worden uitgelaten! Haha, het lijken wel honden. Maarreh.. kinden en honden lijken ook wel wat op elkaar qua opvoeding, dan. Hey Jette, klinkt echt heftig wat je paardjes je per ongeluk hebben aangedaan! Je kleine teen helemaal opengebarsten? Bedoel je de nagel of de hele teen? Ik krijg accuut visioenen van Jette met een bloederig aanhangsel aan haar voet, waar nog een klein wit botje uitsteekt. (sorry Jette, ik heb nu eenmaal altijd een te levendige fantasie). Hopelijk is je teen snel weer aan elkaar gegroeid. En Jude, ik herken helemaal wat je schrijft: als je net bent bevallen (bij mij het eerste jaar) dan wil je graag weer zo snel mogelijk zwanger worden (hoewel dat bij mij niet mocht en kon, vanwege resp. mijn BI en BV) En daarna ben je gewend aan de nieuwe situatie en neemt het verlangen naar een tweede weer wat af. Soms vind ik het ook best eng en hoop ik maar dat ik goed genoeg ben als moeder. Ik ben nu al zo druk met Famke, heb ik nog wel genoeg tijd dan voor de baby? Ook merk ik dat ik helemaal op de zwangerschap van Famke was gefocused en nu is de zwangerschap er gewoon "bij". Toen had ik alle tijd om helemaal op te gaan in de zwangerschap en nu rent er altijd een kleintje rond. Marlaman is gelukkig weer terug uit Munchen en heeft voor Famke een hele geinige aap meegenomen en voor mij een hele mooie pandora armband met 11 bedels! Kent iemand Pandora? Hij is echt super mooi en Marlaman heeft hele mooie bedels uitgekozen. Vanmiddag om 13.00 uur is het zover; dan hebben we de 20 weken echo! Het belangrijste is dat alles goed is met het kleintje en ik vind het echt eng! Ik laat jullie snel weten hoe het is gegaan. Bedankt al voor jullie succes wensen! Liefs, Marla P.s. ik heb niet meer gecheckt wat ik heb opgeschreven, dus als er rare dingen in staan: "ich habe es nicht gewusst".
haha marla ik benijd me zelf ook niet haha ik haat leren en vooral als het zo saai is dat ik er niks van snap en de woorden niet eens fatsoenlijk kan uitspreken maar ja wat moet dat moet succes vanmiddag flyke jammer dat je niet komt dan doe ik het zo zelf maar het moet weer gebeuren heb er geen hekel aan hoor maar het begin altijd tja meiden vind het heerlijk weer vanmorgen lekker gewoon dom een stukje gefiest met kindlief heerlijk. liefs miriam
Jaaaaaaa, hier een dolblije Marla: alles was helemaal goed, althans voor zover ze konden zien natuurlijk! Ik ben zoo blij en opgelucht enne..... wie zeiden er allemaal dat het een jongetje zou worden? - Marla - Famke - Me2 -Miriam wie nog meer? die zijn niet door voor de koelkast. Het wordt toch echt een meisje (99 procent zeker volgens de VK, maar ik moet dan toch echt altijd aan Amber denken ) Echt heel erg leuk: ik vroeg wel of Marlaman zich nog wel thuis voelt in een vrouwenhuis, maar hij vindt het ook alleen maar leuk. Trouwens, gezondheid is toch echt het allerbelangrijkste! Ik voel me echt op een roze wolk zitten! Liefs, Marla
joehoe! een meisje!!!!! wat fijn dat alles goed was Marla. Je zei al dat je een meisjes meisje was dus daarom vast geen jongen. Minka-man voelt zich opperbest tussen zijn meiden hoor! dus marla man zal het ook vast leuk vinden. en Flyke man heb ik ook niet horen klagen Geniet ervan en lekker op die roze wolk blijven zitten
Marla: super dat alles goed was!! en nu kun je het geld voor een hele nieuwe jongensgarderobe nu aan iets anders besteden Jezelf bijvoorbeeld hahahahahaha