Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Me2 ook hier gefeliciteerd met je zwangerschap en wij slepen je wel door die eerste weken heen daar zijn we voor:D

Minka ojee en dipjes dag komt het doordat je nog pijn hebt van de keizersnee? Doe rustig aan even geen extra klusjes meer hoe leuk ze ook zijn. Knuffel.

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He Balen Minka van die dip!! Heb je weer veel pijn? Kan me voorstellen dat Eline helemaal trots is op d'r huisje! JP en Fee zouden er ook niet uit te slaan zijn!!

Wup: dank je wel, je bent een schat en je woorden betekenen veel voor mij!

Nee was na Italie trouwens :D maar denk net voor de ziekte van mijn man....ja was weer mega vlug.....eigenlijk weer meteen toen we hadden besloten dat we "zonder je weet wel" gingen kijken waar het schip zou stranden....ik zei al eerder tegen iemand: onvoorstelbaar dat we voor de zwschap die een mk werd 6 ronden en voor JP 7 ronden hebben moeten doen en Fee en deze meteen raak.....hoe zou dat toch komen???
    Mijn symptomen zijn die tussen wat ik bij JP had en bij Fee had dus of het een jongen of een meisje is heb ik nu nog helemaal geen gevoel bij!

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Me2, jaaaaaaa van harte gefeliciteerd. Wat een mooi nieuws zeg!
    Het is inderdaad snel gelukt, fijn hoor. En ook al een kloppend hartje gezien, dat geeft moed. Kom je onzekerheden maar hier van je af schrijven hoor.

Minka, och jee meis, dat klinkt niet best.
    Een hele dikke knuffel voor jou!
    Wow wat een gaaf huisje zeg. Echt heel erg professioneel geworden hoor. Kan me voorstellen dat Eline het helemaal geweldig gaat vinden.

Miriam, hoe was de verjaardag van Sem?
    Hebben jullie genoten?

Hier gaat het erg langzaam volgens de fysio, al heb ik zelf wel het idee dat het deze week wat beter gaat als vorige week toen had ik echt veel pijn. Ze wil het nog 2 weken aan kijken en anders de arts bellen om een afspraak te maken. Hopelijk is dat niet nodig.

4. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Wuppie, is het niet moeilijk voor je, dit te horen? Kan me voorstellen dat het voor Me2 wel fijn is jouw reactie te lezen. Denk zelf ook dat Marla zich bezwaard voelt om hier nog te komen… Ze is al lang niet meer geweest…

Me2, ik denk dat het meer psychisch is, dat het bij JP langer duurde voordat het lukte en nu meteen weer gelukt is, net als bij Fee. Ik denk dat je er bij een eerste veel meer mee bezig bent dat het NU moet lukken en dat elke maand extra wachten te veel is en dat dat de druk juist weer verhoogt. Ik heb het zelf ervaren dat op het moment dat ik het los had gelaten, ik toen ineens toch zwanger werd van Rick.
    Bij de volgende is de druk denk ik minder omdat je al een kind hebt. Tenminste als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik er toch relaxter mee om zal kunnen gaan. Nu ik Rick heb, zal ik er minder mee bezig zijn dat het snel moet lukken, ik heb zelfs zoiets van dat ik hoop dat het nog een keer mag lukken, maar zo niet, dan kan ik daar ook mee leven, het is zo ook goed namelijk (maar liever nog eentje natuurlijk als ik dat voor het kiezen heb). Persoonlijk heb ik nooit de wens gehad om 2 kinderen kort op elkaar te krijgen, dus als het dan weer langer duurt, vind ik dat ook niet erg (wel als het heeeel lang duurt, dan komt er waarschijnlijk weer stress bij van of het ooit nog wel gaat lukken). Maar goed, zover zijn wij nog niet.

Gelukkig voor jou in elk geval dat het weer meteen gelukt is!

Marieke, hopelijk is de arts niet nodig en gaat het toch snel beter met je! Een dikke knuffel!

Liefs,
    Jude.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: dank! erg lief je reactie. Wel fijn dat het beter gaat met de pijn! Hopelijk zet dit nu door!

Jude: ik denk dat je ergens wel gelijk hebt. Lichaam en geest kunnen heel krachtig op elkaar werken.
    Mijn zusje trouwt volgende zomer dus we hadden wel even een pauze moeten nemen als het niet de eerste of 2de maand raak was want ik kan niet bevallen of op het laatst lopen als zij trouwt ivm reizen, dus komt nu eigenlijk super mooi uit. Als alles goed gaat is babietje er al als zji trouwt!

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, ik hou het even ego voor vandaag.
    Ik had woensdag erg veel steken en krampen in mijn buik (eierstok-richting).
    Ik kon niet staan, bukken etc dus ben maar naar huis gegaan. Waarschijnlijk komt dit omdat ik ongesteld ben. Maar ik was zo boos op mijn eigen lichaam! :xIk wil zo graag alles weer normaal doen, maar het lukt soms nog niet!!!
    Dus even in een dipje en een halve buikgriep/verkoudheid erbij en het gevoel of ik 6 dagen niet had geslapen, maakte ik toch maar de beslissing om even thuis te blijven.
    Ik ben nog steeds lichamelijk moe, maar geestelijk wakker, erg iritant dus, kan wel op bed gaan liggen maar val toch niet in slaap.
    Maar ik ben blij even thuis te zijn, even weer wat rust in mijn koppie zullen we maar zeggen :)

X Minka

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: inderdaad even lekker rust houden! Klachten kunnen dienrdaad weer wat meer zijn bij de menstruatie....knuf!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ten eerste me2 ik had al een vermoeden inderdaad ook maar wat een geweldig nieuws wat leuk zeg gefeliciteerd meid en probeer nu toch meer te genieten hoor haha snap wel dat dat niet lukt maar toch

meiden thanks voor de felicitatie's voor sem zijn verjaardag wat bijzonder en wat een emo ik dan he ik s'nachts niet kunnen slapen naar beneden terug blik op het afgelopen jaar en de zwangerschap pfff echt heel bizar zo'n verdriet niet denkend dat het ooit beter zou worden nu een zoon 1 jaar alweer echt top

probeer hier de foto's ook nog te krijgen hoor maar ben zo druk voor we weg gaan morgen feest hier van schoonmoeder zwager en mij en zondag pakken nu wassen boodschappen gedaan pff gister dus het onwijs leuke feestje ik ben als ik in de auto zit maandag bekaf haha

minka meid wat een gaaf huisje echt super gaaf.
    wat zullen jullie trots zijn zo'n mooi huisje

mariek las het al op hyves meid het is vallen en opstaan en langzaam wordt het beter dat moet hou vol he

meiden sem wordt wakker rest hoop met jullie alles goed haha
    jude ga zoeken in mijn mob naar je num heb nieuw mobiel dus moet even kijken anders mail ik je voor je nummer nog effe ok
    gr miriam

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wup knuf voor jou speciaale knuf

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dank, Mir, Hele fijne vakantie. Ja bijzonder he de terugblik op zo'n jaar en helemaal al het verdriet dat daaraan vooraf is gegaan...Ik kijk uit naar de foto's!

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jude me2 had me al even ingelicht ;) iK Heb er ook geen moeite mee heel gek de gevoelens zijn zo anders dan dat je voor het eerst een mk heb en nog geen kinderen.

Minka ai je lichaam wil dus nog niet meewerken met wat jij wilt, Is er niet een sportgroepje om je lichaam weer sterk te krijgen en dan met begeleiding die verstand heeft wat een keizersnee met je lichaam doet?

Miriam volgens mij is elke mama emo op de eerste verjaardag van haar kind, ik wel in ieder geval dan heb je door hoe snel het allemaal gegaan is. Dit komende jaar word ook heel leuk dan gat de geestelijke ontwikkeling heel hard en sta je elke jeer versteld wat je ventje allemaal al begrijpt en doet. Lig nog steeds in een deuk als ik met Sophie thuiskom en ze zegt hai ongens we zijn er weer (tegen de honden):D
    Fijne vakantie

Me2 mooi gepland.

Neia gelukkig heb je minder pijn en gaat het voor jou gevoel goed ik hoop dat de fysio ook snel tevreden is. Knuffel

Deze week ging het eigenlijk wel goed ben in het hele huis aan het ruimen trap geschilderd en hardgelopen ik ben tevreden.:D

Toch nog even klagen vandaag ongi geworden en ik heb er hele wisselende gevoelens over.

Marla mocht je nog meelezen ik hoop dat alles goed gaat. Ik begrijp dat je wegblijft ik deed hetzelfde toen miriam dit meemaakte en ik was zwanger. Het maakt je bang en je voelt je opgelaten.
    Ik hoop gauw wat van je te horen en geniet van je zwangerschap het is zo bijzonder.

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve dames, ik hou 't kort, ga zo naar een bruiloft van een middelbare schoolvriendin! Ik plaats even 2 fotootjes van Sammie.. voor de lol

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

mijn lekker ding...

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wup, extra dikke knuffel voor jou... ongesteld geworden.. moeilijk hoor. En je bent zo lief en begripvol naar Marla, heb echt bewondering voor je.

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja net wat amber zegt je bent lief wup en heel begripvol was ik ook wel maar het is toch heftig lastig moeilijk en bla bla bla je kunt er zoveel woorden voor zetten he

maar meis ik denk aan je en die k*U*T ONGI ook. bah bah dat maakt het even nog harder duidelijk he knuf fijn weekend ga aan de hapjes maken probeer nog effe een foto te uploden als het lukt laat ik het even weten

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    gelukt fijn weekend meide

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wat een lekker ding moest ik even zeggen

18. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Leuke foto's Amber en Miriam! Ik plaats ze hier niet, wel op hyves, maar dat wisten jullie al.
    Me2, komen er van jouw kids nog nieuwe foto's op hyves? Ben benieuwd hoe ze er nu uit zien!

Wuppie, wat lief, je reactie. Ik hoop dat Marla er wat aan heeft, als dat tenminste de reden is dat ze al lang niet meer geweest is, ik hoop niet dat er wat anders aan de hand is?

Miriam, alvast een hele fijne vakantie maandag en fijne verjaardag natuurlijk ook, lekker vieren op vakantie! Wij gaan volgende week vrijdag pas!

Fijn weekend allemaal, alleen helaas regen en onweer hier nu, bah...

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wup: wat klink je weer enorm stoer. Wel heel lekker dat je een tevreden gevoel hebt over je week! Die ongi is natuurlijk vreselijk.....maar zet de deur ook weer open naar de toekomst!
    Mijn zwangerschap kwam nu inderdaad mooi uit, ik besef me echter maar al te goed dat dit nooit te plannen is....
    Lieve woorden voor Marla. IK heb heeeeeel veel bewondering voor je. Ik hoop dat Marla snel weer komt kijken!

Amber: overduidelijk een spetter! Hoop hem over 3 weken live te zien!!

Jude: heb jij Facebook>? Dat gebruik ik nl meer daar staan ook nieuwe foto's van de kids op. Anders zet ik binnen kort even op hyves nieuwe!

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden morgen ben ik pas jarig de meeste kado's binnen nu al gister feestje gehad en tjee wat ben ik verwend haha heerlijk hou ervan

en het was super gezellig en druk ja sem en ik zijn de afgelopen dagen behoorlijk verwend.
    nu druk met de laaste was strijken en wassen natuulrijk en straks koffer inpakken dan klaar haha

Deel Deze Pagina