hey meiden ik kom tot rust heb gister en vandaag tijd voor miriam ingepland en vrij genomen haha dus hoef alleen morgen nog te werken. gister echt even dingen gedaan waar geen tijd voor is leuke dingen doe ik vandaag en tjee het geeft een top gevoel haha sem is weer de oude gelukkig en gister ineens een ondertandje die er naast komt ook dus nu vier boven en twee onder die nu komen het gaat ineens hard. amber gaaf dat je probeert te komen echt waar en tijd geen idee eigenlijk niet al te vroeg denk ik maar iemand idee kwa tijd? ik rij er ongeveer een uur over heb d'r zin in. zag dat de kosten 18,50 pp is voor de volwassenen sem begint de tv nu leuk te vinden en dan de teletubbies hij kijkt er nu ook naar staat aan tafel en praat met de tv haha echt grappig nou meiden ieder een fijn weekend o en jette ben benieuwd of je paard weg gaat. lijkt me niet leuk en best moeilijk franka hoe ist jude we moeten nog effe nummers uitwisselen geloof ik he voor een evt ontmoeting haha rest ik kom echt later bij jullie terug heb iemand aan de deur staan
hey meiden vlug es ingelogd onze vakantie eerst nietgoed begonnen huisje dat we gehuurd hadden totaal niet tevreden over na vier uur in het huisje te zijn, gebeld met eigenares en gebeld naar die nederlanders waar we drie jaar geleden kwamen waar we zo een goede vakantie hadden, chambre dhotes, en er was plaats vrij en met zwembad en zo zijn we enkel onze borg kwijt en doorgereden naar hier, en zit nu aan het zwembad vlug mails te checken linde ligt hier op speelmat bij me en merel met papa wat wandelen is 31graden nu, linde wel ietsje last van de warmte maar slaapt verder' snachts goed door heel veel groetjes daar en hoop echt nog es goed nieuws te mogen lezen heb eigenlijk niet bijgelezen nu liefs flyke
o flyke wat goed van jullie om direct door te pakken en verder te gaan klote van de borg maar mischien kun je die achteraf nog terug krijgen nu genieten meid van het wel zo fijne huisje liefs miriam ga nu heen werken blehh laaste dag voor mijn vakantie heb geenn zin
Jude ik begon ook met pijpenkrullen toen me haar geknipt werd waren ze weg, bij mannetje zit ook een hoop krul in de familie dus ik denk dat het wel blijft. Ik ben nog thuis blijf in iedergeval thuis tot na het gesprek van 7 september. Lichamelijk gaat het wel goed merk alleen wel veel wisselingen in hormonen me lichaam is een beetje van slag. De bevalling is eigenlijk hetzelfde alleen hoef je geen 10 cm ontsluiting te hebben. de weeen voordat me vliezen braken waren in ieder geval net zo heftig als bij Sophie. Succes met je laatste weekje werken. Jette ik snap het heel goed dat je zo niet verder wil met je paard. Ben er ook een keer mee gestopt toen ik een verzorg paard had merrie en die liggen me sowieso al niet zo, wat was die neurotisch je moest alles zo rustig vooral in de stal anders werd ze gek. Terwijl de vorige ook streken had was net een clown daar kon ik veel meer van hebben. He je bent vlakbij me in de buurt geweest en bij minka natuurlijk wil daar ook weer eens naartoe lijkt me leuk voor Sophie. Miriam hakt erin he als zo'n kleintje ziek is helemaal als je al aan vakantie toe ben hoe was de fotograaf. Wat leuk dat hij tv kijkt moet je is muziek opzetten zodat hij ze ziet dansen dan gaat hij vast meedoen. Minka oei jij bent vroeg wakker als ik werk sta ik ook om 6 uur op maar dat gaat nooit van harte. ik weet nog niet of wuppie man mee gaat volgens mij zit hij te twijfelen. Amber thanks het zal niet heel vroeg worden denk ik zal zo ook is kijken hoelang het rijden is. Waar moet je vandaan komen als je in het hotel blijft? Flyke wat goed dat jullie gelijk wat anders hebben geregeld en nu lekker genieten van jullie vakantie.
nou de fotograaf was super 10 min en klaar was hij zo snel ging het sem was een model echt gaaf. leuke foto's uit gekomen ik ga kijken of ik ze op de pc kan zetten en dan hier een x aantal kan laten zien. heb er 8 foto's van echt leuk en we hebben vakantie mijn schoonmoeder is vandaag jarig net haar verast op haar werk met een bloemetje en straks als ze klaar is bij haar thuis nog even een gebakje doen natuurlijk. verder bezig met dingen denken voor donderdag voor sem zijn verjaardag heb er echt zin in. straks nog even de stad in moet nog een kaarsje van 1 jaar hebben he die sem kan uitblazen druk druk dus ook nog wassen strijken en koffer inpakken voor volgende week maandag dan gaan we weg
Hoi meiden even een teken van leven. Wij hebben vrijdag een geweldige bruiloft gehad van onze vrienden, wij waren ceremoniemeesters en neia het bruidsmeisje. Helaas moest neia-man al het loop werk doen want ik kon natuurlijk niks. Maar blijkbaar heb ik nog teveel gelopen op mijn krukken, want ik heb me toch een pijn, ongelofelijk. Morgenvroeg weer naar de fysio ben benieuwd wat ze zegt. Vanmiddag weer 2 uurtjes op het werk proberen, dan zit ik alleen, ben heel erg benieuwd of ik alles zittend kan doen, want verder kan ik niks. Verder zitten we nog gewoon bij mijn ouders in huis. Even uit mijn hoofd........ Miriam, helemaal herkenbaar hoor, als neia ziek ik maak me gelijk zo'n zorgen dat ik ook wel kan huilen, je wilt het dan het liefste van ze over nemen. Gelukkig is hij weer wat beter voor zijn verjaardag. Gefeliciteerde met je schoonmoeder, veel plezier vanmiddag. Jette, kan me voorstellen dat het straks wennen wordt met 'maar' één paard. Maar misschien krijg je wel wat meer rust nu. Hoe is het nu met jette-man? Met mijn vader gaat redelijk, heeft echt ups en downs, veel hoofdpijn de laatste tijd, maar op zich mogen we niet klagen. Me2, bleh vies he dat weer, ik vind het ook zo zielig voor de kindjes dan moeten ze de hele dag binnen blijven. Neia is daar ook geen type voor. Minka, oh jee het werken valt je dus nog flink zwaar. Niks overhaasten dan hoor, wel naar je eigen lichaam luisteren. Is het gelukt met het huisje? Flyke, knap van jullie dat jullie toch wat anders hebben gezocht en nu een fijne vakantie hebben. Lekker genieten nou hoor! Wuppie, ooooooh wat is Sophie een schatje zeg. Erg leuke foto's. Gelukkig knap je lichamelijk nu iets op. Dikke knuffel. Franka waar ben je? Hoop dat jullie ook eindelijk van de welverdiende vakantie aan het genieten zijn. Amber, hoe is het met je schatjes? Jude, nog één weekje meis, nu echt aftellen. Heerlijk is dat en dan eindelijk vakantie!
hoi meiden, marieke meis doe rustig aan he ook op krukken wat zei de fysio?? Jetteman gaat redelijk, hij is nu drie keer behandeld door de chiropractor maar doordat zijn spieren in zijn schouder, nek en naar zijn hoofd zo hard zijn kunnen ze niet op de plek komen waar ze moeten zijn, dus nu fysiotherapie! Tja gaat dus nog niet helemaal optimaal, hij is wel aan het werk maar minder als voorheen! zijn rechtsbijstandverzekering gaat een letselschade expert inschakelen om alle kosten te claimen bij de verzekering van de veroorzaker. afwachten dus! Miriam ben blij dat jij je weer wat beter voelt! Flyke goed van je meis dat je zo doortastend was op vakantie, jammer van de borg, maar als je op een plek zit waar je je niet fijn voelt ..... dan is elke euro weggegooid. fijne vakantie nog jette
Flyke, wat leuk dat je ook vanaf je vakantieadres komt kletsen! Ik hoop dat je nu wel een van een heerlijke vakantie aan het genieten bent. Goed dat je omgeboekt hebt! Jette, is je paardje verkocht? Ik hoop dat je mannetje ook snel op knapt! Marieke, wat een schattige foto's op hyves, heerlijk om je meisje zo te zien. So, nu al weer op het werk! Maar ik kan het me wel voorstellen, even weg van alles thuis en je zinnen weer ergens anders opz etten dan je knie. Ik hoop dat het een beetje goed lukt. Rustig aan doen he! Miriam, supermooi de foto's wat een mooi manneke! gefeliciteerd met je schoonmams. Me2, deze week verwachten ze hier ook niet al te best weer. Ik heb koekjesbeslag en uitsteekvormpjes gekocht, zou ik het al aandurven met Eline Wuppie, inderdaaad Burgers Zoo, vanaf hier ook 1 uurtje rijden. Volgens mij hebben we het nog niet over een tijd gehad, roep maar iedereen wat voor tijd het gaat worden! Haal je mannetje maar over om ook mee te komen Amber, hoop dat het gaat lukken om te komen, ook erg leuk dat amber-man mee komt Hier alles goed, eruggg moe!!!!!! Maar.........het huisje is zo goed als klaar, nog wat randjes van het dak schilderen, dan afdek latten erop en deurtjes erin (scharnieren zitten verkeerd bijgeleverd. Maar ze vind het helemaal geweldig!!!!! Hier het resultaat waar we best trots op zijn X Minka PS neeke, als je nog meeleest, van harte gefeliciteer met thijs
Sem grote jongen van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Veel plezier met alle cadeautjes Miriam en Bart gefeliciteerd met jullie kleine grote mannetje. Wat is dit jaar toch voorbij gevlogen, en wat zullen jullie trots en blij zijn. Geniet van vandaag! Liefs Mark, Marieke en Neia
Ha Marieke, je bent er vroeg bij vandaag ! Miriam, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Sem! Veel plezier op deze dag! En jij bent maandag jarig zag ik en dan ga je met vakantie, dus bij deze alvast van harte gefeliciteerd voor jezelf ook! O ja, we hebben elkaars nummer toch al? We kijken wel of het uitkomt, we kunnen altijd even sms' en, toch? Groetjes aan de rest! Liefs, Jude.
Minka echt een supermooi huisje is het geworden mag je trots op zijn. Zal me best doen om mannetje mee te krijgen. Sem 1 jaar joepie gefeliciteerd Maak er een hele mooie dag van lekker taartjes eten met ballonnen spelen en alles mag vandaag van mama
VAN HARTE SEM!! Hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt en lekkere taart!! Minka: wat is dat huisje prachtig geworden!! Mijn complimenten! Zou ik nooit kunnen! Rest: *zwaai, zwaai* Is heel druk op m'n werk...zomer is voorbij denk ik
Lieve Sem, van harte gefeliciteerd! Vandaag mag jij met je handjes in de taart wroeten, joehoe! Mir, een heel fijne dag gewenst, van harte met jullie mooie knul! Minka, wat een tophuisje zeg. Je zou mijn dochter er niet meer uit krijgen! Jude, bijna op vakantie? alle anderen, tot snel weer! toedeloe
Even goed kijken hoor, Me2... volgens mij zit je haar anders... Of heb je nieuwe schoenen? HOERA HOERA, VAN HARTE GEFELICITEERD, JE BENT ZWANGER!! supernieuws, ben erg blij voor jullie... Ja, volgens mij had Jude het al door, hihi... dikke knuffel!
Hi hi hi Me2, volgens mij was ik dat, of niet? Met je opmerking toen over de poetswoede van Amber, toch? Van harte meid! Liefs, Jude.
allereerst Sem: Lekker ventje, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Dat papa en mama je maar goed mogen verwennen!!!!! Miriam en Bart, geniet van deze dag. wat gaat het snel he! Me2, jaaahhhhhhhhhh wat mooi en toch wel weer snel!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid! drie dikke zoenen van ons! (was Me2 man toch niet zo ziek als je dacht hihihi, of was het in de vakantie op italiaanse bodem) Voel je je goed? Meiden dank je voor de complimenten van het huisje, we zijn er ook supertrots op hoor en Eline ook. Ze laat het aan iedereen zien, en zegt : huisje Line, maar ook Leonie, samen pelen! de schat!!!! Kom morgen wel terug, heb een flinke dip vandaag, ben thuisgebleven en voel me erg GR%^^&R#$%&*^&* Is morgen vast weer beter! X Minka
Ja Jude jij was het! hahahaha Dank dames, ja weer heel onwerkelijk en ik kan jullie 1 ding verzekerren: het is allemaal weer net zo zenuwslopend als de andere keren....heb weer veel angst gehad, dat gaat helaaas denk ik nooit meer over na een mk. Ik heb gisteren de eerste echo gehad en alles was goed termijn en hartje klopte Hoop dat ik vanaf nu wat minder angstig ben.......maar ik weet uit ervaring dat die angstige gevoels dan na een paar dagen weer terug komen