Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette welkom terug. Klinkt als een leuke vakantie.
    Gelukkig is jette-man wel uitgerust, hopelijk hersteld hij snel.
    Is hij nu weer volledig aan het werk?
    Jammer zeg dat je de paarden moet verkopen. Hoeveel hou je er nu nog over?

Wuppie, moeilijk hoor om het as van je mannetje op te halen. Dat is dan weer een afsluiting.
    Fijn dat de verzekering de crematie betaald, ik weet dat het toen met Danique nog zo'n gedoe was, of niet miriam? Dan hoef je je daar niet druk over te maken gelukkig.
    Ja je hebt een bevalling doorstaan dus je lichaam zal zeker wel een herstel periode nodig hebben. Knap hoor dat je al wel weer gaat fietsen.
    Hoe is het met Merel?

Minka, hoe bevalt het werken nu?
    Zit je al op 6 uur per dag?

Me2, hoe is het met je man? Hopelijk eindelijk aan de betere hand, want zo te horen is het echt een flinke virus.

Miriam, leuk he dat je zo blij kunt worden van die kleine dingen. Ben erg benieuwd naar het resultaat van de kast straks.
    Hoe gaat het met de bulten van Sem?
    Ik heb trouwens ook altijd de taarten van de Hema, zijn echt super lekker!

Hier gaat het redelijk. De ene dag beter als de andere, kan merken dat ik echt nog niks kan doen. Ik probeer soms al wel mijn knie een klein beetje te buigen, maar dat doet hij gewoon niet, raar voelt dat hoor.
    Morgenmiddag de controle. Ben nu al zenuwachtig, spannend hoor!

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey heel vlug bijgelezen en vrees helft vergeten
    neia, stel het wel op je controle morgen
    franka, jeetje wat hebben jullie weer meegemaakt
    mir, mh lekker al die taartenpraat :)
    jette, welkom terug, leuk te lezen goede vakantie gehad
    minka, ja akkoord hoor ivm foto dan!
    wuppie, ook welkom terug, blij dat je toch je zinnen wat kon verzetten en wat dingen doen, marieke zal zich vergist hebben, ze bedoelde, hoe is het met sophie?
    wou ik eigenlijk ook es vragen, snapt ze wat er gebeurd is met haar broertje?

voor de rest niet veel tijd, merel op schoot hier, dus vlug typen voor ze mijn toesten in duwt en ik alles kwijt ben, wilde deze middag terug niet slapen... voordeel is dat ze dan wel terug weer wat gewilliger gaat slapen maar altijd maar rond 21u
    deze week ook koffers pakken, zaterdag op zondag vertrekken we, dorpje niet ver van de franse westkust en in het dorp is een openluchtzwembad, had ik zo een ringband gekocht, lees ik dat je die pas mag gebruiken vanaf drie jaar... mijn vorige van vorig jaar is maar tot x aantal kg dacht ik, ja wat kan je anders eigenlijk doen met een peuter van twee in een zwembad? vorig jaar pas eerste keer met merel geweest en was telkens huilen en de laatste paar dagen huilde ze niet meer, wat rondgedobberd in zo een zwemband, zou misschien best zo een zwembandjes aanschaffen of een bal om op te blazen?

de rest die ik vergeten ben, sorry,
    misschien kom ik deze week meer uitgebreid terug als merel es slaapt nog hopelijk

voor iedereen het beste!
    liefs
    flyke

3. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Marieke heel veel succes vandaag. Ik ben benieuwd hoe het genezen is. Tja, bewegen gaat niet 1 2 3 na zo'n operatie. Probeer de tijd te nemen om te revalideren. Niet te snel weer alles willen.

Flyke, alvast een hele fijne vakantie!
    Gaat alles weer goed met Linde? Komen er nog onderzoeken?
    En is Merel ook niet meer zo ontdeugend?
    De deal van de foto's staat bij deze :D

Miriam, schuur ze vandaag en dan morgen schilderen, leuk!
    Twitter heb ik niet en ken ik eigenlijk ook niet.
    Ben op het moment even verslaaft aan spelletjes op Hyves:D

Wuppie, rustig aan doen hoor meid! Ook jouw lichaam heeft herstel nodig. Fijn dat je de bloemetjes mooi vond.
    Dus jullie laten zelf ontwerp maken voor de tatoeage. Dan kunnen jullie precies jullie gevoel erin leggen.

Jette, hoe was het weekend?
    Nu weer flink aan het werk of nog even lekker thuis?

Me2, Loopt Fee eigenlijk al? Ik hoop dat je je mannetje extra hebt kunnen verwennen en dat hij weer opknapt.

Ik heb gisteren vrij genomen en de hele dag bezig geweest met schilderen van het speelhuisje. Tjeetje dat dat zoveel werk zou zijn hadden we niet ingeschat! Een plastic huisje was makkelijker geweest:). Nog 12 latten van het dak en nog wat kleine bijwerkingen en dan kan het in elkaar. De planken zijn zo scheef als metuzalem!!! dus ben benieuwd of het wel wat gaat worden. Heb wel nog steeds lol met schilderen. Deze week 6 uur werken en dan over 2 weken fulltime! Zal me ook wel tegenvallen, is best lekker de middag nog thuis te zijn;) Vandaag veel last maar tja, na het schilderen mag dat ook wel.

Tot snel
    X MInka

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: leuk dat het huisje nu opschiet, althans dat je er mee bezig bent ahahahahah zal vast prachtig worden!
    Ja Fee loopt al lang! Beide kids liepen rond 12 maanden. Fee is nu echt begonnen met praten. Grappige is dat zij met Nederlandse woordjes begint en JP begon met Franse woordjes!

Wup: mooi hoor eigen ontwerp voor de tatoo. Neem idnerdaad rustig de tijd om te kijken wat mooi is want je moet er de rest van je leven mee doen! Wat fijn dat de verzekering de crematie betaald! Dat is dan toch weer een meevaller. Soms denk ik dat instanties alleen nog maar lomp en onmenselijk kunnen zijn....
    Hoe gaat het lichamelijk?

Mir: hier trouwens ook vaak taarten van HEMA hmmmmm
    Leuk hoor die akst van MP!

Marieke: succes vandaag! Ja dat herstel is altijd langer dan je denkt he! Maar als het maar met stapjes beter gaat...... Zijn jullie nog bij je ouders?

Flyke: veel plezier en vacances! Wij hadden voor JP een soort opblaasbaar zwemvestje en daar kon hij zelf mee "zwemmen" in het zwembad! Die vleugeltjes vond hij niets!
    Gaat het nu helemaal goed met Linde?
    Wat jij schrijft over Merel en ongehoorzaamheid herken ik helemaal hoor. Blijf gewoon consequent en standvastig!

Jette: goh, dat je je paard gaat verkopen......kan me wel voorstellen dat je dan niet meer helemaal "durft". Dat vertrouwen is dan weg he. Lijkt me wel raar. En ook al je andere paard verkocht? Rij je nog wel?
    Hoe was jullie weekendje weg trouwens nog?

Nou mijn man was eigenlijk na zaterdag wel weer beter, maar hij is door dat virus wel echt ruim ander halve week ziek geweest!

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hij doet het tot op heden bij mij rustig aan net of ze voelen dat het eng is bij mama bij papa durft hij veel meer. ik vind dat niet erg hoor.

ben net naar de stad geweest langs heel veel winkels heel hard heen gelopen geld is er niet voor maar tjee wat een opruiming zeg en tja dat trekt me toch altijd hoor maar vandaag dus verstandig geweest haha

en alleen een x aantal dingen die gehaald moesten worden verder niks. nou ja 1 shirt voor sem haha
    daar kon ik niet omheen.

straks werken ben nu al bekaf en dan nog werken nou ja het moet he hoort erbij anders kan ik helemaal niks kopen ahha

marla en neeke lezen jullie nog wel eens mee?

verder weinig nieuws hier liefs miriam

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mag ik ook hier komen kletsen?

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nou meiden even snel een berichtje, en daarna probeer ik even rustig te liggen, want ik heb hoofdpijn.
    De controle was niet heel erg positief. Gelukkig zat alles nog wel op zijn plek. :yes:
    Helaas ben ik nog niet op het niveau waar ik op hoor te zitten. Ik kon mijn knie maar 40 graden buigen ipv 60 graden. Het was enorm frustrerend en had gewoon tranen in mijn ogen staan. Het voelt zo raar als je geest wel wilt maar dat je lichaam niet mee werkt.
    Hij voelde ook dat al mijn spieren, zelfs in mijn boven benen aangespannen staan.
    Ik mag wel met de fysio intensief aan de slag nu, maar het duurt nog 3 maanden voordat ik weer een beetje kan lopen. Had nooit verwacht dat het allemaal zo lang zou gaan duren.
    Andere mensen kunnen wel zeggen dat ze dit wel verwacht hadden, maar ik vind het verschrikkelijk om constant hulp te vragen en te krijgen. En dan te bedenken dat ik er nog wel even zoet mee ben....... :(
    De brace mag gelukkig wel af, dat scheelt, behalve als ik hem heel erg belast en hem zelf dus om wil.
    Daarnaast mocht ik 2 weken nog niet gaan werken en 6 weken geen lopend (met krukken) werk doen. Omdat ik het thuis zitten zo zat ben, gaf hij aan dat ik volgende week wel een uurtje mag gaan proberen om te kijken of ik daar goed kan zitten en dus zittend werk kan doen.
    Ik mag vooral niks overhaasten, want ik zou een scheur in mijn kapsel kunnen krijgen en dan is alles voor niks geweest.
    De pijn die ik heb is heel erg normaal, het was gewoon een zware operatie.
    Het enige nadeel is dat het kraakbeen onder de knieschijf zo zacht was dat dit altijd een zwakke plek zal blijven. Als ik er weer dezelfde pijn aan krijg dan moet ik gelijk terug komen, want dan kan het zijn dat er toch een nieuwe knie in moet, omdat het flink aan het slijten was. Maar daar kunnen ze niks van zeggen, bij de één kan het na een paar maanden terug komen en de ander kan nog jaren met deze knie doen, en daar moeten we maar vanuit gaan.
    Het is me toch wel tegen gevallen ook al had ik er geen hoge verwachtingen van.
    Nu even alles laten bezinken...........

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    juffie je bent welkom net zoals iedereen hoor.
    ben je nu zelf zwanger of is de banner omdat je tante wordt?

marieke tjee je hebt nog een hele hele lange weg te gaan en ik weethoe moeilijk het is te leunen op anderen terwijl je zelf zograag alles wilt doen zelfs de rot klussen waar je normaal geen zin in hebt.

en dan heb jij ook nog de zorg van neia erbij pfff petje af voor je hoor je hebt het niet makkelijk en de laaste jaren al niet knuf

wuppie hoe ist meid?
    knuf miriam
    rest ik ben moe later voor jullie

9. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hè Neia,

Ik had zo gehoopt op goed nieuws voor je, dat je voorzichtig aan weer dingen mocht proberen :( Ik kan me indenken, dat je er mega van baalt! Ik baal met je mee.... hopelijk levert de fysio je dadelijk wat meer op (al klinkt het nog behoorlijk pijnlijk) Kop op meis, dan maar die krukken en rolstoel mee naar het uitje, wij duwen wel!!!!!

Miriam: al druk bezig met de voorbereidingen van het eerste feestje van Sem.
    Ik heb hier thuis nog een boek liggen met traktatietips rond rozijnendoosjes, manderijntjes e.d. oftewel de gezonde traktaties voor kdv. Ik weet niet of je inmiddels al voldoende inspiratie hebt, anders kan ik het je wel even toesturen of voor je kopiëren.
    Alweer bijna 1 :$ Waar blijft de tijd.
    Helaas geen twitter of hyves hier. Heb er in het begin problemen mee gehad met ouders die me opzochten, toen ben ik er direct mee gestopt.

Wuppie: hoe gaat het met je? Doe je het een beetje rustig aan!

Jette: een fijne vakantie gehad zo te lezen. Met pijn in je hart je paarden verkopen lijkt me niet niks. Blijf je nog wel rijden (ondanks de blessures die je gehad hebt) of stop je er volledig mee?

Flyke: alvast een hele fijne vakantie!!!!!

Minka: lijkt me ook wel wennen om straks full-time aan de slag te gaan. Ik ga na de vakantie een dag meer werken en zie daar al tegenop. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je speelhuisje....
    Allemaal druk aan het klussen dus, Miriam de kast, jij het speelhuisje, misschien moet ik nu dan ook maar echt eens aan het poppenbedje voor Suze beginnen.
    Alles goed met je twee meiden?

Jude: hoe gaat het met Rick? Vast ook alweer een heel ventje. Zijn jullie er ook bij met het uitje?

Me2: wat grappig, dat Jp en Fee de talen in een andere volgorde van elkaar spreken. Er wordt gezegd, dat meisjes vreemde talen makkelijker en sneller leren, dan jongens, merk jij dit ook?

Hier is het nu wat rustiger. We zijn ook druk aan het opruimen en klussen in en om het huis. Afgelopen week heb ik mijn nieuwe fiets opgehaald en we zijn nu lekker ritjes met Suze aan het maken. Ze vindt het helemaal geweldig op de fiets.
    Misschien boeken we nog een weekje weg (of anders een paar dagen maar) om er even tussenuit te zijn, maar dat wordt altijd pas na volgende week.
    Nu ga ik weer aan de slag met het cadeautje voor mijn zus (dinsdag is de bruiloft al en ik heb nog een lijstje af te werken)

Hopelijk tot snel,
    Liefs Franka

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka ik heb een idee uitgewerkt van inderdaad doosje rozijnen daar bovenop een wc rol leuk rolletje vangemaakt met inpakpapier daarin een rond doosje met potloden 39 cent en daarbij een tekening die ze kunnen kleuren de tekening is door een collega van mij gemaakt en is sem zelf

dit leek me wel een super cool iets weet niet of het mooi wordt hoor moet het nog even een keer uitproberen anders maak ik er pakketjes van of zo maar dit idee in iedergeval.

en niet duur.

nu alleen voor de leidsters moet ik nog iets hebben en ik wil ook iets leuks wat niet opeten is en klaar heb je daar nog tips voor
    gr miriam

11. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

terwijl merel nr ome willem kijkt hier vlug reageren

me2, je deed me aan iets herinneren ivm die opblaasbare jas, es gaan snuffelen op zolder en ja hoor, dat gevonden, is van 11tot 15kg en was vorig jaar nog niet van toepassing voor Merel nu wel, en die band van vorig jaar is tot 15kg dus die gaat toch nog, probleem opgelost
    met linde gaat het goed ja, ik blijf twee maal per dag gaviscon geven, soms ademt ze nog es raar maar nooit meer zo erg als vorige keer, denk wel dat het eruit aan het groeien is met dat ze ouder wordt en luchtpijp versterkt hoop het zo, eigenlijk enig idee hoelang ze gaviscon zou moeten hebben dan tegen reflux?

juffie welkom! als ik het goed lees heb je een kindje van rond de drie jaar en een engeltje en nu terug zwanger? ik duim voor je dat het deze kieer goed gaat

minka, ok deal! ik krijg eerstdaags de foto's van het doopfeest dus ik hou alvast een foto klaar

mir, leuk idee ivm die rozijntjes!

franka , gelukkig iets rustiger aan nu en als je kan neem maar een paar daagjes weg er tussen uit, zal jullie deugd doen!

marieke, ondanks dat je je geen te hoge verwachtingen stelde toch nog tegenslag en wat je niet verwachtte zal wel deugd doen dat de brace al af mag zeker? veel beterschap

marla , neeke,amber, jude alles goed met jullie?
    hopelijk genieten van de vakantie?

zo, vandaag wat op gemakje, gisteren gepoetst enz, vandaag nog checklistje opmaken wat zeker mee moet op vakantie, ivm merel tov linde, moet zeggen de laatste tijd gaat het zeer goed, heeft ze geen pijn meer gedaan, integendeel, wil zoentjes geven, slabbetje aandoen, mondje afvegen, wil flesje geven, ze zou mijn werk overnemen
    gisteren naar creche geweest en daar hebben ze ze 1x op potje gezet maar geen pipi, hier vanmorgen al twee maal pipi

zo denk dat ik niet meer online geraak tot na frankrijk,
    dan is hubbie nog 1,5week thuis, wat uitstapjes doen, plopsaland staat op ons lijstje en dan gaat Linde eerste maal naar creche

ga stout zijn maar eigenlijk minka, zie ik je banner niet graag :D
    die telt af naar 17 september, is voor mij terug naar het werk, personeelsuitstap en 2O september echte eerste WERKdag...

liefs
    flyke

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Even snel vanaf het werk, kom vanmiddag wel terug:
    Flyke, als je dit nog mag lezen, een hele fijne vakantie en ik heb speciaal voor jou mijn banner aangepast:)

X Minka

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve meiden, even een kort bericht hier van mij. Ik ben nog niet bijgelezen dus bij deze: vergeef mij voor mijn vergeten felicitaties, reacties, etc. Ik schiet ernstig tekort...
    En ik ga het er niet beter op maken: ik denk dat ik niet naar het uitje kan komen... :(
    Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb TWEE andere feesten op 18 september, 1 feest van de beste vrienden van Amberman en 1 feest van een van mijn beste vriendinnen... hoe krijgt men het voor elkaar! En dan is ook mijn broer nog jarig op die dag, maar dat reken ik al niet meer mee. Pffff.... Onze vrienden zijn dan 20 (!) jaar samen en willen dit uitgebreid met alle vrienden vieren overdag en 's avonds op het strand. Daar komt ook nog bij dat alledrie de gelegenheden ver uit elkaar liggen, zo'n beetje door het land verspreid zeg maar.
    hellup!!!!!!!
    Ik ga me beraden meiden, want het is heerlijk om veel feesten te hebben, maar niet alles op dezelfde dag.

verder was Frankrijk heerlijk (behalve dat Sam de eerste week geveld werd door een dubbele oorontsteking! pff), we hebben er vooral enorm veel geslapen en Sam sliep daar elke nacht door (behalve tijdens de reeds genoemde oorontsteking, pfff pfff). Maandag weer werken, maar voor nu nog even genieten.
    '
    liefs van Amber

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden hier een zieke sem vanmiddag door de creche gebeld dat ik sem moest ophalen zo ineens koorts tegen de 40 graden toch schrikken hoor, en tjee wat is hij hangerig geweest vanmiddag bij mij.
    toen bart vanavond thuis kwam hebben we overlegd en een zetpil sem gedaan dat doet hem zienderogend goed hij speelt even nu zelf weer iets wat de hele middag onmogelijk was.

er heerst bij ons op de creche de zesde kinderziekte denk dat dat het gaat worden maar we zullen zien. We hebben in iedergeval voor zondag de visite afgezegd want we zouden naar vrienden die een baby van 15 weken hebben dat vind ik toch eng hoor met het besmettingsgevaar

nou even dus alleen over mij

en flyke jij fijne vakantie geniet

15. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Flyke, fijne vakantie!

Miriam, zesde ziekte, dat heeft Rick ook gehad, ook flinke koorts, niet fijn. Maar een zetpil hielp ook goed, een paar dagen en dan is hij er normaal wel bovenop. Volgens mij kreeg Rick ook koortsuitslag aan het einde. Sterkte en veel beterschap.

Amber, jammer, maar ja, je moet een keuze maken, dat is logisch. Ik weet zelf ook nog niet of we komen, heb er wel zin in. Ben wel benieuwd wie er allemaal wel gaan.

Franka, van jou ook weer erg heftig allemaal, ik hoop zo dat het goed komt met Bob. Zo erg voor een kind om allemaal mee te maken, he? Fietsen is leuk, he! Die kleintjes genieten er erg van, merk ik!
    Hoeveel dagen ga je dan werken na je vakantie? Ik werk er nu 3,5, maar denk in januari weer naar 3 terug te gaan.

Minka heb je een PB gestuurd.

Wuppie, hoe gaat het nu met jou? Je bent zeker nog wel even thuis, he? Even tijd voor jezelf nemen, hoor! Ik vroeg het me ook al af, snapt Sophie er iets van wat er gebeurd is, of is ze daar toch nog wat te klein voor?

Marieke, wat naar dat het toch minder goed was dan verwacht, maar wel hoop blijven houden, he! Hoe moeilijk dat ook is...

Ik moet het hier nu bij laten, heb geen tijd meer, maar probeer snel terug te komen.

Veel groeten aan iedereen!

Liefs,
    Jude.

16. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hoi meiden,

ik heb deze week nog vakantie, we zijn druk in de tuin bezig, en we hebben veel geld uitgegeven, onze zitmaaier was kapot dus een andere gekocht en we waren toe aan een nieuwe tuinset, dus;....... die ook maar aangeschaft, nu is het eerst afgelopen met het geld uitgeven hoor!

Voor wat betreft het verkopen vanonze paarden tja daar hebben we ze uiteindelijk wel voor, het paard wat als eerste verkocht werd was niet werkwillig genoeg, aan de hand een super dier maar ja als er wat van haar gevraagd werd was ze wat zuur!
    We konden haar goed verkopen naar Portugal dus dan was de keuze snel gemaakt!

De andere tja die gaat momenteel weer erg goed, dus we moeten nog kijken of we haar nu gaan verkopen maar ja wil ook niet weer zo hard vallen!!!

Neia meis wat een zware operatie heb jij ondergaan, en wat een revalidatieproces moet jij nog doorstaan, wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel weer wat kunt gaan doen waardoor je je snel wat beter voelt!
    sterkte meis!!

Miriam hoe is het met Sem, wat een wondermiddel he de zetpillen!

Juffie van harte welkom hier meis, hoop dat je het leuk vindt op dit forum!!!

nou meiden ik ga afsluiten!!

liefs
    jette

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ik had beloofd een lijst te maken van wie er definitief meegaan naar het uitje.
    Willen jullie de aanvullingen erbij schrijven dan zijn we allemaal op de hoogte.

Wij gaan mee:
    Miriam
    Bart
    Sam
    Minka
    Minka-man
    Eline
    Leonie
    Me2
    JP
    Fee
    Wuppie
    Sophie
    Neia (ovb)
    Neia-man (ovb)
    Neia (ovb)
    Franka
    Suze

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben vanmorgen al heel druk aan het werk:D (NOT)
    Maar lekker even tijd om hier te komen.

Miriam, hoe gaat het nu met Sam, nog steeds koorts?
    Eline heeft het vorig jaar gehad, we merkten toen wat koorts (niet zo hoog) en daarna de vlekken, dus toen wisten we dat het 6e ziekte was.

Jette, lekker nog thuis dus.
    Jullie geld mag dan wel zijn uitgegeven maar je rijd nu wel op een mooie maaier:). Geniet nog van je laatste vakantiedaagjes

Juffie, je mag hier altijd mee komen kletsen hoor.
    Vertel eens wat meer over jezelf?

Marieke, de teleurstelling al weer iets te boven?
    Probeer iets leuks te organiseren voor jezelf, lekker een avondje uit eten of zo om Mark te verrassen, of een lekkere schoonheidsbehandeling. Misschien dat dat nog niet helemaal lukt met zitten, maar dan heb je wel iets om naar uit te zien.
    Even aan jezelf denken.

Amber, welkom terug van vakantie, balen dat Sam oorontsteking kreeg, maar nu weer alles ok hoop ik.
    wat betreft de 2 feesten van jou op de 18e; dat is goed nieuws want het uitje is de 19e :D
    Ik kan me voorstellen dat het dan wel een erg druk weekend is maar we zouden het wel leuk vinden!

Jude, Weer helemaal blij dat je mannetje er weer is?
    Minka-man is niet vaak voor zijn werk weg (lees; bijna nooit)
    Als er iemand naar het buitenland moet ben ik het, maar het is niet mijn favoriete werk. De laatste 2 jaar ben ik ook maar 3x weggeweest, heb het steeds uitgesteld!

Franka, heerlijk om te fietsen met de kids!
    Zelf geniet je ook als ze het leuk vinden, ik ben geen liefhebber van fietsen maar doe het nu voor de leuk! Alleen moet Eline nu echt naar het achterzitje, ze zit steeds te wiebelen en dat houd ik echt niet meer aan het stuur! Ik heb het zitje wel al maar moet een nieuwe beugel kopen en de fietsenmaker is op vakantie hihih anders was ik ook nog wat vaker gegaan.

Wuppie, kun je een beetje tot rust komen?
    Het lijkt me wel moeilijk om nu thuis te zitten, dan ga je toch weer vaak malen.
    Ik hoop dat je goed terrecht kunt bij familie en vrienden.

Me2, wat grappig dat Fee eerst Nl spreekt en JP frans.
    Ik neem aan dat jullie thuis voornl Nederlands praten. Dus Fee is een vroege loopster hihihi, kun je er lekker achteraan rennen.
    Over rennen gesproken; ik zag een buurvrouw achter haar dochter aanrennen die leert fietsen zonder wieltjes, hihihi dat moeten wij straks ook!

Flyke, lekker op vakantie! geniet ervan!

Marla, kom je ook nog eens langs, ben benieuwd hoe het met je zwangerschap gaat, het gaat toch wel goed?

Hope, als je meeleest, hoe gaat het met jullie, heb je nog verlof of alweer aan het werk?

Zo, het is nu bijna koffiepauze en het enigste wat ik heb gedaan is hier berichtjes schrijven. Schandalig Minka! Ik ga snel mijn best doen vandaag nog wat arbeid te verrichten maar het erg rustig op het werk (en niemand op kantoor)
    Fijn weekend allemaal
    X Minka

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    bedankt meiden, jullie ook het beste gewenst en hoop dat er eindelijk es terug wat goed nieuws mag komen hier op het forum!

liefs en tot later
    flyke

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey even snel sem heeft nog behoorlijk koorts hangerig en ligt nu te slapen in bedje heb hem slapend overgelegd hopen dat hij even blijft liggen snel even dingen doen thuis eerst hier kijken he die verslaving haha

minka top je lijst echt top

jude gaat mis ook mee heel mis als manlief er dan ook is en niet weg is kwa werk

nou dit was het even weer gr miriam

Deel Deze Pagina