Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Amber: ja heb er ook al met Mir over gehad. Goed plan....het is echt het minste dat we kunnen doen. Konden e maar wat sterkte en kracht aan Wup opsturen.....

Lekker vakantie Amber! Geniet er van! wij hebben net 2 weken achter de rug en dfaarna nog 1 week dat de kids thuis waren met Oma en ik moest werken maar doordta ik thuis ben ze wel de hele dag om me heen had! Heerlijk!

Jude: wat een dramatisch verhaal van je collega!! Dat het dan zo ver komt dat iemand dat doet.....vreselijk. Kan me voorstellen dat je er helemaal van onderste boven bent.....

Ik heb trouwens alles geregeld voor de 19de september en heb er veel zin in om jullie "live" te zien!!!

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo lieverds,
    Hier nog alles hetzelfde. wordt moe van mezelf en zit pas op de helft van de 6 wkn en daarna begint het revalideren pas. Maarja de kracht zal wel weer terug komen neem ik aan.

Amber, heerlijk lekker bijna op vakantie. Tuurlijk willen we iets voor Wuppie doen, ik zou ook willen dat we meer konden doen..............
    We sturen gewoon allemaal een beetje kracht mee met het boeket, wie weet heeft ze er iets aan.

Me2, klinkt goed je vakantie. Heerlijk zo de kids om je heen.
    Leuk zeg dat oma een weekje bij jullie was.
    Dat wordt straks weer wennen als alles weer volgens het normale ritme gaat.

Miriam, ooooooooh wat enorm klote zeg. Had zo voor je geduimd gister. Maar je hebt er wel alles voor gedaan, volgens mij heb je je kapot geleerd. Wanneer mag je in de herkansing?

Jude, wat enorm verschrikkelijk zeg van je collega.
    Kan me voorstellen dat je enorm geschokt bent.
    Dit zijn hele moeilijke en nare dingen vooral voor de omgeving.

Marla, jeetje meis wat krijg je allemaal voor je kiezen zo in je zwangerschap. Logisch dat je daardoor veel verdriet hebt en dat je er extra onzeker van wordt. Gelukkig is tot nu toe alles goed met jullie kindje, dus daar moet je nu ook maar van uit gaan. En toch nog proberen te genieten van het zwanger zijn.

Jette, hoe is het nu met jette-man?
    Ik schrok wel van je verhaal, wat zielig dat hij na de hand pas pijn kreeg en mannen willen dan door gaan. Het is maar goed dat jullie bijna vakantie hebben of zijn jullie al weg?

Minka, lekker aan het genieten van je meiden en minka-man?
    Hoe is het met het huisje van Eline?
    Zijn jullie al naar je moeder geweest?

Wup, jullie zijn nu op vakantie, de rust zal misschien ook wel een klap geven. Wat is er veel gebeurd zeg de afgelopen 2 weken. Jullie zijn in onze gedachten!

Ons bijdehandte meisje wilde gisteravond niet slapen. Ze wist mama even te vertellen dat ze al een groot meisje was en dat ze dus net zoals papa en mama een groot bed wilde. Dus mama: dit is babybedje, moet papa even opruimen naar zolder is voor neia's broertje of zusje hahaha. We lagen helemaal dubbel, hoe komt ze er bij?
    Ze wil dus een groot bed: mag het mama mag het? Aaaah zo schattig, eind september gaan we op zoek naar een grote meiden bed voor Neia.

3. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hi hi Marieke, die Neia, lekker bijdehand tantetje, of niet? Moest er echt om lachen, hoe komt ze er eigenlijk bij... Vervelend dat het zo langzaam gaat, he? Normaal gaat de tijd supersnel, maar als je dan thuis zit, dan kun je de dagen wel voorbij kijken. Maar je ziit nu over de helft, dus nu wordt het alleen maar minder lang ;).

Amber, ik doe ook mee. Ik denk trouwens dat ze het niet erg vindt haar echt naam, die zet ze zelf ook onder haar berichtjes, heb ik gezien. Maar ik vind het wel raar om niet Wuppie te gebruiken, voor mij is het gewoon Wuppie, net zoals jij Amber bent en zo nog meer hier.

Ja, echt indrukwekkend als je zoiets hoort over een collega, het komt zo dichtbij ineens. Echt iemand van mijn afdeling, niet mijn team, maar wel iemand die ik ken dus, het hakt er wel in. Niemand die het aan zag komen, hij had die dag nog met een andere collega gesproken, ze had niks vermoed. Het lijkt me voor haar ook erg, je vraagt je toch af of je iets had kunnen doen...

Liefs
    Jude.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jude, geloof me, je had niets kunnen doen.

5. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé meiden, hier ook weer een berichtje van mij.
    De computer was kapot dus kon even niet komen, heb nog snel 1x gespiekt via buren maar kon daar geen reactie plaatsen;). Ook kon ik niet bij mijn adressen, maar ik ben er weer!!!

Allereerst Wuppie, meid, ik hoop dat jullie wat rust kunnen vinden tijdens jullie vakantie. Fijn om te lezen dat alles toch naar jullie wens is verlopen. Jullie mooie mannetje zal zeker een mooi plaatsje krijgen in een tattoo.

Franka, hoe is het bij jullie? Al een tijdje niks van jullie gehoord? Op vakantie misschien?

Jette, jullie zitten nu waarschijnlijk in Frankrijk en ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben, ook jullie even rust van alles en vooral rust voor Jette-man!
    Maar...... voor vandaag....
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat jullie het lekker met z'n drietjes vieren.
    Was alles nog gelukt met de paardjes en het hooi?

Marieke, wat een slim meisje hebben jullie toch! Echt leuk dat ze aangeeft om in een groot bed te willen slapen. en haar broertje/zusje, komt echt nog wel voor haar hoor! daar ben ik van overtuigt! Marieke, even positief denken, je bent al 3 dagen over de helft tot het revalideren. Daarna kan het alleen nog maar beter gaan. Nog even volhouden meid! Knuf!

Jude, goh wat een naar bericht over je collega. Nee hoor, je kunt zoiets nooit voorkomen of aan zien komen. Sterkte ermee.

Amber, alvast fijne vakantie. Fijn dat je er ook weer even bent hier. Net als Me2 heb ook ik het al met Miriam gehad over een bloemetje.
    Dit gaat vast goedkomen:)

Me2, ik heb ook zin in 19 september, ben zo benieuwd naar jullie:D
    Ik vind het ook vreemd om jullie bij de echte naam te noemen, we zullen wel zien hoe dit na 19 sept. is hihihi
    Ik ben ook wel benieuwd wie er nu echt definitief meegaat. Minka-man gaat ook mee, dan kan Leonie er ook bij zijn. Ik zag het niet zo zitten om met 2 kleintjes alleen te komen.
    Ben je al weer terug van vakantie?

Miriam, ik vond het ook leuk om je gesproken te hebben:), toch weer een stem achter een naam en gezicht (via foto's)
    Wat balen dat je het niet hebt gehaald. Is er nog een herkansing?

Flyke, toch weer schrikken met de uitslag van Linde. Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie toch op vakantie zijn gegaan.

Marla, meid, positief blijven denken over je kleine meid! Jouw zwangerschap blijft goed gaan.

Hope, fijn dat je weer af en toe meeleest. Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat.

Neeke, als je dit leest, ga je ook mee 19 september?

Hier alles goed, we zijn lekker vakantie aan het vieren en dagjes weg geweest. We zijn naar Malkenschoten in Apeldoorn geweest, een soort grote kinderboerderij met speeltuin etc. Echt superleuk voor de wat kleinere kinderen. Eline heeft genoten!
    Tussendoor ook veel aan het schilderen aan Eline's huisje. Is nog niet klaar, valt qua tijd wel tegen hihihi.
    Beide meiden zitten super in hun velletje dus we genieten volop.
    Vandaag naar mijn schoonouders maar de kat smeerde hem vanmorgen, dus ik wacht even en ga daarna met Leonie achter Mink-man en Eline aan. Komt goed uit, nu heb ik even tijd om met jullie te kletsen hihihi:D
    Volgende week naar mijn moeder voor een paar 3 dagen. Eline is dol op Oma `trein` Mijn moeder komt altijd met de trein en als ze die nu hoort of ziet is het altijd OMA!!!!. Ook aan de telefoon kust en knuffelt ze oma. ik zal wel een filmpje op Hyves zetten voor de liefhebbers. Met mij gaat het wel redelijk, nog af en toe last maar het valt mee (misschien komt dit doordat ik aan de ibuprofen zit vanwege een ontsteking in mijn schouder) maar ik heb moed dat het beter gaat.

Fijne dag nog allemaal en tot snel
    X Minka

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zo er is weer lekker veel geschreven en niet allemaal slecht nieuws gelukkig.

allereerst even ego ik ben geslaagd gister plotseling opnieuw mogen doen en 82 procent dus dik geslaagd ben zo happy haha
    ja had er onwijs veel studie uren in zitten en dat met sem was niet altijd makkelijk maar het moest dus had geen keus ben er vanaf heerlijk.

verder minka denk inderdaad dat het met de ibruf te maken heeft ontstoken schouder en dat in je vakantie balen zeg

franka heb ik ook inderdaad al lang niet meer gehoord meis alles goed?

ja ik heb ook zin in de 19de ik ben van de partij haha echt leuk
    ben heel nieuwschierig hoe jullie zijn in het echtie haha

hieperdepiep hoera voor jette als we minka niet hadden maar jette van harte gefeliciteerd meid en lekker op vakantie heerlijk

jude heel naar nu even he bah lijkt me ook heel erg als dat bij ons in de omgeving zou gebeuren maar je kunt het inderdaad echt neit tegen houden echt neit.

verder weet ik het even niet meer maar iedereen een hele fijne zondag en marieke op de helft nog even tanden op elkaar het is niet makkelijk maar jullie zijn een hecht sterk gezin en kunnen het aan knuf
    liefs miriam

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe!!! Gefeliciteerd! Goed zo Miriam! Nu ervan genieten.
    Je had het ook wel verdiend na al het leren!

8. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Oeh... even snel, want geen tijd:

Miriam je hebt het toch gehaald zie ik: van harte gefeliciteerd!

En Jette, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Minka, ik zag net op hyves de foto's en het filmpje voorbij komen: leuk! Oh, de meiden lijken echt op jou!

Voor de mensen die met vakantie gaan: heel veel plezier. Wij gaan zelf pas in september, ik moet nog 5 weken werken.

Liefs,
    Jude.

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, alsnog van harte GEFELICITEERD met je verjaardag!
    Heb je een leuke dag gehad?

Minka, wat heerlijk zeg dat de meiden zo lekker in hun hum zijn, vooral fijn zo in de vakantie. Zo te horen komen jullie de dagen wel door.
    Geweldig die foto's. Ongelofelijk hoeveel Leonie ook alweer gegroeid is!

Jude, dan kun je ook langzaam gaan aftellen naar je vakantie.
    Wij gaan/zouden gaan 10 september.
    Hoe was het vandaag op het werk?
    Ja neia is echt een bijdehandtje, en waar ze het allemaal vandaan haalt, geen idee, maar het is elke dag weer genieten.

Miriam, wow wat knap zeg, alsnog geslaagd GEFELICITEERD!!
    Ben echt trots op je! Heb je toch weer mooi gedaan.

Ik heb een fijn weekend achter de rug. Vind het weekend ook veel sneller gaan als doordeweeks.
    Maar deze week zal hopelijk wel sneller gaan, want mijn ouders komen waarschijnlijk woensdag terug van vakantie, en dan gaan we vanaf dit weekend voorlopig even bij hun in huis leven en slapen.
    Verder is hier de ene dag het glas half vol en de andere dag het glas half leeg. Moeilijk hoor, word moe van mezelf.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke het is fijn dat je een fijn goed weekend achter de rug hebt je krijgt lees ik op hyves ook echt de liefste beste zorg he van de mensen om je heen echt zo geweldig hoor.

verder is het rustig hier dames allemaal vakantie haha

11. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

terwijl beide dochters samen slapen vlug reageren :
    jette een late maar alsnog gemeende gelukkige verjaardag, geniet van je verlof!

marieke, kan me voorstellen dat je het stilzitten en niets doen beu bent, hoop dat het snel betert en je bent halfweg, op naar het einde!

jude, brr inderdaad schrikken van je collega, onbegrijpelijk en zo plots blijkbaar

minka, hyves heb ik niet, zet je dan nog es foto's in je album?

mir, als ik het goed begrijp eerst niet geslaagd nipt, en dan opnieuw mogen doen en wel geslaagd, proficiat! en ja hoor, ik doe ook mee vr wuppie

de rest vele groetjes!

voor de rest niets speciaals hier, vanavond postnatale oefeningen starten, zie ik wat tegen op maar soit, en merel maakt vorderingen wil nu wet op potje blijven zitten en deze morgen zonder luier aan rondgelopen in huis en zelfs pipi en 'kaka' gedaan op potje, ze was megatrots, kabouter plop was juist op de tv, en ze zei: kijk plop, merel veel pipi gedaan, bravo! en ze toonde haar pipi potje aan de tv, echt wel grappig

zo ga vlug wat strijken nu het veilig is met de twee in bed
    liefs
    flyke

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Even kort want ik moet nog spullen pakken voor onze daagjes naar Weert.

Marieke, nog even volhouden meid!

Jude, de 5 weken zijn vast zooooo voorbij, ga je nog weg?

Flyke, gaan jullie nu nog op vakantie of lekker thuis om af te wachten op Linde? Knap hoor van Merel, op het potje! hier nog steeds alleen om te spelen en psssssst plasje! te zeggen, maar nog geen druppel gedaan.
    Heb speciaal voor jou:D een aantal fotos geplaatst, in elk album wel wat dus veel "kijkplezier"

Meiden, tot na het weekend (en einde van mijn vakantie:()
    X Minka

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    gister een heel leuk feestje gehad omdat bart zijn opa 90 is geworden echt heel gezellig en sem deed het enorm goed daar heeft hier tot half 3 geslapen en is daarna niet meer naar bed geweest echt super nadeel doordat het zo druk was zoveel indrukken hij moest zichzelf in slaap huilen bij mij op schoot toen overleggen in bedje maar ja drie tandjes komen er goed door bij sem de eerste drie haha

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka, bedankt, ik zal dan es zien in je album! geniet van weert en jammer genoeg je laatste dagen verlof

mir, leuk dat je het zo goed stelde op het feestje en sem het zo goed deed

ik was gisterenavond echt zonder energie, kdv nu gesloten verlof en merel elke dag bij mij thuis, is toch wel wennen hoor, en stout dat ze kan zijn, ik zie haar doodgraag maar ze kan echt het bloed van onder mijn nagels krabben of hoe zeg je het! ik gaf linde te drinken en merel stond achter me en rond me rechtop in de zetel te springen en te jumpen, ik zei dat ze niet mocht, ze bleef het doen, ik legde linde in bed en zette merel in de hoek, ze verweerde haar en wou weglopen uit de hoek, ik blokkeerde haar in de hoek en ze beet me in de arm, ik hield ze terug in de hoek, vroeg ga je flink zijn, NEE krijste ze en krabbelde in mijn gezicht, heb dan haar handen op haar rug gehouden zodat ze geen kant opkon en ze echt geblokkeerd zat en dan zei ze ja, flink zijn, en mocht ze uit de hoek. maar in namiddag begon het jumpen in de zetel terug ....ga toch es boeken over opvoeding opzoeken denk ik, in de tuin, ik trots met mijn bloeiende geplantte bloemknollen, merel trekt alle bloeiende bloemen af, ik verbied het haar, ze zet het op een lopen en gaat vlug nog een andere aftrekken...en anderzijds kan ze zo een engel zijn, mamaatje....keppe doen....ik probeer zo goed mogelijk het goede te benadrukken, zoals gisteren terug pipi en kaka potje gedaan en het stomste is, als hubbie thuiskomt is ze trots en vertelt ze het aan hem, en zelfs mama stout gedaan! ze geeft het toch nog toe :)
    hoop vandaag terug een betere dag, vanmiddag komen twee collegavriendinnen op bezoek, lekker glaasje drinken :)

liefs
    flyke

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier alles zijn gangetje.
    Mijn ouders zijn weer terug van vakantie, dus daar ben ik blij mee.
    Met Neia alles goed. De wond op mijn knie heelt goed, de pijn blijft een beetje hetzelfde.

Minka, hoe was het bij je moeder?
    Hebben de kids het leuk gehad?

Miriam, ja ik zag de foto's op je hyves. Jeetje alweer 90 jaar, wat mooi zeg.
    Zag er erg gezellig uit.
    Hier inderdaad heel veel lieve mensen om me heen die voor me willen zorgen. Ben benieuwd hoe het bij mijn ouders in huis zal zijn.

Flyke, kan me voorstellen dat het enorm zwaar is zo 2 kids tegelijk thuis als je zelf nog niet helemaal hersteld bent. Hihi en dan ook nog zo'n boefje die je aan het uittesten is.
    Kan het komen doordat Merel aan de nieuwe situatie met Linde moet wennen en dat ze negatieve aandacht zoekt?

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het is hier rustig iedereen druk of met vakantie denk ik dan he

sem begint nu te lopen langs de muren en laat zich echt hard vallen doodeng vind ik het dit onderdeel vind ik echt bagger wil sem overal voor behoeden kwa harde vallen maar dat kan gewoon niet pfff nu is hij ook via kontschuiven naar de box daar omhoog komen tot staan en dan met de rug leunen tegen de box niet vasthouden doodeng

verder hier alles goed werk wat extra de komende dagen heb in de afgelopen drie maand best veel extra uurtjes vrij op genomen dus probeer nu even iets terug te halen kwa uurtjes

gr miriam

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: ja helaas kunnen we onze kidneren iet overal voor behoeden Fee is laatst de trap af gevallen (omdat ze dacht dat ze zelf ook wel naar beneden kon.....ze kan nl wel zelf omhoog....) echt vreseljik, maar ze kwam gelukkig met de schrik vrij. Maar wel erg goed dat hij al langs de muren loopt!! Ik vond het echt een verademing toen ze gingen lopen.....Al dat tilwerk vond ik maar niets.....

Hier ook alles goed! Ik ben weer in NL voor een zitting maar mijn man is ziek thuis en hij moet dus voor de kids zorgen aan het einde van de dag....wel sneu. Hij heeft een heel lelijk virus...Elke keer lijkt het beter te gaan en de dag daarna voelt hij zich weer heel slecht. Koorts, hele erge hoofdpijn en spierpijn...geen verkoudheid.....ik heb 3 weken lang echt hele erge last van mijn keel gehad wat terlkens weer hevig terug kwam op het moment dat ik dacht dat het minder werd......zal wel hetzelfde zijn geweest alleen anders gemanifesteerd....

Ik denk aan jullie allen hoor!! Maar kan nu even vanwege de tijd niet op iedereen reageren!

Ik kijk zo vreselijk uit naar onze meeting! echt aftellen nu!

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja bijzonder he ik heb er ook zo'n zin in lijkt me echt gaaf
    hoop dat we niet de enige zijn me2 haha die er zin inhebben hahaha

maar dat is niet fijn van je manlief bah en ik weet dat als je je niet lekker voelt het echt ... is met de kinderen beterschap voor je man
    gr miriam

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even kort, alles prima hier maar even druk, ik kom morgen weer uitgebreid!
    Maar om even te laten weten dat we er ook zin in hebben heb ik mijn banner (tijdelijk) veranderd!:D

Tot morgen
    Kus Minka

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Minka, hihi wat leuk zeg die banner.
    Ik had er ook veel zin in, maar ik denk dat ik er niet bij kan zijn (vanwege mijn knie). Maar wie weet gaat het dan al wat beter, dus moet nog even kijken.
    Hoe was het bij je moeder?

Me2, och nee toch je man dus zo flink zien en alleen met de kids. Zul je altijd zien dan komt het helemaal niet uit.
    Hoe is het nu met hem? Hopelijk al wat beter.
    En met jouw keel? Dat vind ik altijd zo'n irritante pijn, bij mij helpen trachitol en strepsils altijd goed.

Miriam, hihi jij bent altijd druk. Slim om even wat extra uurtjes te werken, heb je weer wat tegoed misschien.
    Wat knap zeg dat Sem zich begint op te trekken. Zo te horen is hij niet bang. Alleen zijn mama wel hihi. Lijkt me lastig hoor, heb je bultenzalf in huis? dan komt het vast goed. ;)

Wij zijn sinds zondag bij papa en mama in huis. Hier worden we super verzorgd echt luxe hoor.
    In het weekend gaan we weer naar huis, dan is mark natuurlijk gewoon thuis. En dan zondag weer terug hierheen.
    Over een week mag ik op controle, ben echt benieuwd.

Deel Deze Pagina