hey meiden vraag me niet hoe het komt maar het is hier plots druk druk is toch best wennen hoor, Merel rond me heen en Linde daar is mijn luilekkerleventje dat ik niet wist wat doen en vaak aan pc zat, dan nog es bezoek tussendoor, morgen poetsdag, zal nodig zijn merel vandaag overal rond gekliederd, wou ze proeven van Lindes melk (mijn melk) wou ze die bijna niet meer afgeven, morgen komt de VK en merel en ik naar de kapper, tussendoor poetsen, tijd tekort dus,'s avonds 8 vrienden op bezoek, zal sangria met vers fruit klaar maken, jum jum eindelijk weer es wat alcohol hihi, ik dacht vanmiddag dat ik even zou kunnne bijlezen toen merel in bed zat, maar helaas, ze wou NIET slapen, heeft dus gespeeld, buiten in zwembad gespeeld en zit hier nu naar pipi langkous te kijken en zo meteen bed in, vond ik eigenlijk wel leuk, zo anderhalf uur in de middag dat merel in bed zat, even tijd vrij, dus ik hoop dat ze dit niet altijd zal overslaan haar middagdutje, egoïstisch klinkt het best wel van me voor iedereen het beste gewenst en goe weekend! liefs flyke
Van mij ook even snel een reactie, ben niet met vakantie, maar gewoon te weinig tijd gehad. @Marieke, wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt, en dan met dit weer, ik hoop echt dat het snel beter met je gaat. Sterkte meid! @ Minka, dus je blijft voorlopig nog even halve dagen werken? Fijn dat je daarin gesteund wordt door de gyn. @ Wuppie, heel veel succes morgen, hopelijk is het allemaal een misverstand en is alles gewoon in orde. We horen het wel van je. Maar ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. @ Mir, voel jij je inmiddels al weer beter? Ook niks met dit weer natuurlijk. @ Flyke, druk druk zo te lezen. Ik vind je niet egoistisch. Ik geniet ook altijd van Rick's middagdutje (soms 1,5 uur, soms 3 uur). Dat is toch ook niet erg? Ik schiet ook altijd meteen naar boven als hij wakker wordt, dan vind ik het ook erg leuk om weer wat met hem te doen, maar de tijd die hij slaapt ben ik ook blij om even iets voor mezelf te kunnen doen, even rust, ha ha! Verder niet zo veel te melden hier. Het is weer behoorlijk warm aan het worden, ik had er vorige week wel last van, maar goed, niet klagen, regen wil ik ook niet, doe me dan dit maar . En net lekker een uurtje buiten gelezen, heerlijk zo 's avonds. En nu zondag allemaal duimen he! Ook Flyke! Liefs, Jude.
Wuppie, wat zul je geschrokken zijn? Hoe is het nu, zenuwachtig voor morgen? Kan heel goed dat het door de ligging van de kleine kwam. Nu maar hopen dat hij/zij morgen wel goed ligt en dat je goed nieuws krijgt. Ik denk aan je! Miriam, eindelijk aan het opknappen? Hoop het voor je, zo te horen heb je het al lang of niet? Kun/kon je wel voor Sem zorgen? Minka, pas je een beetje op met dit weer en je buik. Even gas terug nemen, je kunt al niet zo goed tegen dit weer, dan zal het vast niet meevallen. Hoe is het met de pokjes? Flyke, ja meis nu komt de drukte terug. Hopelijk lukt het een beetje. Mmmm jammie sangria, ik zou ook wel willen aanschuiven hoor, die vrienden hebben maar geluk met jou. Hoe is het met je wond? Jude, kun je rick een beetje bijhouden met rennen? Nou kom maar op met die regen hoor hihi. Ik heb gister iets voor de misselijkheid gekregen en nu gaat dat gelukkig iets beter. Heb het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeet, niet fijn om dan plat te liggen. Maar vandaag is mijn rolstoel geleverd, dus ik kan ook even de deur uit als ik wil.
Even kort vanaf het werk: Wuppie, heel veel succes meid! Ook ik denk aan je. Flyke, oeh, lekker Sangria, doe mij ook maar een glaasje (hips) Miriam, hoop dat je snel opknapt Marieke, pff ionderdaad liggen met dit weer ....bah!!! en dan zo'n warme brace om! Als je in de rolstoel zit, en je tuintje aan het sproeien bent, kun je zo onder de sproeier door rollen hihihi (sorry, beetje leedvermaak, maar kun je vast wel hebben toch) Jude, heerlijk he om buiten te zitten/lezen s'avonds. Ik kom niet vroeg mijn bedje in met dit warme weer, maar helaas wel weer vroeg mijn bedje uit! Maar neem mijn Siësta s'middags! Me2, hoop dat je een fijne vakantie hebt Franka, Marla, Neeke, Jette, Amber.... alles goed? De waterpokken zijn zo goed als weg! nog een paar kleine plekjes bij Leonie. Voor de rest gaat alles super met beide meiden, Eline is supervrolijk en ondernemend, Leonie zit continue te kletsen, lachten en straalt helemaal. Heerlijk, ook voor mij, als ik dat vergelijk met 2 maanden terug dat je de pijn op haar gezichtje af kon lezen. Ikzelf zit lekker in mijn vel maar baal dat ik lichamelijk nog niet op "niveau" ben. Als ik iets teveel doe word ik direct teruggefloten met steken en krampen aan mijn wond (intern). Daar baal ik echt van! Maar ik heb me er dus bij neergelegd en dat scheelt geestelijk al een heel stuk. Kus MInka
zo er is weer gezellig gekletst leuk leuk wuppie succes vandaag denk aan je marieke heerlijk een rolstoel wel eng dat mensen je duwen en je geen controle hebt vond ik althans maar lekker hoor. nu opknappen jij en dan even niks meer. nee ik kon niet voor sem zorgen de zorg is overgnomen door mijn moeder en mijn zusje vreselijk nu sem weer bij me hij heeft koorts tegen de 40 zit hij zielig vind ik het hoor. maar ja mischien eindelijk tandjes? minka waterpokken bijna weg gelukkig maar vind dat we zo sneu voor die kleintjes flyke ik geloof het graag dat het druk is met twee koters en dat middag slaapje is toch ook even heerlijk of je kunt even ontspannen of even bepaalde dingen doen die met kids niet echt wil. heerlijk ik hoop dat sem daar nog lang mee blijft doen het middagslaapje dan jude druk meid en ja warm he ik vind het te warm hoor ik knap trouwens langzaam op meiden gaat steeds beter denk dit weekend nog en dan klaar haha hopelijk marieke doet je plant het nog mooi wat hebben ze uitgekozen eigenlijk voor je liefs miriam
hoi meiden bedankt voor jullie medeleven. Hellaas heb ik geen goed nieuws kindje heeft een zware hartafwijking een defect aan een klep en daardoor is de linkerhartkamer beschadigd het moet veelste veel pompen. Het hart word dus alleen maar slechter...... Er is een punctie gedaan en daar krijgen we volgende week de uitslag van. We mochten vandaag nog geen beslissingen nemen maar eigenlijk hebben we dat wel gedaan. ik gun geen enkel kind zo'n slechte start en een leven met zoveel beperkingen. Ik hou jullie op de hoogte.
Lieve Wuppie, Ik weet even niet wat ik moet zeggen. De tranen stromen over mijn wangen. Waarom??? Maar dat zul je jezelf ook wel afvragen. Nog even wachten op de uitslag van de punctie, maar ik begrijp dat jullie al een standpunt hebben ingenomen mocht het er zo slecht uitzien. Het gaat een moeilijke tijd worden voor jullie, ik wil jullie heel veel kracht en steun geven. Als er wat is schrijf het maar van je af hier. Hele dikke knuf Minka
Lieve Wuppie, Neeeee dit mag gewoon niet zo zijn. Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Heb er gewoon geen woorden voor..... Waarom moet jullie dit overkomen, dit is ONEERLIJK. Weet je al wanneer je volgende week de definitieve uitslag krijgt? Ik wens jullie heel veel kracht voor de komende tijd. Dikke knuffel Marieke
wuppie wat erg ik ben er stil van tranen lopen over mijn wangen en krijg het zo maar ineens heel erg koud, wat moet jij wel niet voelen nu? Denk goed na over hoe en wat nu verder, al begrijp ik dat je het kindje meer ellende wilt besparen? knap dat je zo kan denken het doet me stilletjes ook aan danique denken zelfde periode krijgen we dan een kindje ook na ruim de helft van de zwangerschap vreselijk. echt zo erg. weet in ieder geval dat ik niet daar gestaan heb maar wel zoiets en dat ik er voor je ben altijd. voor vragen advies of gewoon om even tegen aan te lullen. dit had niet zo moeten zijn waarom nu bij jullie dit verdriet ik begrijp zo niks van deze wereld liefs miriam dikke knuf
ik weet niet precies wanneer de uitslag er is maar ik denk dat ik maandag ga bellen om afspraken te maken. Vind het nu vooral zo moeilijk om verdriet te hebben terwijl je hem nog voelt, en als ik mezelf zie in de spiegel. Bedankt voor de lieve woorden ik had dit ook nooit verwacht ik weet in ieder geval dat hij goed wordt opgevangen door Danique.
en de nog zo ontzettend vele andere engelkindjes meis ik moet constant aan je denken dit wordt een enorm moeilijke tijd. weet dat je niet alleen bent en we er voor je zijn liefs miriam
O Wuppie, wat lees ik nu... wat vreselijk... ik weet niet wat ik moet zeggen... Ik wil je in elk geval veel wijsheid toewensen met het besluit dat je moet nemen (of al genomen hebt begrijp ik), wat ontzettend moeilijk. Ik weet er niks van, dus misschien een hele stomme vraag, maar is het iets heel ernstigs wat ze niet kunnen verhelpen na de geboorte? Of heeft hij gewoon echt geen kans? Sterkte meid, wat oneerlijk... Liefs, Jude.
lieve Wuppie, wat vreselijk... ik vind het zo erg voor jullie, weet gewoon niet wat ik kan zeggen. Veel sterkte en een dikke warme knuffel... AMber
Wup: ik log net even heel vlug in vanuit mijn vakantieadres en nu lees ik dit....wat ongelofelijk naar...ik had dit nooit verwacht....en jullie natuurlijk helemaal niet.....Ik kan me jullie beslissing wel voorstellen en die zullen jullie ook in alle wijsheid hebben genomen. Ik kan me voorstellen dat je ook aan Sophie moet denken die ook recht heeft op jullie aandacht. Wat een ongelofelijke nachtmerrie voor jullie.....Hij zal inderdaad vast goed worden opgevangen door Danique.....maar niemand verdient dit soort verdriet... Heel veel sterkte. Mijn gedachten zijn bij jullie! Dikke knuffel..... *huil*
Lieve Wuppie, Wat vreselijk voor jullie. Ik ben er helemaal stil van en huil met jullie mee. Wat een nachtmerrie. Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve héél veel sterkte! Een dikke knuffel Franka
terwijl merel hier naar tv zit te kijken, tijd genomen om es bij te lezen en wat schrik ik zeg wuppie, ik weet even niet wat zeggen, je gaat naar zo een speciale echo toe, altijd in de wetenschap van er zou wel iets verkeerd te zien kunnen zijn, maar verder sta je er niet bij stil, en dan nu .... donderslag bij heldere hemel, vreselijk, ik zit hier ook te huilen, vooral ook met je beschrijving dat je je zoontje voelt en belissingen moet nemen of nam, moet echt moeilijk zijn.... heel veel sterkte in de moeilijke tijd nu en wat nog komt helaas liefs flyke
dank jullie wel voor al lieve berichtjes het doet me goed om begrip te hebben. we gaan morgen bellen om afspraken te maken. ik hoop dat het lichamelijk in ieder geval mee gaat vallen zodat we daarna nog van onze vakantie kunnen genieten en een beetje kunnen bijkomen.
hey wup, .......... meis wat lees ik nu............wat verschrikkelijk slecht nieuws!....... heb er even geen woorden voor!!! Ik bener van overtuigd dat jullie heel goed nagedacht hebben over deze loodzware beslissing............. ik wens jullie heel veel sterkte!!!! jette
Ha lieve Wup, ik denk de hele tijd aan jullie.......ben je al w3at wijzer geworden wat betreft uitslage ed?