ja hoera hoera er is een meisje geboren Leonie is haar naam gefeliciteerd minka en fam liefs miriam en hopelijk snel uit ziekenhuis terug ps ben benieuwd naar je verhaal omdat het keizersne is geworden
Minka: VAN HARTE MET LEONIE!!! WAT HEERLIJK DAT ZE ER IS!!! Ongelofelijk balen van de ks. Ik weet er alles van hoe dat is bij een tweede na een voorspoedige eerste bevalling...hopelijk knap je wel snel op!
Hoera voor Leonie (en Minka, Minka-man en Eline) Hopelijk is alles goed en kunnen jullie snel naar huis.
Ik word helemaal gek. Vanochtend zat Natasja Froger bij 3FM en vertelde ze, dat het vanavond wel wordt uitgezonden. Wie moeten we nu geloven...de presentatrice of iemand van de productie? Vanavond dan toch maar kijken voor de zekerheid. Gelukkig bestaat er zoiets als het internet en sites als 'programma gemist'. Morgen weten we wie het bij het juiste einde had......
Leonie is gister geboren na een weeenstorm, uiteindelijk een ks vanwege zuurstof tekort. Leonie is door het uidrogen 2575 gram en door controle zuurstof in de couveuse, maar ze doet het prima. Minka heeft erg veel naweeen en krampen. Het is zo snel gegaan allemaal.
Minka Hoera ze is er en wat een mooie naam leonie. Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Franka wat balen dat het mekaar tegespreekt zal het vanavond in de gaten houden. Neia ik duim dat ze nu gewoon gaat aankomen en een blij lopend peutertje mag zijn
Jeetje Franka, wat raar zeg! Hebben ze geen telefoonnummer van die productie? Nouja vanavond zullen we het niet. Ik had vanavond al het zwemmen afgezegd, dus ik zit sowieso voor de buis!
Franka: ik ga het in de gaten houden op utzending gemist. Minka: boeh, dus toch een weenstorm....we hadden nog afgesproken dat jij die niet zou krijgen! Bij mij waren de naweeen echt veel heftiger en langer de 2de keer. Schijnt normaal te zijn bij ieder volgend kind....(oef, wat staat mij bij een derde nog te wachten...) Hoop dta je snel zelf verslag komt uitbrengen en dat alles goed gaat met leonie!
Minka klinkt wel heftig hoop dat je snel weer een beetje opknapt. Wat een licht poppetje is leonie gelukkig gaat het goed met jullie.
Jette: waar ben je?? Gaat het wel goed met jullie?? Ik maak me wat zorgen....Jette is voor het laatst op 29 januari online geweest...vind ik niets voor haar...Heeft iemand haar tel. nr???
Jeetje dat is inderdaad al lang geleden. Al bijna een maand. Nee heb niet haar telefoonnummer. Hopelijk is er niks aan de hand.........
ja ik heb volgens mij jette d'r nummer ik zal eens kijken en haar sms'en meiden mocht ik het nummer niet hebben laat ik jullie dat weten heb een nieuwe tel dus moet eerst mijn oude tel opladen bat is leeg en dan haar nummer er uit halen dit moet ik nog van vele dus ga er vanavond mee bezig gr miriam
joehoe het is zover dikke proficiat minka en minkaman en grote zus Eline met jullie dochtertje/zusje Leonie! XXX hopelijk knapt mama vlug op en mag Leonie vlug uit de couveuse, herinner me nog hoe verloren ik me voelde toen Merel in couveuse lag en hoe happy toen ze eindelijk eruit mocht dikke proficiat!, mooie naam trouwens! liefs flyke
minka, dus toch niet op je verjaardag bevallen we gaan dit hier niet mogen vergeten he, jij bent hier normaal altijd onze up to date levende sprekende agenda wat ben jij weinig aangekomen zeg! hoe reageert Eine op haar zusje? me 2, leuke foto van JP , volgens mij wordt die ook advocaat, es eerst hard nadenken en dan zijn pleidooi houden wat een leuke krulletjes heeft hij! franka, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om terug te gaan werken, werk je idem als ervoor qua aantal dagen of minder? een preventief onderzoek is zeker interessant, hebben we ook gedaan op aanraden CB, toen ze (als eersten) hartgeruis hoorden bij Merel, en gelukkig was alles goed na speciaal onderzoek, al een afspraak gemaakt? wuppie, gelukkig hebben die ontslagen niets met jouw functie te maken maar kan me voorstellen dat je er toch mee bezig bent. Oei dat buikvirusje van Sophie is blijkbaar overgewaaid naar hier mir, tips om s' middags langer te slapen? geen idee, Sem is er nog iets te klein voor, maar sinds merel in de voormiddag (doet ze sinds ze ietsje meer dan een jaar oud was) niet meer slaapt, doet ze nu telkens mooi haar dutje smiddags,minstens 1.30u telkens en max 2u , vroeger was het wenen enz. nu leg ik ze in bed en blijft ze mooi liggen neemt haar knuffel en slaapt 's avonds is dat weer een ander verhaal. Leuke foto en wat een blauwe kijkers heeft Sem zeg! Ivm nummer 1 en 2 flesvoeding vroeg ik raad bij de apo waar ik de poeder aankocht, ik geloof dat nr 1 van 0-6 maanden was (shame on me ben het precies vergeten) en vanaf 6maanden nummer 2 melk, en vanaf 1-1.5jr ben ik overgestapt op groeimelk.En sinds een maand of twee koop ik nu kwaliteitsvolle gewone volle melk voor Merel. marieke, ja gewicht valt momenteel goed mee wat ik bijgekomen ben maar op het laatste en met de warme zomerdagen in aantocht ga ik op korte termijn snel aankomen vrees ik en vooral vocht zoals met Merel, maar we zien wel, is het minste van mijn zorgen. Ik moet ook wel zeggen dat ik nog twee kg over had toen ik terug zwanger was die ik niet kwijtgeraakt ben na Merels geboorte Een collega van mij haar zus, nog drie weken tot uitgerekende datum en 27kg al bijgekomen! Gelukkig binnenkort vakantie daar voor je! Geniet ervan! Ivm gewicht, kan me voorstellen als een arts dit zegt je je toch zorgen maakt, maar zie het bewijs: je zegt het zelf Neia doet het goed, is vrolijk, eet voldoende en zoals iemand anders zei, ze is nu pas echt aan het stappen en in volle beweging he, dat vergt toch ook veel energie van haar! Merel was ook altijd bij de lichtsten maar overlaatst bij de kinderarts heeft ze een goede spurt gedaan qua gewicht en komt ze nu bijna bij het gemiddelde uit, dus het kan alle kanten uit. inderdaad wel raar dat jette al zo lang niet meer online was, hopelijk alles goed daar, MIr je houdt ons op de hoogte he iemand nog neeke, anoek of marla gehoord en amber? ook al tijdje geleden! jude oeps, met ups en downs dus bij je, hopelijk terug up he nu! bmrtc prikjes ? nog nooit van gehoord zo, hier minder, merel zit met een maag/darm/buikplaagje, gisteren 2x gebraakt, geen eetlust, vandaag buikloop, en koorts, vannacht ook paar keer opgestaan, hoop nu enkel dat ik het niet overkrijg. Gebeld met kinderarts, afgesproken dat we het nog even afwachten en ik anders mag terugbellen om afspraak te maken als het verergert of niet overgaat. Ze laat echt pufjes en stoelgang die stinken naar ei, niet te doen! nochtans niets speciaals gegeten naar mijn weten. Anders alles goed, de baby doet het goed, ik kan het soms echt niet vatten hoe het komt dat ik de baby nu zoveel anders en beter voel tov Merel tenzij ik het vergeten ben en Merel dat ook deed maar ik dacht van niet liefs flyke
He meiden, Ik heb net Minka aan de telefoon gehad. Het gaat gelukkig een stuk beter met moeder en dochter. Leonie ligt al sinds gistermiddag bij Minka en ze doet het super. Ze was wel echt helemaal uitgedroogd, dus ze heeft heel wat vel over, maar ik heb haar net mogen bewonderen op de foto, ooooooooooh wat is ze mooi! Echt een super schattig meisje! Verder laat ik Minka zelf vertellen over de bevalling e.d., maar het is zeker heftig geweest. Ze mogen morgen alweer naar huis en dan wordt het tijd dat ze verwend worden door de kraamzorg!
Minka, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Leonie! Toch nog de 23e las ik! Wat jammer dat het een keizersnede is geworden... Maar dat zal wel het beste geweest zijn. Je zal nu nog in het ziekenhuis zijn, we lezen tzt je verhaal wel! Marieke, wat schrikken dan van Neia, ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt, van de andere kant, als het echt niet goed was, da zou de arts toch niet zo lang wachten? En als Neia het verder goed doet, is dat toch ook positief? Rick is net maandag naar het CB geweest en weegt nu 10,5 kg en is 81 cm. Qua lengte is hij wel bovengemiddeld, maar voor die lengte mag hij ook wel meer wegen. Maar sinds december was hij ook niet bijgekomen, hij was natuurlijk ook ziek geweest. Het viel me nog mee, ik had gedacht dat hij afgevallen zou zijn. Franka, ik heb gisteren niet meer kunnen kijken, ik kreeg bezoek. Is het gisteren geweest of is het toch 10 maart? Succes met werken komende week! Flyke, vervelend dat Merel weer ziek is, de kleintjes zijn wel vaak de klos, he! Voor jou ook vervelend, die stinkers, ha ha, rotte eieren, vreselijk... Pffff... heb (weer) een probleem met het spiraaltje, het ding zit er nu bijna een jaar in en nu nog steeds nu en dan tussentijds wat spotting en bloedverlies, gek word ik ervan. Ik overweeg nu serieus het ding er toch maar uit te laten halen, want dit lijkt me niet normaal meer . Bah bah...
meiden sorry geen zorgen maken om mij ben hardstikke druk daarom niet meer op het forum geweest!!!! mijn vader is nog tussentijds opgenomen geweest, 4 paarden in training staan dus gewoon hardstikke druk! lig elke avond op de bank te pitten (lekker gezellig he) allereerst minka en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter leonie fantastisch nieuws!!!! marieke ik zou me zolang je meissie lekker in de lengte groeit, en actief is en vrolijk me niet zo'n zorgen maken, ze heeft denk ik alle energie nodig gehad voor haar manier van lopen, heeft wellicht ook wat stress gehad door de fysio etc. flyke hier dezelfde klachten gisteren had do koorts en huilde de hele dag, wilde niks eten en drinken, vannacht om half vier alles ondergekots dus jetteman met haar onder de douche en ik kots opruimen ! ze wilde niet meer slapen dus maar bij ons in bed tot vijf uur toen zaten we fris en fruitig in de kamer niet dus!! ik heb haar wel bij mijn moeder gelaten vandaag maar voelt niet echt goed!! meiden nogmaals sorry maar ik heb het gewoon veel te druk ik merk het aan alles, krijg last van mijn rug, elleboog, vaak hoofdpijn maar ja nog even doorzetten he!! mijn vader moet nu aan de dialyse 3x per week zijn nieren zijn in 4 weken tijd van 20% naar 12% gegaan, niet goed dus!! liefs jette !!! zal proberen weer actiever mee te doen hoor !!!
Jette, fijn iets van je te horen. Gelukkig gaat alles redelijk met jullie. Maar klinkt wel erg druk druk druk. Pas een beetje op jezelf meid! Jude, jeetje wat balen zeg van je spiraaltje? Doet het ook pijn? ik zou even een afspraak met de gyn, zodat ze even kunnen kijken, misschien zit hij echt niet goed. Flyke, hoe is het nu met Merel? Wat zielig zeg dat ze zo'n last heeft van haar buikje. Ik ben gister met neia naar de huisarts geweest en ze heeft een flinke keelontsteking. Er komt ook de hele dag slijm uit haar mondje lopen en ze heeft veel pijn, echt zielig. Nu voor 7 dgn antibiotica, hopelijk slaat het snel aan. Gister een heftige dag gehad, kom echt tijd te kort. Dus ik wilde nu al even gedag zeggen tegen jullie. Morgen en zondag hebben we open huis. En morgenmiddag vanaf 3 uur vieren we mark zijn verjaardag (2 maart jarig). Zondagnacht vertrekken we voor 12 dgn naar tenerife. De 13e zijn we weer terug. Ik wens jullie allemaal fijne weken toe, en hopelijk spreek ik jullie snel! X marieke
Meiden, ik kom snel hier met een uitgebreidde update, Ik ben thuis maar kan niet veel, heb nog veel pijn. Maar het belangrijkste is dat Leonie het goed doet, ze trekt al weer wat bij en we zijn superblij! Tot snel Kus Minka
welkom thuis Minka! welkom lieve kleine Leonie! Vergeet niet voor jezelf te zorgen he Minka en op tijd rusten he! goeie reis Marieke, geniet ervan! Jette, gelukkig enkel maar druk druk en alles goed voor de rest, enkel dat plaagje ook bij jullie meisje , hier heeft ze niet meer overgegeven is sinds gisterenmiddag veeel beter, tatert aan één stuk door, wil precies haar schade in halen, ze slaapt wel veel, de koorts is sinds gisteren morgen weg. Ik had poeder tegen buikloop gegeven maar na twee slokjes proefde ze het en is niet meer gelukt. Ze had wel nog wat buikloop, tot driemaal toe in twintig minuten, eten doet ze wel nog niet veel, vooral yoghurt maar anders heeft ze in niets zin, nu is ze bij schoonouders gaan we zo meteen naar toe, ik heb vanmorgen moeten werken. Ik had gezorgd dat ik gisterenmiddag niet moest werken nu Merel ziek is en heb ook samen met haar anderhalf uur geslapen deed deugd. Gisteren morgen voelde ik me echt een oudje, moe, harde buik, pijn aan bekkengewrichten bij stappen, hoop dat het niet te veel toeneemt, is precies een heeel andere zwangerschap dan met Merel jude, rickje zegt het ook, bah spiraaltje haal die er maar uit, hij wil een brusje! hihi goe weekend iedereen, liefs flyke