hey dames tijd maakt mij niet uit heb d'r zin in echt super veel zin in. het vakantiepark is zuytlandbuiten van hogeboomvakantieparken. hier beginnen we allemaal te blaffen helaas het geeft een kleine deuk op onze vakantie maar ja niks aan te doen. nou ik ga stoppen weer me bezig houden met de gezelligheid hierzo maar wou toch effe spieken tot over niet al te lange tijd.
De tijd maakt mij ook niet zoveel uit het is wel een zooitje op de wegen rond Amsterdam dus je moet mischien iets meer de tijd nemen. Minka nee heb Wuppieman nog niet overgehaald denk niet dat hij meegaat. Spannend het komt nu wel dichtbij. Me2 ik moet van mezelf morgen gaan even weer wat leuks voor mezelf. Oh Sophie is echt een megapuber de afgelopen week ze luisterd voor geen meter moet echt strenger zijn maar vind dat wel moeilijk. Zindelijk worden gaat wel goed ze heeft vadaag geen een keer in haar luier geplast gaat de goede kant op. Zit nu alleen te twijfelen wanneer ik over moet gaan op geen luier. Miriam foei gauw terug naar je vakantie