Miriam, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er ondanks de regen maar een mooie dag van! en een fijne vakantie, geniet ervan! X MInka
je kunt hier ook niet een paar dagen niet komen he WOW ME2 ZWANGER MEIS WAT FANTASTISCH!!!!! gefeliciteerd meis! geweldig hoor! liefs jette
hey aangekomen op vakantie en de zon schijnt wat heerlijk. heb van bart een onwijs gaaf mooi horloge gekregen echt mooi dank voor de felicitatie liefs miriam ook voor de sms'jes
Miriam: nog van harte met je verjaardag! (was gisteren de hele dag onderweg en niet achter de pc)! Wow en een mooi horloge gekregen! Fijn hoor! Geniet van de vakantie!
Mir, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En lekker weer op vakantie lijkt goed te gaan komen! Ik verheug me er ook al op en wie weet sms'en we nog even . Me2, heb foto's op facebook gezien, leuk! Rest groetjes.
Wuppie, wow wat een mooie woorden van jou voor marla. Ik hoop dat ze het leest. Ah bah de ongie is er weer door. Erg confronterend of niet? Jude, geniet van je vakantie meis. Je zult er wel echt aan toe zijn. Amber, wat een leuke foto's zeg!! Zag ze ook al op hyves voorbij komen. Ook echt al een ventje he? Miriam, ook leuke foto's. Ben je lekker aan het genieten? Zo te horen ben je goed verwend op je verjaardag. Minka, hoe is het nu? Hoop dat je je weer wat beter voelt. Me2, hoe is het met jou en met de onzekerheid? Kun je nog een beetje op de echo teren? Hier gaat het eindelijk een beetje vooruit. Vandaag ging het bij de fysio echt goed, kan m'n knie al een klein stukje verder buigen. En ik ben 3x3 uur per dag zittend aan het werk. Ik merk wel dat ik gelijk teveel wil en dan voel ik het 's avonds gelijk aan mijn knie. Dus ik moet nog een beetje een balans vinden.
Marieke: super nieuws dat je nu echt vooruitgang boekt!! Zal wel een hele opluchting zijn voor je! Onzekerheid gaat wel ok. Een goede echo geeft toch wel iets meer rust deze keer. Ik voel me verder bij vlagen misselijk en ben heel moe dus daar teer ik ook lekker verder op (hoe blij kan je zijn met kwaaltjes he )
We waren er even een weekje tussenuit gepiept en zie nu...... weer een heleboel gebeurd. Miriam: Hiep hiep hoera nog voor jou en je kleine 'grote' jongen! Zo te horen zijn jullie twee lekker in de watten gelegd en goed verwend. Inderdaad een grote mijlpaal. Als ik eraan denk schieten de tranen me in de ogen. We hebben het allemaal toch mooi "geflikt". Dat vele dromen nog uit mogen komen. Me2: supergefeliciteerd met je zwangerschap! Een onzekere tijd, maar zoals eerder gezegd, kun je hier altijd terecht (ook al ben ik er met vlagen) Wuppie: wat sla jij je er enorm dapper doorheen! Ik heb veel bewondering voor je. Heftig die nare ongi. Wat een lieve woorden voor Marla, dit zal haar zeker goed doen. Minka: hoe gaat het nu met je? Ik hoop, dat je je al fitter voelt. Wat een prachtig huisje hebben jullie gemaakt. Hier gaan jullie meiden zeker veel speelplezier aan beleven (nu nog hopen op prachtig weer) Amber: wat een schattige krullenbol is Sam. Echt een knapperd. Van wi heeft hij zijn goede looks? Jude: Jij hebt dus een vooruitziende blik gehad (of een zesde zintuig, die op scherp staat) over de zwangerschap van Me2. Weet je al of we mooi weer treffen op het uitje Jette: hoe gaat het bij jullie en met jullie meisje? Ik hoop niet, dat ik nu iemand vergeten ben (anders sorry) Hier begint het dagelijkse leventje weer. Vorige week hebben we een lastminute naar Zeeland geboekt (op zondag geboekt en maandagochtend vertrokken) Suze heeft haar eerste happen zand in de maag zitten en al aardige zeebenen gekregen. Ze vond het fantastisch en wij hebben ook enorm van haar genoten. Gisteren hebben we het intake-gesprek op het kdv gehad en vrijdag gaat ze voor de eerste keer oefenen. Ik moet bekennen, dat ik het toch moeilijker vindt, dan ik voor aanvang had gedacht. Ik zal vrijdag de zakdoeken mee moeten brengen, ben ik bang. Allemaal nog een fijne avond. Liefs Franka
Oh Marieke, bijna vergeten Ik ben blij te lezen, dat er vooruitgang wordt geboekt. Ik hoop, dat je je snel weer fit zult voelen (in ieder geval voor de 19e)
Miriam nog van harte met je verjaardag, mooi cadeau hoor een horloge!!! Franka, zand schuurt de maag moet je maar denken, ja raar he wat die kleintjes soms opeten ha ha ha!!! Geniet er van!! Marieke dat klinkt toch weer wat positiever he met je knie, ja logisch als je te veel doet dat het direct merkbaar is maar zo een beetje rustig aan weer beginnen is ook goed voor de geestelijke gemoedstoestand he!!! Ga zo door meis! hier gaat alles goed, erg rustig op paardengebied na de verkoop van beide paardjes. We hebben voor Do een shetlandpony gekocht, zodat deze ook met mijn sportpaard op stal kan, anders is die zo alleen al het andere loopt namelijk nog in het land, lotje heet ze, zoooo lief!!! Merk dat dominique steeds meer in zinnen praat, soms verbazingwekkend wat ze allemaal zegt, wat gaat het snel zucht!!! liefs jette
Hey Jette, wat schattig een lotje erbij. Kan Dominique al op lotje rijden of is het vooral nog aaien en erna kijken. Geweldig, als je dadelijk je hobby met je dochter kunt delen. Veel plezier samen!
meiden even vanaf mijn vakantie het is heerlijk ik ontspan voor het eerst sinds tijden ik hoef en moet niet de hele dag sem verzorgen dat wordt voor me gedaan echt heerlijk het weer mag nog iets beter al is het wel droog maar iets meer de zon verder geniet ik een x aantal foto's staan al op hyves liefs miriam
jette oh wat leuk een shetlander erbij en dan die naam lotje om bij weg te smelten. Ik zie jullie al helemaal met zijn tweeen rijden. Dit is voor mij stiekem een hele grote wens. Denk dat dit het laatste duwtje was om morgen maar eens langs de manege te gaan Miriam heerlijk even lekker uitrusten en niet alles alleen doen. Franka klinkt als een heerlijke vakantie succes morgen op het kdv blijft lastig zo'n eerste dag maar het komt allemaal goed.
Jette, klinkt echt leuk Lotte en pony, ik ben benieuwd hoe Dominique het allemaal gaat vinden. Wil je misschien eens een foto in je album zetten, dan kunnen we meegenieten. Me2, heb ook even op facebook gespiekt, leuk hoor alle foto's. Ik durfde niets te vragen over je zwangerschap, want het zal nog wel niet "openbaar" zijn. Weten er al meer mensen het? Ik hoop dat je je goed blijft voelen de komende tijd. Wuppie, knappe woorden van je hoor! Het zal ook wel weer wat verdriet opwekken, maar dat mag natuurlijk. Heb je Wuppie man al over weten te halen? Franka, fijn dat je er ook weer bent. Begon me al af te vragen of alles wel goed was. Marieke, toch fijn dat er al iets beweging in je knie zit enne....petje af voor je dat je al weer wat uurtjes werkt. Miriam, heb even snel je foto's bekeken, volgens mij zitten jullie in Aquadelta, daar zaten wij precies 1 jaar geleden ook. Geniet ervan. Jude, een hele fijne vakantie en het goede weer komt er voor even aan, dus genieten maar. Ik houd het even kort, ben op het werk. Heb het erg druk de laatste tijd en dat gaat nog niet altijd even goed. Ben lichamelijk echt moe, maar geestelijk wakker, dat is erg irritant want ik kan wel op tijd in bed liggen maar dan val ik niet in slaap. Dus dan maar lekker een tijdschrift lezen of een spelletje doen op de PC. Voor de rest gaat alles prima ook met de meiden, ik geniet echt elke minuut van ze Kus Minka
Minka: ja goed dat je in ieder geval gaat liggen of stilzitten dan rust je lichaam in ieder geval! En nog maar iets emer dan 2 weekjes.....!!!! JEAH!! Uitje!!! Nee op Facebook zitten ook collega's ed dus wil nog niet iets over de zwangerschap zeggen! Jullie zijn gewoon het selecte groepjke dat het al weet buiten onze ouders en mijn zusjes dan. Jette: wat geweldig die Shetland!! Heeft Do er al op gezeten! Zo gaaf dat jullie straks samen kunnen gaan rijden! Wel fijn dat de paarden zijn verkocht, brengt vast wel meer rust. Ja leuk he als ze in zinnen gaan spreken....ik kijk ook elke keer weer op wat eruit komt Miram: geniet lekker daar!!! Hoop op goed weer voor jullie! Franka: hahahaha zandhappen! deed ik vroeger ook. Hou je niets aan over Jette zei het al: schuurt de maag MAar niet te vaak want kan ook heel vies zijn! Vandaag eerste dag kdv, voind het ook moeilijk, maar heb JP toen niet zelf weggebracht, maar mijn man, Ik heb hem toen opgehaald.....was toch wel een leuker moment En ik miste ze zo overdag in het begin dat ze gingen, maar ook daar wen je aan Nu zijn het echt rustmomenten Ga jij ookw eer terug aan de slag? Wup: goed van je te horen! Ben je al langs de manege geweest??? Ben ook benieuwd of onze kinderen gaan rijden. Mijn man en ik hebben allebei heel lang gereden, maar op het moment niet omdat we de tijd er niet voor kunnen vinden.....
Misschien een beetje suf om nu al over te beginnen, maar ik ben bezig eea te plannen voor mijn trip naar Nederland en vroeg me af wat voor tijd we zullen afspreken voor ons uitje. Wat komt iedereen het beste uit? (ik moet rond 18.30 wel weer op Schiphol zijn en is een uur rijden). Ik kan de hele dag. Kids slapen wel in de auto.
Me2, volgens mij is het voor bijna allemaal +/- 1 uur rijden. Mijzelf maakt het niet veel uit, als Amber meegaat kwam die vanaf een hotel heb ik iets begrepen, en jij ben ook de grootste reizigster. Zeg maar wat je het beste uitkomt. Terug zal geen probleem zijn verwacht ik, ik denk dat alle forumkindjes wel snel moe zullen zijn. Spannend, het gaat nu bijna gebeuren ons uitje! Fijn weekend allemaal Kus Minka