Tussen realiteit deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Jette01, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Toch nog even gedag zeggen.
    Open huis was wel een succes, we hebben 3 potentiële kopers gezien. Ben erg benieuwd of ze nog een keer willen komen kijken.
    Neia knapt nog niet echt op van de keelontsteking omdat ze ook de antibiotica vaak niet wil nemen. Vandaag is het wat beter gegaan.
    Over 4 uurtjes gaat de wekker, vannacht vertrekken we.

Een hele dikke kus voor jullie allemaal.
    Tot snel!

X marieke

2. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Marieke, fijne vakantie, maar waarschijnlijk lees je dit niet meer. Hopelijk veel lekker warm zonnig weer! Daar verlang ik ook zo ontzettend naar!!! Ben zo blij dat het morgen maart is, dat klinkt al veel vriendelijker!

Flyke, wel rustig proberen te doen he, harde buiken nu al is niet goed. Had ik ook al zo vroeg, erg vervelend. Maar ja, je hebt Merel, dus niks doen kan ook niet, snap ik. Hopelijk gaat het straks weer beter. Gelukkig ook beter met Merel!

En nee, nee, er komt nog geen brusje voor Rick, hoor :D! Als het spiraaltje er uit gaat, dan komt er iets anders voor in de plaats, weet nog niet wat. Maar ik vind het nog te vroeg, ik wil zeker tot eind van dit jaar wachten als Rick 2 is. Maar ik ben die afspraak al een tijdje uit aan het stellen, ik zie er toch weer heel erg tegenop, ook al heb ik dat al zo vaak gedaan, gewoon weer het idee, dus ik snap Marieke ook wel dat ze nog geen afspraak maakt...

Minka! Fijn weer thuis! Ben benieuwd naar je verhaal! En ik weet niet of ik morgen gelegenheid heb om te posten, maar in elk geval dan nu al: van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen!
    Groetjes aan de rest!

X
    Jude.

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Minka Gefeliciteerd met je verjaardag fijn dat jullie thuis zijn met de nieuwe aanwinst.

Kom straks nog even langs.

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve Minka fijne verjaardag en geniet van je nieuwste wondertje

doe het rustig aan en ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk nog meer naar mooie foto's van leonie
    mis is het iets voor sem
    haha
    kan hij kiezen tussen al het schoon hierzo haha

Marieke meid geniet echt geniet ik gun het je
    doe het rustig aan en hoop mooie verhalen te horen als jullie terug zijn.

Flyke harde buiken heb ik volgens mij niet echt heel veel gehad wel al heel vroeg rewoon goed rustig aan doen meid.

ja onze lopende agenda hihi

jette ik had je net een bericht willen sturen toen zag ik je bericht hier al

Hier heel druk in mijn hoofd de laaste dagen, ik geniet enorm van sem maar heb het te druk in mijn hoofd. Ben ook weer aan het praten met een deskundige over wat er hier de afgelopen jaren is gebeurt. Ik moet dingen los laten meer dan ik heb gedaan. Soms toch met de kleinste dingen enorm veel moeite en grote dingen gaan soms makkelijker heel vreemd.

Ik probeer me nu heel intens met sem te spelen en dingen aan hem te leren en ik probeer mijn jongen te leren kennen zodat ik hoor wat er is aan hoe hij doet. Ben soms heel onzeker en weet dan niet wel naar hem toe als hij huilt of even laten huilen. De angst dat het geluk voorbij zou zijn kwam in alle hevigheid terug.
    ineens en daarom niet 1 stap terug maar meerdere en nu langzaam aan vooruit en genieten van wat we nu hebben.

Ik heb soms bevestigingen nodig dat ik het juiste doe en dat het geluk wat we hebben mooi is en niet afgenomen wordt daarom nu even weer naar een deskundige

In mijn eigen kring heb ik niet de pers tegen wie ik dit allemaal kwijt kan want daar ben ik de pers met enorme brede schouders en komen ze juist naar mij.
    Ook hier ben ik mee bezig om er voor te zorgen dat het minder naar mij toe komen is. Eerst ik zelf nu.

Wij willen een bibabad willen kopen iemand ervaring met zo'n bad
    gr miriam

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Gelukkige verjaardag Minka!
    drie dikke kussen van ons 3 (4):)
    X X X

hoop dat je een mooie dag had met jullie drietjes en alles verder goed gaat met Leonietje en jullie!

hier minder, hubbie had gisteren en vannacht ook de plaag, zat ik met twee zieken in huis, vannacht opgeweest met Merel die hele tijd moest hoesten en wakker kwam erdoor :(, gelukkig van schoonmama dat Merel daar naar toe kan

liefs
    flyke

6. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey flyke jij hebt dezelfde ziekte in huis als ik, ook dominique moet nu hoesten hoesten hoesten, geef jij er iets voor?

Minka fijn meis dat je weer thuis bent!!

Miriam die onzekerheden van doe ik het wel goed blijf je ook houden hoor! Het opvoeden van een kind is een heel uitdagend leerproces.
    Soms gaat het fout soms gaat het goed!
    Blijf in je zelf geloven meis, komt allemaal wel goed!

Hier zitten we weer in een mamma fase, niets mag mamma alleen doen of ik heb een jengelend kind aan mijn been!
    arrrrgghghh ik dacht dat dit na het tweede jaar niet meer zo heftig zou zijn maar ik heb het gevoel dat het alleen maar erger wordt!

jette

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Minka bedankt voor het kaartje wij hadden die voetjes ook op het geboorte kaartje.

Miriam ik vind het al heel goed van je dat je hulp zoekt dat is al een hele verantwoordelijkheid die je neemt.
    Iedereen is weleens onzeker ook of je alles wel goed doet.
    Geniet van sem hij helpt je door deze periode heen, en het mooie weer komt eraan dat gaat ook al helpen, kan je lekker op stap als een gezinnetje dit deed mij zo goed.

marieke fijne vakantie en ik hoop op goed nieuws als je terug komt kwa huis.

Flyke bij jullie blijft de ziekte ook maar hangen beter weer is nu echt heel erg nodig om weer eens goed fit te worden.
    Gaat hard bij jou nu .

Jude nog even wachten met uitstellen en je heb ook niks anders meer nodig ;)

Jette natuurlijk begrijpen we dat jij het druk heb is ook niet niks 4 paarden zieke papa en dan ook nog spookje Do.
    Is ze eigenlijk nog naar de crech gegaan?

Volgens mij heeft iedereen gewoon heeeeeeeeeeel hard voorjaar nodig ik ben die kou ook zo zat.
    Zaterdag hebben we een tuindagje gepland om alles weer een beetje toonbaar te krijgen na deze winter. We moeten natuurlijk wel optijd zijn voor Sophie haar verjaardag.
    We denken erover om een springkussen te huren voor die dag,dus we willen mooi weer.:D

Oja even ego ik heb zondag een half uur aan een stuk hardgelopen op de loopband ik was helemaal trots op mezelf.

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Zo, voor het eerst even tijd om achter de PC te kruipen.
    Hier gaat alles prima, Leonie groeit goed, drinkt erg veel maar die inhaalslag heeft ze ook wel even nodig. Voor mama wat minder vooral s’nachts. Ze woog 2575 g bij de geboorte en eergisteren bij de KA 2815g, dus ze is zichzelf nu lekker aan het opvullen.

Door het tekort aan vruchtwater was ze erg uitgedroogd, het was een velletje met dan een stuk niks en daaronder de botjes. Voor de rest is ze precies Eline, bijna een kopie!

Leonie heeft een aangeboren afwijking in de vorm van bijoortjes, ik had er ook nog nooit van gehoord, maar het zijn aan elke kant een stukje kraakbeen wat zich extra gevormd heeft. Deze hebben ze met een hechtdraadje en een touwtje afgebonden en vallen er later vanzelf af. Wel een beetje een raar gezicht, net als Schrek hihihi. Deze afwijking staat i.v.m. een nierafwijking (net als een tekort aan vruchtwater) dus vandaar de echo van de niertjes in het ziekenhuis, maar hier was alles prima op. Deze controle doen ze standaard in het ZH.

Met mezelf gaat het redelijk/goed. De keizersnede is me enorm tegengevallen. Heb veel pijn gehad (ook flinke naweeën) mn de eerste week, maar ik ben nu ook niet het type wat rustig blijft liggen en niks doet, dus dat was even wennen. Nu trekt het litteken enorm en we moeten even goed opletten of er een ontsteking doorzet. Het is nu erg dik en rood geworden, maar het is vandaag niet verder getrokken.
    Kortom, we zijn supertrots, blij dat alles toch goed verlopen is en Eline is een trotse grote zus. Ze vind Leonie erg leuk en komt nu bij mama zitten nu ze in de gaten heeft dat mama haar niet op mag tillen. Dit is wel moeilijk hoor, maar voorlopig nog even laten. (hoe ging dat bij jou Me2 en het verloop verder, want volgens mij ben jij de enge hier die ook een KS heeft gehad).

Hier mijn bevallingverhaal:

Dinsdag 23-02 gemeld voor de inleiding. Bij de controle 1 dag eerder had ik 2 cm ontsluiting maar op de verloskamer (met opwekinfuus al aangesloten, zagen ze geen ontsluiting meer. De Gyn erbij gehaald en hij snapte het ook niet. Tja, dan snel infuus eruit en teruggebracht naar een normale kamer waar ik zou moeten blijven. Ik kreeg gel en de boel zou 1 dag later verder gaan. Dan baal je dus enorm, lig je daar, mocht niet naar huis en moest maar afwachten. S’middags nog een keer gel aangebracht misschien dat er toch vanzelf iets zou gebeuren. S’avonds met Minka-man even lekker een stukje buiten gewandeld om 19.00 u en niks aan de hand. Tot ik terugkwam op de afdeling, ik had zoiets van “zou dat een wee zijn”? 3 min. Later weer en ik moest hem gewoon wegpuffen! Vanaf dat moment (19.20u) ging het in een razend tempo, de verpleegster gebeld, dat het nu wel erg hard ging, om de minuut en bijna niet weg te puffen. Minka-man trok 5 min later weer aan de bel dat er toch snel iemand moest komen want ik kwam niet meer op adem tussen de weeën door, zo snel achter elkaar. Om 20.00 u naar de Verloskamer en ik had pas 4 cm ontsluiting. Leonie reageerde na elke wee met een dalende hartslag, dus er werd bloed van haar afgenomen om te controleren. Maar alles ging in zo’n rap tempo dat ik daarvan al niks meer echt heb meegekregen. Even later besloten ze toch tot een spoed keizersnede te gaan. Op de operatietafel tijdens het zetten van de ruggeprik kreeg ik toch persweeën. (erg leuk als de anesthesist tijdens zo’n moment zegt, ontspant u even, en laat uw schouders hangen!!!). Om 21.38 u is Leonie geboren, ze zat al een stuk in het geboortekanaal vanwege de laatste persweeën en moest teruggetrokken worden. Ze ging meteen naar de kinderafdeling en ik mocht haar even zien . Ik weet nog dat ik zei, oh wat is ze klein! Maar voor de rest is alles aan me voorbij gegaan. Ze was gezond, en levend geboren dus dat was het belangrijkste. Op de kamer terug kreeg ik vreselijke naweeen, erg leuk als je net bent geopereerd, maar ik zat toch goed onder de verdoving. S’morgens kreeg ik een monitor met de couveuse in beeld zodat ik haar wel kon zien. We zijn 1x op de kinderafdeling geweest kijken en daarna mocht ze al weer bij mij voor de BV en al snel definitief bij mij omdat het allemaal goed ging. Zoals ik eerder al zei drinkt ze erg goed maar vertikte het om wat bijvoeding te drinken, ze spuugde het gewoon weer uit! Lekker eigenwijs dus.

Nu dus lekker thuis, de kraamhulp de deur uit gebonjourd (had nog 2 dagen recht op extra, maar nee bedankt!!!) Wat nou verwennen, in vergelijk met de vorige was dit dus echt niks. Van verwennen kwam weinig, ze gaf Eline totaal geen aandacht en het huishouden: de kledingkast “stinkt” nu van de niet echt droge kleding die erin ligt. Ben dus maar aan het wassen gegaan! Gelukkig is Minka-man deze week nog vrij en zo komen we een heel end. Hij heeft het zo goed gedaan allemaal, het zijn voor hem ook ontzettend drukke dagen maar ik ben echt supertrots op hem.

Tot dusver mijn verhaal meiden. Ik spring later weer op jullie in, moet eerst nog weer wat bijlezen en hoop hier snel weer mee te kunnen kletsen. Bedankt voor jullie felicitaties ook voor mijn verjaardag (maar die is er hier wel bij ingeschoten hoor!)Minka-man is volgende week jarig, dus dan doen we het dunnetjes samen!

Dikke kus van Minka

PS Ik probeer zo ook nog wel wat foto’s te plaatsen

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    mir, kan me voorstellen dat alles heel dubbel is en blijft, goed dat je hulp zoekt/krijgt, en zoals Jette zegt, blijf in je zelf geloven je doet het goed, je hebt een goude moederhart dan kan het niet misgaan!

jette, helaas het zelfde dus daar, ja ik gaf haar eerst siroop tegen de kriebelhoest, maar dan overgestapt op siroop voor een diepe vastzittende hoest om de slijmen te doen lossen, het is al wat beter, maar vooral smorgens hoest ze enorm en gisteren morgen na haar melk alles er terug uit gehoest :( en om zeker te zijn dat haar longen zuiver zijn en het niet daarop slaat, toch maar deze middag es naar de kinderarts, hoop dat het geen aersol wordt. De voorbij week waren de nachten echt een hel ze is helemaal uit haar ritme, vannacht om 12.30u kwam ze wakker en riep ze mama melkje, om 3u idem om 7u idem, vanmorgen om 10.30 vroeg ze opnieuw melkje. 's avonds wil ze geen drinken (nog gevolg van ontregelde maag zeker) maar s nachts komt ze wakker van de honger, iemand tips?

wuppie, een halfuur gelopen op de band, kan me voorstellen erg lastig, intussen al een flinke conditie opgebouwd dus, wou dat ik dat ook ooit kon zeggen :)

minka, voor Merel geboren was las ik ook bevallingsverhalen maar die drongen niet door precies, nu is het helemaal anders als ik zo jouw verhaal lees, gelukkig is alles goed afgelopen mocht Leonie vlug bij haar mama en komt ze goed bij, loopt de borstvoeding even goed als met Eline? Met merel was dit een fiasco (vooral omdat ze in de couveuse eerst flesvoeding dronk en verkeerde techniek had en niet meer verleerde) hoop dat het deze keer beter lukt. Oei, klinkt inderdaad zeer onleuk die kraamzorg, ben mij eigenlijk ook aan het infomeren, heb dit eerder niet gehad, maar lijkt me interessant, al is het maar voor twee weken om even te bekomen.Ik ben benieuwd naar de foto's!

liefs
    flyke

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: fijn om van je te horen! Gelukkig is alles goed afgelopen!! Wel even helemaal omschakelen als je iets anders in je hoofd had........JP heb ik helemaal niet op schoot genomen de eerste weken, alleen naast mij zitten en dan heel dicht tegen mij aan. Durfde het gewoon niet Ook heeft mijn man JP 6 weken lang opgehaald en weggebracht naar de oppasmama en hem verzorgd omdat ik niet mocht tillen. Daar heb ik me wel echt strikt aan gehouden, niet in de laatste plaats omdat ik van vriendinnen had gehoord dat als je dat niet doet het ehrstel gewoon veel langer duurt. Helaas is mijn wond na 6 weken toch ook nog gaan ontsteken. Erg vervelend. Weer antibiotica gehad, daarna is het eigenlijk redelijk goed gegaan, kon ik weer alles en heb ik geen last meer gehad. Heb wel tot een maand of 6 telkens als ik omdraaide in bed de wond nog gevoeld.
    Dank voor je kaartje! Wat een prachtige namen! Gelukkig is zij er gezond en wel en doet ze het goed! Bij mij kwam de bv echt veel later op gang dan bij JP na de keizersnee...had jij dat ook? Fee heeft dus af en toe wel bijvoeding gehad, maar door een spuit dus geen speen om de verwarring te voorkomen. Zij kon wel echt meteen als een pro drinken uit de borst hahahahaaha!, terwijl JP dat in het begin soms wat moeilijk vond.

Flyke: hier ook een ziek meisje. Oorontsteking....heb geen tips want ook zij wil savonds geen fles en dan om 5.30 uur wakker worden dat ze wil drinken...en dan wordt JP ook wakker en gaat dan huilen om aandacht te krijgen....pffff...hoop dat dat snel voorbij is en we weer naar gewone nachten zonder wakkere kinderen kunnen....

Wup: lekker dat je zo lang hebt gerend op de loopband! Krijg je weer energie van he! Ik heb ook zo'n zin in voorjaar!!

Jette: blij te horen dat je nog leeft! Wat een hectische tijden voor jullie! Rustig aan dan breekt het lijntje niet! JP is ook weer in een nieuwe fase. Loopt steeds weg en wil dan niet meer terugkomen en staat me uitdagend van een afstand te bekijken. Ook wil hij steeds niet naar de oppas en wil thuis op de bank blijven zitten bij mij......gaat verder niet huilen ofzo, maar duidelijk weer een nieuwe fase...

Mir:

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: fijn om van je te horen! Gelukkig is alles goed afgelopen!! Wel even helemaal omschakelen als je iets anders in je hoofd had........JP heb ik helemaal niet op schoot genomen de eerste weken, alleen naast mij zitten en dan heel dicht tegen mij aan. Durfde het gewoon niet Ook heeft mijn man JP 6 weken lang opgehaald en weggebracht naar de oppasmama en hem verzorgd omdat ik niet mocht tillen. Daar heb ik me wel echt strikt aan gehouden, niet in de laatste plaats omdat ik van vriendinnen had gehoord dat als je dat niet doet het ehrstel gewoon veel langer duurt. Helaas is mijn wond na 6 weken toch ook nog gaan ontsteken. Erg vervelend. Weer antibiotica gehad, daarna is het eigenlijk redelijk goed gegaan, kon ik weer alles en heb ik geen last meer gehad. Heb wel tot een maand of 6 telkens als ik omdraaide in bed de wond nog gevoeld.
    Dank voor je kaartje! Wat een prachtige namen! Gelukkig is zij er gezond en wel en doet ze het goed! Bij mij kwam de bv echt veel later op gang dan bij JP door de keizersnee...had jij dat ook? Fee heeft dus af en toe wel bijvoeding gehad, maar door een spuit dus geen speen om de verwarring te voorkomen. Zij kon wel echt meteen als een pro drinken uit de borst hahahahaaha!, terwijl JP dat in het begin soms wat moeilijk vond.

Flyke: hier ook een ziek meisje. Oorontsteking....heb geen tips want ook zij wil savonds geen fles en dan om 5.30 uur wakker worden dat ze wil drinken...en dan wordt JP ook wakker en gaat dan huilen om aandacht te krijgen....pffff...hoop dat dat snel voorbij is en we weer naar gewone nachten zonder wakkere kinderen kunnen....

Wup: lekker dat je zo lang hebt gerend op de loopband! Krijg je weer energie van he! Ik heb ook zo'n zin in voorjaar!!

Jette: blij te horen dat je nog leeft! Wat een hectische tijden voor jullie! Rustig aan dan breekt het lijntje niet! JP is ook weer in een nieuwe fase. Loopt steeds weg en wil dan niet meer terugkomen en staat me uitdagend van een afstand te bekijken. Ook wil hij steeds niet naar de oppas en wil thuis op de bank blijven zitten bij mij......gaat verder niet huilen ofzo, maar duidelijk weer een nieuwe fase...

Mir: goed dat je hulp zoekt. Jullie hebben ook zoveel meegemaakt..... maar volg je hart. Je doet het goed en iedereen heeft twijfels. Denk goed aan jezlef. Jij en je gezinnetje gaan nu even voor!

Jude: kan me voorstellen dat je steeds die afspraak maken uitstelt...is zo irritant die dingen...Is de nuvarng niets voor jou? Trouwens einde van het jaar is het zo....dan hoef je niet eens meer iets anders te nemen hahahahaha

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Me 2, hehe zie het al voor me Jp die je uitdaagt, is zo herkenbaar hier, wat zal dat nog allemaal geven , oei dus daar ook een ziek meisje, en inderdaad vervelend als Jp dan 's nachts ook wakker komt en aandacht vraagt, zag dit vorige week bij Merel haar neefje ook, die komt vier jaar en hij praatte zoals merel, deed merel na enz. om ook aandacht te krijgen

merel 10.8kg en 85 cm, eerder groot en volgens grootte eerder slank, bovenste luchtweginfectie, verder siroop geven om slijmen los te maken 8 dagen suppo tegen hoest voor het slapen en andere neusdruppels, longen waren zuiver is belangrijkste, hij zei dat het normaal is dat je haar hoort rochelen soms, zijn de bovenste luchtwegen maar is niet op haar longen geslaan, ben ik blij om, morgen terug KDV dus.

jak,moet vanavond tegen 20u naar het werk tot max23u denk ik, toelichting geven op vergadering

liefs
    flyke

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: gelukkig niet op de longen. Fee rochelt ook als een oude hond. Heeft Ventoline gekregen. Heeft JP ook eens gehad toen hij die leeftijd had...wij maken er een spelletje van en dan lukt het aardig goed. Vervelend van dat werk vanavond! Zijn van die dingen waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Succes!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mooi he

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee wat is dat nou, is mijn hele bericht weg??? Nee!!!!!!!!!!!! Had net een hele lap tekst getikt... :( Nog maar een poging...

Lieve dames,

Eindelijk kom ik weer eens kijken. Houd het nu even kort want ben een beetje GGRRR vanwege het verdwijnen van het vorige bericht, maar ik kom er nog op terug! Best heftig om van een paar maanden terug te lezen, er is weer van alles gebeurd.

Zo te lezen gaat het goed met de kids, de verkoudheden en griepjes horen er helaas bij...

Wat ik natuurlijk in elk geval even opnieuw moet schrijven is:

Minka, en Minka-man natuurlijk, gefeliciteerd met jullie tweede dochtertje!!!!!! Heftige bevalling zeg. Maar wel goed dat ze ingeleid hebben, het was toch wel echt tijd.

Hier alles goed alleen druk en weinig rust om eens bij te lezen en te posten helaas. Thijs is al bijna geen kleuter meer, na de zomer naar groep 3, ongelofelijk... Guus is een schatje, lekker aan het kletsen, je vreet hem op! Dat knuffelige is er bij Thijs toch wel vanaf, die is te groot om eens lekker op schoot tegen je aan te trekken, dan zitten die lange armen en benen zo in de weg...

Heb zelf veel gesukkeld dit jaar, waarschijnlijk een angina die is blijven hangen, ben er na 2 antibiotica kuren eindelijk vanaf. We hebben wel een heerlijke ski-vakantie gehad, voor het eerst met kids. Thijs vond het skien geweldig en Guus werd vertroeteld door mijn ouders. We zijn nu gebonden aan de schoolvakanties dus het was wel druk op de weg, dat is helaas niet anders.

Iemand nog wel eens wat gehoord van Amber of Marla? Heb ik nou goed gelezen dat Hope zwanger is? Hopelijk heeft ze nu die ene te pakken die wel goed gaat, ik las dat Miriam een foto van haar heeft gezien met buik dus ze zal de 20 weken wel voorbij zijn. Hulde!

Heel veel liefs allemaal,

Neeke

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi Neeke welkom terug leuk je weer te horen ja hope is zwanger loopt al een mooi tijdje denk dat ze al ver over de 20 weken is maar ik sta niet garant hiervoor haha
    ze is gelukkig dat weet ik wel.

ik had dat laast ook alles weg heel veel geschreven dan heb je ook niet meer de energie om opnieuw te beginnen he.

met amber gaat het volgens mij goed. Sam doet het volgens mij ook super marla geen enkel idee met de geboorte van sem heb ik nog wat van d'r vernomen maar daarna niet echt meer jammer he.
    keek altijd uit naar haar verhalen.

verder hier enorm druk dingen die gedaan moeten worden gister naar nichtje geweest was 1 jaar geworden voor sem een toch te drukke dag vanacht hebben we het alle drie moeten bekopen zeg maar.
    continu wakker schreeuwen zielig pfff in mijn armen het meest rustig dus papa op de bank slapen en mama en sem in grote bed maar slapen niet echt vandaag kapot.

Verder kwam hier een bericht van vrienden binnen de moeder van onze vrienden heeft kanker is voor bijna 14 dagen geleden naar de huisartsenpost gegaan omdat ze een bult op been had die best zeer deed niet gedacht aan iets ernstigs en nu 14 dagen later is er uit dat het kanker is Non-Hodgkin_lymfomen kanker is vreselijk morgen komen er nog uitslagen en woensdag ook en dan het behandelplan starten wordt een enorme zware dobber en ze moest goed strijdbaar zijn anders had het geen zin.
    pfff

toch vreselijk hoor als je zulk nieuws hoort. en je kunt domweg niks doen he bah

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nog een foto

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé Neeke, wat leuk je weer even te zien.
    Je ventjes zijn inderdaad al "groot".
    Jammer dat je zo aan het sukkelen bent met je gezondheid, maar hopenlijk dit jaar een beter vervolg.
    Lekker wezen skien dus! lijkt me ook wel lekker om weer eens op pad te gaan, maar voorlopig houden we het dichtbij huis.

Miriam, wat een schok van de moeder van je vrienden. Zeker als zoiets zo onverwacht komt.

Flyke, balen dat Merel zo verkouden is. Het heerst wel op het moment (zie later verhaal van mij ) Heb je de avond weer doorstaan op het werk? De foto's staan in mijn album.

Me2, De BV kwam meteen prima op gang en dat is maar goed ook! Leonie is totaal anders dan Eline, ze meldt zich om de 2.5 - 3 uur en drinkt super. Ook haar slaapritme is nog niet wat we willen, s'nachts is ze steeds wakker en in haar wiegje liggen wil ze niet, dus om niet het Eline en minka-man wakker te maken zit is veel beneden of in bed met haar. Tja, geslapen heb ik echt weinig de laatste dagen. Gelukkig haal ik overdag wat rustuurtjes in.

Vandaag mijn 1e dagje alleen met Leonie. Minka-man weer aan het werk en Eline naar het kdv.
    We hebben een vervelend weekend achter de rug.....Leonie was wat snotterig (dank je Eline!) en kreeg koorts 38.7 dus toch maar naar de HA-post. Daar is dus de regel 24 u ter observatie bij kinderen kleiner dan 3 mnd. Dus weer een nachtje = dag in het zh gebleven. De bloedwaarden waren allemaal goed, geen longontsteking (foto gemaakt) en gelukkig negatief op het RS virus. Ik was wel blij verast dat we gistermiddag weer naar huis mochten. Ze had weer prima gedronken en had nog lichte verhoging. Ik was zoooo blij weer thuis te zijn. Eline weer naar de oppas, alles weer op Minka-man's schouders, zo.... dat doet me toch zeer! Ik heb ook erg veel moeten huilen in het zh, gedeeltjelijk hormonen, maar ook ontlading/spanning wat eruit kwam, ik zie er niet uit, dikke ogen en wallen hihihi. Maar gelukkig nu weer thuis.
    Nog 1 klein minpuntje, mijn hechting is toch iets gaan ontsteken en er kwam vocht uit, dus in het zh toch maar even naar laten kijken. Even afwachten of het zo blijft anders toch weer naar de arts terug (ik haat het zh op dit moment!!! ben er veels te vaak geweest deze 3 weken) Ga maar iets opruimen, om 09.00 u komen ze van het consultatiebureau langs!

Kus minka

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka dat had ik ook dat het iets is gaan onsteken ik heb met sudocreme gesmeerd en bij mij hielp het.
    nu heb ik nog soms last van de sne en helemaal aan de rechterkant bij mij is de wond nooit mooi geworden in de zin van dat het direct mooi dicht ging zitten dat is nu nog de rode kant.

en trekt.

ga vanmiddag koffie drinken bij mijn vriendin mis is de schoonmoeder er dan ook weet niet wat te zeggen hoor pff heftig.
    gr miriam

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: mooie foto's hoor!! Wat naar voor de vrienden van jullie.....de tante avn mijn man heeft ook non-hodgkin, maar is er echt heel geod van hersteld! Houd dus hoop!

Neeke: wat super leuk om een bericht van jou te zien...balen dat je zo hebt gekwakkeld met je gezondheid. Zal hopelijk nu echt snel voorjaar worden! Wat gaat dat hard he met de jongens! Thijs Groep 3 al weer....pfff dan is het al echt een grote jongen!

Minka: ach wat naar dat je nu weer in het zhuis zat!! Is Leonie nu weer helemaal beter? Hoop dat je vandaag wat kan bijslapen.....Heb je ab gekregen voor de ontsteking? En hebben ze het gespoeld de wond? Ik vond dat vreselijk maar gelukkig wel goed geholpen,. Moest om de dag naar het zhuis om de wond schoon te laten spoelen.....bleh...en inderdaad echt vies dat vocht wat eruit loopt....Had het zelden gehoord van mensen met een ks maar nu ik het heb gehad hoor ik het veel meer.

Deel Deze Pagina