wup houdt dat dan in dat je goed weet wat bij iemand past kwa geur. ik vind het altijd best moeilijk een geur te kiezen de een vind ik best lekker en is redelijk zoet en de ander vind ik heerlijk en is fris dus heb niet echt een heel eigen geurtje maar gucci rush heb ik altijd ook heel lekker gevonden haha ik koop echt altijd goedkope geurtjes omdat ik niet zuinig ben met rondspuiten nou ga ik echt kappen haha
Minka: jeetje . ja allemaal erg heftig voor je mannetje nu! Hoop toch dat je voor je verjaardag bevalt, kan hij dat van zijn lijstje schrappen Flyke: ja is maar uurtje vliegen, dus ben zo weer thuis (wonen 15 min. van vliegveld Geneve). Vanavond weer lekker bij mijn gezinnetje. Alles is weer goed gegaan tijdens mijn afwezigheid. Ben zo trots op mijn man! Helaas vannacht kids opeens ale twee 2x wakker met nachtmerrie....dus mijn man is nu wel erg moe.... Wup: heftig zeg die sluiting op je werk...ben wel heel blij dat het jou niet betreft! Mir: succes vandaag op je werk. Is inderdaad een lange dag! Ik weet niet hoe je je kind langer moet laten slapen tussen de middag. Ik laat Fee gewoon nog smorgens en smiddags slapen als ze dat wil. Gelukkig slaapt ze ook rustig in de auto of kidnerwagen dus hoef er niet voor thuis te blijven. Kinderarts zei ook al dat kids gewoon langer worden en zit ook kenneljik in de genen bij blonde blauwe ogen mensen, zegt hij (onze kinderarts is een Iranier van 1,60m hahahaha).
nu is het eigenlijk wel weer goed sem werd wakker om half 8 maar was aan het knorren zoals ik het noem en gieren even stil en dan begon het weer om half 9 was hij er echt klaar mee ik ondertussen mooi volledig in de kleren en schoon en fris hihi wij naar beneden en net om kwart voor 11 heb ik hem in bed gelegd en meneer sliep binnen een minuut en nu nog dus al langer dan normaal bijna haha mis moet ik s'morgens hem net als nu laten kieren in bed want dan lijkt het of hij toch nog iets rust pakt en dan een mooie tijd geniet beneden eer hij weer moet pitten nou de beloofde foto haha dacht vanacht ben wat vergeten hihi de foto dus
o ja meiden een vraag voor de mama's die fles voeding gebruikt hebben wat is het verschil tussen de nummer 1 en nummer 2 want als ik het goed begrijp is nummer 1 voldoende om je kind te geven zonder andere voedingen en bij nummer 2 is het van belang dat er echt elke dag een groentepotje bij komt toch en is het dan ook zo dat de nummer 2 voeding meer gewoon melk is zonder extra dingen?
Miriam, wat een heerlijke foto's weer van je mannetje. Werk ze vanmiddag en vanavond. Wel lekker dat Sem wat langer heeft geslapen, ik zou ook geen oplossing weten, ze geven het vaak zelf aan hoe lang. Het precieze verschil tussen de flesvoedingen zou ik eigenlijk niet weten qua samenstelling. Maar Sem krijgt toch al wel groentes of niet? (hihihi dan moeten ze het wel lusten, hier erg moeilijk om groenten naar binnen te krijgen bij Eline) Wuppie, bah wat een naar nieuw, gelukkig niet in jouw functie, maar de sfeer zal er niet beter op worden denk ik. Werk je toevallig in Hilversum? Me2, geniet maar weer extra veel van je mannetje en kids dit weekend. Het leuke van weggaan is natuurlijk altijd weer het terugkomen! Hier nog steeds alles prima, operatie van mijn schoonvader is goed gegaan, duurde wel erg lang voordat hij terug op de kamer was. Is natuurlijk voor minka-man ook weer een hele zorg minder (en mij ook). Vandaag maar weer lekker rustig aan doen, heb al 2 koffieleuters gehad, dus daar ben ik wel blij om anders duren de dagen zo lang. Kus Minka
Minka: wat een opluchting voor je mannetje dat de operatie van de schoonvader goed is gegaan. Verder rustig dus, maar kan natuurlijk zo omslaan! Ja heerljke van weggaan is thuiskomen! Miriam: ben geen flesvoedings expert maar weet wel dat Nr 1 tot 6 maanden is en Nr 2 vanaf 6 maanden. Je moet rond de 6 maanden dan dus gewoon overstappen op nr 2 omdat die voeding dan beter is aangepast aan je kindje.
Wat een gezellige kletsboel weer hier! Wuppie, wat leuk zeg dat Sophie het schaatsen zo'n succes vond. Wij zijn schaatskijkersliefhebbers, en we hebben neia aangestoken. Als we het op hebben staan, zegt ze: neia ook schaatsen kijken haha. Jeetje wat een nieuws zeg bij jullie op het werk. Wat zullen een hoop mensen geschrokken zijn. Gelukkig niet in jouw functie. Miriam, heb je nog iets op je werk kunnen regelen voor de bouwvak? Heerlijk een nieuw geurtje, vind ik ook altijd zo leuk. Ik ga op Tenerife ook een nieuwe zoeken, daar is het meestal iets goedkoper, ik zal die van jou in gedachten houden. Hoevaak slaapt Sem nu overdag? Neia sinds kort pas 1 keer per dag. Maar ik liet haar zelf meestal aangeven wanneer ze moe was, dan sliep ze ook langer. Nee de 2 voeding houdt volgens mij niet in dat er minder voedingsstoffen inzitten. Maar juist weer andere, omdat je op die leeftijd weer andere voedingsstoffen nodig hebt. Flyke, inderdaad simpele wensen voor de naam, nu alleen nog één vinden haha. Och jee te druk in je hoofd en dat hart kloppen in je keel klinkt niet goed meis, doe het alsjeblieft wat rustiger aan. Jeetje pas 2,5 kg aangekomen, knap hoor. Heerlijk dat je kleine zo goed voelt. Minka, de uitgerekende datum alweer gehaald. Nou ik verwacht nog wel dat je voor je 41e verjaardag bevalt hoor, het duurt nog even. Fijn zeg dat je buren zo goed helpen. Dat geeft toch wel wat rust. Och jee wat moeilijk zeg voor jullie en speciaal voor minka-man. Gelukkig is de operatie van je schoonvader wel goed gegaan. Me2, heerlijk dat je vanavond weer bij je kids kunt zijn. Maar dat uitslapen klinkt ook niet verkeerd hihi. Aaaah wat lief zeg dat je weleens badschuim van ze krijgt. Zo te horen heb je een geweldige man. Wel zielig voor hem dat hij zo'n lastige nacht heeft gehad. Franka, hahaha ja kopen kopen kopen mogen ze zeker. Maar ik ben al blij als er iemand komt kijken op de open dagen. Dat geeft in ieder geval al wat hoop. Inderdaad slim om het programma over je neefje thuis te kijken. Ik hou het sowieso nooit droog bij dat soort programma's en als het over je familie gaat zal het wel helemaal moeilijk zijn om te zien. Wat knap zeg van Suze dat ze 8 uur aan één stuk geslapen heeft. Pfff ja dat werken, bah, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Hier druk aan het werk zoals jullie zien haha. Neia lijkt al weer wat beter te worden, gelukkig. Ik ben druk aan het aftellen, na vandaag nog een week en dan vakantie!
Marieke: ja lekker bijna vakantie!!!!! Hoe gaat het met Neia en lopen. Zal nu wel op een laag pitje staan als ze niet lekker was. an schuiven andere dingen namelijk naar de achtergrond. Zo ook als ze tandjes krijgen.... Ja ik heb een top man! Soms kan ik hem natuurlijk ook achter het behang plakken haahahahahaha maar als ik steeds zie hoe wij dit samen zo kunnen doen besef ik me telkens dat we echt bij elkaar horen! Ben heel benieuwd hoe jullie opendag gaat lopen! Is altijd zo spannend wat anderen van je huis gaan vinden hahahaha Vooral k** als ze het niet mooi vinden of allemaal kritiek hebben even spam van JP. Hij moest heel hard nadenken...
Aaaaaaaaaaaaaaaaah me2 kijk nou wat een slimmerd. Ik smelt helemaal, het is echt een lekker ding. Maar hij kijkt echt al slim uit zijn ogen zeg. Ja lopen heeft stil gestaan, maar sinds gistermiddag is ze weer bezig. Van de bank via haar tafeltje naar de keuken en weer terug en weer opnieuw hahaha zooooo trots dat ze dan is. En papa en mama ook. Dinsdag moeten we naar de kinderarts. Toch vind ik het wel spannend hoor. Hopelijk vindt hij dit voldoende vooruitgang. Klinkt echt altijd super hoe jullie de rolverdeling hebben geregeld samen. Mooi dat je dat ook van hem kan waarderen. Laat ze maar kritiek hebben op onze woning, als ze hem maar kopen.
Wat een lekker ventje Me2, heerlijk om te zien en al weer zo groot! Wat gaat het dan toch snel allemaal. Ik zei vanmorgen nog, kijk daar ons turfje eens lopen, wat wordt het ook al een echte meid! Wel lekker dat alles zo goed gaat. Marieke, Als jullie maar tevreden zijn over het lopen van Neia, dat vind ik belangrijker dan wat de kinderarts zegt. Hij ziet haar daar 10 minuten dus is dat ook moeilijk te zeggen. Hier even een korte post als meldplicht en voor internet er weer uitligt, we hebben de hele dag al storingen. Alles prima hier, vanacht goed kunnen slapen en nog niks wat ergens richting een wee lijkt. Gisteravond wel een superdruk klein zusje, je kon het zelfs aan de buitenkant zien, iets wat tot nu toe nog niet was. Ik ben wel een stuk dikker en toeter naar voren, maar heb me vanmorgen gewogen en ben (maar) 5.5 kg aangekomen! Bij Eline was dat 11 kg. Ik ben superbenieuwd hoe het weekend weer zal verlopen, maar blijf maar denken, dan volgende week maar, anders zit ik ook zo te wachten. Meiden tot morgen, ga eens kijen hoe ons slaapmutsje het doet, ze ligt al vanaf 12.15 u op bed en nog geen teken van wakker. Kus Minka
ik krijg ongelijk helaas nog geen baby nieuws jammer jammer ik ben echt nu wel heel erg benieuwd welke data de baby denkt ja nu kom ik haha hier een heerlijke zondag gehad lekker met z'n drietjes en nu ga ik weer genieten van mijn mannen doei
Tja Miriam, ik denk hetzelfde! Ben er flauw van zo onderhand, maar weet ook dat het nog 2 weken kan duren. Morgen is mijn vader jarig, heb in het begin voor de grap gezegt dat het dan wel zou zijn, dus wie weet! Ga zometeen lekker in de douche en vroeg op bed lekker tv kijken! Ik spreek jullie vast morgen weer Kus Minka
Minka nog 7 dagen dan is je verjaardag oftewel schiet op Wat netjes 5.5 kilo aangekomen en een druk meisje e vind het veelste leuk daar binnen. Ik wek in Naarden heb wel altijd in Hilversum gewoond. Miriam Op naam ken ik de luchtjes niet meer zo goed dat moet ik dan wel bijhouden. Ik heb luchtjes voor verschillende gelegenheden zeg maar de lichte frisse geuren voor overdag /Zomer en zware geuren meer voor 'savonds/ winter. De goedkopere luchtjes waar jij het over heb zijn ook goed veel beter dan die namaak dingen die niet getest zijn. Glow van J low vind ik heel lekker ruikt een beetje naar baby. Wat een mooi ventje is sem. Me2 wat een mannetje is jp al hij denkt vast mama niet nog meer foto's Volgens mij is alles bij jullie goed gepland en heb je een mee werkend mannetje. Marieke ben benieuwd of de open dag positief uitpakt. Wat goed dat het lopen vooruit gaat ze is er echt druk mee bezig zo te horen. Franka Als je eenmaal aan het werk ben en je heb weer ritme dan vind je het wel weer fijn er komt een dag dat je denkt wat heb ik gedaan de laatste maanden ik mis een stukje. Hier een lekker weekend gehad even flink opgeruimd en zaterdag mocht ik ook weer eens een avondje weg. We hebben gebowled met vrienden was erg gezellig en natuurlijk heb ik gewonnen Sophie is weer herstelende van een buik virusje en heeft wat voor mij overgelaten fijn dus zondag was een brakke dag. Nu weer fijn aan het werk.
Wup: klinkt dat je leuk weekendje hebt gehad behalve dan nog het kleine staartje buikvirus.....Ik heb ook in de buurt van H'sum gewoond en heb daar ook op school gezeten. Op het Gemeentelijk Gym
meiden ben net heerlijk naar intratuin geweest nieuwe leuke dingen gekocht voor danique d'r plekje en voor bij ons thuis ook dingen heerlijk even weer lekker geld uitgeven haha toch echt mijn hobby keek net op hyves en hope heeft een leuke foto van haar en nog iemand er op staan met beide een buikje en ze kijkt zo gelukkig mooi he ze zal wel een eind op weg zijn nu minka meid van harte met je vader zijn verjaardag niet vandaag he. dan kan die ene dag wachten er ook nog wel bij haha nou ga kappen toedels gr miriam
Hé meiden, vandaag nog geen mama maar als het goed is morgen wel! Ik ben net op controle geweest in het ZH en ze willen me morgen in gaan leiden vanwege te weinig vruchtwater. Als ik vandaag zelf geen weeen krijg moet ik me morgenvroeg dus melden. Ben een beetje overdonderd, emoties komen goed los, ik vind het allemaal maar niks zo! Ik zal me dus niet meer komen melden voor de meldplicht, maar hopelijk met goed nieuws (of via Marieke, die zal ik wel sms-sen). Duimen jullie mee voor een goede afloop en een goede bevalling? Dikke kus Minka
Minka komt goed gaat alleen even anders dan je had verwacht ik duim voor je morgen... of mischien toch nog vannacht