Miriam hier heeft ze ook de zesde ziekte gehad het eindigde met allmaal vlekjes en daar na was het over hoop dat hij er snel vanaf is. Flyke fijne vakantie ik hoop ook dat je allemaal goed nieuws leest als je terug komt. Jette welkom terug klinkt als een fijne vakantie. 2 paardjes verkocht ja als je je niet fijn voelt op een paard kan ze beter naar iemand anders mischien is die klik wel beter je heb er nu toch nog 1? He nu heb je wel ruimte voor een leuke pony voor Do . Zo scahttig. Marieke balen dat het herstel tegenviel mischien haal je het de komende tijd weer een beetje in. Ik ken dit van een vriend en die heeft ook heel lang lopen tobben voordat hij weer wat kon maar uiteindelijk gaat het nu weer goed. Knuffel meis en ik hoop dat je snel weer wat mobiler bent. Amber welkom terug heeft sam oorontsteking gekregen van een zwembad? dat heb ik nog al eens gehad in de vakantie. Ik hoop dat je toch mee kan omdat het op de 19 is. Franka heerlijk fietsen daar knap je ook echt vanop lekker zingen onderweg en je bent weer helemaal nieuw. Minka foei lekker aan het werk op zp ben ik ook heel goed in, Juffie je bent welkom hoor ik ken je hele verhaal heb je gevolgd met je dochter. Me2 vlot dametje dus die Fee en wat grappig dat ze allebei een andere taal meer spreken kunnen ze het daarna mooi aan mekaar leren. Mannetje er weer een beetj bovenop? Marla hoe gaat het met je alles goed ? Hie gaat het redelijk ik heb up en downs en ik heb een vervelend angstig gevoel alsof er nog meer dingen misgaan. Controleer bv en paar keer of het gas uit is en of de deur opslot zit, bij Sophie kijk ik ook vaker. Er werd gevraagd hoe Sophie ermee omgaat opzich was ze nog net te klein om het echt te begrijpen en heeft ze het er niet over.Alleen vanmorgen zag ze mijn buik en dan zegt ze baby in de buik. Gister de zolder verder opgeruimd we hadde een hoop troep omdat we de computer naar zolder hebben gebracht om een kamer leeg te krijgen,alle babyspullen konden nu dus weer opgeborgen worden ipv uitgestald en dat was wel even moeilijk. Morgen dagje shoppen met zus en mams. Groetjes wuppie
Wup: heftig dat je nu alleszo aan het controleren bent. Is niet zo gek na wat er gebeurd is, aar als het te erg wordt wel aan de bel trekken. Kan me voorstellen dat het wel erg moeilijk is als Sophie dan naar je buik wijst en zegt baby...... Morgen even je gedachten verzetten en shoppen.... Marieke: kan me voorstellen dat je even weer een dip kreeg toen je hoorde dat het herstel nog niet zov ver is dta je weer swingend in de disco kan staan.....nee, zonder gekheid.....het is gewoon akelig dat je zo afhankelijk bent. En je zal dus nog meer geduld moeten hebben, maar zie het zo dat hoe beter je nu hersteld hoe meer plezier je daarvan in de toekomst zult hebben. Je wilt toch niet al op jonge leeftijd versleten zijn. Hoop echt dat je ook kan komen de 19de. DAn heb je ook wat afleding. Zoals gezegd: wij duwen je rolstoel wel! Amber: ah neeeeeee zou wel heel jammer zijn als je niet mee kon op ons uitjje!! Het is trouwens zondag de 19 sept. he!! Echt niet leuk......Maar kan me ook voorstellen dat je jezelf niet in 4-en kan delen!! We moeten anders maar een herkansing doen ergens later....... He jakkes Sam oorontsteking Flyke: hoop dat je goede vakantie hebt! En even niet aan denken dat je volgende maand al weer moet gaan werken! (wat is dat weer snel gegaan!!) Jette: jullie nog even lekker genieten om het huis de laatste dagen! ! En daarna weer vlug aan het werk zodat je niet zoveel geld meer kan uitgeven hahahahaha Jude: fijn dat je man er weer is! Is toch 100 keer geszelliger he! Ik ben nu 3 dagen alleen met de kids. Vind ik heerlijk maar is ook wel lekker als ik weer met een volwassene kan praten Franka: Wat heerlijk fietsen met Suze! Hier helaas niet want veel te gevaarlijk! Ben je al helemaal klaar voor het huwelijk van je zus dinsdag? Mijn zuejs gaat volgende zomer trouwen! Heeft Suze nog een taakje op de grote dag? Miriam: hopeljk is Sem al wat opgeknapt nu. Wondermiddel he die zetpillen...... Juffie: welkom hier! Ik ken je natuurlijk van de december 2007 mama's. Wat leuk dat je nu tante wordt...zal ook wel moeilijk zijn na alles wat jullie hebben meegemaakt....
o wup krijg het er koud van ik herken het zo met danique had ik dat ook het deed weer opnieuw zo zeer. ik kreeg van mijn buurjongen een tekening met daarop ik bart onze hond en een baby in de grond gek he zoals kinderen het opvatten deze heel letterlijk. pfff meis en dan is het jou dochter lijkt me best moeilijk hoor, knuf aan jou juffie heb ook even bij jou gespiekt en tjee je hebt ook veel meegemaakt helaas weten wij ervan hoe het voelt ja amber de 19de is het niet de 18de kun je de 19de wel of ben je bekaf van zo'n druk weekend dat je blij bent dat je de 19de niet weg hoeft. gaan er nog meer mannen mee? vraag van mijn manlief gr miriam
nou een zware nacht achter de rug tot half drie met sem lopen zeulen niks was goed en doodmoe dat hij was en om half drie nam bart het weer over we deden om en om we waren beide wakker. toen is hij gaan slapen en slaapt nu nog. 40.6 koorts vanacht nu werken ben al voor ik begin een wrak nu maar hopen dat weinig mensen de bank bellen. en ik mischien eerder weg mag ben echt doodop
meiden jullie hebben gelijk, ik dacht steeds aan de 18e, een zaterdag, maar het is op zondag! Nou, dat vergroot de kansen, maar ik moet een slag om de arm houden ivm de drukte. I let you know. Wuppie, hoe gaat ´t nu met jullie? wat verdrietig om te lezen dat er nu steeds dingen zijn die je erg confronteren. Ik wens je veel sterkte. Marieke, wat ontzettend klote allemaal, jeetje wat een verhaal. Het zit je echt niet mee. Jij ook veel sterkte. Miriam, het zijn altijd vermoeiende dagen en nachten als je kindje ziek is. rot he, die vermoeidheid die je er dan gratis bij krijgt... Je hebt 't over voor je kindje, maar pfoeh, als jullie eens wisten hoe sjagerijnig ik kan worden van slaaptekort.. ik sta echt wel eens te vloeken op de gang hoor. (en dan weer liefdevol glimlachend de kamer van je kind in lopen...) Beterschap voor kleine Sem! Het regent nu keihard hier en Amberman is gaan fietsen met Lize en Sam.... oei... Ik ga er maar vanuit dat ze ergens binnen zitten, aan de fristi en de appelsap... Ik hou 'grote schoonmaak in etappes'. Vandaag de keuken helemaal ondersteboven gehaald en schoongemaakt, wat een heerlijk gevoel als dat af is! Waar je je geluksmomenten niet vandaan kunt halen.. Morgen weer werken, bleh bleh bleh
nou de vlekjes zijn gekomen dus de koorts is weg hij is nog wel extreem moe ligt al voor de derde slaapje boven echt bizar en lang elke keer nou ja zal er ook wel bij horen gekke dag daardoor. toch ben ik een vreselijke mama dan hoor maak me zo naar in mezelf pfff hij moet maar snel weer de oude sem worden. nou amber hoop dat je komt lijkt me tof gr miriam
mir, ik snap je zorgen heel goed. Maar ´ander gedrag´ is heel normaal als je kindje ziek is. (dat weet jij ook wel maar het maakt je toch angstig). In Frankrijk had Sam toch zo'n nare oorontsteking? HIj sliep echt uuuuuren! 1 uurtje op, 3 uurtjes slapen... de hele dag door. (en snachts huilen huilen). Als je de koorts maar laag houdt en je mannetje veel laat drinken. Gelukkig heeft Sem geen koorts meer. Geef m maar 'n dikke knuffel van mij, dat mooie mannetje van je..(smek smek)
Miriam klinkt heel gek maar gelukkig zijn de vlekjes er dan is hij tenminste van de koorts af nu nog even bijslapen en je heb je vrolijke mannetje weer terug. Amber oh daar kan ik ook zo gelukkig van worden heerlijk gevoel geeft dat alles lekker schoon en opgeruimd. Hoop dat ze ergens binnen zaten tijdens de regen. Je meisje word alweer bijna 3 wat gaat de tijd snel. Tja hoe gaat het er gaat geen uur voorbij dat ik er niet aan denk en het eindigd altijd weer met de vraag waarom moest dit nou gebeuren en hoe zal het verder gaan.......... Sophie is de laatste dagen weer wat gezelliger ontdekte woensdag een nieuwe kies toen ze spontaan begon te huilen.Heb vanmorgen nog even goed gekeken en er zijn er drie door nog een te gaan. Zij loopt dus gewoon door met koorts je merkt bijna niks aan d'r. Nieuwe grote bed gaat goed alleen elke keer luiers rapen dan is ze op zoek naar haar idool Koekiemonster staat op de luier.
Amber: hoop dat je man en de kinderen droog zaten!! Wat een ellende he dat weer. Hier ook trouwens en was het hele weekend alleen met de kids en da's geen pretje als je niets buten kan doen! JA vind grote schoonmaak ook heerljk (vooral als ik zwanger ben hahahahahaha, dus heb je iets te vertellen????)! Succes met werken vandaag! Ik heb er ook zo'n zin in...NOT! Miriam: hoe is het vannacht gegaan? Fijn dat de koorts weg is! Ja vervelend als je dan zelf zo moe raakt. Ik kan niets als ik moe ben dat is echt mijn zwakke punt. Hoop dat jij ook snel weer je energie terug krijgt! Sophie: ja hier Fee ook met kiezen die doorkomen. Merk het alleen doordat ze af en toe opeens huilt zonder aanleiding. Bij jou dus ook. Verder geen koorts maar wel rode billen. Wat geestig dat Sophie al die luiers pakt omdat ze haar held het koekiemonster wil zien hahahahaha. Hier voorlopig geen grote bedden.....als Fee 2 is willen we ze een stapelbed geven. Kan me voorstellen dat het geen minuut uit je gedachte is. Het is een van de meest vreselijke dingen die een mens kan overkomen. Vertrouwen in de toekomst zal weer moeten groeien, maar het zal en moet goedkomen.....dikke knuf! Hel mooie foto's en inderdaad goed voor de herkenning!
Ha ha Me2, ik dacht even dat je bedoelde dat jij ons iets te vertellen had ... Wuppie, wat een lekkere krullebol is Sophie! Heeft ze die pijpekrulletjes van haar vader? Wel erg moeilijk als ze naar je buik wijst en zegt: baby... Erg confronterend lijkt me...Ben je nog thuis van je werk? Gaat het lichamelijk gezien eigenlijk goed met je? Het heeft natuurlijk geestelijk een hele grote impact, maar ik vroeg me af hoe dat lichamelijk gegaan is? Is dat vergelijkbaar met een "normale" bevalling? Mir, gelukkig dat Sem weer opknapt. Wat zwaar... ik ben ook altijd gebroken als we een slechte nacht hebben gehad en je er dan vroeg uit moet voor werk, dan voel je je een zombie. Ik ben nu ook aan het proberen verstandig te zijn, ik probeer er om half 11 in te liggen als ik moet werken, voel me dan wel wat uitgeruster, maar ja, een kleintje, dat hakt er toch behoorlijk in. En zeker als je van uitslapen hield . Dat is een van de weinige dingen die ik soms wel eens mis... Lekker uitslapen in het weekend... Helaas... dat zit er niet meer in de komende jaren... Marla, hoe is het met jou? Is het door wat er met Wuppie gebeurd is dat je niet meer durft te komen? Hopelijk gaat het goed met jullie! Amber, zijn ze nog droog thuis gekomen? Het heeft zondag ook wel heel lang geregend he, bij jullie, dat hoorde ik van mijn collega (wij zaten toen zelf in Rotterdam en daar begon het 's avonds pas, dus wij hadden geluk). Hier alles goed verder, ben wel enorm aan vakantie toe, volgende week vrijdag laatste werkdag en dan 2 weken vrij. We gaan een weekje naar Zeeland en dan zit Mir daar ook in de buurt kwamen we achter, dus wie weet... Liefs, Jude.
meiden ik ben ook enorm aan vakantie toe ik huil zomaar om niks eigenlijk op het werk als ik over sem praat hoe ziek die toch eigenlijk nog is. pfff domme mama ben ik soms minka nog niet kunnen smsén ben er net weer van werk sorry jude aftellen onze vakantie's komen eraan en dan na mijn vakantie een geweldig uitje marla ik ben ook benieuwd hoe het met je is? liefs miriam
hey mir......... dat maakt je toch geen domme mamma omdat je je zorgen maakt en emotioneel wordt als je kindje ziek is??? Meis dat is erg normaal en dat doet het moederschap nou eenmaal met je!!!! Hoe is het nu met Sem?? Wuppie je klinkt sterk meis! ga zo door, die controle acties snap ik wil je wilt nu nergens grip op verliezen!! Ik denk dat dit wel weer gaat afnemen naar verloop van tijd! Marieke hoe gaat het met je, en met je vader?? Nou ik ben weer aan het werk meiden en wat lijkt die heerlijke vakantie dan al weer mijlen ver weg!! Ja wuppie ik heb dan nog 1 paard over, wat een rust is dat, wat heb ik het dan alsmaar druk gehad met 3 te rijden! Maar de merrie is nog niet verkocht hoor, vrijdag komen er mensen kijken, ben benieuwd. liefs jette
Jette: kasn me voorstellen dat je nu inderdaad meer rust heb nu je maar 1 paard rijdt! Ik vind het ook altijd dat je de vakantie weer zo snel bent vergeten......leef je er helemaal naar toe en dan is hij voorbij in een zucht.... Mir: helemaal niet gek dat je je zorgen maakt en emotioneel bent. Is gewoon vreselijk ellendig een ziek kind. Wanneer gaan julie met vakantie? Jude: lekker aftellen naar de vakantie. even niets aan je hoofd en lekekr samen genieten. Ja ken het helemaal over dat slapen. Mijn man en ik sliepen echt enorm uit altijd in het weekend en dat is er nu niet emer bij. en okoal zijn we avondmensen gaan we nu dus altijd redelijk vroeg naar bed voor ons doen om 22.00 uur. ons leven ziet er sinds de kinderen echt wel heel anders uit! Maar natuurlijk geen spijt hoor!
Hey wij gaan deze week nog heel hard werken dan is er vakantie voor mij zaterdag avond om 6 uur. en dan gaan we op mijn verjaardag weg op 30 aug naar zuiland buiten vakantiepark van hogeboom bij bernisse
sorry en toen was er al geenterd haha maar daar gaan we dan twee weken heen even bijkomen loop gewoon op de tenen lijkt wel zo ineens. komt denk ik toch door de onrustige nachten en niet zo fijne dagen met mijn ventje. morgen moet hij naar de creche en gelukkig ben ik om 13.00 vrij dus mocht het toch niet gaan daar kan ik hem s'middags ophalen maar je gaat dan niet lekker werken en uren heb ik niet echt meer zoveel opgemaakt al met sem door de reflux maar ja dan maar onbetaald verlof dat kan nu nog straks niet meer we mogen tot en met september onbetaald verlof opnemen dus dat is op zich wel fijn. omdat het zo rustig is en je anders geen vakantie dagen overhoudt heb er nu 5 onbetaald opgenomen dus ga ik nu nog eerder weg dan doe ik dat weer. straks komt er hier een huis aan huis fotograaf maandag kwamen ze aan de deur niks verplicht lijkt me leuk ben benieuwd wat het brengt gr miriam
Hé allemaak, wat een rust hier! Ikzelf heb het ook erg druk gehad, en sávonds even spelletje doen achter de computer (helemaal verslaafd aan Hyves spelletjes tegen de achterburen) Deze week 6 u/dag gewerkt en ik kom kei kapot thuis had gehoopt dat het beter zou gaan. Morgen een snipperdagje genomen, kan ik de laatste planken van het huisje schilderen en dan nog in elkaar!!! Miriam, rustig aan doe hoor! Laat de tranen maar stromen, is soms best lekker en het lucht enorm op. Logisch hoor, als alles even tegen zit! Ga maar snel aftellen naar je vakantie. Jude, jij ook, aftellen ! lijkt me grappig als je met Miriam als een Pré-uitje ontmoeting kan hebben Wuppie, wat een lief koppie heeft Sophie (en jij ook hoor) leuk, leuk, heb zin in het uitje! Komt Wuppie man ook mee? Bart en Minka-man hopen vast van wel! Jette, vandaag kijk-mensen naar je paard, spannend! maar ook weer wat verdrietig denk ik. Me2, uitslapen is er voor mij bijna nooit bij, ik ben een echt ochtendmens! (in tegenstelling tot Minka-man!) Ik ben meestal wel voor 7 uur eruit, ook toen we nog geen kinderen hadden.(nu op werkdagen 05.45 u) Maar daarentegen lig ik ook graag vroeg in mijn bedje maar dat komt er de laatste tijd ook niet van. Marieke, hoe is het bij jou? Nog steeds bij je ouders? Hoop snel weer wat te horen. Ik ga er een end aan breien, moet nog even boodschappen doen en heb totaal geen zin in eten koken, denk dat het een "wokje" gaat worden X MInka
Miriam, ik ben het helemaal met Jette eens! Je bent nog niet de oude, dat is niet erg! knuffel... Wuppie, wat is Sophie een beauty... prachtig meisje hoor. Hoe gaat ´t nu met je? klinkt misschien een beetje gek, maar ik vind het fijn om jou op je foto te zien. lieve meiden, allemaal vee liefs
ohja, nog even. Hebben we ook een tijd afgesproken op de 19e in het dierenpark? Ik wil namelijk heeeel graag komen maar de avond ervoor hebben we een groot feest met waarschijnlijk een hotelovernachting. Als het effe kan, komen we, met Amberman uiteraard!
poe minka wat sta jij vroeg op op werkdagen tjonge, ik ben ook geen langslaper maar 5.45 is wel errug vroeg hoor! tja beetje verdrietig is het altijd wel als een paard verkocht wordt, hoor (als het lukt tenminste he) maar zoals gezegd ik ben hier nu een aantal keren afgevallen en de laatste keer was heel heftig, zo ben ik nog nooit gevallen! en toch begon ik te twijfelen ze liep als een trein de laatste tijd thuis, maar toen begon het van de week zo te waaien en ja hoor, haar schrikkerigheid was weer volop aanwezig, dus ik heb de beslissing genomen dit is niet het paard voor mij daar moet je als ruiter reeel in zijn, je kunt niet alles rijden, neem nou mijn andere paard had 3 maanden stil gestaan vanwege een blessure, ik stap er op en rijd er zo mee weg had me allerleid scenarios in mijn hoofd gehaald maar ze was zo super! En dat moet ik hebben niet een paard wat van elk blaadje kan schrikken, het is niet zo dat ze het doet maar het kan wel!! Verder met dominique gaat het heel goed ja ze had een dik ooglid deze week maar dat wordt al weer beter. Vanmorgen moest mijn moeder haar haast van me af trekken bij het afscheid nemen, vondt het zoooo zielig!! Afgelopen weekend waren we naar indoor plopsa in coevorden geweest en zondags naar harderwijk dolfinarium, ze praat er nog elke avond in bed over, heerlijk hoor!!! Miriam bijna vakantie....... geniet er van en hoe is het nu met Sem?? liefs jette