meiden, even een kort berichtje van mij. Volgende week kom ik verder terug, heb het nog erg druk voor de verjaardag van Eline. Flyke, hoop dat er geen rare resultaten uit het onderzoek zijn gekomen. Een fijn doopfeest morgen. Jette, pff klinkt heftig dat auto ongeluk. Laat hem maar rustig aan doen (maar dat lukt niet zo goed bij Jette-man geloof ik) Marieke, ik hoop dat de pijn steeds verder afneemt, nog even doorzetten dan zijn de eerste 6 weken al weer voorbij. Rest, volgende week heb ik lekker vakantie dus even wat meer tijd om ook aan jullie wat aandacht te geven. Morgen dus Eline's 2e verjaardag. Het wordt geen groot feest, alleen familie en wat vrienden. Het houten speelhuisje is niet af helaas, staat voor het grootst gedeelte in de grondverf, dus volgende week maar droog weer, dan kunnen we verder. Toch zal het voor mij ook een feestje worden met een zwart randje, en zal ik veel denken aan Wuppie, Wuppie-man, Sophie en het kleine mannetje. Tot snel X Minka
Lieve, lieve Wuppie, Wat kan ik nog meer toevoegen aan alle mooie woorden die hier de laatste dagen zijn geschreven. Ik denk aan jullie morgen, heel veel sterkte en kracht. Voor nu maar ook voor alle dagen daarna. Kus en knuf Minka
wuppie moest even kijken of er nog geschreven is en minka heeft nog geschreven maar zoals minka zegt alles is al gezegd knuf denk aan je echt lieverd. minka toch morgen fijne dag gefeliciteerd met de meid ik ben de hele dag bij mijn ouders dus kan niet zo even posten probeer nog wel even te komen hoor. marieke beterschap nog even en hopelijk dan toch ook de zon voor jou. flyke en rest kom ik ook later op terug heb nog bezoek maar moest even komen hier liefs miriam
Wup: heel heel erg veel sterkte vandaag, meer kunnen we niet zeggen en doen voor je.....als dat er wel is, laat het ons dan weten! we denken aan je!
Debbie, ik weet niet goed wat te schrijven, alles is hier al geschreven de afgelopen dagen, maar ik wilde je in elk geval laten weten dat ik aan jullie denk en dat ik hoop dat het een beetje vlot gaat en dat ik jullie veel kracht toewens om dit te kunnen verwerken. Ik heb veel aan jullie gedacht en vind het echt enorm erg... Dat lieve kleine manneke van jullie, dat hier niet mag zijn... Minka en Flyke, ondanks deze verdrietige dag toch ook feest voor jullie, dus van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Eline en het doopfeest van Linde. Liefs, Jude.
Minka: gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Eline. Ik hoop, dat ze een mooie dag heeft vandaag. Flyke: gefeliciteerd met de doop van Linde.
Lieve Wuppie en Wuppieman, Ben dit hele weekend bij mijn ouders geweest en ben nu pas in de gelegenheid om wat te typen: ik heb vaak aan jullie moeten denken en aan deze verschrikkelijk zwarte dag.... Ik wens jullie zo ongelooflijk veel sterkte met dit alles en ook met het verwerken van het overlijden van jullie zoontje! Hele dikke knuffel, Marla
Lieve Debbie, Ik heb de hele dag aan jullie gedacht. Heb er ook met vrienden en familie over gesproken en vandaag met Mark natuurlijk. We leven zo met jullie mee. Zouden willen dat we iets voor jullie konden doen............ Ik hoop dat jullie zoontje is geboren en dat het snel is gegaan. Veel sterkte en een hele dikke knuffel! Kus Marieke
Eline van harte GEFELICITEERD met je 2e verjaardag. We hopen dat je een leuke dag hebt gehad! Minka, Minka-man en Leonie ook van harte met jullie grote kleine meid en zusje!
Flyke ik hoop zo dat er niks ernstigs is gekomen uit het onderzoek in het zh en dat het met Linde weer een stuk beter gaat zodat jullie toch nog een mooi doopfeest hebben gehad!
hoi Liverds. Gister om 13:20 is ons mooie mannetje* geboren. 30 cm en 500 gram en super mooi. probeer vanmiddag nog even maar te schrijven. Groetjes Debbie
Wat verdrietig, Wuppie! (ik vroeg me gisteren en ook vanochtend wel vaak af of je kindje al geboren was, maar dat was dus al het geval). Lijkt me zo ontzettend moeilijk allemaal voor jou en Wuppieman! Heel veel liefs, Marla
Ik vind het nu wel heel moeilijk om op de anderen te reageren, omdat mijn gedachten bij Wuppie en haar kindje zijn, maar doe het toch (kort): Jette, wat schrikken van het ongeluk van Jetteman: als hij maar geen whiplash heeft! (wie rijdt er nou op een stilstaande auto!) Minka, voor jou ook schrikken dat het leek alsof je buik van binnenuit openscheurde: hoe gaat het nu met je buik? Alsnog gefeliciteerd met je lieve meisje! Marieke, fijn dat je baas zo goed reageerde, inderdaad een hele opluchting! Miriam, hoe gaat het nou met jou, lieverd? Moeilijk ook voor jou! Wuppie, "fijn" dat je zo veel steun en tips krijgt van Miriam, helaas is het een kl.... reden dat je die krijgt! Ik lees je verhaal vanmiddag wel, maar als het niet gaat, gewoon laten zitten, het komt wel als jij er aan toe bent! Ik vind het zo vreselijk voor jullie! Flyke, hoe is het nu met kleine Linde? Hoe is de slaaptest gegaan? Verborgen reflux zou inderdaad wel heel vervelend zijn, als ik Miriam en Amber zo hoor! Hope, hoe gaat het jou en je zoontje? Veel liefs, Marla