Hoi hoi, hier ook even een teken van leven, ben ook druk geweest, maar zo te lezen niet super veel posts gemist hier! Miriam, hier ook veel blauwe plekken hoor, dat hoort er gewoon bij, soms hou ik mijn hart vast, dan rent Rick weer door de kamer en valt dan, maar ach, meestal huilt hij niet eens, dus dan zal het we meevallen. Weet je wat ik pas eng vind? Als we aan het koken zijn, dan wil ik hem echt uit de buurt houden. Ik heb vroeger eens het idee in mijn hoofd gehaald dat ik wilde voelen hoe heet een kookplaat werd... Mijn moeder heeft mij daar geprobeerd vanaf te houden, maar in een onbewaakt moment deed ik het toch. Ik kan me dat nog herinneren, was misschien 5 of zo. Dus ik ben daar wel bang voor, als ze iets willen, dan gaan ze zo lang door tot het lukt en gevaar kennen ze nog niet. Dus heel goed in de gaten houden, pfff... Marieke, fijn dat je zo goed verzorgd wordt thuis! Nu maar hopen dat de controle goed is en je weer wat kunt doen! Jammer he, als je niet mee kunt. Ik weet het ook nog niet of ik mee kan. Wel een erg leuke banner, Minka! Me2, wat vervelend zeg, dat je man ziek is en dan ook nog voor de kinderen moeten zorgen, dat is zwaar. Veel beterschap toegewenst! Oei Flyke, dat verhaal over Merel, die heeft wel een temperament, niet? Lastig als ze zo het bloed onder je nagels vandaan haalt. Heb je de boeken er al bij gehaald ? Heb ik soms met Rick ook, dan wee hij dat iets niet mag, je ziet hem naar ons kijken en dan doet hij het toch! En als je hem dan zegt dat het niet mag en hem daar weg haalt, dan is het huilen. Maar gelukkig meestal ook snel weer vergeten, dat scheelt. Ik ben even een paar dagen alleen geweest. De grote man zit een week in China voor zijn werk en de kleine man is sinds zaterdag bij opa en oma. Ze brengen hem vanmiddag terug. Ik heb vandaag een dagje vrij genomen. Heb ook een heel rustig weekend gehad, even bijgetankt en voel me goed nu! Ik ben ook wel blij dat hij straks weer thuis komt, voor een paar dagen is het wel eens lekker om niet te hoeven zorgen, maar nu is het ook wel weer mooi geweest! Liefs, Jude.
marieke, ja het is wel wennen denk ik aan de nieuwe situatie voor merel maar dan nog, zulke dingen mag ze gewoon niet doen, vorig wekend was ik linde melk aan het geven en zat in de zetel, merel kroop bij me en jumpte in de zetel en liet haar dan vallen, had schrik dat ze op mij en linde zou vallen en zei dat ze niet mocht, ze bleef het doen en ik zei dat het niet mocht, plots nam ze me vast,dacht dat ze wou knufffelen maar krabbelde in mijn gezicht, heb haar dan gestraft in de hoek. wat later moesten we vertrekken, dus ik zet de maxicosi op de tafel en maak linde erin vast, merel kruipt op de stoel naast me, ik zie haar stoute blik en zeg: kijken he, niet aankomen! en hupla, ze haalde uit met haar hand recht in het gezicht van een slapende linde die wakker schoot.merel meteen een klets op de poep gegeven en in de hoek gezet, geroepen naar hubbie die boven was, en hij heeft haar ook nog es gezegd dat mama en linde pijn doen niet mag. het was wel in de vooravond en ze was wat moe, dan doet ze eerder zulke dingen maar in een uur tijd had ze linde en mij gekrabbeld! heb altijd schrik dat ze in het oogje van linde zal zitten of zo, was net onder en boven haar oogje een krabbel met meteen een puntje bloed , we gingen dan naar mijn ouders toe die het zag en ik vertelde het, ze zei jij was vroeger stout maar merel is nog een slag erger... gisteren was ze heel flink, dit ook heel duidelijk benoemd, pipi potje gedaan, mij noch linde pijn gedaan, gezegd dat ze echt flink was en mama's vriendje. het is en blijft zoeken, besteed nochtans extra aandacht voor haar alleen, samen iets doen, iets spelen, of als linde tegen mijn schouder ligt om pufje/boertje te laten, zegt ze soms, ik ook keppe doen, dan zeg ik nee, is boertje laten, of ik leg linde weg en wil met merel knuffelen maar dan wil ze al niet meer... goed dat je extra goed verzorgd wordt, verdien je! hoop dat je herstel goed vordert en wie weet je toch op het uitje van het forum kan zijn! ben wel benieuwd, jammer dat ik er niet bij kan zijn, worden er foto's genomen? mogen de niet aanwezigen die dan ook zien zal inderdaad wel raar zijn om iedereen met zijn echte naam aan te spreken, wie is wie, niet zo gemakkelijk als je die nicknames gewoon bent lijkt me! mir, kan me voorstellen dat het eng is hoe sem zich voort beweegt maar het maakt deel uit van hun ontwikkeling, zoals iemand zei, heb je de bultenzalf binnen bereik , geniet van je vrije uurtjes! me2, oei druk druk dus terug en je man ziek, dat is minder, zo een vervelend virus, hopelijk geraakt hij er vlug vanaf! ben altijd benieuwd wanneer plots te lezen jij terug zwanger minka, welkom terug, druk druk terug, begreep even je zin niet goed, las dat je je banner veranderde, dacht heel even, hoe, is ze terug zwanger? ! maar weet dat je normaal niet voor een derde gaat toch he?! jude, nee nog niet aan de boeken geraakt maar wel wat rondgesurft naar tips, wel al beetje gezien wat invloed heeft op merel, kordaat , direct, meteen ingrijpen helpt toch wel en tonen dat ik serieus boos ben als ze iets misdoet. Zal inderdaad wel raar geweest zijn zo helemaal alleen thuis zonder je twee mannen/tjes collega's die donderdag zouden komen hier dan toch niet geraakt en komen deze middag, leuk! wuppie weldra terug van vakantie zeker? hoop dat even haar gedachten heeft kunnen verzetten en alles wat kan plaatsen, want denk dat nu pas van alles boven komt, knuffel vannacht linde om 3u3O wakker en pas rond 5u terug geslapen, was dus korte nacht, deze keer merel ook wakker geworden door linde en wou ook melkje, 's avonds wil merel ook niet meer vroeg gaan slapen, sliep pas 22u, dus denk eigenlijk dat ze beter niet meer zou slapen in de namiddag, maar ja ze staat er wel nog op, dus even zo laten nog beste voor iedereen liefs flyke
Flyke, wat een deugniet is merel! Tja, af en toe flink aanpakken is soms nodig. Eline is ook niet de braafste hoor, maar ze is tot nu toe nog nooit boos of gemeen tegen Leonie geweest. Er valt wel eens een tikje of schopje, maar dat is dan uit "lompigheid". Mijn banner is veranderd voor het aftellen naar het forum-uitje, nee, ik ben echt niet terug zwanger hoor ten eerste zou het veels te snel zijn en ten tweede hebben we inderdaad besloten niet voor een derde te gaan. Minka-man wil zich laten "helpen" over een tijdje. Ik zou best nog wel eens alles mee willen maken hoor, Leonie is al weer "zo groot" hihihi maar we blijven voor ons reeel. Wat betreft het uitje: tuurlijk worden er foto's gemaakt en natuurlijk mogen jullie die ook zien, maar......dan willen we wel een duidelijke foto van jouw gezicht ook zien. Tot nu toe gaan Miriam (+ Bart), Me2, Minka (+Minka-man) mee incl. de kids natuurlijk, ik ben benieuwd wie definitief volgt. Jammer dat je niet mee kunt, maar ik snap best dat je het te ver vind. Jude, Het is inderdaad soms best lekker om even wat tijd voor jezelf te hebben, maar oh wat mis die grote en kleine man dan, of niet! Gaan jullie nog op vakantie? Ik hoop dat je toch mee kunt gaan. (maar dat geldt voor jullie allemaal) Miriam, ja, soms is het echt eng wat voor stunts die kleintjes uithalen. Klimmen is hier ook favoriet en soms houd ik inderdaad mijn hart vast. De beentjes en knietjes zijn hier ook constant geschaaft en blauw, maar eigenlijk nooit met veel pijn. Eline is meer van "Bah, handjes vies, doekie pakken "dan van au en huilen. Me2, ach, nu je mannetje ziek en ook nog op de 2 kindjes passen. Zielig voor hem. Ik hoop dat je snel weer bij ze mag zijn. Dus nu weer druk aan de slag na je vakantie! Marieke, Lekker dat je zo'n fijne familie hebt die je verzorgen. Lekker in het huis van je paps en mams nu, kun je extra worden verwent. Maar ik meen het....ik kom je ophalen en neem je de hele dag mee in de rolstoel als Neia-man niet mee komt! Komt vast goed, is nog 1 maand, 2 weken en 2 dagen Volgende week controle, ik hoop dat de genezing volgens het boekje is gelopen (of liefst nog beter) Rest, allemaal goed aan het vakantie vieren? Hier mijn laatste vrije dag8) morgen weer aan het werk maar nog even voor halve dagen en dan opbouwen naar 6 uurtjes. Ik heb "minder" te klagen over mijn buik, heb weinig krampen/steken meer gehad maar of dat nu van de ibuprofen komt durf ik niet te zeggen. Heb n u wel het vermoeden dat de hele erge heftige pijn die ik laatst had mijn eisprong is geweest. Als dit over 2 weken weer zo is weet ik het zeker, dan weet ik tenminste waar het vandaan komt. We hebben 2 super weken gehad, niet gemist dat we niet echt op vakantie gingen, maar lekker bij huis en wat dagjes weg. Bij mijn moeder was ook erg leuk, de 2 dames hebben zich goed gedragen en wij hebben sávonds nog heerlijk geshopt en op terrasje gezeten. We zijn ook vaak naar het bos geweest, lekker aan de wandel. Leonie doet het supergoed, ze is erg vrolijk, eet prima, nu de 1e hapjes aan het proberen en ze rolt steeds naar de buik. Terugrollen maar af en toe, maar ze kan het wel. Eline is me er eentje, volop aan de klets, vrolijk, wil steeds muziek aan en dansen. Alleen naar bedje.....Line nie slapen mama! zegt ze dan, maar na 3 min even huilen amuseert ze zich nog even met haar knuffels en valt ze in slaap. Zo, mijn koffie is op, nog even rust en dan lekker naar buiten met ze. Tot snel X Minka
hey minka dat heb ik ook iets voor de ongi periode krijg ik echt enrom last echt vreselijke steken dat ik op de ene bewuste dag wel kan huilen zo zeer. dus mis jij ook zoiets ja tof je banner kunnen we aftellen hihi heb er echt zin in ben heel nieuwschierig haha marieke we moeten een oplossing vinden hoor desnoods in rolstoel mark duwen je moet komen hoor. flyke ja de fase kijk wat ik allemaal doe ookal mag het niet heerlijk he soms zouden we heel even een heel kort moment willen dat het ineens tiener is al haha de zalf nee nog niet in huis ga ik wel heel snel kopen haha zag toevallig in een folder weer niet meer welke een aanbieding van zulke zalf soort arnifloor maar dan voor kinderen wuppie weet niet precies hoelang je naar de carvan bent mis ben je terug weet dat ook nu nog wij aan je denken en er zijn mocht je een uitlaatklep nodig zijn of gewoon willen praten over wat dan ook. knuf voor de rest liefs miriam
hoi meiden Ik ben weer terug. We hebben een hele fijne vakantie gehad en heb mijn gedachten wel even kunnen verzetten. We hebben lekker gewandeld gezwommen, rodelen het huisje geschilderd dat aan de caravan staat en we hadden veel familie en vrienden om ons heen. Ook daar stond er weer een plantje met kaartje en al mkoet je op zo',n moment even slikken het doet me wel goed, Dipjes zijn er ook geweest en ik begin door te krijgen wanneer ze komen. Wil jullie ook bedanken voor alle kaarten ik ga ze allemaal bewaren zodat we dit hoofdstuk nooit zullen vergeten. Miriam bedankt voor het engeltje hij zal een mooi plaatsje krijgen. Gefeliciteerd met het behalen van je examen. Ik kijk er nu nog meer naar uit om jullie in het echt te zien en zal er zijn de 19de. Morgen zal ik even beter terug lezen neem het niet zo goed op wat ik lees. Groetjes Debbie
wuppie graag gedaan ben blij weer iets van je te horen, klinkt vreemd maar geluid is toch goed nu. Dus je voelt het aankomen knap hoor,en ja heb ook zin in de 19de om jullie te zien en jou dus ook blijf rustig aan doen he en we blijven er hier zijn voor je liefs miriam
Hey meiden, Hier ben ik weer....... Het is een enorme nare periode geweest, maar we zijn er weer doorheen. Mijn neefje had vreselijke bijwerkingen van de chemo (enorme hoofdpijn, dat hij het uitschreeuwde) De artsen vonden het zorgwekkend en hebben hem van de chemo afgehaald (wat de gevolgen hiervan zijn, weten we nog niet) Hij werd met morfine slapende gehouden, zodat hij geen pijn meer had. Het leek erop, dat het niet de goede kant op zou gaan. Inmiddels is de morfine langzaamaan afgebouwd en werd er overgestapt op paracetamol. Nu gaat het weer stukken beter met hem en zijn ze even een weekje uitblazen aan zee. Volgende week beginnen de behandelingen weer. Ook mijn schoonzus is nu hersteld van de curretage. Het was haar enorm tegengevallen. Ze dacht: ''s ochtends erin en 's avonds weer lachend en lopend eruit'. Ze heeft een hele week plat gelegen. Ze kom zich niet meer herinneren hoe het bij mij was. Veel met haar erover gesproken en dan komt het toch weer even allemaal boven Ook mijn zusje ging het ziekenhuis in. Ze is 25 weken zwanger, maar de placenta ligt voor de uitgang en veroorzaakt bloedingen, die in de gaten gehouden moeten worden. Ook zij heeft een dochtertje van bijna 3, die opgevangen moest worden. Jullie begrijpen het hopelijk, dat ik hier op mijn tandvlees liep met al deze zorgen en daarnaast ons eigen lieve meisje. Nu hebben we eindelijk vakantie en is iedereen weer bij zijn eigen gezinnetje en kunnen we vooral uitrusten............ Ik hoop, dat ik de 19e nog welkom ben op het uitje? Miriam: nu Suze aan het kruipen is en zich optrekt, komen inderdaad de blauwe plekjes hier ook. Ik heb de VSM-creme voor stoten, schaven en blauwe plekken. Werkt prima. Wuppie: wat fijn, dat jullie ondanks alles er even met z'n drietjes erop uit zijn geweest. Even de zinnen verzetten, zoals je zelf al zei met waarschijnlijk pieken en dalen. Ik wens jullie alle sterkte van de wereld! Marieke: ik hoop, dat het met de dag nu weer beter met je gaat. Laat je inderdaad maar lekker door iedereen vertroetelen. Flyke: enorm druk zo te lezen met twee kleintjes. Zo te horen is Merel een echt boefje en weet ze precies hoe ze mama kan "aanwakeren". Alsof ze er een extra zintuig voor heeft. Minka: en hoe was je eerste werkdag weer (of lees en post je nu vanuit je werk?) Ik hoop ook voor jou, dat de pijn snel minder wordt!!!! Voor alle andere meiden ook veel liefs en hopelijk tot snel.
Franka: Jeetje at heftoig weer allemaal zeg. Gelukkig is je neefje aan de beterende hand nu....hoop dat het van de chemo halen niet echt gevolgen heeft voor hem.....wat een afgrijselijke periode zeg.....zeker omdat je schoonzus niet fit was.... en dan oko de zorgen om je zus....hoop dat dat zich ook helemaal stabiliseert.... Hoop ook dat jullie nu even lekker gaan utirusten en genieten van jullie gezinnetje! Ik hoop zeker dat je de 19de er ook bij bent! Marieke: wat heerlijk dat je zo goed wordt opgevangen!! Je moet wel komen hoor de 19de!! Dan maar in rolstoel!! Wij duwen wel!!! Jude: heerlijk zo even tijd voor jezelf!! Ik gebruik voor butsen ook een arnica/arnifloor zalf. Werkt prima, ook vie van VSM die iemand anders noemde. Wup: wat goed te horen dat jullie je zinnen hebben kunnen verzetten en knap wanneer je aanvoelt als het dipje komt.....thuis komen zal ook wel weer even opnieuw moeilijk zijn denk ik. Wanneer ga je eigenlijk de tatoo laten zetten? Voor het uitje? Ben heel benieuwd naar het resultaat. vind het een mooi symbool en zo blijft hij voor altijd lichamelijk bij je. Miriam: volgens mij helemaal vergeten je nog te feliciteren met het alsnog behalen van je examen! echt klasse hoor! Minka: fijn dat het al beter gaat met je buik! En dat jullie echt hebben kunnen genieten van de vrije weekjes thuis! Ik dacht ook even: he nieuwe banner????? Weer zwanger? hahahaha grappig he. Maar deze banner is ook heel mooi hoor!!! Echt zin in het uitje! Flyke: nu wel een paar goede nachten gehad? Man is nog steeds niet beter maar ik was gisteren gelukkig al weer terug thuis. Wel wat beter dan eerst maar hij is nog steeds thuis en dat gebeurt hem nooit...als het morgennog niet over is moet hij toch maar even naar de HA.... Verder alles goed. Gisteren lekker met de kids naar de speeltuin geweest toen ik terugkwam van het vliegveld. Daar geniet ik dan ook zo van. Echt ook een rustpunt voor mij!
Wuppie, wat fijn om iets van je te horen. Gelukkig nog een beetje je zinnen kunnen verzetten op vakantie. Fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt. Zal ook wel moeilijk zijn om weer thuis te komen. Dikke knuffel! Jude, ai wat eng zeg van die kookplaat. Als ik kook let ik ook altijd extra goed op, zo'n eng idee dat er dan iets kan gebeuren. Heerlijk dat je mannetje weer thuis is. Maar ook lekker dat je even bij hebt kunnen komen. Soms heb je dat ook nodig. Flyke, groot gelijk meis, zulke dingen mag Merel gewoon niet doen. Gelukkig zie je al dat duidelijkheid en consequent zijn helpen. Hopelijk is het gewoon een lastige fase en groeit ze erover heen. Hoe is het nu met Linde? Minka, lief van je dat je me op wilt halen, je bent een schat. Maar daar gaat het niet om hoor, neia-man wil ook graag mee. Maar ik hou het nog niet zo lang vol in een rolstoel, span dan m'n spieren aan ofzo en heb daarna ongelofelijk veel pijn. Maar we hebben een abonnement op burgers'zoo dus wie weet kunnen we een uurtje komen zodat we jullie toch nog gezien hebben. Hopelijk gaat het lukken tegen die tijd. Dat meen je, nu alweer aan het werk. Wat gaat zo'n vakantie snel zeg. Gelukkig gaat het al wel wat beter met je buik. Hopelijk blijf je het even rustig aan doen. Oh wat wordt leonie al groot zeg, nu alweer aan het rollen, mooi hoor. Klinkt geweldig bij je moeder, zo te horen hebben jullie flink genoten. Miriam, wij hebben ook die vsm zalf in huis en zo'n ijspack voor in de diepvries. Gelukkig is neia niet zo'n vallerd, altijd heel voorzichtig geweest. Franka, ooooh wat fijn om iets van je te horen meid. Was al bang dat er iets was bij jullie. Wat verschrikkelijk weer zeg van je neefje. En vooral ook voor zijn moeder, nog half herstellend, en dan dit voor je kiezen krijgen. En dan je zus ook nog, hoe is het nu met haar? Ze zal ook wel geschrokken zijn of niet? Zo te horen hebben jullie heel wat moeten opvangen. Hoe is het nu met Suze? Me2, fijn dat je weer thuis bent. helaas je man dus nog steeds niet beter, ongelofelijk balen zeg. Is hij nog naar de huisarts geweest? Is jouw keel wel weer helemaal beter? Heerlijk even lekker met de kids de buitenlucht in en het werk vergeten! Hier alles oke, de dagen vliegen voorbij bij paps en mams, wel lekker hoor. Gister is neia een dagje weg geweest met de andere opa en oma. Ze vond het geweldig, heeft 2 cadeautjes uitgezocht en heel veel gesnoept. Eigenlijk snoept ze nooit, hoogstens een koekje op een dag, maar gister dus veel meer, werd ze vanmorgen wakker met buikpijn. Dat heeft ze nog nooit eerder gezegd. Gelukkig is het nu wel weg.
nou eerst franka heey maakte stiekem toch wel zorgen om je hoor dacht hoor zo lang niks zal toch niks naars zijn nou dat wat ik dacht gelukkig niet gelukkig!!! maar het nieuws is er niet echt beter op zeg schrikken zeg van je zus ten eerste de angst dat dat met zich mee brengt en elke week is er eentje bij o ik moet dan even slikken en terug denken aan mijn eigen zwangerschap verder niet te vergelijken maar toch die weken zo pril nog en zo'n angst pfff. dan je schoonzus en het o zo onzettend lieve neefje ja dat is wel heel heftig hoor ik was ook echt bang nog naarder nieuws te moeten lezen dat gelukkig niet maar het is niet goed bah. nu vakantie meid ontspan voor zover mogelijk geniet van je meisje en we gaan elkaar zien de 19de leuk leuk marieke het is nog wel even in het voren he tegen die tijd ben je er hoor dat moet heb er 'zin in. me2 weet niet of je dat al gedaan had maar dan evt voor de tweede keer en thanks ben er echt zo gelukkig mee op het werk gaan de laasten deze week voor het examen en ik ben gewoon klaar hhihihihihi een zorg minder hoor want tjee wat is het pittig te studeren en een kleine rond huppelen maar het hoeft niet meer verder haha jude ik heb dat vroeger bij mams ook thuis eens gedaan met inductie dus dat is gelukkig nog niet zo heel heet maar wat ben ik geschrokken dus ook hier is de keuken eigenlijk verboden toegang als ik kook, maar we hebben een open keuken en ik zet een stoel in het midden zodat sem er niet langs kan maar hij drukt het gewoon aan de kant he die ondeugd dus nu vaak in de box dan maar even of in de kinderstoel op afstand laten kijken. heb de vsm meiden voor vallen en heb veiligheiddingetjes voor de kastdeurtjes nu nog iets voor de lades want ook die trekt hij open en wel met zo'n geweld dat als je het ziet het al bijna op zijn hoofd komt ja zo onbenullig en ondeugend is sem pfff marla hoe ist bij jou? wuppie kun je thuis je draai een beetje vinden? ik moest eigenlijk de hele dag werken maar het was heel rustig en ik dacht heb geen zin ga lekker na huis feitelijk om hard aan het werk te gaan nu sem toch op de creche is maar nu ik hier achter de pc zit heb ik niet zoveel zin slecht he. verder zit ik te kijken naar een taart straks voor sem ik wil graag een taart met zijn foto erop lijkt me leuk, maar van hoeveel stukken ik dat dan moet doen en of ik er nog een ander soort taart bij moet halen of alleen die pff weet het niet hoor. denk dat ik voor de hema taart ga lijkt me goed en niet heel erg duur. en dan een vlaai erbij of zo en zit te dubben wat ik moet doen voor de creche gewoon iets simpels of iets creatief maar in iedergeval niet te duur en geen belleblaas dingen dat krijgt sem veel dus dat doen al veel kindjes iemand nog een idee wat niet te moeilijk is en leuk en niet duur ja heb iets eissen niet heel veel hoor. gr miriam ps zal hier een foto plaatsen van sem waar je kunt zien dat de tanden komen
Miriam: ik deed voor de andere kindes bij de oppas toen ze 1 werden gewoon doosjs rozijen want dat kennen ze hier niet Ik vind het leuk zo'n taart met foto. Zou dan idd nog een andere gewone taart erbij nemen. Spannend hoor alweer bijna 1!! wat vliegt de tijd toch *zucht*!
Wuppie, Fijn dat jullie toch nog een fijne vakantie hebben gehad. Nu weer thuis! De mielijke momenten zullen inderdaad wel blijven komen, maar fijn dat je het aan voelt komen en blijf erover praten als je het nodig hebt, nu, maar ook nog veel later. De knuffel krijg je `live` op 19-sept Franka, fijn weer van je te horen. Pfff dat is niet mals wat je nu weer allemaal voor je kiezen krijgt in je familie. Hoe doet Suze het nu? Ik hoop dat met veel rusten je zus de zwangerschap goed uit mag zitten. en wat betreft je schoonzus, ook ik heb 2x achter elkaar een nacurretage gehad na Eline en je hebt echt wel even de tijd nodig om weer op kracht te koemen. Wat is dat nu weer voor vraag of je nog welkom bent op ons uitje.....TUURLIJK! Komt Franka-man ook mee? Me2, heerlijk te lezen over je rustpuntje in de speeltuin, ik zie je al zitten en half wegdromend kijken naar je kids en denken..so, die zijn echt van mij. Heerlijk! Jammer dat je mannetje nog niet echt opknapt, maar gelukkig ben je weer bij ze en kun je hem extra verwennen Marieke, ach, buikpijn door de snoepjes? Gelukkig dat het snel weg was. Kijk maar uit, straks wil ze niet meer dat jullie weer thuis zijn en jij weer op de been hihihi ze word goed verwend. Ik hoop inderdaad dat je strakjes weer wat meer kunt, maar het zou al geweldig zijn als je eventjes kwam om je gezicht te laten zien, is voor jullie ook het dichtst bij denk ik. Miriam, heb je nog wat kunnen doen op je vrije middag? De taart van de Hema is lekker hoor, mijn buren hebben deze ook vaak voor de kids. Je kunt ook mini-tompoucen bestellen bij de Hema met een foto erop, is misschien ook een leuke optie voor erbij. Als je zelf crea-bak-bea bent, op internet kun je ook veel eetbaar bedrukt papier kopen google maar eens op eetbaar papier op taart, fototaart of zo. Wat betreft de uitdeelcadeau's kijk maar eens op http://www.party-kids.nl ook kun je er leuke labels printen voor op chocolade etc. Mooie foto ven Sem maar leuk hoor de tandjes, ik ben benieuwd wanneer Leonie gaat beginnen, Eline was 9 maanden geloof ik. Ik ben lekker weer aan het werk geweest, voelde weer goed. Maar toch wel redelijk wat last van mijn buik. Merkte dat door het vele opstaan en weer zitten dat ik krampen kreeg en moest ook een spurt naar de WC maken voor mijn darmen Tja, die liggen nog steeds in een verkeerde volgorde denk ik X Minka
Minka: fijn dat het werken weer goed voelde!! Je zal idnerdaad nog best wel last hebben avn alles intern. er wordt daar wat afgerost als ze die baby eruit halen! Ik heb af en toe nog jeuk en een gevoelig litteken en het is toch echt al bijna 16 maanden geleden! Ja denk heel vaak als ik naar de kids kijk: wow die zijn gewoon van mij en dan gloeit mijn hart en ben ik zo dankbaar en gelukkig!
hey meiden, we zijn terug van vakantie, en we hebben het heerlijk gehad!! fantastische camping voor kleinere kinderen, we hadden elke avond wel kids (vooral jongens) in de caravan zitten. nee echt heerlijk! moet nu even proberen om zaken terug te halen wat ik nog zo weet wat ik heb gelezen!! Marieke van harte gefeliciteerd met het halen van het examen super hoor! Marieke meis laat je lekker verzorgen door je ouders, zo heb je ook een beetje afleiden! moet de pijn in je knie niet zo langzamerhand wat afnemen? wuppie meis.......... wat fijn dat jullie toch hebben genoten van je vakantie. Als ik je woorden zo lees doe je het super hoor!! Me2, wordt het niet tijd dat je hubbie naar een arts gaat?? klinkt toch niet erg lekker zo?! iemand haar collega had zelfmoord gepleegd?............ mensen wat vreslijk, kan me voorstellen dat dit heel veel impact heeft vreselijk gewoon!! sorry meiden als ik nu mensen vergeet maar dat is niet bewust!! zaterdag gaan we nog naar Verden WK jonge dressuurpaarden, lekker de hele dagen paarden kijken en overnachten in een hotel, verheug me er op!! liefs jette
Jette: wat heerlijk klinkt die vakantie van jopu!! en dan van het weekend weer lekker weg! Boffen hoor! JA mijn man agat vandaagnaar de arts....ik denk echter dat hij net zo'n hardnekkig virus had als ik. Heb heb echt 3 weken af en aan met keelpijn gelopen. Gelukkig nu al een week weg.....BIj hem zit het in zijn hoofd/holten.....vandaag gaat het eigenlijk wel weer redelijk ok met hem, maar dat was een paar dagen geleden ook....
Jette, Welokm terug hier. Zo te lezen een prima vakantie gehad en nog een mooi weekendje voor de boeg! Is Jette-man weer wat opgeknapt in e vakantie? Rust zal hem wel goed gedaan hebben. Me2, verstandig om je mannetje naar de HA te sturen, hopelijk doet een AB kuurtje wonderen en is hij er snel weer overheen. Dat gloeien van je hart is zoooo mooi omschreven! Ik heb het ook s'avonds als ik nog even ga kijken als ze slapen en ze helemaal in dromenland zie liggen, zo heerlijk in rust en ontspannen , dan denk ik elke keer wow, zijn die echt van mij?!
jette welkom terug zo te lezen hebben jullie genoten haha mooi enne marieke niet ikke heb examen gehaald maar bedankt voor je felicitatie haha heb net collega gehad voor haren knippen en ach ik had zoiets van hoef er geen geld voor maar hij stond op geld betalen dus dan maar voor sem lief he gaan straks naar mijn opa en oma omdat mijn ouders op vakantie zijn en mijn tante ook dan zijn ze zo eenzaam he dus even mij gezicht laten zien en die van sem verder sem heeft vandaag uitgeslapen echt onwijs tot half 10 !!! jaja echt waar de afgelopen dagen allemaal rond half 7 a 7 uur wakker en nu ineens zo laat heerlijk voor mij haha heb een buffetkast via marktplaats gekocht volgende week ophalen en dan is mijn tuin echt af deze kast komt in het overdekte gedeelte te staan daar kan dan mooi al het fris drinken in en de kaarsen en de rest van de zooi haha zodat het netjes oogt als je nara buiten kijkt. Sem zijn emmertje en harkje en de rest van die zooi kan er allemaal in opgeborgen worden. Heb gister bij de ikea veiligheid dingen gekocht voor de kastjes de lades en voor de stopcontacten. het moet hier goed veilig zijn. alleen ik heb een verlengsnoer met verschillende soorten stekkers die er op kunnen je hebt alleen veiligheid dingen voor de ronde he niet voor zulke langwerpige (voor wie het nog begrijpt) ik ga voor twee taarten een appeltaart en zo´n slagroom met foto erop en dan voor de creche de leidsters en de kindjes ook lekker taart denk ik dan de soesjes lijkt me ook leuk maar daar ga ik nog even over denken. ze gaf wel aan dat het hier klein gehouden wordt altijd dus dat is fijn. ik ga denken. mijn zusje komt iedereen fijn weekend alvast liefs miriam
Ik heb gister een hele mooie bos bloemen ontvangen Allemaal heel erg bedankt en ook voor alle kaarten die we hebben ontvangen. We hebben vandaag bericht gehad van de rvs (verzekering) en ze keren als coulanse(weet niet hoe je dit schrijft) de crematie kosten voor hun rekening genomen. Vind het wel heel netjes. Heb net een stukje gefietst naar de winkels met Sophie pff dat was wel even zwaar zeg dan merk je pas dat je nog niet fit ben. Val ook af als een baksteen voor mijn gewicht niet zo erg heb wel wat extra maar het vreet ook energie. Ook hier een pubertje dat af en toe voor geen meter luisterd en ook hier is de verbanddoos goed in gebruik het hoort erbij zullen we maar zeggen. Miriam ik vond deze leeftijd ook eng ze proberen zoveel en daar hoort vallen bij. Tuin bijna klaar nu hopen op nog een periode met mooi weer. Franka jeetje wat is het slecht gegaan met je neefje ik hoop dat hij er nu weer goed boven op krabbelt. Me2 dat klinkt als een naar virus hoop dat het snel weer overwaait. Tatoe zal ik in september nog niet hebben of we moeten opeens iets vinden waarvan we denken ja dat is het. Morgen gaan we een vriend vragen of hij is wat wil tekenen. Jette dat klinkt als een fijne vakantie zijn al je blessures weer over? Minke ook jij een lekkere vakantie geahd en nu weer lekker aan het werk wel balen dat je nog last heb van je buik,geeft toch wel een hele inpact zo'n keizersnee. Marieke heerlijk laten verzorgen door je ouders er is niemand die dat beter kan. Hoop dat je de 19 ook even langs kan komen. WE hebben vanmorgen ook het as opgehaald we wilden het voor de vakantie doen maar we hadden zoiets van laat het nog maar even veilig daar. Het sluit toch ook weer wat af.
ja wup ik ben van mijn blessures af, ben nog wel wat "angstig" om het paard te rijden, we zijn ook bezig haar te verkopen, die onzekerheid doet me de das om omdat ik bang ben om weer te vallen! Ook mijn andere paard is vlak voor de vakantie verkocht naar Portugal, 1 dag voor de vakantie is ze weg gegaan, beetje sneu maar ook weer mooi! Miriam een mooie buffetkast gescoord op marktplaats.......... goed gedaan meis!! Hoe was het bij de arts Me2 met je man? Jetteman is nog steeds niet 100% hersteld nog steeds een stijf gevoel in nek en schouders maar de rust heeft hem wel goed gedaan! jette
morgen mogen we de kast ophalen heb er zin in dinsdag schuren woensdag in de verf zetten jaja o heb er echt zin in haha verder druk geweest met sociale contacten haha hoort er ook bij en donderdag komen mijn ouders terug van vakantie zijn bijna drie weken weg geweest wel lekker dat ze er dan weer zijn. ik heb vandaag een twitter account aangemaakt jaja hier ook meiden die dat hebben? gr miriam