Jeetje Minka, was dat even schrikken. Ik zie, dat je vandaag nog niet gepost hebt en hopelijk is dat goed nieuws. Ik kan me voorstellen, dat dit je erg onzeker en angstig maakt. Ik hoop, dan ook dat jullie zusje nu snel in jullie armen vast hebben. Miriam: lekker van jullie vakantie genoten? Die was is inderdaad wel een nadeel erna. Hoe ging het met Sem? Wilde hij goed slapen op zijn vakantie-adres? Marieke en Jude: veel beterschap voor jullie schatjes! Wuppie: ik herinner me nog goed, dat het emotioneel een achtbaan kan zijn met steeds weer vallen en opstaan. Neem er maar alle tijd voor en zo te horen ben je lekker aan het genieten van jullie meisje. Me2: hoe gaat het bij jullie? Iemand nog iets van Amber en/of Neeke gehoord? Jette: hoe gaat het bij jullie. Wanneer kwam je ook al weer richting Den Bosch? De uitzending is inderdaad 24 februari. Het programma is in drie items verdeeld en Bob zit in het laatste item (maar ik kijk natuurlijk vanaf het begin om geen moment te missen) Suze slaapt nu lekker 6 uur door (soms iets meer, soms iets minder) maar heeft nu duidelijke een 'sprongetje'. Wanneer ze moet eten, huilt ze (schreeuwt zelfs) en moeten we haar eerst rustig zien te krijgen, anders weigert ze te drinken. Wanneer ze gedronken heeft, is ze supervrolijk en genieten we enorm van haar. Fijne avond allemaal en tot snel liefs Franka
Nee hoor meiden, nog niks in aantocht! Ook geen wee te bekennen. Ik dacht ik post nadat ik controle had bij de VK vanmiddag maar i.v.m. erg harde buik en weinig beweging van klein zusje moest ik toch weer even aan de CTG in het ZH. Klein zusje was wel rustig maar zag er nog allemaal goed uit. Alleen waren er 3 aan het bevallen dus het duurde wat lang voordat ik weg mocht van de Gyna in het zh! Ik verwacht nog niks moet ik eigenlijk zeggen, ja een stuk harde ontlastig maar ik durf niet te persen!!!! Ik kom morgen wel op jullie terug er is zoveel geschreven vandaag. Kus Minka
franka wat komt er de 24ste op jou neefje op tv? waar en hoelaat minka nog niks dus blijft afwachten en spannend mariek meis hopelijk neemt het al weer wat af de griep bij de kleine meid zo naar je kind ziek te zien vind ik. franka ja dat heeft sem ook een hele tijd gehad en nu nog heel soms dan moet ik hem eerst kalmeren eer er iets naar binnen kan komen haha ongeduldig zeg ik altijd hihi jude lekker hoor naar een warm oors hihi ben ook wel weer aan vak toe haha wup alles goe nog carnaval vierders hier? gr miriam die de was klaar heeft hiep hiep hoera
Franka: ik ben dan niet in NL zou ik het via uitzending gemist op internet kunnen zien? Minka: stilte voor de storm denk ik. Een mama uit een ander draadje waar ik op schrijf (Net bevallen en weer zwanger) had vandaag precies het zelfde. Heel rustige baby aan ctg in ziekenhuis en ze is vanmorgen mama geworden voor de 2de keer! Dus wie weet kom jij straks ook met nieuws! Jude: ook al een ziek kindje......beterschap en pak ook zelf je rust waar dat kan! Marieke: hopelijk is Neia aan de beterende hand. Miriam: lekker dat je de was af hebt! Nee her geen carnaval ondanks dat mijn man wel een Brabander is! Zo net met JP bij de kinderarts geweest voor zijn jaarlijkse controle. Hij is qua lengte echt bovengemiddeld! Wel grappig want zo lang zijn wij beide niet! Verder alles helemaal goed! Ik geniet zo van mijn heerlijke kindjes!! Ik moet vandaag weer naar NL. Kom vrijdag avond terug. Hierna heb ik even geen afspraken meer staan gelukkig dus hopelijk kan ik een tijdje gewoon weer hier blijven !
Minka, pfff balen dat je zolang in het zh moest blijven, maar gelukkig alles goed met zusje. Zal me ook niks verbazen als je snel met goed nieuws komt, maarja dat weet je nooit. Jude, och meis toch niet lekker in je vel dus. Helemaal logisch met gebroken nachten etc. Hopelijk is Rick snel wat beter zodat jij ook bij kunt tanken. Het vreet ook zoveel energie als die kleintjes ziek zijn. Neia heeft ook nog nooit buikgriep gehad. Gister 5 diareeluiers, terwijl ze normaal 1 keer in de 3 a 4 dgn poept. Flyke, hoe is het met jou? Franka, wij gaan de 24e ook kijken en anders nemen we het op. Wat fijn zeg dat Suze nu een ritme lijkt te hebben, en 's nachts 6 uur doorslapen is heerlijk natuurlijk. hihi herkenbaar dat ongeduldige, maar dat gaat er wel af hoor. Miriam, heb je goed gedaan dat de was klaar is! Nee geen carnavalvierder, vroeger wel hoor, zo hebben mark en ik elkaar ontmoet. We zouden naar de optocht gaan kijken maar neia was niet lekker en zo'n slecht weer dat we het op tv hebben gezien. Me2, wat fijn zeg dat JP het zo goed doet. Hoelang is hij nou? Zo te horen geniet je volop van de kids. Pfff nog een keer naar nederland, hopelijk heb je daarna wat meer rust. Neia heeft vannacht goed geslapen gelukkig. Ze was vanmorgen nog wel bleekjes, maar ik moet helaas vandaag weer werken. Hopelijk knapt ze vandaag weer wat meer op. Gisteravond nog lekker met Mark uit eten geweest omdat we 13 jaar samen waren, was heerlijk. Nu weer aan het werk.
Dan moeten we de 24e maar aan elkaar denken, namelijk dat we dan met een aantal meiden naar hetzelfde programma zitten te kijken! Alleen is de reden natuurlijk niet leuk... Minka, hoe gaat het vandaag? Stel je voor, straks duurt het gewoon nog 2 weken! Marieke, poept Neia maar 1 keer in de 3 a 4 dagen? Dat is weinig, of niet? Dan heb je vast een hele luier vol . Rick doet dat toch wel elke dag en soms meer dan 1 keer... Nou ja, in elk geval heeft hij geen last van verstopping, nooit gehad ook. Me2, succes weer in NL, en dan lekker weer in het weekend thuis zijn! Liefs, Jude.
Hier alles lekker rustig, ook ikzelf en Minka-man weer. Goed geslapen en de afgelopen dagen achter ons gelaten! Morgen gaat Minka-man gewoon weer werken mits er natuurlijk activiteit is, maar daar ga ik niet vanuit om op de uitgerekende datum te bevallen. (zou wel leuk zijn want Eline is ook de 18e geboren) Vanacht wel `bevallen` van mijn ontlastig, pfff wat kan zoiets dwars zitten zeg, (heb er wel 1 1/4 uur over gedaan !!!)maar wat een opluchting hihihi Me2, via uitzending gemist.nl kun je het programma inderdaad overal terug zien. Wat leuk dat JP zo'n lang kereltje is en jullie niet. Er zijn wel programma's op internet waar je de uiteindelijke lengte kunt bekijken, maar ja of dat allemaal klopt geloof ik niet zo in! Tja, ik had al wel verwacht dat je naar NL zou komen, het gaat hier weer sneeuwen Jude, rustig aan doen meid, en anders hulptroepen aanroepen om zelf even ij te tanken. Hoop dat het snel beter gaat. Franka, Fijn dat Suze wat doorslaapt en dat jullie volop genieten. We denken ook aan jou met de uitzending. Jij staat zo dichtbij en door te kijken kunnen we ons wat beter inleven in jullie situatie. Ik hoop ook dat het je een goed gevoel gaat geven. Marieke, gefeliciteerd met jullie 13e samenzijn. Wat vervelend dat je net nu weer moet werken nu Neia even wat minder is. 1x poepen in de 3-4 dagen??? Ook ik ben wel verbaasd. Hier kun je meestal de klok erop gelijk zetten, na het eten s'morgens en dan eind van de middag vaak nog een keer. Het komt maar zelden voor dat Eline 1 dagje overslaat. Hebben jullie al reacties op jullie huis gehad? Je mag ook gaan aftellen tot de vakantie meid! Geniet alvast van de voorpret ervan. Miriam, welkom terug meid, je hebt niks hoeven missen Lekker dat je zo snel al weer alles op orde hebt in huis, kom je hier ook wat wasjes wegwerken? Ik ben nu weer volop bezig terwijl ik zo goed bij was! Wuppie, is het leuk bij de Eemhof? Je was vlak bij ons dus, het is aan de overkant van het Veluwemeer bij ons, ik kan het bijna zien liggen maar je rijdt al snel 20 minuten erheen. Ik wil er ook nog steeds 'n keertje heen. Heerloijk te lezen dat jullie genoten hebben met z'n drietjes, even lekker samen zijn is oh zo belangrijk! Hoe was het schaatsen, ik ben benieuwd naar de foto's. En ook al 0.8 Kg kwijt, gaat goed meid, je klinkt weer een stuk opgewekter. Flyke, bij jou alles goed? Hoe is je buik tot nog toe gegroeid? Het schiet bij jou ook al weer op. Anette was eerst, maar die heb ik hier al een tijdje niet gezien. Jette, ik mis je, waar ben je? Ik hoop dat alles goed met jullie (+ fam ) is en dat je gewoon tijdelijk even niet kunt internetten. Hoop dat ik niemand ben vergeten, was ook even lekker druk gepost hier. Allemaal dikke kus Minka
Jude, ja neia heeft een chronische afwijking aan haar darmen. Ze heeft er ook medicijnen voor, die helpen niet echt, maar als we ze niet gebruiken dan is het nog veel erger. Ze is er zelf ook aangewend, en als het er dan uit moet is het even zielig, maar dan weer een paar dagen voorbij. Die flatsen van gister vond ze ook niet prettig. Hoe is het nu met Rick en met jou? Minka, fijn dat je weer een beetje bijgekomen bent. Hopelijk hoeft minka-man voorlopig niet te werken omdat zusje naar buiten wilt komen. Pfff die ontlasting, ja kan me nog goed herinneren, wat kan dat pijnlijk zijn zeg. We hebben nog niks voor het huis gehoord, 27 en 28 februari hebben we open huis. Hopelijk komen er wel mensen kijken.
Minka voor ons is de eemhof ook maar 20 minuten rijden wonen dichter bij mekaar dan gedacht. Was wel heel leuk alleen de wildwaterbaan ging via buiten en was een beetje koud voor Sophie ze vond het gelukkig wel leuk. Schaatsen vond madam ook leuk ze probeerde te lopen met de schaatsen en ze heeft stukjes gegleden. op een gegegeven moment ging ze springen bijna boven op me tenen met de ijzers. Heb zelf ook nog even geschaats was weer leuk. Marieke wat vervelend kleintjes met diaree kan veel pijn doen. Sophie voelde het al in haar buik en zei dan al auw bah. Let wel op dat ze genoeg drinkt Beterschap. Jude jullie ook beterschap Franka ik ga ook kijken. Je zal zien na het sprongetje is ze gelijk een stuk wijzer snapt ze meer en kijkt ze je anders aan. jak wij hebben zo een bijeenkomst hele bedrijf is opgetrommeld meestal is dit geen goed nieuws
nou minka als je dichterbij zou wonen kwam ik gezellig langs koppie koffie halen en dan zou ik je wel helpen met de was haha maar helaas de afstand is te ver. Ik heb inmiddels begrepen wat er de 24ste op komt en ook ik ga kijken. Franka vind het knap hoor dat ze op tv willen komen met zo iets persoonlijks ook al worden ze geholpen. je gooit toch vee van je leven op de buis. en zo zien we inderdaad iets meer van franka haar prive leven je fam. kom jij ook nog in de picture? hoe is het nu met je neefje kijken ze daar uit naar de uitzending. straks werken sem bij creche afgeleverd en heb gevraagd of in de bouwvak hij de woensdag middag ook mag komen nou afwachten en hopen dat het kan. anders heb ik tot heden een oppas probleem dan. maar is kijken of ik op het werk er nog iets voor kan regelen. had ik voor 1 febr moeten doen . gister even de stad ingeweest moest wat dingen doen en had een bon voor een geur gekregen van manlief. en toen heb ik de geur van calvin klein obsession uitgeprobeerd tjee die vind ik lekker zeg wel duur dus nu maar een iets goedkopere meegenomen van christina aguilera ook wel lekker maar niet zo als die andere ach ik neem nu effe genoegen hier mee haha nou meiden werk ze en minka ben nu toch wel heel nieuwschierig geworden hoor wanneer je met nieuws komt in iedergeval denk ik toch wel voor as maandag daar gaan we voor gr miriam
Me 2, raar he dat JP bovengemiddeld is en jullie niet zo groot, volgt zusje grote broer op? En gelukkig straks terug wat minder afspraken, wat pendel jij heen en weer zeg, petje af hoor , zou niets voor mij zijn, zo alleen op stap minka, had ook geschrokken van je post ivm je bloedverlies, gelukkig wist je vlug dat er niets aan de hand was/is, toen je volgende post even uitbleef dacht ik echt dat het zover was, nog niet dus , en je bent dus eigenlijk al overtijd nu? van eline ook? Annette is inderdaad een tweetal maanden eerder zeker dan mij uitgerekend? is hier al even niet meer geweest, hoop alles verder goed met haar marieke, foei foei van me, weer te laat, toch nog een te late maar welgemeende gelukkige verjaardag gewenst! x x x! hehe ja dat zou inderdaad praktisch zijn moest het een jongetje zijn want naam weten we al, bij Merel klopt je stelling want toen vonden we geen jongensnaam maar ik heb een voorgevoel dat het terug een meisje wordt. Ja hubbie heeft veel voorstellen maar ik hou dan niet van die namen, ben een moeilijke volgens hem wil iets niet te vaak voorkomend, duidelijk uit te spreken naam die past bij merel en familienaam, simpel toch Neia al aan de beter hand? franka, sbs6 zegt me niets, is het mogelijk dat we dit hier niet kunnen nemen? ik ken de tros en nl 1-2-3? dus Suze zit in een sprongetje, gelukkig is ze na haar flesje terug vrolijk en is alles van ervoor vergeten jude, oei hoop dat dat grieperig gevoel niet uitbreekt bij jullie daar! l wuppie, hehe grappig te lezen jij een hekel aan die carnavalmuziek en Sophie is er het hart/de mond van vol , klinkt leuk dat zwemmen, met Merel na drie pogingen weende ze niet meer, en dat was dan nog op vakantie, zal dus weer vanvoor aan beginnen zijn vrees ik, hoewel in het grote bad bij papa is het echt spetter en plonsplezier oei, hopelijk geen te slecht nieuws tijdens die bedrijfsamenkomst? Mir, jammer dat je altijd een hoop was terug mee hebt he na vakantie, blij te lezen dat je genoten hebt! en bedankt voor die parfum tip, ben eigenlijk ook op zoek naar es een andere , ga die calvin klein es proberen hier alles goed, vanmorgen de vroedvrouw gekomen, bloeddruk 12/7, ik moet wat meer magnesium nemen toen ze hoorde dat ik vooral savonds harde buiken heb al, de laatste week heb ik ook een gejaagd gevoel, mijn hart klopt in mijn keel en ik voel me zenuwachtig, terwijl ik rustig in bed lig en wil slapen, nuja, ook wel een beetje met vanalles bezig, heel druk op het werk, meisjesnaam zoeken, denken over geboortekaartje (wie wil pb me maar he, doopsuiker, babyborrel enz... maar ze zei komt bekend voor, is door de extra druk en je lichaam die dubbel moet presteren enz. Een heel actieve baby zei ze ook, en inderdaad ik voel de baby enorm, niet te vergelijken met Merel, wist niet dat het zo kan verschillen, voel de kleine zo goed als de hele dag door, en draaien in mijn buik enz. Mijn buik is ook al veel dikker, bij Merel was die niet zo groot, naar het eind van mijn zwangerschap toe waren er die dachten dat ik nog maar 6 maanden was, nu heb ik bijna dezelfde buik als einde zwangerschap met Merel maar gelukkig in kg nog maar 2.5 bij ze vertelden dat Merel in het KDV met slaapzak aan uit bed geklauterd is.. verwondert me niets, zag dat ze deze week (toen ik vlug wat wou strijken) half voorover hangde en bijna de box uitviel, niet meer te vertrouwen dus liefs flyke
Wuppie, hoe was de bedrijfssamenkomst, hopelijk geen slecht nieuws. Was snel al, op de ijzertjes! gelukkig geen tenen eraf gereden . Miriam, tja, helaas wonen we allemaal te ver uit elkaar om even op de koffie te gaan. Maar bedankt voor je aanbod, ik ga zo weer strijken dan hoop ik ook weer bij te zijn. Geurtjes; ik gebruik al tijden niks/zelden meer. Mijn directe collega heeft erge astma en reageert hier heel erg op, dus uit gewoonte spuit ik niks meer op, maar als ik het zo lees denk ik, hmmmm ook maar weer eens kijken of ik wat lekkers kan vinden. Flyke, Bij Eline was ik 3 dagen over tijd. Vandaag dus mijn uitgetelde datum, maar denk niet dat er wat gaat gebeuren. Tjeetje wat ben je al bezig met alles, ik was echt superlaat met alle voorbereidingen. Kaartjes, dit loopt dus niet deze keer, ben er al 3 weken mee bezig en elke keer is er wat:xals het goed is komen ze vandaag binnen net als de proefdruk. Vorige keer ging alles supersnel en deze keer gaat er vanalles mis! Je hebt mijn adres vast nog wel in je PB-lijst staan Niks op komst dus hier, minka-man is gewoon werken, maar zijn vader heeft ook een zware operatie vandaag (in het zh waar hij werkt) dus ik wou eigenlijk ook wel dat hij daar aanwezig was. Eline is gewoon naar de opvang dus erg rustig hier. Ik word door de buren wel goed in de gaten gehouden hoor, als het rolgordijn op de douche naar beneden isdan slaap ik etc. Maar de 2 achterburen staan ook klaar als opvang voor Eline als het zover is, dus wel even belangrijk. Toen ik s'nachts naar het zh moest heeft ze al tussen de buren in bed geslapen omdat ze niet in het logeerbedje wou. Tja, we wachten geduldig! Kus Minka
Minka: Ik was met Fee ook overal laat mee. Alles is gewoon al in huis en wij hebben altijd traditionele geboortekaartjes dus lekker makkelijk Ben benieuwd of zusje ook 3 dagen te laat komt. Wanneer ben je nou jarig? Schattig dat eline tussen jullie buren in lag hahahaha. Wij hadden de oppasmoeder op standby maar Fee kwam uiteindelijk gepland met keizersnee dus was niet nodig. Overigens tekent mijn man er zo weer voor (ik ABSOLUUT NIET!!) omdat het allemaal super makkeljk was met werk en oppas regelen ed omdat je weet waneer het gebeurd Typisch een man Flyke: dat reizen is best te doen. Ben in een uurtje in NL en doe het zo vaak dat het net is als de bus nemen en ookal mis ik mijn gezin heel erg, ik kan af en toe gewoon even lekker uitslapen hahahahahaha Ik had dat gehaaste gevoel bij de zwangerschap van JP heel erg. Dat ging toen op een gegeven moment echt uit de hand lopen dus neem jezelf in acht. Fee was ook evel drukker in de buik dan JP. Grappig he. Uit de buik is het net andersom Wup: hoe was de bijeenkomst? Hopelijk geen slecht nieuws? Mir: wat eherljike en geurtje uitzoeken! Ik heb al 20 jaar hetzelfde. Geluykkig kan mijn man de naam onthouden Ik krijg van de kids vaak badschuim oid vind ik zo leuk!!
Er wordt weer lekker veel gepost (dat krijg je met het binnenzit-weer, heb het nu wel een beetje gehad. Ik hoop snel op voorjaar, zodat we veel vaker kunnen wandelen) Miriam: fijn, dat je er weer bent en zo te horen weer helemaal op de hoogte. Lekker naar de stad geweest, heerlijk! Ik ben ook benieuwd naar het geurtje. Ik heb Suze ook even de foto's van Sem laten zien en ik kan zeggen, dat hij hier ook erg in de smaak valt Minka en Flyke druk bezig met de voorbereidingen. Aan mij heb je hier niets, aangezien ik alles ná de bevalling heb geregeld. Een eventuele volgende keer zal ik waarschijnlijk met 30 weken al helemaal klaar staan... Minka: wat fijn, dat je buren er zijn voor de opvang van Eline, dat geeft vast al een rustiger gevoel. Je kent het spreekwoord 'beter een goede buur...' die gaat bij jullie helemaal op. Doe het nog even lekker rustig aan! Oh en natuurlijk ook succes met je schoonvader! Marieke: gefeliciteerd nog met jullie 13-jarig jubileum! Nu nog afwachten wat de kijkers gaan doen (laten we hopen, dat het niet alleen bij kijken blijft, maar ook kopen,kopen,kopen) Flyke en Me2: het programma is volgens mij via www.sbs6.nl (en dan tablad programma gemist) denk ik wel terug te zien (het is een nederlandse productie, dus moet volgens mij kunnen) Wuppie: klonk spannend gisteren op je werk. Wat is er uit de vergadering gekomen (hopelijk geen slecht nieuws) Ik zat gisteravond wat te zappen voor de tv en toen kwam er een voorstukje van het programma. Héél bizar om ineens een stukje van je familieleven zo te zien. De tranen stonden al in mijn ogen, dus ga het waarschijnlijk woensdag niet droog houden. Mijn broer wilde eerst met z'n allen gaan kijken, maar daar zijn we vanaf gestapt. Bob wil het natuurlijk ook héél graag zien en dan zitten wij er allemaal met huilogen bij, terwijl het voor hem zo'n mooie bijzondere dag was. Nu kijken we lekker allemaal thuis met een doos tissues en een doos chocolade, denk ik. We merken inderdaad al direct iets van het sprongetje. Suze maakt nu kleine geluidjes en vannacht heeft ze 8 uur geslapen De laatste voeding gaan we een uur vervroegen, aangezien ik alweer bijna moet gaan werken en we toch niet tot 8.30 uur kunnen uitslapen. Ik zie nu al tegen het werken op (nog ander halve week te gaan, wat gaat het toch snel) Lieve meiden tot snel weer. Liefs Franka
Franka: lijkt me inderdaa dat je het niet droog houdt. Ik ga kijken via Internet! en als je neefje er dan bij is lijkt me dat niet goed....Pfff wat is het toch vreselijk zoiets... Mooi dat je meteen wat merkt van het sprongetje. Is zo leuk om dan te zien wat voor vaardigheden ze er weer bij krijgen! Wat gaat dat snel inderdaad! al weer bijna aan het werk!!! Voordeel daarvan is dat je wel weer wat meer regelmaat en ritme in je leven krijgt en in het gezin.
Me2, ik ben 1 maart jarig, sorry ik vergat het steeds te schrijven, dus het kan wel, bevallen op mijn 41e! Inderdaad erg fijn om goede buren te hebben, ik heb geen familie dichtbij dus dan is dat erg prettig. Ik zou nu ook wel willen weten wanneer hoor, Minka-man spookt vanalles door zijn hoofd, mijn bloeding, de bevalling en dan de operatie van zijn vader, is momenteel erg heftig qua emoties voor hem. Franka, ik zou ook liever thuis willen kijken, en ik weet zeker dat ook ik het niet droog zal houden hoor, zeker niet omdat ik het verhaal al van jou weet en me dus al in heb geleefd in jullie families situatie. Al weer bijna aan het werk....pff moet er nog niet aan denken, zit nu 6 weken thuis maar heb het nog niet gemist Zo, de was is weer bij, tijd voor een bakje koffie en achter de computer, ben toch zo blij met internet en jullie hihihi
hehe wat is er al veel geschreven minka, leuk gaan jouw strijk gedaan, ik moet nog beginnen maar de beneden wel gepoetst ja Merel haar kaartje maakte ik zelf en was ik vroeg mee gestart en was al maanden van te voren klaar, ben gewoon een mega nadenker en stresskip zeker me 2 wel raar he eigenlijk, hubbie zei het ook merel kalm in de buik maar actief eruit misschien dus nu een rustiger zusje of broertje? we zien wel een uurtje maar van swiss naar Nl? franka, ah goed dan kijk ik na woensdag, zal pas later online zijn zeker, es naar die website, kan me voorstellen dat het heel raar moet aanvoelen zo je familie op tv zien en dan nog in zo een emotionele situatie ai ga moeten zien wat merel uitspookt.. doei!
Jeetje topdrukte ineens. Gister te horen gekregen dat er 86 man ontslagen wordt een hele fabriek gaat dicht Gelukkig heeft het deze keer niks met mijn functie te maken ik werk hier nu 10 jaae en in die tijd is het bedrijf gehalveerd van dik 1000 naar 500. Wat lekker een luchtje uitzoeken ben ik ook gek op ben zelfs parfumeursassistent geweest en daardoor heel bewust van geur. me2 wat grappig dat Jp zo groot is vergeleken met jullie wuppie man en zijn broertje schelen 2 koppen, moet dan altijd lachen als hij zegt broertje. Echt een opmerking voor een man makkelijk een keizersnee. Franka ik zou inderdaad lekker thuis gaan kijken wij zaten vorig jaar in uitstel van exicutie om vrienden te helpen en dat was al aangrijpend. Jeetje alweer bijna werken wat gaat dat hard. Hoeveel dagen ga je? Wel fijn dat Suze al zo goed doorslaapt. Minka nog even lekker uitrusten dan maar voordat het begint. Flyke rustig aan ik had dat ook dat benauwde en hartkloppingen dan neem je toch teveel hooi op je vork. Wat een luxe dat de verloskundige thuis langs komt.
wub wat schrikken zeg bah niet leuk zeg ik vind het ook doodeng als ze zeggen we moeten met elkaar even praten tot heden altijd posi nieuws bij ons geweest maar je zult dan maar horen bleh nee niet mooi. jij mag dus wel blijven dat is dan fijn een pleister op de wond. franka haha mooi dat sem in de smaak valt heb trouwens nog een stoere foto van hem plaats hem zo direct effe minka ja vind het ook een rust punt om hier effe te komen maar toch zit ik hier dan heb ik geen rust moet ik veel zeggen voor mijn gevoel en komt er weinig van terecht dan maar ja ik ben druk in mijn hoofd en wat er in mijn hoofd zit moet er uit haha flyke ik denk ook terug een meisje voor jullie maar ben zekers benieuwd. jude hoe ist bij jullie? en amber meid met jullie en met onze knapperd sam verder de dames die niet meer zoveel schrijven jammer maar nu ik zelf mama ben snap ik het soms best goed. je moet zo enorm goed je tijd indelen. jette hoe is het bij jullie met ouders met kleine meid en evt opnieuw denken en gaan voor tweede? o heb ik iedereen nu gehad anders sorry sorry hoor. Hier de eerste dag weer gewerkt na de vakantie, best even weer wennen maar al heel snel was het alsof er geen vakantie voor mij geweest was. hihi Een collega uit ons team gaat weg en mij was niks nog verteld maar ik doe de geldpot beheren en moet dus voor kadootje zorgen niet echt handig gelukkig weet ik het nu en kan ik wat halen zodat we niet met lege handen komen te staan. heeft iemand nog tips hoe je je kind tussen de middag langer kan laten slapen? sem slaapt gemiddeld een uurtje max soms uitschieters van anderhalf of twee uur maar meestal maar drie kwartier en hij is wel vrolijk verder hoor maar denk dat het beter is als hij tussen de middag iets langer zou kunnen slapen zodat hij niet om vier uur s'middags een hazeslaapje hoeft te doen. of maakt he niet uit en hou je toch die hazeslaapjes vaak nog nou ga slapen morgen lange dag moet van half 2 tot 10 s 'avonds werken blehhh meiden trusten voor nu of zo en mis tot morgen anders tot zaterdag en minka blijf ervoor gaan hoor haha voor as maandag hihi kom op kleine eruit mooi geweest
o me2 vergeten wat erg grappig dat jp zo groot is in vergelijking maar ik denk wel eens dat tegenwoordig de kids langer worden dan vroeger ik ben zelf best een lange al zeg ik het zelf maar moet steeds vaker het onderspit delven hoor.